Jerdy Schouten

Spelers A-selectie.
Post Reply
Ittot
Internationale topspeler

Sommige spelers zijn onbetaalbaar. The Jedi is er een van. Gewoon niet laten gaan. Ook zeker niet voor 50m ofzo. Je haalt namelijk nooit een speler die in de buurt komt van zijn kwaliteiten.
  • These users thanked the author Ittot for the post (total 2):
    ziege maar ook zaggeMenno1
    Sensation
    Lid scoutingsteam
    Clubvoorkeur: Ja

Ik denk ook dat Schouten blijft, alleen de absolute top kan hem gaan betalen maar het 'voordeel' is dat je op die positie niet zo snel de FOMO of de hype hebt die je bijv. bij een vleugelspeler die 3x scoort op een EK wel ziet. De grote clubs gaan nu (eerst) eerder achter spelers als Williams aan of Mikautadze :mrgreen:
    Rudie-10
    Meervoudig international
    Clubvoorkeur: PSV
    Favoriete speler: Luuk de Jong

Als ie slim is maakt ie gebruik van dit momentum en maakt ie een toptransfer. Los van het feit dat ik hem graag zie blijven uiteraard.
    Ren Höek
    Vedette

SKERLA wrote: 11 Jul 2024, 08:23 Toekomstige trainer.
    Zeker.
    Hij heeft onlangs zelf aangegeven het vak van trainer erg interessant te vinden en het als een mooie optie te zien voor na zijn carrière, maar wel eerder als jeugdtrainer dan als hoofdtrainer. Het lijkt me geweldig als hij dit bij PSV gaat doen.
    ‘Ik vind het leuk om voetbal te analyseren’, vertelt Schouten. ‘Dus na mijn spelerscarrière zie ik mezelf wel iets doen in de richting van het trainersvak. Maar eerder als jeugdtrainer dan als hoofdtrainer, zoals ik het nu zie.’
    https://www.vi.nl/pro/jongensboek-jerdy ... -vertrouwd
    “Never argue with an idiot.
    They will drag you down to their level and beat you with experience.”
    Juancho
    Mister PSV

Denk ook dat Jerdy meer past op de achtergrond, gewoon op het veld met de spelers ipv al die randzaken die bij het hoofdtrainerschap horen. Dat kan natuurlijk als assistent maar ook zeker in de jeugdopleiding. Beetje als Cocu, je ziet nu al dat er een trainer in Schouten zit. Of dat er helemaal uitkomt is altijd maar de vraag, zie dezelfde Cocu die buiten PSV om nou niet bepaald een mooie trainerscarrière heeft gehad.
    “Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
    Standbeeld
    Mister PSV

Meestal zal zoiets ook groeien gaandeweg je bezig bent als trainer. Maar het feit dat Jerdy niet per se op zoek is naar macht / direct de hoogste ambitie heeft, stemt mij juist hoopvol dat hij zijn trainerscarrière rustig op zal gaan bouwen. Hij lijkt over de juiste intelligentie te beschikken. Afijn, eerst nog maar eens genieten van Jerdy als voetballer.
    slowflow
    Basisspeler

Er zijn echt maar een x aantal teams die Jerdy op dit moment kunnen betalen, van die teams kan ik er eigenlijk geen opnoemen die op de positie van Jerdy nog geen geweldige speler heeft. Ik zou niet zo bang zijn dat Jerdy gaat, en mocht die wel gaan dan is dat voor een abnormaal hoog bedrag waar PSV heel goed mee kan investeren op andere posities.
    Breur
    Internationale topspeler

Heeft gewoon een top EK gespeeld, ben alleen heel erg benieuwd wat zijn rol gaat worden zodra de FrenkieFappers en Wiefferaars weer aan hun trekken kunnen komen.
  • These users thanked the author Breur for the post:
    Razzaa
    11 Tinus
    Legende
    Clubvoorkeur: Philips

Op zich wel verrassend dat de meeste hier op het forum vooral hadden gedacht dat Veerman en/of Bakayoko de EK hypetrain in zouden stappen maar dat het eigenlijk Schouten is geworden omdat er op het laatste moment wat spelers weg vielen. Wat dat betreft zat het Schouten ook wel een beetje mee maar hij heeft het vervolgens wel zelf volledig afgedwongen en als je nu terug kijkt is het de enige middenvelder die richting de toekomst zeker van zijn plek zou moeten zijn. Want Reijnders gaf niet thuis en met Frenkie erbij straks is er nog maar 1 plek en dat is die op 10. Daar zie ik Reijnders niet het liefst zeg maar.

Ik vertrouw erop dat Schouten nog een jaar blijft en als dat niet is dan gaan we gewoon een geweldige transfersom ontvangen. Maarja, met zo'n mooie som koop je niet vanzelfsprekend een nieuwe Jerdy.
  • These users thanked the author 11 Tinus for the post:
    Razzaa
    ComeOnPSV
    Vedette

Breur wrote: 11 Jul 2024, 11:40 Heeft gewoon een top EK gespeeld, ben alleen heel erg benieuwd wat zijn rol gaat worden zodra de FrenkieFappers en Wiefferaars weer aan hun trekken kunnen komen.
    Wieffer gaat midden/onderin PL spelen. Denk dat die een beetje uit beeld gaat raken. Vaak zie je dat bij bondscoaches.
  • These users thanked the author ComeOnPSV for the post:
    Razzaa
    Vanthaman18
    Internationale topspeler
    Favoriete speler: Luuk de Jong

Ik ken weinig spelers die me zo omver hebben geblazen middels hun kwaliteiten. Wat een geweldenaar. De manier waarop hij zich vanaf het begin bij PSV heeft ontwikkeld tot onmisbare schakel was al geweldig, maar hoe snel hij hetzelfde heeft gedaan bij Oranje maakt hem echt tot een topspeler. Ik zie hem overigens niet heel snel weggaan. Ik denk dat hij nu bij Oranje wel een basisplaats heeft afgedwongen, ook voor de komende jaren. En met het oog op het komend WK, welke hij natuurlijk nu graag mee wilt, denk ik dat hij bij PSV gewoon op een prima plek zit om dat WK af te dwingen. Daarnaast een kleine op komst en gewoon een nuchtere Hollandse jongen die blij is met wat hij momenteel heeft. Alleen voor de echte toppers zal die het overwegen lijkt me. Hem behouden is toch echt wel een van de topprio's voor Stewart.
  • These users thanked the author Vanthaman18 for the post:
    Razzaa
    danko-lazovic
    Meervoudig international

TomPSV023 wrote: 11 Jul 2024, 08:09Waarom quote je deze clown? Had ook al domme opmerkingen tegen De Bruyne
    Omdat ik het voorbij zag komen? Mag het toch best gedeeld worden. Of mag hier alleen het postieve gedeeld worden? Iemand kan het er toch mee oneens zijn en dan gooi ik dat erin ja: wat voor onzin het ook is
    Prof_napo wrote: 11 Jul 2024, 08:13Exact, stop making stupid people famous;
    Oprecht het gevoel dat dit soort meuk op twitter sinds monetization stukken erger is geworden.
    Daar heeft hij zulke tweets niet voor nodig hoor. Je weet dat hij geen euro verdiend met Twitter? Daarvoor moet je namelijk een betaald gebruiker zijn?
  • These users thanked the author danko-lazovic for the post:
    Fc Denzel
    RIO
    Legende
    Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Altijd al gezegd, 10k erop dat je blijft. Ik ga hem graag met zoveel mogelijk mensen aan. Bank of RIO.

Shouten stays or Shoving is gay.
    Maax
    Meervoudig international

Ik krijg echt rillingen van alleen al de suggestie dat ik volgend jaar naar de Roon ipv Schouten zou moeten kijken
    Haha
  • These users thanked the author Maax for the post (total 2):
    RazzaaHeissenberrug
    Ren Höek
    Vedette

Maax wrote: 11 Jul 2024, 14:27 Ik krijg echt rillingen van alleen al de suggestie dat ik volgend jaar naar de Roon ipv Schouten zou moeten kijken
    Je wordt gedwongen de wedstrijden van Atalanta te bekijken? :wonder:
    “Never argue with an idiot.
    They will drag you down to their level and beat you with experience.”
    Maax
    Meervoudig international

Ren Höek wrote: 11 Jul 2024, 15:24
    Maax wrote: 11 Jul 2024, 14:27 Ik krijg echt rillingen van alleen al de suggestie dat ik volgend jaar naar de Roon ipv Schouten zou moeten kijken
    Je wordt gedwongen de wedstrijden van Atalanta te bekijken? :wonder:
    Jij niet dan?
    RIO
    Legende
    Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Even zere neus he. Ik zie 10Hag wel met 50 miljoen komen voor Shouten. Dan is ie denk ik wel weg, het bedrag is heel mooi en Utd een leuke uitdaging.

Te Ligt
    Shouten
    Zierikzee

Nederlandse as.
  • These users thanked the author RIO for the post:
    Tijn
    Menno1
    Legende

Ittot wrote: 11 Jul 2024, 09:09 Sommige spelers zijn onbetaalbaar. The Jedi is er een van. Gewoon niet laten gaan. Ook zeker niet voor 50m ofzo. Je haalt namelijk nooit een speler die in de buurt komt van zijn kwaliteiten.
    Als het aan mij ligt ook. Wel gaan er andere krachten spelen als pakweg City of Real zich gaan melden; overigens denk ik niet dat dit gaat gebeuren. Maar als Jerdy zijn salaris x5 verhogen, dan kan je die jongen niet tegenhouden. Ook niet omdat die jongen natuurlijk ook jarenlang aan de onderkant van de voetballerij heeft gezeten en dus niet financieel binnen is, kan ik mij zo voorstellen.

Maar hoop echt dat hij nog blijft: ik zie geen speler met zijn kwaliteiten die we wel even kunnen halen. Ik vind hem, Veerman, Boscagli en Dest voor Boszball zulke unieke spelers, dat ze moeilijk vervangbaar zijn door hun unieke kwaliteiten. Die wil je echt proberen te behouden.
  • These users thanked the author Menno1 for the post:
    Sensation
    DoelbewustProvoceren
    Regelmatige invaller

Schouten wordt vader toch binnenkort? Dit kan weleens meehelpen in zijn (slimme) keuze om voor jaar in de eredivisie te blijven.
    Thijs
    Lid van verdienste
    Rol: Organisator Prediction League
    Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

RIO wrote: 11 Jul 2024, 14:15 Shouten stays or Shoving is gay.
    Is beiden niet ook gewoon een optie?
    ShovingNE2
    Site Admin

RIO wrote: 11 Jul 2024, 14:15 Altijd al gezegd, 10k erop dat je blijft. Ik ga hem graag met zoveel mogelijk mensen aan. Bank of RIO.

Moet ik ff langskomen RIO?
    Hawk Tuah
    "When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
    Ittot
    Internationale topspeler

Menno1 wrote: 11 Jul 2024, 15:40
    Ittot wrote: 11 Jul 2024, 09:09 Sommige spelers zijn onbetaalbaar. The Jedi is er een van. Gewoon niet laten gaan. Ook zeker niet voor 50m ofzo. Je haalt namelijk nooit een speler die in de buurt komt van zijn kwaliteiten.
    Als het aan mij ligt ook. Wel gaan er andere krachten spelen als pakweg City of Real zich gaan melden; overigens denk ik niet dat dit gaat gebeuren. Maar als Jerdy zijn salaris x5 verhogen, dan kan je die jongen niet tegenhouden. Ook niet omdat die jongen natuurlijk ook jarenlang aan de onderkant van de voetballerij heeft gezeten en dus niet financieel binnen is, kan ik mij zo voorstellen.

Maar hoop echt dat hij nog blijft: ik zie geen speler met zijn kwaliteiten die we wel even kunnen halen. Ik vind hem, Veerman, Boscagli en Dest voor Boszball zulke unieke spelers, dat ze moeilijk vervangbaar zijn door hun unieke kwaliteiten. Die wil je echt proberen te behouden.
    Dat klopt. Ik denk alleen dat die clubs niet komen.

Alleen united heel misschien maar die hebben Mainoo.
    Balinho
    Internationale topspeler

ShovingNE2 wrote: 11 Jul 2024, 19:49
    RIO wrote: 11 Jul 2024, 14:15 Altijd al gezegd, 10k erop dat je blijft. Ik ga hem graag met zoveel mogelijk mensen aan. Bank of RIO.

Moet ik ff langskomen RIO?
    Hij zei het echt RIO! "Komen". En hij heeft het vast niet over Theo.

Image
    Armada
    Internationale topspeler

Image
  • These users thanked the author Armada for the post (total 4):
    FritskePhilipsGerard KarnemelkDoldenaarJur1913
    Rikkert1234
    Vedette

Post Reply