PSV Tenue

Algemene zaken van PSV.
Post Reply
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00

Grasmat wrote: 10 Jul 2024, 09:03 Ja en intussen oogkanker voor iedereen die ouder dan 15 is. :(
Man
User avatar
DadOfFour
Internationale topspeler
Posts: 3,536
Joined: 28 Feb 2021, 10:48
Clubvoorkeur: PSV

Riffii wrote: 10 Jul 2024, 09:04
ShovingNE2 wrote: 10 Jul 2024, 08:55

En daarom is er voor elk wat wils. Neem dat testbeeld shirt van dit jaar. Valt schijnbaar enorm bij de jeugd in de smaak. Geweldig toch?
Niet alleen de jeugd hoor. Ik had zelf een enorme weerstand tegen dit shirt maar sinds de kleinste van ons hem heeft gekregen en al meerdere keren aan heeft gehad. Moet ik eerlijk bekennen…. Ben ik het shirt iedere keer gaver en gaver gaan vinden.

Tis net bier zeg maar… ge mot t leren drinken 😅.
Om 't te kunnen drinken, moet dat shirt eerst in de blender...
Lijkt mij overigens de beste plek ervoor ook...
These users thanked the author DadOfFour for the post:
De Realist
La vida és massa curta per no fer broma
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV

Maax wrote: 10 Jul 2024, 07:49
DonyellMalen wrote: 09 Jul 2024, 23:32

Hier is de volledige video te zien:

https://www.instagram.com/stories/psvme ... VnNDgwYw==
Heb ik naar em verstuurd ;) :mrgreen:

Ah, vandaar. Klasse.

De voorkant vind ik wel gaaf, maar de achterkant vind ik, op basis van de video, zonder rugnummer niet fraai.
Number 8 On Tour
Bankzitter
Posts: 220
Joined: 04 Nov 2020, 14:55

Image

Het uitshirt is inderdaad qua kleur niet zo mooi van Nike toen, wel de stijl van het shirt met die balk uit de jaren '80 (in het blauw bijvoorbeeld of wit). Het thuisshirt hierboven was dan veel geslaagder dan alles wat ik de laatste jaren zie.
Eindjehoger
Regelmatige invaller
Posts: 375
Joined: 26 Oct 2023, 12:39
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Luc Nilis

ShovingNE2 wrote: 10 Jul 2024, 08:55
Eindjehoger wrote: 10 Jul 2024, 08:44Sommige shirts vallen enorm tegen, andere enorm vet.
En daarom is er voor elk wat wils. Neem dat testbeeld shirt van dit jaar. Valt schijnbaar enorm bij de jeugd in de smaak. Geweldig toch?
Ja, hoorde van PSV dat een van de beste verkochte shirts ooit was. Ik vind hem enorm lelijk als de spelers hem dragen, ik vind hem wel wat hebben als een klein menneke hem draagt.
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo

Eindjehoger wrote: 10 Jul 2024, 09:35 Ik vind hem wel wat hebben als een klein menneke hem draagt.
Viespeuk! :mrgreen:
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00

Number 8 On Tour wrote: 10 Jul 2024, 09:34 Image

Het uitshirt is inderdaad qua kleur niet zo mooi van Nike toen, wel de stijl van het shirt met die balk uit de jaren '80 (in het blauw bijvoorbeeld of wit). Het thuisshirt hierboven was dan veel geslaagder dan alles wat ik de laatste jaren zie.
Is dat een nooit uitgebracht shirt? Bootleg van?:
Image
User avatar
De Realist
Internationale topspeler
Posts: 4,360
Joined: 24 Oct 2021, 23:57

Ardbeg ik denk de versie van Juancho ;)
These users thanked the author De Realist for the post:
Ardbeg
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV

Ik ben ook nog niet zo overtuigd van Puma, paar OK/prima shirts maar ook ondertussen al aardig wat lelijke shirts. Ja Adidas/Nike heb je meer templates maar ook die merken hebben gewoon geweldige shirtjes gehad en wat mindere. Overal zie ik het verschil niet zo. Wat meer vrijheid wat PSV nu schijnt te hebben is leuk ,maar als daar hele matige shirtjes uitkomen.... dan liever niet.

En ja, dit is smaak, dit is specifiek mijn smaak en smaken verschillen. Voor mensen weer beginnen te steigeren. Ik vind dat thuisshirt gewoon echt niet OK met die achterlijke sneden in de banen onder en die verf spetters. Of dat nu van PSV komt, van Puma of een combi van. Zo ga je in mijn ogen niet om met het thuisshirt. Juist daar moet je een template voor hebben. En verder vanaf blijven, op misschien hele subtiele details na.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11

Maar dat levert geen knaken op. En de inkomende stroom van knaken betekent ook hoe sterk je selectie kan worden.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
alu.w
Regelmatige invaller
Posts: 399
Joined: 04 Nov 2020, 15:59

Dit vind ik dan wel weer een erg mooi shirtje:
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja

Juancho wrote: 10 Jul 2024, 11:27 Ik ben ook nog niet zo overtuigd van Puma, paar OK/prima shirts maar ook ondertussen al aardig wat lelijke shirts. Ja Adidas/Nike heb je meer templates maar ook die merken hebben gewoon geweldige shirtjes gehad en wat mindere. Overal zie ik het verschil niet zo. Wat meer vrijheid wat PSV nu schijnt te hebben is leuk ,maar als daar hele matige shirtjes uitkomen.... dan liever niet.

En ja, dit is smaak, dit is specifiek mijn smaak en smaken verschillen. Voor mensen weer beginnen te steigeren. Ik vind dat thuisshirt gewoon echt niet OK met die achterlijke sneden in de banen onder en die verf spetters. Of dat nu van PSV komt, van Puma of een combi van. Zo ga je in mijn ogen niet om met het thuisshirt. Juist daar moet je een template voor hebben. En verder vanaf blijven, op misschien hele subtiele details na.
Maar dat heeft dan dus eigenlijk niks met Puma te maken. Maar juist met PSV die dan beter met de vrijheid om moet gaan, mss meer de supporters betrekken (geen idee of dat nu gedaan wordt).

De keuze is Puma die PSV meer vrijheid geeft om het meer te 'customizen' maar daardoor kan het ook de 'lelijke kant' op uitschieten. Of een Nike/Adidas met minder keuzevrijheid waarbij je vooral qua uit/derde tenues in templates zal lopen.

Doe mij dan maar het eerste waarbij PSV beter met de keuzevrijheid om zou kunnen gaan, maar het is allemaal idd kwestie van smaak.

Desalniettemin is voor PSV zelf de optie met meer vrijheid altijd de juiste, en wat je ook doet, supporters zullen altijd een uitgesproken mening hebben (zowel positief als negatief).
Eenhoopjob
Basisspeler
Posts: 494
Joined: 04 Nov 2020, 16:09

These users thanked the author Eenhoopjob for the post (total 33):
Grasmat11 TinusDeBruyneBossche bolArdbegSKERLAPersepolisThijsTommShovingNE2ComeOnPSVJwoeloeDutch CowboyO Goleiro GrandeReKuPSVYkhimStandbeeldDeEintovenaarJoosthTomPSV023TylerDurdnHammerDadOfFourJandeVakantiemanDe RealistRen HöekIvanNielsenBramEllermanJHeissenberrugNumber 8 On TourFranciscusFieseFriedrich
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00

Eindjehoger wrote: 09 Jul 2024, 16:39 Volgende week vrijdag komt nieuwe thuisshirt uit
Ik ben benieuwd hoe laat!
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo

Duh, 19:13 uur.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11

Dan ben ik nog steeds benieuwd of er een vierde tenue komt. Geen idee of het ooit is voorgekomen overigens. Kan mij het niet herinneren. Maar rond de loting van de groepsfase Europese duels werd er ook altijd een shirt gepresenteerd toch? Of doe ik nu een Joe Bidentje?
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Eindjehoger
Regelmatige invaller
Posts: 375
Joined: 26 Oct 2023, 12:39
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Luc Nilis

ShovingNE2 wrote: 12 Jul 2024, 09:01 Dan ben ik nog steeds benieuwd of er een vierde tenue komt. Geen idee of het ooit is voorgekomen overigens. Kan mij het niet herinneren. Maar rond de loting van de groepsfase Europese duels werd er ook altijd een shirt gepresenteerd toch? Of doe ik nu een Joe Bidentje?
Lijkt me niet toch? Hebben wij dat vaker gehad dan 4 shirts per seizoen? Kan me alleen wat 'jubileum' shirts bedenken die eenmalig keer uitkwamen.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00

ShovingNE2 wrote: 12 Jul 2024, 09:01 Dan ben ik nog steeds benieuwd of er een vierde tenue komt. Geen idee of het ooit is voorgekomen overigens. Kan mij het niet herinneren. Maar rond de loting van de groepsfase Europese duels werd er ook altijd een shirt gepresenteerd toch? Of doe ik nu een Joe Bidentje?
Ik heb nergens gelezen dat het thuistenue vandaag gepresenteerd wordt behalve dan wat Eindjehoger zei.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11

Ja, dat thuistenue lijkt mij logisch. Die draag je in officiele oefenwedstrijden en de fruitschaal. Maar er was meen ik ook altijd een shirtpresentatie zodra de groepsfase begon. Maar wellicht heb ik dat fout.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Eindjehoger
Regelmatige invaller
Posts: 375
Joined: 26 Oct 2023, 12:39
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Luc Nilis

Ardbeg wrote: 12 Jul 2024, 09:09
ShovingNE2 wrote: 12 Jul 2024, 09:01 Dan ben ik nog steeds benieuwd of er een vierde tenue komt. Geen idee of het ooit is voorgekomen overigens. Kan mij het niet herinneren. Maar rond de loting van de groepsfase Europese duels werd er ook altijd een shirt gepresenteerd toch? Of doe ik nu een Joe Bidentje?
Ik heb nergens gelezen dat het thuistenue vandaag gepresenteerd wordt behalve dan wat @Eindjehoger zei.
Volgende week vrijdag, 19 juli! Heb ik zo scheef getypt vorige dan? Haha.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00

Eindjehoger wrote: 12 Jul 2024, 09:27
Ardbeg wrote: 12 Jul 2024, 09:09

Ik heb nergens gelezen dat het thuistenue vandaag gepresenteerd wordt behalve dan wat @Eindjehoger zei.
Volgende week vrijdag, 19 juli! Heb ik zo scheef getypt vorige dan? Haha.
Nee, sorry ik heb verkeerd gekeken. Dju!
RPSV94
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 792
Joined: 29 Jul 2022, 12:16
Clubvoorkeur: PSV

ShovingNE2 wrote: 12 Jul 2024, 09:26 Ja, dat thuistenue lijkt mij logisch. Die draag je in officiele oefenwedstrijden en de fruitschaal. Maar er was meen ik ook altijd een shirtpresentatie zodra de groepsfase begon. Maar wellicht heb ik dat fout.
Dat klopt inderdaad wel. Dat afschuwelijke shirt zonder logo werd toen gezamenlijk met andere Puma clubs gelanceerd voordat de Europese campagne begonnen. De meeste clubs die in Europa meespelen doen dat eigenlijk altijd rond die periode. Maar ik heb het idee dat die planning bij PSV nu losgelaten is.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11

Ah juist.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips

Het shirt went nog steeds niet.
DeEintovenaar
Nationale topspeler
Posts: 2,275
Joined: 24 Mar 2022, 09:22

11 Tinus wrote: 13 Jul 2024, 13:14 Het shirt went nog steeds niet.
Over smaak valt niet te twisten blijkt maar weer. Ik vind het namelijk best gaaf.
Post Reply