Feyenoord

Clubs en wedstrijden uit de Eredivisie kunnen hier besproken worden.
Post Reply
Juancho
Mister PSV
Clubvoorkeur: PSV

11 Tinus wrote: 03 Jul 2024, 14:46 Wie ze ook halen ze gaan er tov Hancko en Geertruida er 99% op achteruit.
Dat weet je toch helemaal niet? Wij dachten ook dat Xavi niet snel/makkelijk te vervangen was en kijk nu: niemand mist hem nog. Ik iig niet, sterker nog, ik denk dat PSV er als TEAM beter op is geworden. En een speler ala Tillman zou voor Feyenoord toch ook wel haalbaar moeten zijn ondertussen. Zeker in de constructie die PSV het eerste seizoen met hem had.

Het is maar afwachten wat Feyenoord nu kan. Net zoals we nog even moeten afwachten hoe Earnie vertrekkende topspelers gaat vervangen.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

Juancho wrote: 10 Jul 2024, 15:30
11 Tinus wrote: 03 Jul 2024, 14:46 Wie ze ook halen ze gaan er tov Hancko en Geertruida er 99% op achteruit.
Dat weet je toch helemaal niet? Wij dachten ook dat Xavi niet snel/makkelijk te vervangen was en kijk nu: niemand mist hem nog. Ik iig niet, sterker nog, ik denk dat PSV er als TEAM beter op is geworden. En een speler ala Tillman zou voor Feyenoord toch ook wel haalbaar moeten zijn ondertussen. Zeker in de constructie die PSV het eerste seizoen met hem had.

Het is maar afwachten wat Feyenoord nu kan. Net zoals we nog even moeten afwachten hoe Earnie vertrekkende topspelers gaat vervangen.
Ik waardeer Tillman heel erg en ben dolblij met hem maar hij was in het begin zeker niet de speler die Xavi was toen die weg ging. Maar inderdaad best opmerkelijk dat we van Götze naar Xavi naar Tillman zijn gegaan.

Ik verwacht dat bij Feyenoord 100% niet maar je weet het nooit zeker.
Sensation
Lid scoutingsteam
Clubvoorkeur: Ja

11 Tinus wrote: 10 Jul 2024, 15:46
Juancho wrote: 10 Jul 2024, 15:30

Ik waardeer Tillman heel erg en ben dolblij met hem maar hij was in het begin zeker niet de speler die Xavi was toen die weg ging. Maar inderdaad best opmerkelijk dat we van Götze naar Xavi naar Tillman zijn gegaan.

Ik verwacht dat bij Feyenoord 100% niet maar je weet het nooit zeker.
En daarnaast zijn ze ook nog Wieffer en Minteh kwijt, er is daar gewoon een hele hoop nieuws in te passen als ook nog Geertruida en Hancko gaan. Was geen fan van Minteh maar wel een speler die vaak op belangrijke momenten bij een goal betrokken was.
ShovingNE2
Site Admin

Feyenoord koopt liever 4 halve versterkingen van 7,5 miljoen. Dan twee geweldige versterkingen van 12-15 miljoen. Maar dan wel janken dat wij meer te besteden hebben.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
11 Tinus
Legende

Ik zat hun lijstje versterkingen te kijken en daar word je niet snel warm van lijkt me. Ook niet als Feyenoord supporter lijkt me ondanks dat ze worden aangekondigd met de meest bizarre comparisons.
Madueke
Legende

Treffende foto weer :tear:

Logo van MediaMarkt zit weer verkeerd en die man op de achtergrond ziet voor het eerst de achterkant.
  • These users thanked the author Madueke for the post:
    Woodenshoes
    Hatseflats
    Vedette

Madueke wrote: 12 Jul 2024, 12:22

Treffende foto weer :tear:

Logo van MediaMarkt zit weer verkeerd en die man op de achtergrond ziet voor het eerst de achterkant.
    Dat ventje weet ook niet waar het logo precies zit, dus dan maakt Mediamarkt ook niet meer uit :mrgreen:
    SKERLA
    Legende
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

Op de laatste foto staat de naam van de nieuwe rechtsbuiten.
    ShovingNE2
    Site Admin

De eerste aankopen missen al (een deel van) de voorbereiding ivm spierblessures aan kuit en bovenbeen.

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/12 ... nmand.html
    "When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
    Voormalig KG
    Lid scoutingsteam

Timber geblesseerd zonet geblesseerd geraakt tegen Genk.
    11 Tinus
    Legende

Je gunt niemand een blessure, maar zo'n speler is voor Feyenoord zo belangrijk. Zeker nu Wieffer weg is.
    Tjompie
    Internationale topspeler

Gezellige supporters…

DonyellMalen
    Legende

Typisch Feyenoord.
  • These users thanked the author DonyellMalen for the post:
    TylerDurdn
    Hatseflats
    Vedette

Holy shit. Dit moet je als Feyenoord zijnde toch keihard straffen? Super kansloos en dat is nog zacht uitgedrukt.
  • These users thanked the author Hatseflats for the post:
    Martijn1992
    Prof_napo
    Internationale topspeler
    Clubvoorkeur: v.v. UNA

Tjompie wrote: 13 Jul 2024, 14:28 Gezellige supporters…

Valt me nog reuze mee dat er geen slogan "Against Modern Football" bij staat.
    Wat een kansarm spandoek zeg, dan ben je als 'supporter' toch wel grotendeels de weg kwijt.
    Standbeeld
    Mister PSV

Ik zit hier gewoon te lachen om hoe achterlijk dat volk is. Wat een club...
    Balinho
    Internationale topspeler

Kanslozer dan Ajax tegen Hercules.
    Zou hij het doekje zelf hebben opgehangen?

Image

Een betere redenen voor op zijn minst preventieve chemische castratie is amper denkbaar. Wat is X toch ook een geschenk voor de mensheid.
  • These users thanked the author Balinho for the post:
    mateja
    Voijke
    Internationale topspeler

Gelukkig alleen in spiegelschrift te zien voor de tv kijkers en spelers.
    Sangaré, le Roi du PSV :strong:
    Robson de Souza
    Vedette

https://www.voetbalzone.nl/nieuws/inter ... ord/437339

Iemand bekend met deze speler? Krijg bij Feyenoord het idee dat ze ook weer ouderwets in de koopjesbak aan het graaien zijn.
    Sensation
    Lid scoutingsteam

Robson de Souza wrote: 15 Jul 2024, 11:25 https://www.voetbalzone.nl/nieuws/inter ... ord/437339

Iemand bekend met deze speler? Krijg bij Feyenoord het idee dat ze ook weer ouderwets in de koopjesbak aan het graaien zijn.
    Ik ging even wat Googlen, kom ik dit tegen, kijk eens bij de Similar Players:

Schijnt wel echt een sterke speler te zijn als ik die reacties hier lees, maar als Inter hem koopt en direct uitleent zal het wel om kale huur gaan, moet je niet willen.
    Robson de Souza
    Vedette

Sensation wrote: 15 Jul 2024, 11:47
    Robson de Souza wrote: 15 Jul 2024, 11:25 https://www.voetbalzone.nl/nieuws/inter ... ord/437339

Schijnt wel echt een sterke speler te zijn als ik die reacties hier lees, maar als Inter hem koopt en direct uitleent zal het wel om kale huur gaan, moet je niet willen.
    Nee daarom, ik zou dat een vreemde constructie vinden als je net 30 miljoen hebt opgehaald.
    Smeets14
    Nationale topspeler

Sensation wrote: 15 Jul 2024, 11:47

De nieuwe manier van scouten van Feyenoord/Te Kloese is dus alle YouTube filmpjes van Brazil Scout kijken en als een vertrekkende speler bij similar players staat dan gaan ze vol voor die speler!
    Juancho
    Mister PSV

Sensation wrote: 15 Jul 2024, 11:47 Schijnt wel echt een sterke speler te zijn als ik die reacties hier lees, maar als Inter hem koopt en direct uitleent zal het wel om kale huur gaan, moet je niet willen.
    Ik ken de situatie van Feyenoord niet goed genoeg maar het kan ook een bewuste keuze zijn natuurlijk. Deze jongen een jaar huren en zo een flinke zak geld over houden voor een nog een directe basis versterking.
    “Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
    Sensation
    Lid scoutingsteam

Juancho wrote: 15 Jul 2024, 13:40
    Sensation wrote: 15 Jul 2024, 11:47 Schijnt wel echt een sterke speler te zijn als ik die reacties hier lees, maar als Inter hem koopt en direct uitleent zal het wel om kale huur gaan, moet je niet willen.
    Ik ken de situatie van Feyenoord niet goed genoeg maar het kan ook een bewuste keuze zijn natuurlijk. Deze jongen een jaar huren en zo een flinke zak geld over houden voor een nog een directe basis versterking.
    Ging mij er vooral om dat er bij PSV moord en brand geschreeuwd wordt bij kale huur. Feyenoord heeft overigens min of meer hetzelfde te besteden (hadden ze vorige zomer ook), en al helemaal na verkoop Wieffer en zekerheid van CL inkomsten.
    11 Tinus
    Legende

Als ik het goed begrepen heb kan Feyenoord niet dezelfde salarissen betalen als PSV dus dan moet je voor pure kwaliteit wel nog beter speuren. Als zij Wieffer vervangen met een kale huur transfer zonder sportief minder te worden dan is hun financiële situatie straks ook ijzersterk en kunnen ze wellicht wél meegroeien qua salarissen.

Voor een Ajax supporter moet het echt heel pijnlijk zijn om te zien dat er bij Feyenoord en PSV zoveel geld en mogelijkheden zijn. Dat Ajax min of meer geholpen heeft om dat 2e ticket veilig te stellen op het moment dat de CL nog meer premies te verdelen heeft en juist op dit moment Ajax daar niet in mee kan. Dan wordt het verschil elk jaar groter als Feyenoord/PSV top 2 blijven eindigen. Voor Ajax is 3e worden natuurlijk genoeg om in ieder geval een kans te hebben op plaatsing.
  • These users thanked the author 11 Tinus for the post (total 2):
    Menno1Captain(C)
    Post Reply