Olivier Boscagli

Spelers A-selectie.
Post Reply
Joenepsv
Legende

Standbeeld wrote: 12 Jul 2024, 21:24
Joenepsv wrote: 12 Jul 2024, 21:21 Je mag Boscagli wel tot absolute top verdiener bombarderen. Hij is één van onze beste en belangrijkste spelers. En lastig te vervangen. Zou mooi zijn als hij hier nog jaren blijft.
We hebben inmiddels zoveel kwaliteit op het veld staan dat we de gehele selectie tot topverdieners kunnen bombarderen. :mrgreen:
Wil niks afdoen aan de rest van de selectie natuurlijk maar ik vind een Boscagli dusdanig bepalend voor het spel van Bosz en daarnaast is een dergelijk type zeer moeilijk te vinden. Het blok Boscagli, Veerman en Schouten is de motor van de ploeg.
Standbeeld
Mister PSV
Clubvoorkeur: PSV

SKERLA wrote: 12 Jul 2024, 21:34
Standbeeld wrote: 12 Jul 2024, 21:17
Als ik een vrije inschatting zou maken dan denk ik dat bijvoorbeeld een Luuk op 2-2.5mln zit. Maar de tijden veranderen. We betalen nu meer 15mln sommen en daarnaast presteren we beter. Ik denk dat PSV Oli wel een totaalpakket van 2.5mln kan bieden nu. Gotze verdiende echt veel meer. Van Xavi was het ook bekend dat PSV echt heel erg ver wilde gaan in compensatie.
Den Zaaf kreeg 4 miljoen toch?
Dat is voor mij onbekend. Maar ik heb destijds wel geruchten gelezen dat PSV bereid was een compensatiepakket van 6mln per seizoen aan te bieden als hij bij ons zou tekenen. Wat ervan waar is weet ik niet. Maar wat ik wel weet is dat hij het bij PSG makkelijk zou kunnen krijgen. Dus in die zin moest PSV ook wel zo hoog in de boom zitten om Xavi te verleiden. Helaas liep het anders.
DonyellMalen
Legende

De fans van Lille denken dat ze Boscagli niet kunnen betalen in ieder geval. Gaan wel Leny Yoro hoogstwaarschijnlijk verkopen aan Real Madrid, dus afwachten.
Standbeeld
Mister PSV

DonyellMalen wrote: 12 Jul 2024, 21:45 De fans van Lille denken dat ze Boscagli niet kunnen betalen in ieder geval. Gaan wel Leny Yoro hoogstwaarschijnlijk verkopen aan Real Madrid, dus afwachten.
Volgens mij spelen zij voorronde CL, toch? Wellicht als ze zich plaatsen dat er wel wat mogelijk is.
SKERLA
Legende
Favoriete speler: Peet Scheefbril

Standbeeld wrote: 12 Jul 2024, 21:43
SKERLA wrote: 12 Jul 2024, 21:34

Den Zaaf kreeg 4 miljoen toch?
Dat is voor mij onbekend. Maar ik heb destijds wel geruchten gelezen dat PSV bereid was een compensatiepakket van 6mln per seizoen aan te bieden als hij bij ons zou tekenen. Wat ervan waar is weet ik niet. Maar wat ik wel weet is dat hij het bij PSG makkelijk zou kunnen krijgen. Dus in die zin moest PSV ook wel zo hoog in de boom zitten om Xavi te verleiden. Helaas liep het anders.
Den Zaaf als in Zahavi.
Standbeeld
Mister PSV

SKERLA wrote: 12 Jul 2024, 21:54
Standbeeld wrote: 12 Jul 2024, 21:43
Den Zaaf als in Zahavi.
Dat was 1mln per jaar salaris en 4mln tekengeld. Over twee seizoenen was dat in totaal 6mln, ofwel 3mln per jaar. Maar goed, we dwalen af. Boscagli.
  • These users thanked the author Standbeeld for the post:
    SKERLA
    RIO
    Legende
    Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Ollie moet blijven.
  • These users thanked the author RIO for the post:
    Smeets14
    Massimo
    Legende

Napoli waar hij wel eens in verband mee is gebracht heeft voor 35 miljoen een LCV aangetrokken.
    Rikkert1234
    Vedette

BarryBanaan
    Basisspeler
    Favoriete speler: Joey Veerman

Ga dan na je carriere maar weer terug naar Frankrijk. Lekker bijtekenen en na nog zo'n seizoen paar jaartjes in Spanje/Italie ballen.
  • These users thanked the author BarryBanaan for the post (total 2):
    Smeets14TylerDurdn
    Ittot
    Internationale topspeler

Hij moet sws hoger mikken dan Lille. Voor je het weet speel je samen met fucking vd Boomen.
    Lekker bijtekenen, nog een jaar knallen en dan een lekkere transfer maken naar Inter, Milan, Atalanta, Atletico oid.
    ShovingNE2
    Site Admin

Ik denk dat hij wel terug naar Frankrijk wil om eerder in beeld te zijn bij de nationale elf.
    "When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
    Josef Dettelbacher
    Legende

ShovingNE2 wrote: 14 Jul 2024, 10:01 Ik denk dat hij wel terug naar Frankrijk wil om eerder in beeld te zijn bij de nationale elf.
    Ik denk dat als Marseille of Monaco komt, hij direct ja zegt. Bij Nice misschien ook nog wel. Hoog niveau en thuisregio.
    Her lips said no, but her eyes said read my lips..
    Heissenberrug
    Internationale topspeler

Maar hij is nu toch ook in beeld bij de Franse selectie?
    Franciscus
    Nationale topspeler
    Favoriete speler: Mauro Jr

Heissenberrug wrote: 14 Jul 2024, 10:59 Maar hij is nu toch ook in beeld bij de Franse selectie?
    Alsof Dechamps voetbal van achteruit zou verkiezen boven kracht en snelheid.
    Eindjehoger
    Regelmatige invaller
    Favoriete speler: Luc Nilis

Ik kan melden dat er 0.0 beweging rondom Boscagli zit, kan bij tekenen maar wil graag zelf een stap gaan maken. Is nog geen club gekomen voor hem, maar zodra er een mooie komt zal die zeker gaan.

Samenvattend: Lekker nietszeggend bericht, mand.
  • These users thanked the author Eindjehoger for the post (total 3):
    Johnnie WalkerKERKVOGELHeissenberrug
    Mr.Unibet
    Meervoudig international

Eindjehoger wrote: 14 Jul 2024, 11:53 Ik kan melden dat er 0.0 beweging rondom Boscagli zit, kan bij tekenen maar wil graag zelf een stap gaan maken. Is nog geen club gekomen voor hem, maar zodra er een mooie komt zal die zeker gaan.

Vind dat hij ook maar bij een beperkt aantal clubs straks uit de verf kan, zou als ik hem was bijv. niet zo snel terugkeren naar Frankrijk.
    Eindjehoger
    Regelmatige invaller
    Favoriete speler: Luc Nilis

Mr.Unibet wrote: 14 Jul 2024, 12:01
    Eindjehoger wrote: 14 Jul 2024, 11:53 Ik kan melden dat er 0.0 beweging rondom Boscagli zit, kan bij tekenen maar wil graag zelf een stap gaan maken. Is nog geen club gekomen voor hem, maar zodra er een mooie komt zal die zeker gaan.

Vind dat hij ook maar bij een beperkt aantal clubs straks uit de verf kan, zou als ik hem was bijv. niet zo snel terugkeren naar Frankrijk.
    Sevilla had in het verleden vergaande interesse, maar die vlieger gaat niet meer op nu die geen Europees spelen. Ik zie hem ook niet terug gaan naar Frankrijk, hij mikt wel op een top 4 competitie namelijk. Ik denk bijvoorbeeld aan een Inter, Dortmund of een Tottenham.

Oli zelf is echt intelligente gast, dus die gaat niet naar de eerste beste club alleen maar om weg te gaan.
    Standbeeld
    Mister PSV

Hoe betrouwbaar schat je jouw info in?
    DonyellMalen
    Legende

Eindjehoger wrote: 14 Jul 2024, 12:08Ik denk bijvoorbeeld aan een Inter, Dortmund of een Tottenham.
    Ik betwijfel of dat soort clubs voor hem gaan komen deze zomer. Dan kan ‘ie echt beter bij ons blijven.

Ander zuur scenario, maar daar moet wellicht wel rekening mee worden gehouden, hij gaat een contract aan voor zomer 2025 bij een Inter. Mede omdat die clubs nu geen hoge transfersom willen betalen voor hem.
  • These users thanked the author DonyellMalen for the post:
    Wiba
    Voormalig KG
    Lid scoutingsteam

Begrijpelijk dat ze hem na de blessure van Obispo niet meer laten gaan. Ollie verleng alsjeblieft ...

Matteo Dams erbij houden voor nu ..
    Obispo toch enkele maanden eruit ipv weken.
    DeEintovenaar
    Nationale topspeler

Voormalig KG wrote: 17 Jul 2024, 10:57 Begrijpelijk dat ze hem na de blessure van Obispo niet meer laten gaan. Ollie verleng alsjeblieft ...

Ik heb denk ik een nieuwsbericht gemist? 😅
    Maax
    Meervoudig international

Elke keer als ik dit topic zie hoop je op nieuws op verleningen hahahaha
    DonyellMalen
    Legende

Lille gaat dus 62 miljoen voor Yoro incasseren. Hoop niet dat ze nu alsnog met een zak geld bij ons melden voor Boscagli. En ook voor hemzelf, want dat is geen stap hogerop.

koetje
    Legende

DeEintovenaar wrote: 17 Jul 2024, 11:12
    Voormalig KG wrote: 17 Jul 2024, 10:57 Begrijpelijk dat ze hem na de blessure van Obispo niet meer laten gaan. Ollie verleng alsjeblieft ...

Ik heb denk ik een nieuwsbericht gemist? 😅
    https://www.ed.nl/PSV/PSV-volop-aan-de- ... ~aa8c5d18/
    Post Reply