Ajax deel II

Clubs en wedstrijden uit de Eredivisie kunnen hier besproken worden.
Locked
User avatar
Lente
Meervoudig international
Posts: 1,031
Joined: 22 Jul 2023, 17:18
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Vandaar ook dat Ajax en Bergwijn elkaar in de houdgreep houden. Ajax wil van Bergwijn af en Bergwijn wil ook best ergens anders naar toe. Alleen Ajax moet een flink bedrag voor hem cashen, anders leiden ze teveel verlies (of hoe je het boekhoudkundig ook wilt noemen), en Bergwijn heeft nog een contract tot medio 2027 van 5 miljoen (+?) salaris waar hij geen afstand van wilt doen. Dus de nieuwe club moet en een substantieel bedrag neerleggen om hem überhaupt van Ajax over te nemen maar moet daarnaast ook een flink salaris aan Bergwijn bieden omdat die er niet op achteruit wilt gaan. Geen van beide is van plan om water bij de wijn te doen dus blijven ze vooralsnog tot elkaar veroordeeld. Een club wilt best een hoog salaris bieden, maar dan moet het aankoopbedrag omlaag, of vice versa. Opzich is Bergwijn geen slechte speler en is Ajax ook niet perse een verkeerde club om te vertoeven (jullie begrijpen wat ik bedoel), alleen de verhoudingen zijn compleet scheef komen te liggen. Er wordt al meerdere transferperiodes flink met Bergwijn geleurd en hij wordt overal geplugd, alleen zijn er weinig club die toe willen/ kunnen happen omdat het plaatje gewoon niet klopt. Dan kom je al snel in het midden Oosten terecht, maar ook daar lijkt de laatste tijd iets meer realisme te zijn en alleen voor de echt hele grote namen nog bizarre deals plaats te vinden.
Oh PSV wat je met me doet…
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Met die dikke rooie als bondscoach blijft hij wel in beeld voor Oranje
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
TylerDurdn
Internationale topspeler
Posts: 3,265
Joined: 12 Aug 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

User avatar
Lente
Meervoudig international
Posts: 1,031
Joined: 22 Jul 2023, 17:18
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Mooi man, die kop van Wijndal terug bij Ajax. Echt z’n gezicht wat je flink kunt ‘haten’. Taylord en Fritz Jim maken het rijtje helemaal compleet.
Oh PSV wat je met me doet…
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Verweij krijgt alle primeurs van die gladde aal.
User avatar
Lente
Meervoudig international
Posts: 1,031
Joined: 22 Jul 2023, 17:18
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Standbeeld wrote: 13 Jul 2024, 20:49 Verweij krijgt alle primeurs van die gladde aal.
Ja en dan op Rik Elfrink afgeven (niet Verweij maar Valentijn = Telegraaf dus zelfde hoedje), dat Rik een app groepje heeft met Marco en PSV :wall:
Oh PSV wat je met me doet…
User avatar
Persepolis
Vedette
Posts: 8,265
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ittot wrote: 13 Jul 2024, 19:07 Elke 151 minuten betrokken bij een goal de afgelopen 2 seizoenen?

Dat is voor een 26 jarige die 4m pj? Verdiend toch niet echt een geweldige stat?
Nee dat is het niet, daarom zeg ik ook redelijke stats :L
These users thanked the author Persepolis for the post:
Ittot
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Lente wrote: 13 Jul 2024, 20:55
Standbeeld wrote: 13 Jul 2024, 20:49 Verweij krijgt alle primeurs van die gladde aal.
Ja en dan op Rik Elfrink afgeven (niet Verweij maar Valentijn = Telegraaf dus zelfde hoedje), dat Rik een app groepje heeft met Marco en PSV :wall:
Daar moest ik ook nog even aan denken inderdaad.
These users thanked the author Standbeeld for the post:
Lente
Jwoeloe
Moderator
Posts: 4,784
Joined: 26 Aug 2017, 17:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Salaris wordt voor Como in ieder geval geen probleem.

Rosario als centrale verdediger is wel opvallend. En dat terwijl Rugani al in beeld was als redder in nood. Jammer dat die klaarblijkelijk al van de lijstjes af is.
User avatar
29.04.2007
Nationale topspeler
Posts: 2,148
Joined: 04 Nov 2020, 15:22
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Jwoeloe wrote: 13 Jul 2024, 20:57

Rosario als centrale verdediger is wel opvallend. En dat terwijl Rugani al in beeld was als redder in nood. Jammer dat die klaarblijkelijk al van de lijstjes af is.
Volgens mij bedoelen ze dat Rosario niet de beoogde vervanger van vd Boomen zal zijn, maar dat ze voor een RCV willen gaan (Rugani?).
Jwoeloe
Moderator
Posts: 4,784
Joined: 26 Aug 2017, 17:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

29.04.2007 wrote: 13 Jul 2024, 21:49
Jwoeloe wrote: 13 Jul 2024, 20:57

Rosario als centrale verdediger is wel opvallend. En dat terwijl Rugani al in beeld was als redder in nood. Jammer dat die klaarblijkelijk al van de lijstjes af is.
Volgens mij bedoelen ze dat Rosario niet de beoogde vervanger van vd Boomen zal zijn, maar dat ze voor een RCV willen gaan (Rugani?).
Wellicht volgens de Tweet, maar het nieuwsbericht is heel duidelijk:

Het vertrek van Van den Boomen staat los van de eventuele komst van Pablo Rosario (27), met wie Ajax zoals gemeld in gesprek is. De middenvelder van OGC Nice, die in Frankrijk met Farioli samenwerkte en diens verlengstuk in het veld was, heeft van Ajax te horen gekregen dat hij in eerste instantie als rechter centrale verdediger wordt gehaald.
These users thanked the author Jwoeloe for the post:
29.04.2007
User avatar
Persepolis
Vedette
Posts: 8,265
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Uhm welke is het nou? Type Xavi of type Iniesta? Ronald heeft er klaarblijkelijk nog minder verstand van dan zijn broer.
These users thanked the author Persepolis for the post:
Mithras
User avatar
Lente
Meervoudig international
Posts: 1,031
Joined: 22 Jul 2023, 17:18
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ivicii wrote: 13 Jul 2024, 09:49Vandaag is er dus gekozen om forbs helemaal op te hemelen. Als je de berichten zo leest hebben ze alsnog de nieuwe Vinicius JR te pakken. De taktiek van farioli is perfect voor hem..
Niet alleen Forbs, maar ook Kenneth Taylor gaat weer een gouden seizoen tegemoet onder farioli. Het is me allemaal wat. Daarnaast begint zelfs Berghuis ook weer op te bloeien.
Oh PSV wat je met me doet…
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Jwoeloe wrote: 13 Jul 2024, 20:57Rosario als centrale verdediger is wel opvallend. En dat terwijl Rugani al in beeld was als redder in nood. Jammer dat die klaarblijkelijk al van de lijstjes af is.
De gladde aal is weer bezig.

User avatar
Persepolis
Vedette
Posts: 8,265
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ze denken nog steeds dat Henderson een defensieve middenvelder is
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Lekker laten geloven! :mrgreen:
User avatar
Fanatic-U-s
Internationale topspeler
Posts: 4,308
Joined: 17 Oct 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Fredrik Oppegård
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Het is geweldig mooi om over 4 maanden de reacties op deze tweet er weer eens bij te pakken.
Ex unitate vires
RPSV94
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 792
Joined: 29 Jul 2022, 12:16
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Fanatic-U-s wrote: 13 Jul 2024, 23:40 Het is geweldig mooi om over 4 maanden de reacties op deze tweet er weer eens bij te pakken.
Ze doen ook niet eens hun best om alles rondom die club de grootste ellende te gunnen. Graf club
PsvBmg
Vaste waarde in elftal
Posts: 566
Joined: 14 Jul 2021, 21:41
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Standbeeld wrote: 08 Jul 2024, 12:52 BMG is geïnteresseerd in Mannsverk. Huur met koopoptie.



@PsvBmg
Tja sinds Eberl vertrokken is bij ons is het niveau in aankopen ook naar beneden gegaan, zou me niks verbazen als we dit jaar strijden tegen degradatie. Maar ook dan zal ik er elke thuiswedstrijd zitten. 2e BL is ook mooi met grote clubs maar wat glijden we af.
User avatar
Persepolis
Vedette
Posts: 8,265
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

PsvBmg wrote: 14 Jul 2024, 08:29
Standbeeld wrote: 08 Jul 2024, 12:52 BMG is geïnteresseerd in Mannsverk. Huur met koopoptie.



@PsvBmg
Tja sinds Eberl vertrokken is bij ons is het niveau in aankopen ook naar beneden gegaan, zou me niks verbazen als we dit jaar strijden tegen degradatie. Maar ook dan zal ik er elke thuiswedstrijd zitten. 2e BL is ook mooi met grote clubs maar wat glijden we af.
In BMG's defence, Mannsverk stond altijd te boek als een heel groot talent. Begrijpelijk dus dat ze dat een kans willen geven, zelfs verstandig dat ze dat eerst als huur willen doen.
These users thanked the author Persepolis for the post (total 2):
JwoeloeBalinho
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Standbeeld wrote: 13 Jul 2024, 22:58
Jwoeloe wrote: 13 Jul 2024, 20:57Rosario als centrale verdediger is wel opvallend. En dat terwijl Rugani al in beeld was als redder in nood. Jammer dat die klaarblijkelijk al van de lijstjes af is.
De gladde aal is weer bezig.

Dat zinnetje 'Gewoon slim van Kroes' maakt dat voor mij alle objectiviteit weg is en dat je het niet alleen door de bril van een Ajax supporter, maar ook door de bril van iemand met waarschijnlijk meer belangen moet zien. Want Kroes heeft zich nog volledig te bewijzen bij Ajax als TD en als je dit soort zaken al 'gewoon slim' gaat noemen dan heb je i.v.m. je lijntjes bepaalde belangen om iemand te pas en te onpas er positief uit wil laten komen of ben je dusdanig supportsblind dat je in het kader van hopium, want nog geen punten verloren, alles goed gaat praten als het om Ajax gaat ongeacht of het recht of krom is.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Massimo wrote: 14 Jul 2024, 10:04alles goed gaat praten als het om Ajax gaat ongeacht of het recht of krom is.
Zouden wij als PSV-supporters over PSV nooit doen. Zo zijn wij niet. Maar Klerry heeft ongetwijfeld weer lijntjes. Nadat hij ontmaskerd werd heeft hij nog een hoop goed te maken en moet hij Alex oppimpen denk ik.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Jwoeloe
Moderator
Posts: 4,784
Joined: 26 Aug 2017, 17:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Standbeeld wrote: 13 Jul 2024, 22:58
Jwoeloe wrote: 13 Jul 2024, 20:57Rosario als centrale verdediger is wel opvallend. En dat terwijl Rugani al in beeld was als redder in nood. Jammer dat die klaarblijkelijk al van de lijstjes af is.
De gladde aal is weer bezig.

Heeft de gladde aal er al wel over nagedacht hoe diezelfde RVC gaat reageren als hij miljoenen wilt spenderen aan een controleur, waarvan het de bedoeling is dat hij achterin gaat voetballen, en waarvan zijn concurrent vorig jaar meer dan 20 miljoen gekost heeft? Kan me niet voorstellen dat ze daar heel vrolijk van worden. Erg naïef allemaal. Bak popcorn vast in de aanslag. :mrgreen:
User avatar
Balinho
Internationale topspeler
Posts: 3,875
Joined: 08 Apr 2018, 11:33
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Jwoeloe wrote: 14 Jul 2024, 10:09
Standbeeld wrote: 13 Jul 2024, 22:58
De gladde aal is weer bezig.

Heeft de gladde aal er al wel over nagedacht hoe diezelfde RVC gaat reageren als hij miljoenen wilt spenderen aan een controleur, waarvan het de bedoeling is dat hij achterin gaat voetballen, en waarvan zijn concurrent vorig jaar meer dan 20 miljoen gekost heeft? Kan me niet voorstellen dat ze daar heel vrolijk van worden. Erg naïef allemaal. Bak popcorn vast in de aanslag. :mrgreen:
Het verschil tussen slim en intelligent. Tsja... 😉
These users thanked the author Balinho for the post:
Heissenberrug
Locked