Jerdy Schouten
-
- Internationale topspeler
Ik vind het een behoorlijke belediging van Schouten om hem met een tweedehands auto te vergelijken, eerlijk gezegd...
- Armada
Schouten is Bitcoin op $3.
- These users thanked the author Armada for the post:
- Lorenzo von Matterhorn
- Franciscus
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV
- Favoriete speler: Mauro Jr
-
- Legende
- Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Heb het gevoel dat 10Hag voor Jerdy komt. Die heeft toch al schijt nu en mist zo'n speler. 60 Miljoen denk ik.
Vele malen beter dan Amrabat en als ie McTominay en Casemiro kan slijten dan heb je zowieso plek voor een topper op de 6 positie.
Denk niet dat dit elftal voor de titel kan strijden omdat ik de RB en LW positie nog steeds te zwak vind, maar de as wordt je wel sterker met Yoro, Shouten en Zierikzee
Dalot Yoro Martinez Shaw
Shouten Mainoo
Garnacho Bruno Rashford
Zierikzee
Oh, geruchten over Xavi, die kan dan op de positie van Rashford.
Vele malen beter dan Amrabat en als ie McTominay en Casemiro kan slijten dan heb je zowieso plek voor een topper op de 6 positie.
Denk niet dat dit elftal voor de titel kan strijden omdat ik de RB en LW positie nog steeds te zwak vind, maar de as wordt je wel sterker met Yoro, Shouten en Zierikzee
Dalot Yoro Martinez Shaw
Shouten Mainoo
Garnacho Bruno Rashford
Zierikzee
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Had jij niet 10000 gezet op het blijven van Schouten?RIO wrote: ↑20 Jul 2024, 07:42 Heb het gevoel dat 10Hag voor Jerdy komt. Die heeft toch al schijt nu en mist zo'n speler. 60 Miljoen denk ik.
Dalot Yoro Martinez Shaw
Shouten Mainoo
Garnacho Bruno Rashford
Zierikzee
- These users thanked the author SKERLA for the post (total 2):
- Vanthaman18 • Ricopsv
- Lorenzo von Matterhorn
Hij denkt ook dat Shouten gaat en niet Schouten. Zo hoopt hij die 10k in zijn portemonnee te kunnen houden. Slim.
- DonyellMalen
- Legende
-
- Legende
Shouten, Shouten, let it al outen. These are the things we can do withouten
- These users thanked the author Josef Dettelbacher for the post:
- SKERLA
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
- O Goleiro Grande
- Nationale topspeler
Volgens Rik Elfrink zijn er slechts 8 tot 10 clubs die Jerdy Schouten kunnen betalen. Zulke clubs zijn meestal bepalend voor het in gang zetten van de transfermarkt. Ben ik te voorbarig, of is heel gunstig dat zij zich zelfs na het glanzende visitekaartje van Schouten op het EK nog niet hebben gemeld? Hoe langer concrete interesse uitblijft, des te meer zal elke club die in de loop van augustus nog komt aankakken voor Schouten toch aanvoelen als een opportunist die in hem een handig bijgerechtje voor de breedte ziet. Voor zo’n rol noch die club lijkt Schouten mij niet het type om PSV te verlaten, temeer omdat hij naar het schijnt uitermate goed op zijn plek zit bij ons,
- These users thanked the author O Goleiro Grande for the post (total 3):
- BarryBanaan • De Realist • psvgouda
-
- Legende
Zeker, maar in dit geschetste scenario denk ik dat ie gaat. Hoop dat 10Hag dom blijft. Of ik bel hem nu en say to him, I got a great idea to help you construct (10Hag's favoriete woord, "to build" kent ie niet) your team, buy Shouten. Shank me by paying me 20k GBP + bonus later when you qualify for CL.SKERLA wrote: ↑20 Jul 2024, 08:54Had jij niet 10000 gezet op het blijven van Schouten?RIO wrote: ↑20 Jul 2024, 07:42 Heb het gevoel dat 10Hag voor Jerdy komt. Die heeft toch al schijt nu en mist zo'n speler. 60 Miljoen denk ik.
Dalot Yoro Martinez Shaw
Shouten Mainoo
Garnacho Bruno Rashford
Zierikzee
-
- Legende
En daar ben ik blij mee! Hij blijft te dom om te poepen.DonyellMalen wrote: ↑20 Jul 2024, 09:08Lijkt mij niet. United is bezig met Ugarte van PSG en dat is voor dezelfde positie als waar Jerdy speelt.
- DonyellMalen
- Legende
- StratumZuid
- Vedette
-
En dan kan hij tegen Zirkzee nog gewoon Nederlands praten.
Bizar hoe ongemakkelijk die man is, hij is al jaren trainer, dan kan je toch wel een gesprekje met een speler voeren zou je zeggen.
-
- Legende
Het is vooral prettig dat PSV eindelijk eens hoog in de boom gaat zitten c.q. de mogelijkheid daarvoor heeft. Als er een topclub komt dan is hij vrijwel niet te behouden, maar het is voor PSV gunstig dat het er nu naar uitziet dat de tussengroep zoals bijvoorbeeld Dortmund en Juventus hem niet kunnen betalen. De clubs daarboven kijken ook naar andere opties en of die maken een andere keuze of die betalen de hoofdprijs.O Goleiro Grande wrote: ↑20 Jul 2024, 10:17 Volgens Rik Elfrink zijn er slechts 8 tot 10 clubs die Jerdy Schouten kunnen betalen. Zulke clubs zijn meestal bepalend voor het in gang zetten van de transfermarkt. Ben ik te voorbarig, of is heel gunstig dat zij zich zelfs na het glanzende visitekaartje van Schouten op het EK nog niet hebben gemeld? Hoe langer concrete interesse uitblijft, des te meer zal elke club die in de loop van augustus nog komt aankakken voor Schouten toch aanvoelen als een opportunist die in hem een handig bijgerechtje voor de breedte ziet. Voor zo’n rol noch die club lijkt Schouten mij niet het type om PSV te verlaten, temeer omdat hij naar het schijnt uitermate goed op zijn plek zit bij ons,
- These users thanked the author Massimo for the post:
- O Goleiro Grande
-
- Legende
En toch lijkt Ten Hag me -als de timing klopt- een geschikte opvolger voor Bosz. Volgens mij krijgt Ten Hag bij een club als PSV ook veel meer ruimte om zichzelf te zijn en verdwijnt veel van dat geforceerde.
- These users thanked the author Josef Dettelbacher for the post:
- Juancho
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
-
- Vedette
Bijvoorbeeld het behoud van Jerdy Schouten lijkt eenvoudiger te realiseren. ,,We gaan ervan uit dat hij blijft”, zegt Stewart. ,,PSV zit in een luxe-situatie en in sommige contractsituaties zitten we daardoor echt prima. Het mooie is daarnaast dat wij een trainer hebben, die zelf ook technisch directeur is geweest en alles uitstekend begrijpt en zijn werk met veel respect naar mij en mijn job doet.”
- Ontbijtkoek
- International
- Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
- DonyellMalen
- Legende
Alleen de absolute top kan hem betalen, daar hoort Dortmund niet bij.
- These users thanked the author DonyellMalen for the post:
- Ontbijtkoek