Sepp van den Berg

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
Josef Dettelbacher
Legende
Clubvoorkeur: PSV

ruuddevil wrote: 14 Jul 2024, 22:35 Laten we niet overdrijven, Ramalho was regelmatig de zwakste schakel. Schouten moest niet voor niets het halve seizoen CV spelen. Voor de groep wel een belangrijke speler en prettig om die te kunnen brengen blij blessures en schorsingen.
Dat krijg je als je de gunfactor hebt, dan wordt dat snel vergeten.
These users thanked the author Josef Dettelbacher for the post:
psv-norge
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Standbeeld
Mister PSV

ruuddevil wrote: 14 Jul 2024, 22:35 Laten we niet overdrijven, Ramalho was regelmatig de zwakste schakel. Schouten moest niet voor niets het halve seizoen CV spelen. Voor de groep wel een belangrijke speler en prettig om die te kunnen brengen blij blessures en schorsingen.
Niet overdrijven om vervolgens in de tweede zin te overdrijven. Sterk. Verder wel eens met de strekking van je post.
StratumZuid
Vedette

👨‍🍳
In PHILIPS blauw St.Joris den draak doorstekende,
alles van goud
SKERLA
Legende
Favoriete speler: Peet Scheefbril

StratumZuid wrote: 14 Jul 2024, 23:05👨‍🍳
Johan de Kock nieuwe RCV??
StratumZuid
Vedette

Koch
alles van goud
Balinho
Internationale topspeler

SKERLA wrote: 14 Jul 2024, 23:07
StratumZuid wrote: 14 Jul 2024, 23:05👨‍🍳
Johan de Kock nieuwe RCV??
Marco Bakker de nieuwe chauffeur van de spelersbus.
SKERLA
Legende

Georg? Hoe zou het hem gaan nu eigenlijk?
Grasmat
Lid van verdienste
Favoriete speler: Dn Flamingo

SKERLA wrote: 14 Jul 2024, 23:09 Georg? Hoe zou het hem gaan nu eigenlijk?
Niet goed hè.

https://www.ad.nl/buitenlands-voetbal/v ... ~a1bebefe/
Lente
Meervoudig international

Josef Dettelbacher wrote: 14 Jul 2024, 22:37
Dat krijg je als je de gunfactor hebt, dan wordt dat snel vergeten.
Niet mee eens. In potentie is Flamingo hopelijk beter dan Ramalho en heeft Flamingo een hoger plafond, zodoende ook heel blij met de aankoop. Maar om te zeggen dat Flamingo nu al beter is gaat mij veels te ver. Kijk voor de grap het topic van Flamingo eens terug en ga dan naar de datum 26 mei (de play off wedstrijd tegen Go Ahead). Flamingo is niveau Utrecht ontgroeid maar heeft bij een topclub nog alles te bewijzen en ook te leren (en daar is niets mis mee). Het is niet voor niets dat Flamingo de tijd krijgt van PSV en er nog niet direct hoeft te staan. De specifieke wedstrijden dat Schouten achterin geposteerd werd ten faveure van Ramalho ben ik zeker niet vergeten maar de goede wedstrijden die Ramalho gespeeld heeft net zo min. Laat ik het zo stellen, de wedstrijden dat Schouten achterin gezet werd zou ik afgelopen seizoen niet graag met Flamingo daar gespeeld hebben. Nogmaals, lees het topic van hem maar eens door, specifiek 26 mei omdat toen veel mensen hem pas echt zijn gaan volgen volgens mij. De riedel van Trouwe komt ook niet helemaal uit de lucht vallen natuurlijk. Op 30 maart zegt ruuddevil zelf nog, Flamingo is interessant, maar vooral als CVM 😉.
These users thanked the author Lente for the post:
Doldenaar
Oh PSV wat je met me doet…
SKERLA
Legende

Grasmat wrote: 14 Jul 2024, 23:16
SKERLA wrote: 14 Jul 2024, 23:09 Georg? Hoe zou het hem gaan nu eigenlijk?
Niet goed hè.

https://www.ad.nl/buitenlands-voetbal/v ... ~a1bebefe/
Nee, daarom. Maar het was een retorische vraag natuurlijk, dat wel.
Grasmat
Lid van verdienste

Ah ja, dacht dat het een oprechte vraag was en dat je misschien dat bericht gemist had. Is niet heel uitgebreid in het nieuws geweest.
Hatseflats
Vedette

Ik lees hier een hoop namen, maar het gaat nul keer over Sepp.
StratumZuid
Vedette

Nee Menno toch
alles van goud
Grasmat
Lid van verdienste

Hatseflats wrote: 14 Jul 2024, 23:23 Ik lees hier een hoop namen, maar het gaat nul keer over Sepp.
Sorry. Hier ontopic om het goed te maken:

Image
These users thanked the author Grasmat for the post:
Hatseflats
DeBruyne
Meervoudig international

Hatseflats wrote: 14 Jul 2024, 23:23 Ik lees hier een hoop namen, maar het gaat nul keer over Sepp.
Sepp Blatter is wel een keer van een podium af gevallen, maar van een Berg weet ik niet
SKERLA
Legende

Grasmat wrote: 14 Jul 2024, 23:23 Ah ja, dacht dat het een oprechte vraag was en dat je misschien dat bericht gemist had. Is niet heel uitgebreid in het nieuws geweest.
Oprechte vraag hoe het vandaag met hem gaat vooral.
ShovingNE2
Site Admin

ruuddevil wrote: 14 Jul 2024, 22:35 Laten we niet overdrijven, Ramalho was regelmatig de zwakste schakel. Schouten moest niet voor niets het halve seizoen CV spelen.
9 duels van de 40.
Voor de groep wel een belangrijke speler en prettig om die te kunnen brengen blij blessures en schorsingen.
Precies. Daarom had ik graag gezien dat hij bij zou tekenen.
These users thanked the author ShovingNE2 for the post:
Ardbeg
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
NotoriousBIG046
Nationale topspeler

ik wil Seppje.
We can't change the world until we change ourselves.
Madueke
Legende

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/12 ... idaat.html
Volgens het ED denkt PSV aan een bedrag van vijftien à zestien miljoen euro voor Van den Berg. Het is nog altijd een stevig bedrag voor de Eindhovenaren. Momenteel gelden Hirving Lozano en Jerdy Schouten als de duurste aankopen in de clubgeschiedenis met een transfersom van vijftien miljoen. De 22-jarige Nederlandse verdediger moet dat dus minimaal evenaren. Bovendien heeft PSV nog concurrentie van onder meer VfB Stuttgart.
Pierre
Lid 2e elftal

Madueke wrote: 16 Jul 2024, 09:45 https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/12 ... idaat.html
Volgens het ED denkt PSV aan een bedrag van vijftien à zestien miljoen euro voor Van den Berg. Het is nog altijd een stevig bedrag voor de Eindhovenaren. Momenteel gelden Hirving Lozano en Jerdy Schouten als de duurste aankopen in de clubgeschiedenis met een transfersom van vijftien miljoen. De 22-jarige Nederlandse verdediger moet dat dus minimaal evenaren. Bovendien heeft PSV nog concurrentie van onder meer VfB Stuttgart.
Stuttgart speelt ook Champions League, maar moeten wel fors bezuinigen. Hopelijk heeft Van den Berg zijn zinnen gezet op PSV en wil hij niets anders.
Trixm
Vedette

Madueke wrote: 16 Jul 2024, 09:45 https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/12 ... idaat.html
Ga je nou Rik citeren via een ajax site :lol:
These users thanked the author Trixm for the post:
Frankyboy040
Saibari is underrated.
Rikkert1234
Vedette

Zou een top versterking zijn! Ik ben zeer onder de indruk van de daadkracht van Earnie deze transferperiode. Hopelijk hierna nog een linksback en contractverlengingen van Boscagli en Teze en dan wat mij betreft hoeft er alleen nog geanticipeerd te worden op uitgaande transfers.
Fanatic-U-s
Internationale topspeler
Favoriete speler: Fredrik Oppegård

Van Den Berg bij PSV is (nagenoeg) een garantie op het Nederlands elftal.
These users thanked the author Fanatic-U-s for the post:
FTS
Ex unitate vires
Massimo
Legende

Dat Schouten zo'n succes is geworden in een jaar tijd terwijl hij basisspeler was in een grotere competitie, zorgt er hopelijk voor dat PSV hier in de toekomst zijn voordeel mee kan doen, waarbij Van den Berg de eerste hiervan is.
ShovingNE2
Site Admin

Massimo wrote: 16 Jul 2024, 10:08 Dat Schouten zo'n succes is geworden in een jaar tijd terwijl hij basisspeler was in een grotere competitie, zorgt er hopelijk voor dat PSV hier in de toekomst zijn voordeel mee kan doen, waarbij Van den Berg de eerste hiervan is.
En met een Stefan de Vrij en Virgil van Dijk van respectievelijk 32 en 33 ligt er over 2 jaar op een WK best wel kansen op die positie. Van Dijk overweegt nu al te stoppen.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Locked