11 Tinus wrote: ↑03 Jul 2024, 14:46
Wie ze ook halen ze gaan er tov Hancko en Geertruida er 99% op achteruit.
Dat weet je toch helemaal niet? Wij dachten ook dat Xavi niet snel/makkelijk te vervangen was en kijk nu: niemand mist hem nog. Ik iig niet, sterker nog, ik denk dat PSV er als TEAM beter op is geworden. En een speler ala Tillman zou voor Feyenoord toch ook wel haalbaar moeten zijn ondertussen. Zeker in de constructie die PSV het eerste seizoen met hem had.
Het is maar afwachten wat Feyenoord nu kan. Net zoals we nog even moeten afwachten hoe Earnie vertrekkende topspelers gaat vervangen.
11 Tinus wrote: ↑03 Jul 2024, 14:46
Wie ze ook halen ze gaan er tov Hancko en Geertruida er 99% op achteruit.
Dat weet je toch helemaal niet? Wij dachten ook dat Xavi niet snel/makkelijk te vervangen was en kijk nu: niemand mist hem nog. Ik iig niet, sterker nog, ik denk dat PSV er als TEAM beter op is geworden. En een speler ala Tillman zou voor Feyenoord toch ook wel haalbaar moeten zijn ondertussen. Zeker in de constructie die PSV het eerste seizoen met hem had.
Het is maar afwachten wat Feyenoord nu kan. Net zoals we nog even moeten afwachten hoe Earnie vertrekkende topspelers gaat vervangen.
Ik waardeer Tillman heel erg en ben dolblij met hem maar hij was in het begin zeker niet de speler die Xavi was toen die weg ging. Maar inderdaad best opmerkelijk dat we van Götze naar Xavi naar Tillman zijn gegaan.
Ik verwacht dat bij Feyenoord 100% niet maar je weet het nooit zeker.
Ik waardeer Tillman heel erg en ben dolblij met hem maar hij was in het begin zeker niet de speler die Xavi was toen die weg ging. Maar inderdaad best opmerkelijk dat we van Götze naar Xavi naar Tillman zijn gegaan.
Ik verwacht dat bij Feyenoord 100% niet maar je weet het nooit zeker.
En daarnaast zijn ze ook nog Wieffer en Minteh kwijt, er is daar gewoon een hele hoop nieuws in te passen als ook nog Geertruida en Hancko gaan. Was geen fan van Minteh maar wel een speler die vaak op belangrijke momenten bij een goal betrokken was.
Feyenoord koopt liever 4 halve versterkingen van 7,5 miljoen. Dan twee geweldige versterkingen van 12-15 miljoen. Maar dan wel janken dat wij meer te besteden hebben.
Ik zat hun lijstje versterkingen te kijken en daar word je niet snel warm van lijkt me. Ook niet als Feyenoord supporter lijkt me ondanks dat ze worden aangekondigd met de meest bizarre comparisons.
Valt me nog reuze mee dat er geen slogan "Against Modern Football" bij staat.
Wat een kansarm spandoek zeg, dan ben je als 'supporter' toch wel grotendeels de weg kwijt.
Iemand bekend met deze speler? Krijg bij Feyenoord het idee dat ze ook weer ouderwets in de koopjesbak aan het graaien zijn.
Ik ging even wat Googlen, kom ik dit tegen, kijk eens bij de Similar Players:
Schijnt wel echt een sterke speler te zijn als ik die reacties hier lees, maar als Inter hem koopt en direct uitleent zal het wel om kale huur gaan, moet je niet willen.
Iemand bekend met deze speler? Krijg bij Feyenoord het idee dat ze ook weer ouderwets in de koopjesbak aan het graaien zijn.
Schijnt wel echt een sterke speler te zijn als ik die reacties hier lees, maar als Inter hem koopt en direct uitleent zal het wel om kale huur gaan, moet je niet willen.
Nee daarom, ik zou dat een vreemde constructie vinden als je net 30 miljoen hebt opgehaald.
De nieuwe manier van scouten van Feyenoord/Te Kloese is dus alle YouTube filmpjes van Brazil Scout kijken en als een vertrekkende speler bij similar players staat dan gaan ze vol voor die speler!
Sensation wrote: ↑15 Jul 2024, 11:47
Ik ken de situatie van Feyenoord niet goed genoeg maar het kan ook een bewuste keuze zijn natuurlijk. Deze jongen een jaar huren en zo een flinke zak geld over houden voor een nog een directe basis versterking.
Sensation wrote: ↑15 Jul 2024, 11:47
Ik ken de situatie van Feyenoord niet goed genoeg maar het kan ook een bewuste keuze zijn natuurlijk. Deze jongen een jaar huren en zo een flinke zak geld over houden voor een nog een directe basis versterking.
Ging mij er vooral om dat er bij PSV moord en brand geschreeuwd wordt bij kale huur. Feyenoord heeft overigens min of meer hetzelfde te besteden (hadden ze vorige zomer ook), en al helemaal na verkoop Wieffer en zekerheid van CL inkomsten.
Als ik het goed begrepen heb kan Feyenoord niet dezelfde salarissen betalen als PSV dus dan moet je voor pure kwaliteit wel nog beter speuren. Als zij Wieffer vervangen met een kale huur transfer zonder sportief minder te worden dan is hun financiële situatie straks ook ijzersterk en kunnen ze wellicht wél meegroeien qua salarissen.
Voor een Ajax supporter moet het echt heel pijnlijk zijn om te zien dat er bij Feyenoord en PSV zoveel geld en mogelijkheden zijn. Dat Ajax min of meer geholpen heeft om dat 2e ticket veilig te stellen op het moment dat de CL nog meer premies te verdelen heeft en juist op dit moment Ajax daar niet in mee kan. Dan wordt het verschil elk jaar groter als Feyenoord/PSV top 2 blijven eindigen. Voor Ajax is 3e worden natuurlijk genoeg om in ieder geval een kans te hebben op plaatsing.