[quote=BarryBanaan post_id=688630 time=1721052836 user_id=2703]
PSV moet gewoon een serieuze linksback kopen, ondanks al het vertrouwen in Dest zijn kwaliteiten, die is pas vanaf Februari ofzo weer inzetbaar en de vraag is altijd maar op welk niveau. Mocht die weer het oude niveau halen speelt die toch wel, danwel links of rechts. Heb zo geen idee wat vanuit de jeugd aan zou kunnen haken, vd Blaak is het absoluut niet in ieder geval en die Merrien is nog wel erg jong.
[/quote]
En waar gaat die serieuze linksback dan spelen na Dest weer it is en Teze blijft?
Transferwindow 2024/25
- VTheMan
- Meervoudig international
- Clubvoorkeur: PSV
- Favoriete speler: Bakayoko
Als je het zo stelt is dan Ricardo Rodriguez niet een mooie optie om nog een jaartje hier te komen ballen? Kan op LB en LCB uit de voeten hier en heeft denk ik nog wel een goed Eredivisie niveau. Heb voor de rest geen idee of die nog veel aan spelen toekomt bij TorinoD_98 wrote: ↑15 Jul 2024, 16:124 verdedigers gaat sws niet gebeuren deze zomer. Sepp zie ik wel rond komen en anders komt er "gewoon" een rcv die voor de basis gehaald zal worden. Dat met de blessure van Obispo er nog iets bij moet is denk ik voor iedereen wel duidelijk. Ik zie PSV dan gaan voor een linksbenige speler die ook nog eens linksback kan spelen. Zo kun je met Mauro eventueel ook nog naar rechts indien dit noodzakelijk is. Iedereen heeft dan voldoende uitzicht op minuten waar er tevens met spelers als Mauro (RB/LB), Flamingo (Rcv/RB) en aankoop/huurspeler (Lcv/LB) opties zijn die multi inzetbaar zijn.PSVTOPOss wrote: ↑15 Jul 2024, 16:02
Klopt, maar als Obispo langdurig geblesseerd is heb je eigenlijk nog 4 verdedigers nodig. Sepp voor rcv, maar een backup lcv en rb en een basis lb heb je dan nog nodig.
En dan moet je Boscagli en Teze wel kunnen verlengen, anders moet je die ook verkopen deze zomer
Kijkend naar Jong PSV moet er ook nog wel een optie voor de linksbackpositie bij. Daar hebben ze als ik het goed heb alleen vd Riet als optie momenteel al mag Oppegard daar ook nog spelen volgens mij?
Last edited by VTheMan on 15 Jul 2024, 16:16, edited 1 time in total.
-
- Lid 2e elftal
Denk dat het zomaar een serieuze optie kan worden om Malacia voor een half jaar of jaar te huren.
- These users thanked the author EesEes for the post:
- FritskePhilips
-
- Basisspeler
- Favoriete speler: Joey Veerman
Als die daadwerkelijk serieus is gewoon als linksback en gaat Dest op rechts spelen. Of hij wordt door Dest er weer uitgespeeld, zeg maar zoals een concurrentiestrijd hoort te verlopen in topsport?Jur1913 wrote: ↑15 Jul 2024, 16:14En waar gaat die serieuze linksback dan spelen na Dest weer it is en Teze blijft?BarryBanaan wrote: ↑15 Jul 2024, 16:13 PSV moet gewoon een serieuze linksback kopen, ondanks al het vertrouwen in Dest zijn kwaliteiten, die is pas vanaf Februari ofzo weer inzetbaar en de vraag is altijd maar op welk niveau. Mocht die weer het oude niveau halen speelt die toch wel, danwel links of rechts. Heb zo geen idee wat vanuit de jeugd aan zou kunnen haken, vd Blaak is het absoluut niet in ieder geval en die Merrien is nog wel erg jong.
-
Kwam dit tegen en is ook iets waar zeker wel rekening mee gehouden moet worden. Op dit moment is het allemaal wel erg “jong”. Met Waterman, Van Aanholt en Ramalho zijn er al 3 belangrijke spelers voor de kleedkamer weg.
Ik vind echt niet dat leeftijd alles zegt. Spelers die hier 4/5 jaar rondlopen hebben inmiddels ook wel echt wat ervaring. Het kan denk ik alleen geen kwaad om ook achterin, eigenlijk de vervanger van Ramalho, een leider type is die al het nodige heeft meegemaakt.
- These users thanked the author danko-lazovic for the post:
- Ardbeg
-
- Vaste waarde in elftal
Achterin toch wel een behoorlijke leegloop, helemaal als Boscagli ook nog zou vertrekken. Dan zijn 3 van de 4 basisspelers van vorig seizoen weg (Bos, Ram en Dest wegens blessure). Teze nog afwachten, zou zelfs nr 4 kunnen zijn. Vooralsnog Flamingo terug, maar is dat beoogd basis? Sepp zou een kandidaat zijn en dan heb je Mauro Junior nog als kandidaat voor LB, voor zover je daar qua fitheid op kunt bouwen. Ook een nagenoeg lege bank, want ABK, Aanholt en Sambo zijn idd weg, Obispo naar het lijkt geblesseerd.
Als je Oppegard en Vd Blaak er niet vast bij houdt (maar ook lang geen zekerheidjes) mag je zeker nog wel 3 verdedigers erbij halen.
Stel dat Benitez ook nog vertrekt, dan hou je helemaal weinig over achterin.
Als je Oppegard en Vd Blaak er niet vast bij houdt (maar ook lang geen zekerheidjes) mag je zeker nog wel 3 verdedigers erbij halen.
Stel dat Benitez ook nog vertrekt, dan hou je helemaal weinig over achterin.
-
- Internationale topspeler
[quote=BarryBanaan post_id=688635 time=1721053077 user_id=2703]
[quote=Jur1913 post_id=688632 time=1721052884 user_id=944]
En waar gaat die serieuze linksback dan spelen na Dest weer it is en Teze blijft?
[/quote]
Als die daadwerkelijk serieus is gewoon als linksback en gaat Dest op rechts spelen. Of hij wordt door Dest er weer uitgespeeld, zeg maar zoals een concurrentiestrijd hoort te verlopen in topsport?
[/quote]
Alleen horen bij serieuze spelers ook serieuze bedragen en ik denk niet dat het een goed idee is om boven onze stand te gaan leven
[quote=Jur1913 post_id=688632 time=1721052884 user_id=944]
[/quote]
Als die daadwerkelijk serieus is gewoon als linksback en gaat Dest op rechts spelen. Of hij wordt door Dest er weer uitgespeeld, zeg maar zoals een concurrentiestrijd hoort te verlopen in topsport?
[/quote]
Alleen horen bij serieuze spelers ook serieuze bedragen en ik denk niet dat het een goed idee is om boven onze stand te gaan leven
-
- Jeugdspeler
Rodriguez heeft echt een flink salaris waardoor ik denk dat andere opties interessanter zijn voor zowel Rodriguez als PSV. Ik denk eerder aan een Orozco (Lcv die ook LB kan) of een Sabbe van Club Brugge die zowel LB als RB kan, al heeft Sabbe wel een basisplaats bij Brugge waardoor ik niet denk dat hij zijn basisplaats op het spel gaat zetten voor een half jaar basis totdat Dest terug is. Een (talentvolle) speler huren van een topclub zal normaal gesproken ook een interessante optie kunnen zijn.VTheMan wrote: ↑15 Jul 2024, 16:15Als je het zo stelt is dan Ricardo Rodriguez niet een mooie optie om nog een jaartje hier te komen ballen? Kan op LB en LCB uit de voeten hier en heeft denk ik nog wel een goed Eredivisie niveau. Heb voor de rest geen idee of die nog veel aan spelen toekomt bij TorinoD_98 wrote: ↑15 Jul 2024, 16:12
4 verdedigers gaat sws niet gebeuren deze zomer. Sepp zie ik wel rond komen en anders komt er "gewoon" een rcv die voor de basis gehaald zal worden. Dat met de blessure van Obispo er nog iets bij moet is denk ik voor iedereen wel duidelijk. Ik zie PSV dan gaan voor een linksbenige speler die ook nog eens linksback kan spelen. Zo kun je met Mauro eventueel ook nog naar rechts indien dit noodzakelijk is. Iedereen heeft dan voldoende uitzicht op minuten waar er tevens met spelers als Mauro (RB/LB), Flamingo (Rcv/RB) en aankoop/huurspeler (Lcv/LB) opties zijn die multi inzetbaar zijn.
Kijkend naar Jong PSV moet er ook nog wel een optie voor de linksbackpositie bij. Daar hebben ze als ik het goed heb alleen vd Riet als optie momenteel al mag Oppegard daar ook nog spelen volgens mij?
-
- Basisspeler
Sorry, het spijt me, je blijft nogal hangen op het woord serieus begrijp ik? Prima, basiswaardig dan en als je dan nog van mening bent dat we boven onze stand gaan leven omdat na 4,5 uitgaande verdediger er ook een paar terug moeten komen dan kijken we serieus anders naar hoe de verdediging in te vullen.Jur1913 wrote: ↑15 Jul 2024, 16:22Alleen horen bij serieuze spelers ook serieuze bedragen en ik denk niet dat het een goed idee is om boven onze stand te gaan levenBarryBanaan wrote: ↑15 Jul 2024, 16:17 Als die daadwerkelijk serieus is gewoon als linksback en gaat Dest op rechts spelen. Of hij wordt door Dest er weer uitgespeeld, zeg maar zoals een concurrentiestrijd hoort te verlopen in topsport?
-
[quote=BarryBanaan post_id=688640 time=1721053583 user_id=2703]
[quote=Jur1913 post_id=688638 time=1721053324 user_id=944]
[/quote]
Sorry, het spijt me, je blijft nogal hangen op het woord serieus begrijp ik? Prima, basiswaardig dan en als je dan nog van mening bent dat we boven onze stand gaan leven omdat na 4,5 uitgaande verdediger er ook een paar terug moeten komen dan kijken we serieus anders naar hoe de verdediging in te vullen.
[/quote]
Wat jij wil. Halen we lekker nog een basiswaardige back voor een ditto salaris terwijl we Teze en Dest al hebben zitten
Spijt me dat ik bleef hangen! Doen we het op jouw manier
[quote=Jur1913 post_id=688638 time=1721053324 user_id=944]
[/quote]
Sorry, het spijt me, je blijft nogal hangen op het woord serieus begrijp ik? Prima, basiswaardig dan en als je dan nog van mening bent dat we boven onze stand gaan leven omdat na 4,5 uitgaande verdediger er ook een paar terug moeten komen dan kijken we serieus anders naar hoe de verdediging in te vullen.
[/quote]
Wat jij wil. Halen we lekker nog een basiswaardige back voor een ditto salaris terwijl we Teze en Dest al hebben zitten
-
- Regelmatige invaller
Schouten moet niet weer de dupe worden, heeft vaak genoeg uitgesproken echt op het middenveld te willen spelen. Ramalho is vervangen voor Flamingo, dan resteert dus:
-vervanger v Aanholt
-vervanger Dest
-vervanger Sambo (ook al heeft hij weinig gespeeld omdat Teze geen schorsing of blessure heeft gehad)
-vervanger Obispo
Minimaal 2 verdedigers aantrekken lijkt me, of wellicht met huurconstructie.
-vervanger v Aanholt
-vervanger Dest
-vervanger Sambo (ook al heeft hij weinig gespeeld omdat Teze geen schorsing of blessure heeft gehad)
-vervanger Obispo
Minimaal 2 verdedigers aantrekken lijkt me, of wellicht met huurconstructie.
-
- Legende
Ik vind dit niet echt een groot issue. Nog niet in ieder geval. Het gaat mij vooral meer om kwaliteit, mentaliteit dan om leeftijd. Op dit moment vind ik het een zeer sterke groep. Groter probleem is de balans kwa linies: we hebben verdedigers te kort zoals iedereen wel kan zien.danko-lazovic wrote: ↑15 Jul 2024, 16:18
Kwam dit tegen en is ook iets waar zeker wel rekening mee gehouden moet worden. Op dit moment is het allemaal wel erg “jong”. Met Waterman, Van Aanholt en Ramalho zijn er al 3 belangrijke spelers voor de kleedkamer weg.
Ik vind echt niet dat leeftijd alles zegt. Spelers die hier 4/5 jaar rondlopen hebben inmiddels ook wel echt wat ervaring. Het kan denk ik alleen geen kwaad om ook achterin, eigenlijk de vervanger van Ramalho, een leider type is die al het nodige heeft meegemaakt.
- VTheMan
- Favoriete speler: Bakayoko
Ik denk dat dat salaris wel meevalt als je ziet hoeveel ervaren jongens er nu bij ons weg zijn weggevallen. Een talent is leuk maar toch wel weer een gok. Dan heb ik liever dat we Rodriguez wat meer salaris betalen voor de ervaring en voor wat we weten dat ie kan brengen.D_98 wrote: ↑15 Jul 2024, 16:24Rodriguez heeft echt een flink salaris waardoor ik denk dat andere opties interessanter zijn voor zowel Rodriguez als PSV. Ik denk eerder aan een Orozco (Lcv die ook LB kan) of een Sabbe van Club Brugge die zowel LB als RB kan, al heeft Sabbe wel een basisplaats bij Brugge waardoor ik niet denk dat hij zijn basisplaats op het spel gaat zetten voor een half jaar basis totdat Dest terug is. Een (talentvolle) speler huren van een topclub zal normaal gesproken ook een interessante optie kunnen zijn.VTheMan wrote: ↑15 Jul 2024, 16:15
Als je het zo stelt is dan Ricardo Rodriguez niet een mooie optie om nog een jaartje hier te komen ballen? Kan op LB en LCB uit de voeten hier en heeft denk ik nog wel een goed Eredivisie niveau. Heb voor de rest geen idee of die nog veel aan spelen toekomt bij Torino
-
- Basisspeler
We hebben in ieder geval t/m februari geen basiswaardige linksback imo. We gaan de CL in met Mauro en Oppegard als het aan jou ligt, naja best.Jur1913 wrote: ↑15 Jul 2024, 16:27Wat jij wil. Halen we lekker nog een basiswaardige back voor een ditto salaris terwijl we Teze en Dest al hebben zittenBarryBanaan wrote: ↑15 Jul 2024, 16:26 Sorry, het spijt me, je blijft nogal hangen op het woord serieus begrijp ik? Prima, basiswaardig dan en als je dan nog van mening bent dat we boven onze stand gaan leven omdat na 4,5 uitgaande verdediger er ook een paar terug moeten komen dan kijken we serieus anders naar hoe de verdediging in te vullen.
-
[quote=BarryBanaan post_id=688646 time=1721054229 user_id=2703]
[quote=Jur1913 post_id=688641 time=1721053667 user_id=944]
[/quote]
We hebben in ieder geval t/m februari geen basiswaardige linksback imo. We gaan de CL in met Mauro en Oppegard als het aan jou ligt, naja best.
[/quote]
Daarom mijn vraag: wat doe je met die wegwerpbasisback wanneer Dest weer terug is? Teze ga je ook niet banken namelijk. Als dat te veel denkwerk voor je is en je terug blijft vallen in "als jij vindt" dan laat maar zitten joh.
[quote=Jur1913 post_id=688641 time=1721053667 user_id=944]
[/quote]
We hebben in ieder geval t/m februari geen basiswaardige linksback imo. We gaan de CL in met Mauro en Oppegard als het aan jou ligt, naja best.
[/quote]
Daarom mijn vraag: wat doe je met die wegwerpbasisback wanneer Dest weer terug is? Teze ga je ook niet banken namelijk. Als dat te veel denkwerk voor je is en je terug blijft vallen in "als jij vindt" dan laat maar zitten joh.
-
- Legende
- Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Zeker. Ik geef alleen aan dat de prioriteit nu echt de verdediging is.Ardbeg wrote: ↑15 Jul 2024, 15:06PSV is toch gewoon bezig met de verdediging te versterken?RIO wrote: ↑15 Jul 2024, 14:59 Dunnetjes qua verdedigende opties nu. Mauro is blessuregevoelig, als die wegvalt dan speel je met Oppergod. Als Teze wegvalt dan speel je daar met Flamingo, maar wie gaat er dan RCV? En verder heb je niks op de bank. Madi dan maar daar moet je nog niet teveel van verwachten dit seizoen.
- Persepolis
- Vedette
Dest is waarschijnlijk pas richting het einde van het seizoen wedstrijdfit. De kans dat Teze na volgende zomer nog bij PSV speelt acht ik zeer klein, die zal echt wel een keer naar het buitenland willen en als dat dit jaar al niet gebeurt dan zal dat volgend jaar (na 5,5 seizoenen als volwaardig selectielid) zijn. Met andere woorden, de kans dat we met en Teze, en een fitte Dest en een evt nieuwe linksback tegelijk zitten acht ik ook zeer klein. Daarnaast is Dest op rechtsback misschien nog beter dan als linksback, dat is dan ook zijn oorspronkelijke positie. Een nieuwe linksback halen zou ik dus ook geen onverstandig besluit vinden.Jur1913 wrote: ↑15 Jul 2024, 16:39Daarom mijn vraag: wat doe je met die wegwerpbasisback wanneer Dest weer terug is? Teze ga je ook niet banken namelijk. Als dat te veel denkwerk voor je is en je terug blijft vallen in "als jij vindt" dan laat maar zitten joh.BarryBanaan wrote: ↑15 Jul 2024, 16:37
Last edited by Persepolis on 16 Jul 2024, 10:42, edited 1 time in total.
- These users thanked the author Persepolis for the post (total 3):
- Rikkert1234 • Juancho • Doperwt11
- SomaQan
- Nationale topspeler
Ik vind Mauro wel basiswaardig om het gat te vullen totdat Dest terug is. Gebruik de miljoenen liever elders een goede nummer 6 en nog een ervaren centrale verdediger zou bij mij de voorkeur hebben.
Ik moet zeggen dat Oppegaard wel gegroeid is in zijn spel. Uitleenbeurt bij Heracles heeft hem goed gedaan. Als reserve achter Mauro Jr zie ik het wel zitten
Ik moet zeggen dat Oppegaard wel gegroeid is in zijn spel. Uitleenbeurt bij Heracles heeft hem goed gedaan. Als reserve achter Mauro Jr zie ik het wel zitten
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Liever Land als back-up zes, dan Oppegard als back-up linksback.SomaQan wrote: ↑15 Jul 2024, 17:04 Ik vind Mauro wel basiswaardig om het gat te vullen totdat Dest terug is. Gebruik de miljoenen liever elders een goede nummer 6 en nog een ervaren centrale verdediger zou bij mij de voorkeur hebben.
Lozano kwam ook terwijl we Lang en Baka al hadden. |Ook wat mij betreft halen we een basislinksback, mits het financieel verantwoord is.
- ShovingNE2
- Site Admin
Boscagli maakte pas na 355 dagen voor het eerst de 90 minuten weer vol. Als Dest hetzelfde pad bewandelt dan voetbalt hij weer voor het eerst in speelronde 29: 11-13 april. Thuis tegen Almere City.BarryBanaan wrote: ↑15 Jul 2024, 16:37We hebben in ieder geval t/m februari geen basiswaardige linksback imo. We gaan de CL in met Mauro en Oppegard als het aan jou ligt, naja best.
Dest moet je in het geheel niet meetellen dit jaar. Alles wat eerder is, is meegenomen.
- These users thanked the author ShovingNE2 for the post (total 4):
- 11 Tinus • FieseFriedrich • Leon77M • Doperwt11
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Je hebt met Mauro een back die aan beide kanten kan spelen en met Dest straks ook. Dat is een luxe waardoor je nu gewoon een linksback voor de basis kunt halen en dan komen die nieuwe back, Mauro en Dest echt wel aan genoeg minuten/wedstrijden. Het is ook niet zo dat Dest straks terug is op 1 februari en dan 4 maanden lang om de 3 dagen kan spelen.
Als die back goed genoeg is dan is Dest volgend jaar rechtsback en heb je de vervanger van Teze ook meteen al, als ie niet al deze zomer weg gaat.
Als die back goed genoeg is dan is Dest volgend jaar rechtsback en heb je de vervanger van Teze ook meteen al, als ie niet al deze zomer weg gaat.
- These users thanked the author 11 Tinus for the post (total 2):
- Juancho • Persepolis
-
- Legende
Ik kan er ook wel mee leven. nee, het is niet optimaal en ivm Dest sowieso een jasje uit, maar het is nou niet dat het twee prutsers zijn. Mauro is sowieso multi inzetbaar en scoort altijd een 6+. En Oppegard lijkt idd gegroeid en verdient ook gewoon een kans als vaste back-up. Centraal acterin zitten we meer in de penarie als Obispo idd lang weg blijft en nog meer als Boscagli en/of teze alsnog vertrekken.SomaQan wrote: ↑15 Jul 2024, 17:04 Ik vind Mauro wel basiswaardig om het gat te vullen totdat Dest terug is. Gebruik de miljoenen liever elders een goede nummer 6 en nog een ervaren centrale verdediger zou bij mij de voorkeur hebben.
-
- Nationale topspeler
- Joenepsv
- Legende
Mauro is een meer dan goede back voor ons. Gewoon een prima speler. Ik hoop dat hij één dezer dagen zijn contract verlengt tot 2030 ofzo. Tot Dest weer fit is maak ik me geen zorgen. En als team Bosz vertrouwen heeft in Eupegaard dan zal laatstgenoemde wel iets goed doen. Heb zelf wat twijfels maar die jongen kan wel voetballen natuurlijk. Geld op zak houden voor een linksback. Koop liever een rechtsback die net als Teze die rol kan invullen. Daar hebben we een groter probleem.
- These users thanked the author Joenepsv for the post:
- Maria-Franciscus