Vitesse

Clubs en andere wedstrijden uit de Eerste Divisie kunnen hier besproken worden.
Post Reply
User avatar
Balinho
Internationale topspeler
Posts: 3875
Joined: 08 Apr 2018, 11:33
FOOTB_REM_S: No

Standbeeld wrote: 14 Jul 2024, 19:46 Ik vind ook dat de gemeente al voldoende heeft gedaan in het verleden. Marcouch staat bij mij verder gewoon bekend als een integere goede man, dus hij zal er met zijn collega's goed over nagedacht hebben. Alsnog netjes dat hij zich nu voor de club uitspreekt.
Het is waarschijnlijk of dát, of de rest van zijn leven onaangekondigde geel-zwart geschilderde stoeptegels door zijn woonkamer zien vliegen.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Balinho wrote: 14 Jul 2024, 21:51
Standbeeld wrote: 14 Jul 2024, 19:46 Ik vind ook dat de gemeente al voldoende heeft gedaan in het verleden. Marcouch staat bij mij verder gewoon bekend als een integere goede man, dus hij zal er met zijn collega's goed over nagedacht hebben. Alsnog netjes dat hij zich nu voor de club uitspreekt.
Het is waarschijnlijk of dát, of de rest van zijn leven onaangekondigde geel-zwart geschilderde stoeptegels door zijn woonkamer zien vliegen.
Ik sluit niks uit. Volgens mij woont er best wel wat tokkievolk daar.
User avatar
Fanatic-U-s
Internationale topspeler
Posts: 4308
Joined: 17 Oct 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Fredrik Oppegård
FOOTB_REM_S: No

Standbeeld wrote: 14 Jul 2024, 21:56
Balinho wrote: 14 Jul 2024, 21:51

Het is waarschijnlijk of dát, of de rest van zijn leven onaangekondigde geel-zwart geschilderde stoeptegels door zijn woonkamer zien vliegen.
Ik sluit niks uit. Volgens mij woont er best wel wat tokkievolk daar.
Volgens mij is water in Arnhem best wel nat.
Ex unitate vires
User avatar
Balinho
Internationale topspeler
Posts: 3875
Joined: 08 Apr 2018, 11:33
FOOTB_REM_S: No

Standbeeld wrote: 14 Jul 2024, 21:56
Balinho wrote: 14 Jul 2024, 21:51

Het is waarschijnlijk of dát, of de rest van zijn leven onaangekondigde geel-zwart geschilderde stoeptegels door zijn woonkamer zien vliegen.
Ik sluit niks uit. Volgens mij woont er best wel wat tokkievolk daar.
De timing van de oproep doet mij vermoeden dat de Gemeente Arnhem die niet uit puur altruïstische motieven doet in ieder geval.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Fanatic-U-s wrote: 14 Jul 2024, 21:57
Standbeeld wrote: 14 Jul 2024, 21:56
Ik sluit niks uit. Volgens mij woont er best wel wat tokkievolk daar.
Volgens mij is water in Arnhem best wel nat.
Ja, ik vind Eindhoven bijvoorbeeld nog best een nette stad. Ook qua supporters. Hier en daar een incident, maar zelden massaal domme dingen. Bij Vitesse is dat toch anders, heb ik het idee.
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
FOOTB_REM_S: No

Standbeeld wrote: 14 Jul 2024, 21:56 Ik sluit niks uit. Volgens mij woont er best wel wat tokkievolk daar.
Denk je? :whistle:

Image
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Maar even serieus, als je in deze aller, allerlaatste fase nog steeds geen groep sponsors uit de regio hebt die met elkaar de club perse willen helpen en opnieuw opbouwen met eigen mensen, eigen jeugd en eigen controle... dan ben je toch ook gewoon klaar? Ook deze zogenaamde droomkandiaat (letterlijk zo genoemd door Vitesse) is of gaat dus door het ijs zakken en blijkt het allemaal toch niet zo droomachtig te zijn. Goh, verrassend! Hoe naïef kan je als club ook zijn zeg.

Ze kunnen nog een keer uitstel krijgen wellicht, en dan? Wat gaat dat in hemelsnaam opleveren? Nog meer droomkandidaten? Nog meer ambities om na 1 jaar alweer terug te willen keren? Of nog leuker, Vitesse kampioen van NL maken over 2 jaar en de CL in?
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

ARNHEM - Vervalste bankafschriften, een miljoenenlening die niet wordt terugbetaald en zakelijke avonturen in Rusland met de voormalig locoburgemeester van Moskou. Wie zich verdiept in het zakelijke verleden van Guus Franke, de beoogde redder van Vitesse, valt van de ene verbazing in de andere. Het is zelfs maar de vraag of zijn huidige zakenimperium Axiom Partners de miljardenomzet draait die hij belooft.
Met Axiom zegt hij nu 'een miljardenomzet' te draaien. Zwitserse bedrijven zoals Axiom hoeven geen jaarrekeningen te publiceren, dus dat valt niet te controleren. Na vragen hierover zegt Franke dat Axiom Partners, met alle bedrijven in binnen- en buitenland, 1,1 miljard euro omzet draait.

Omroep Gelderland en Follow the Money telden de meest recente balanstotalen van de door Axiom overgenomen bedrijven op en kwamen uit op een totaalbedrag van 213 miljoen euro. In deze som is het Zwitserse Swisslinx niet meegenomen omdat van dat bedrijf geen cijfers te vinden waren.
Omroep Gelderland en Follow The Money stelden vrijdag een reeks gedetailleerde vragen aan Guus Franke over zijn verleden en over zijn huidige zakenimperium.

In eerste instantie wilde Franke een persoonlijk gesprek op zijn kantoor in Amsterdam, maar die afspraak zegde hij op het laatste moment af. Wel zegt hij het jammer te vinden dat onze vragen over zijn zakelijke leven gaan en niet "over de mooie club Vitesse en haar rijke geschiedenis, over de stad Arnhem en over de samenwerking tussen Vitesse en de KNVB".
Vitesse gaat do or die worden voor deze man.
https://www.gld.nl/sport/8177374/guus-f ... n-vriendin
RIO
Legende
Posts: 14073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
FOOTB_REM_S: No

Ja, tis wel duidelijk dat die luchtkastelen verkoopt. Helaas Fietstas, failliet. Doei.
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
FOOTB_REM_S: No

Goh, gek hè, dat de knvb dit goed wil uitzoeken. :tear:
User avatar
Balinho
Internationale topspeler
Posts: 3875
Joined: 08 Apr 2018, 11:33
FOOTB_REM_S: No

Die foto van hem ook. Je mag een boek niet beoordelen op de kaft, maar bij sommige mensen straalt de minachting naar iedereen die ze denken te kunnen foppen er zo snoeihard van af...

"You can fool all the people some of the time and some of the people all the time, but you cannot fool all the people all of the time"
Josef Dettelbacher
Legende
Posts: 20086
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Franke ziet er echt uit als zo'n stereotype louche American car dealer.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

Dit gaat hem niet meer worden.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Massimo
Legende
Posts: 13814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Red flags everywhere.
User avatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
Posts: 4675
Joined: 26 Aug 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Josef Dettelbacher wrote: 16 Jul 2024, 08:00 Franke ziet er echt uit als zo'n stereotype louche American car dealer.
Echt als zo'n Alex Kroes zeg maar.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Wat is het toch dat het voetbal vaak allemaal van die louche gasten aantrekt?
Josef Dettelbacher
Legende
Posts: 20086
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Heissenberrug wrote: 16 Jul 2024, 08:38
Josef Dettelbacher wrote: 16 Jul 2024, 08:00 Franke ziet er echt uit als zo'n stereotype louche American car dealer.
Echt als zo'n Alex Kroes zeg maar.
Glad kaal, wit overhemd, colbertje, check.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
User avatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
Posts: 4675
Joined: 26 Aug 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Geld?
User avatar
Ren Höek
Vedette
Posts: 9422
Joined: 17 Jul 2018, 07:46
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Standbeeld wrote: 16 Jul 2024, 08:39 Wat is het toch dat het voetbal vaak allemaal van die louche gasten aantrekt?
Geld, heel veel geld. En aandacht.
Zo was de voorzitter van de FIFA niet aanwezig bij de EK finale, hij was ook niet aanwezig bij de Copa América finale, hij gaf namelijk prioriteit aan het bijwonen van een achterlijk duur huwelijk in India van twee miljardairskindjes:



https://www.rtl.nl/nieuws/artikel/54601 ... rgen-india

Dit zegt eigenlijk wel alles.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
User avatar
Balinho
Internationale topspeler
Posts: 3875
Joined: 08 Apr 2018, 11:33
FOOTB_REM_S: No

Heissenberrug wrote: 16 Jul 2024, 08:42Geld?
Dat, en ook (de schijn van) aanzien genieten. De Redder uit willen/kunnen hangen, de Barmhartige. Mount Rushmore (voor je) zien wanneer je in de spiegel kijkt. En het verschil tussen genoeg en meer dan genoeg nooit ontdekken.

Niet enkel in het voetbal natuurlijk. Maar overal waar geld, macht en invloed voor het oprapen lijken te liggen.

Slim (hoofd) vs intelligent (hart). 😉
Last edited by Balinho on 16 Jul 2024, 08:50, edited 1 time in total.
RIO
Legende
Posts: 14073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
FOOTB_REM_S: No

Als Franke Vitesse kan kopen dan kan ik het ook. Hoeveel moet dat kosten? Is 150 bitcoin genoeg? Jammer dat het zo kut club is. Injecteer liever in onze geile cock 4 moar coooking.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Balinho wrote: 16 Jul 2024, 08:49
Heissenberrug wrote: 16 Jul 2024, 08:42Geld?
Dat, en ook (de schijn van) aanzien genieten. De Redder uit willen/kunnen hangen, de Barmhartige. Mount Rushmore (voor je) zien wanneer je in de spiegel kijkt. En het verschil tussen genoeg en meer dan genoeg nooit ontdekken.
Een louche figuur met duistere zaakjes en dan opeens in de picture stappen als redder. Met als doel te laten zien dat je toch wel echt heel erg goed bent en het beste met iedereen voor hebt. Dat is de typische charlatan ondernemer/investeerder die in het voetbal stapt.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ren Höek wrote: 16 Jul 2024, 08:48Dit zegt eigenlijk wel alles.
Die moet wel gigantisch veel poen hebben ontvangen voor zijn aanwezigheid en om de finales te laten schieten.
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Tot zover de "droomkandidaat" 😂
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
Balinho
Internationale topspeler
Posts: 3875
Joined: 08 Apr 2018, 11:33
FOOTB_REM_S: No

Standbeeld wrote: 16 Jul 2024, 08:56
Een louche figuur met duistere zaakjes en dan opeens in de picture stappen als redder. Met als doel te laten zien dat je toch wel echt heel erg goed bent en het beste met iedereen voor hebt. Dat is de typische charlatan ondernemer/investeerder die in het voetbal stapt.
Of bijvoorbeeld President van het machtigste land op aarde wordt. Waarschijnlijk nog meervoudig ook.
Wat je leert zul je onderwijzen. Oh ye of littlest faith...
Post Reply