Rikkert1234 wrote: ↑16 Jul 2024, 09:58
Zou een top versterking zijn! Ik ben zeer onder de indruk van de daadkracht van Earnie deze transferperiode. Hopelijk hierna nog een linksback en contractverlengingen van Boscagli en Teze en dan wat mij betreft hoeft er alleen nog geanticipeerd te worden op uitgaande transfers.
Ik zie er graag nog een rechtsback of een type als Mwene erbij.
Ontopic: hopelijk vind deze Sepp zijn overgang doorgang en is hijzelf hier ook 100% van overtuigd
Ik heb alle vertrouwen in Earnie. Als hij denkt dat Sepp van den Berg de gedroomde kandidaat is waarvoor we ons transferrecord moeten verpulveren, moet dat dan maar.
These users thanked the author YPLee for the post:
Zou een top versterking zijn! Ik ben zeer onder de indruk van de daadkracht van Earnie deze transferperiode. Hopelijk hierna nog een linksback en contractverlengingen van Boscagli en Teze en dan wat mij betreft hoeft er alleen nog geanticipeerd te worden op uitgaande transfers.
Ontopic: hopelijk vind deze Sepp zijn overgang doorgang en is hijzelf hier ook 100% van overtuigd
Haal Mwene maar gewoon terug. Perfect voor een jaartje ter overbrugging. Kan links en rechtsback en haalt altijd een 6.
Niet dat hij zelf zou willen, maar als er een kans is zou ik hem direct terug halen. Perfecte selectiespeler.
vd Berg heb ik niet gezien dus geen oordeel over. Maar ik vertrouw Steward!
Mauro is onze Mwene al maar dan eigen jeugd. Heeft weinig zin nog zo'n speler te halen lijkt me. Als je wat haalt, dan directe kwaliteit. En in dit geval gezien Dest kan dat ook prima huur zijn.
These users thanked the author Juancho for the post (total 2):
Bombel500 wrote: ↑16 Jul 2024, 10:25
Voor 15/16 miljoen moet er toch wel een betere verdediger te vinden zijn
Ja? Kom maar op dan! Welke (bij voorkeur) Nederlandse verdediger met torenhoge potentie van ergens begin twintig zie jij op de wereldse groenvelden rondhuppelen die wij voor max. 14,999999 miljoen op kunnen halen?
These users thanked the author Fanatic-U-s for the post (total 2):
Ja? Kom maar op dan! Welke (bij voorkeur) Nederlandse verdediger met torenhoge potentie van ergens begin twintig zie jij op de wereldse groenvelden rondhuppelen die wij voor max. 14,999999 miljoen op kunnen halen?
Daarom betaal je gewoon meer. Als hij het hier goed doet dan maakt hem dat ook gelijk weer interessant voor Premier League clubs. Die clubs leggen lachend 30-40 miljoen neer voor een Home-grown speler. Een koopje noemen ze dat daar. Blijft natuurlijk een groot risico, want als hij niet interessant is voor de Premier League omdat hij hier niet (goed genoeg) presteert, dan haal je waarschijnlijk de aankoopsom er nooit meer uit.
Ik vraag me ook af wat er met "betere verdediger" bedoeld wordt. Wat moet hij beter doen op zijn huidige leeftijd, waarin hij op verdedigende aspecten al uitblinkende statistieken heeft?
These users thanked the author Ardbeg for the post:
Je hebt gelijk idd. Backup rechtsback is eigenlijk ook wel nodig nog.
Home grown, Bundesliga al bewezen, ervaring bij Liverpool, nog jong. Denk dat als je dit afzet tov Flamingo dat je gewoon een hele marktconforme prijs betaald bij 16 meloenen. Is gewoon de nieuwe markt.
These users thanked the author Maax for the post (total 2):
Als je 15 à 16 miljoen in zo’n jongen investeert ligt de bodemprijs bij verkoop natuurlijk ook een stuk hoger. 16 miljoen is veel geld, maar ik vertrouw Earnie, Brands en Bosz erop dat zij de juiste keuze maken.
familie van je? Gaat alles goed?
Prima hoor. Heb je al een naam?
These users thanked the author Fanatic-U-s for the post:
Home grown is alleen relevant als ie in Engeland blijft en als er geen interesse is of hij wilt weg uit Engeland dan irrelevant. Lange adem, eind augustus komt ie wel denk ik.
Tis jammer dat ie dan de voorbereiding mist en enkele wedstrijden maar so be it. Die linksback is net zo belangrijk.
Eind augustus komt ie wel denk ik. Dat is echt te laat hoor. Ik geloof ook niet dat Stewart daarop gaat wachten. We zijn nu bezig met het vullen van de gaten in de selectie. Daar is aankoop - en salaris budget voor. Ketchup is vervangen door Flamingo en Vertessen voor Driouch.
Momenteel is prio 1 het vervangen van Ramalho. Verder moet je op dit moment alleen nog de weggevallen Van Aanholt en Sambo vervangen. Maar dat waren geen basisspelers, dus ook minder prio.
Mauro als vervanger van Dest is voor de time being prima te doen.
Maax wrote: ↑16 Jul 2024, 11:20
Home grown, Bundesliga al bewezen, ervaring bij Liverpool, nog jong. Denk dat als je dit afzet tov Flamingo dat je gewoon een hele marktconforme prijs betaald bij 16 meloenen. Is gewoon de nieuwe markt.
Zo zie ik het ook. Dit is een unieke kans. Beter nu flink de portemonnee trekken en ervoor zorgen dat er geen enge clausule-addertjes onder onze Grasmat zitten.
Prima bedrag voor een Schouten achtige transfer, helemaal prima zelfs. We mogen best een beetje mee groeien in de transferbedragen, mits het voor kwaliteit is natuurlijk. We hebben ook ooit 10 betaald voor Baumgartl.
These users thanked the author BarryBanaan for the post:
Er wordt hier nogal makkelijk gesproken over 15 tot 16 mln. Het gevaar is dat je stapje voor stapje steeds iets verder gaat. Nu 15 tot 16 mln voor een jonge NL verdediger. En volgend jaar zoeken we bijv. een spits van dezelfde leeftijd. Dan denk je al snel dan is 20 mln redelijk, aanvallers zijn tenslotte duurder. De exploitatie van PSV ondersteunt oplopende afschrijvingen niet.
Samengevat: wees geen Ajax. Dan kan je Namli niet meer betalen.
Gelukkig is PSV ook geen Ajax aan het wezen. Ik ben vooral blij dat PSV nu in de situatie zit om eindelijk ook eens goed in de verdediging te investeren!
These users thanked the author Ardbeg for the post (total 3):