Olivier Boscagli

Spelers A-selectie.
Post Reply
Søren
Meervoudig international
Clubvoorkeur: PSV

Inter, Tottenham, Dortmund, Frans elftal?
We waarderen Ollie allemaal ontzettend hier in Eindhoven, maar ik heb niet het idee dat hij bij die categorieën in beeld is.
Kampioen eredivisie en 1/8 finale CL was voor ons fantastisch, maar is internationaal gezien natuurlijk niet bijzonder, of opvallend.

Verder lees ik hier dat ie na nog zo’n seizoen een mooie stap kan maken, maar misschien gaan wij er iets te makkelijk vanuit dat we nog een keer zo’n seizoen draaien.
Afgelopen seizoen was uniek, dat ga je volgend seizoen niet zomaar ff nog een keer doen.
En dat weet Boscagli ook.

Dus ik begrijp hem wel, hij zit hier al lang, heeft nu waarschijnlijk z’n doelen hier behaald, en dan is dit geen onlogisch moment om na te denken over een vertrek.
Hopelijk kan PSV hem overtuigen obv waardering, warmte, en een top voorstel.
  • These users thanked the author Søren for the post:
    Gizmo
    koetje
    Legende

Søren wrote: 17 Jul 2024, 11:37 Inter, Tottenham, Dortmund, Frans elftal?
    We waarderen Ollie allemaal ontzettend hier in Eindhoven, maar ik heb niet het idee dat hij bij die categorieën in beeld is.
    Zou wel op het lijstje van Napoli staan.
    Grasmat
    Lid van verdienste
    Favoriete speler: Dn Flamingo

Søren wrote: 17 Jul 2024, 11:37 Inter, Tottenham, Dortmund, Frans elftal?
    Die laatste niet, maar die clubs ongetwijfeld wel.
    Pierre
    Lid 2e elftal

DonyellMalen wrote: 17 Jul 2024, 11:24 Lille gaat dus 62 miljoen voor Yoro incasseren. Hoop niet dat ze nu alsnog met een zak geld bij ons melden voor Boscagli. En ook voor hemzelf, want dat is geen stap hogerop.

En toch. Als hij niet wil verlengen, moet je natuurlijk nu wel die zak geld accepteren.
    RIO
    Legende
    Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Yep, dan kunnen we zowieso Joey en Jerdy behouden, moet er wel een super duo centraal achterin worden aangekocht en dat lijkt me lastig. 1 super CV is te doen, maar 2? Waarbij er eentje voetballend sterk moet zijn en linkspoot.
    Gomes92
    Vaste waarde in elftal
    Favoriete speler: Chucky Lozano

Pierre wrote: 17 Jul 2024, 11:56
    DonyellMalen wrote: 17 Jul 2024, 11:24 Lille gaat dus 62 miljoen voor Yoro incasseren. Hoop niet dat ze nu alsnog met een zak geld bij ons melden voor Boscagli. En ook voor hemzelf, want dat is geen stap hogerop.

En toch. Als hij niet wil verlengen, moet je natuurlijk nu wel die zak geld accepteren.
    Waarom? Als je hem een jaar lang kan inzetten en als vaste basisspeler weer bijdraagt aan het halen van CL-miljoenen dan verdiend hij zichzelf toch ook terug? Ik snap dat moeten verkopen in het laatste jaar nooit. Het is niet zo dat Boscagli tientallen miljoenen aan investeringen heeft gekost.
    Last edited by Gomes92 on 17 Jul 2024, 12:01, edited 1 time in total.
  • These users thanked the author Gomes92 for the post:
    Grasmat
    Madueke
    Legende

Lille is wellicht geen (grote) stap hogerop, maar ze spelen voorronde CL en ik kan me voorstellen dat Boscagli alsnog zou willen slagen in de Ligue 1. Lille heeft in elk geval geld zat als de transfer van Leny Yoro is afgerond.
    DonyellMalen
    Legende

RIO wrote: 17 Jul 2024, 12:00 Yep, dan kunnen we zowieso Joey en Jerdy behouden, moet er wel een super duo centraal achterin worden aangekocht en dat lijkt me lastig. 1 super CV is te doen, maar 2? Waarbij er eentje voetballend sterk moet zijn en linkspoot.
    Centraal achterin durf ik met Flamingo en Bosca wel aan, maar daar zit niets meer achter. Ook Teze heeft geen concurrent en op de linksback vind ik het qua kwaliteit nog niet goed genoeg. Genoeg te doen dus voor Earnie.
    RIO
    Legende

Ik heb het gevoel dat Ollie pas na de transferperiode met ons gaat praten. Het valt met de interesse wel mee. Sepp-Ollie is dan meer dan prima. Wat vang je er nou voor als ie toch weg wilt? 8 miljoen? Heb je niks aan.
  • These users thanked the author RIO for the post:
    Sensation
    DonyellMalen
    Legende

8 miljoen? Nee joh. Weliswaar 1-jaar contact, maar weergaloos seizoen achter de rug. Minstens 15 miljoen.

Maargoed, blijf Ollie. Je bent echt ontzettend van waarde voor ons.
    RIO
    Legende

Dan verlengen. Ik zou een top linksback halen die verdedigend sterk is en Teze uit z’n contract laten lopen als ie niet wilt verlengen. Volgend seizoen Desr als RB.
    FieseFriedrich
    Basisspeler
    Favoriete speler: Joey

Gomes92 wrote: 17 Jul 2024, 12:00
    Pierre wrote: 17 Jul 2024, 11:56

Waarom? Als je hem een jaar lang kan inzetten en als vaste basisspeler weer bijdraagt aan het halen van CL-miljoenen dan verdiend hij zichzelf toch ook terug? Ik snap dat moeten verkopen in het laatste jaar nooit. Het is niet zo dat Boscagli tientallen miljoenen aan investeringen heeft gekost.
    An sich eens met jouw argument van het terug verdienen. Echter ik lees dat argument bij meerdere spelers of potentiele transfertargets op dit forum terwijl me lijkt dat het argument maar beperkt te gebruiken is.
    Ik bedoel, je kunt niet oneindig transferinkomsten (bewust) missen en compenseren met CL gelden.
    O Goleiro Grande
    Nationale topspeler

Voormalig KG wrote: 17 Jul 2024, 10:57 Begrijpelijk dat ze hem na de blessure van Obispo niet meer laten gaan. Ollie verleng alsjeblieft ...

Matteo Dams erbij houden voor nu ..
    Obispo toch enkele maanden eruit ipv weken.
    Eerlijk gezegd vind ik dat niets met die blessure te maken hebben. Boscagli wil je sowieso graag houden en verlengen en lukt dat niet, dan is Obispo niet zijn vervanger want je gaat er zienderogen op achteruit op die manier. Je zult een gelijkwaardige vervanger moeten halen voor de Fransman en voor Obispo wacht dan alsnog de tweede viool.

Had gehoopt dat PSV misschien nu al ruimte zou vinden om een LCV voor de nabije toekomst aan te trekken. Vaak genoemd is hier Valentin Gomez, die voor €10m Velez mag verlaten. Verleng je met Boscagli met de afspraak om hem volgend zomer te verkopen en stoom je komend seizoen de Argentijn in de luwte klaar voor de basis, dan is dat een uitstekende investering. Zeker als je Obispo tussentijds ook van de hand weet te doen.
    11 Tinus
    Legende
    Clubvoorkeur: Philips

Natuurlijk, iedereen wil hem verlengen maar zoals vanuit de media ook een beetje door druppelt is dat een Teze/Boscagli beide het gewoon even afwachten. Komt er iets moois en ze willen perse weg (niet a la Alvarez/Kudus) dan zal die transfersom echt niet in de buurt komen van de waarde die de spelers voor PSV hebben of wellicht zelfs de waarde op TM.

Als je nu heel stoer zegt dat je hem maar aan zijn contract houdt is dat leuk maar dat is iets wat PSV niet is. Niet zozeer omdat je een ontevreden speler aan boord houdt maar ook omdat je gewoon 10+ miljoen door de plee spoelt. En als je hem nu niet kan vervangen met 10 miljoen in je hand dan kun je het volgend jaar ook niet met 0 euro in je hand. En natuurlijk dit gaat enkel op als de speler écht weg wil. Boscagli lijkt me niet zo'n speler overigens.
    Sensation
    Lid scoutingsteam
    Clubvoorkeur: Ja

11 Tinus wrote: 17 Jul 2024, 12:38 Natuurlijk, iedereen wil hem verlengen maar zoals vanuit de media ook een beetje door druppelt is dat een Teze/Boscagli beide het gewoon even afwachten. Komt er iets moois en ze willen perse weg (niet a la Alvarez/Kudus) dan zal die transfersom echt niet in de buurt komen van de waarde die de spelers voor PSV hebben of wellicht zelfs de waarde op TM.

Als je nu heel stoer zegt dat je hem maar aan zijn contract houdt is dat leuk maar dat is iets wat PSV niet is. Niet zozeer omdat je een ontevreden speler aan boord houdt maar ook omdat je gewoon 10+ miljoen door de plee spoelt. En als je hem nu niet kan vervangen met 10 miljoen in je hand dan kun je het volgend jaar ook niet met 0 euro in je hand. En natuurlijk dit gaat enkel op als de speler écht weg wil. Boscagli lijkt me niet zo'n speler overigens.
    Zowel Boscagli als Teze lijken mij voldoende clubmensen die, als deze zomer geen transfer plaats vindt, echt wel gaan verlengen en eventueel met duidelijke afspraken over verkoop volgende zomer.
    loginnaam
    Internationale topspeler

Søren wrote: 17 Jul 2024, 11:37Inter, Tottenham, Dortmund, Frans elftal?
    Frans elftal is hij in beeld.
    Woensdag kreeg het linksbenige balbezit-brein van PSV wel een mooi compliment van de Franse bondscoach Didier Deschamps. Tijdens zijn persconferentie voor het duel met Oranje gaf hij aan dat Boscagli door de staf van de nationale ploeg wordt gevolgd. Daarnaast kreeg de PSV’er complimenten voor zijn goede seizoen in Eindhoven.
    Uit: https://www.ed.nl/PSV/hoe-olivier-bosca ... ~a1a3f71d/
    danko-lazovic
    Meervoudig international

Sensation wrote: 17 Jul 2024, 12:43
    11 Tinus wrote: 17 Jul 2024, 12:38 Natuurlijk, iedereen wil hem verlengen maar zoals vanuit de media ook een beetje door druppelt is dat een Teze/Boscagli beide het gewoon even afwachten. Komt er iets moois en ze willen perse weg (niet a la Alvarez/Kudus) dan zal die transfersom echt niet in de buurt komen van de waarde die de spelers voor PSV hebben of wellicht zelfs de waarde op TM.

Zowel Boscagli als Teze lijken mij voldoende clubmensen die, als deze zomer geen transfer plaats vindt, echt wel gaan verlengen en eventueel met duidelijke afspraken over verkoop volgende zomer.
    Ligt natuurlijk wel aan de situatie. Als je ze nu een transfer door de neus boort lijkt mij het niet dat ze daarna gaan verlengen zodat PSV er ook nog iets aan kan verdienen. Hoe erg het ook club mensen zijn. Zo iets moet wel van 2 kanten komen natuurlijk.
  • These users thanked the author danko-lazovic for the post:
    11 Tinus
    11 Tinus
    Legende
    Clubvoorkeur: Philips

Sensation wrote: 17 Jul 2024, 12:43

Nou steek ik voor beide niet mijn hand in het vuur maar ik verwacht het ook. En als ze met 1 jaar verlengen op 1 september vind ik het ook helemaal prima. Het liefst eerder maar je kunt niet alles hebben in het leven.
    ruuddevil
    Legende

Ik zie niet in waarom je Boscagli nu minder makkelijk laat gaan. Tenzij er iemand in de veronderstelling verkeerde dat Obispo een goede vervanger is.
    Sensation
    Lid scoutingsteam
    Clubvoorkeur: Ja

ruuddevil wrote: 17 Jul 2024, 12:51 Ik zie niet in waarom je Boscagli nu minder makkelijk laat gaan. Tenzij er iemand in de veronderstelling verkeerde dat Obispo een goede vervanger is.
    Omdat Obispo in principe je back-up was geweest voor LCV denk ik. Dus als Boscagli vertrekt moet je twee LCV's halen, nu één als vervanger Obispo. Als Obispo niet geblesseerd was geraakt en Boscagli was vertrokken was er wss maar één LCV gehaald wat gezien het blessureverleden van Obispo, en nu helaas ook uitwijst, een risico had kunnen worden.
    DonyellMalen
    Legende

11 Tinus wrote: 17 Jul 2024, 12:51Nou steek ik voor beide niet mijn hand in het vuur maar ik verwacht het ook
    Ik bij Teze wel.

Koenjo
    Meervoudig international

Wat mij betreft is één jaar Olli meer waard daar die paar mil die je nog voor hem kan vangen met zijn 1jarigcontract, gewoon aan contract houden en desnoods volgend jaar transfervrij laten gaan.
    ''Top level''
    ''1000% penalty''
    ''Give the cup to Ajax!''
    Søren
    Meervoudig international

loginnaam wrote: 17 Jul 2024, 12:49Frans elftal is hij in beeld.
    Woensdag kreeg het linksbenige balbezit-brein van PSV wel een mooi compliment van de Franse bondscoach Didier Deschamps. Tijdens zijn persconferentie voor het duel met Oranje gaf hij aan dat Boscagli door de staf van de nationale ploeg wordt gevolgd. Daarnaast kreeg de PSV’er complimenten voor zijn goede seizoen in Eindhoven.
    Uit:
    Je verdraait zaken.
    Deschamps geeft als antwoord op een vraag van een
    PSV verslaggever of Boscagli in beeld is, het antwoord: we volgen hem.
    Daarmee is ie niet gelijk concreet in beeld, of zit ie ertegenaan te hikken. Deschamps is gewoon beleefd.
  • These users thanked the author Søren for the post:
    Noosa
    O Goleiro Grande
    Nationale topspeler

Koenjo wrote: 17 Jul 2024, 13:09 Wat mij betreft is één jaar Olli meer waard daar die paar mil die je nog voor hem kan vangen met zijn 1jarigcontract, gewoon aan contract houden en desnoods volgend jaar transfervrij laten gaan.
    Hoeveel worden de inkomsten op hem geschat bij een verkoop dan? €20m toch wel mag ik hopen? Ik vind Boscagli geen mindere verdediger dan Blind in zijn tweede Ajax-termijn. Vind het dan ook raar dat het zo stil is rond Boscagli, want het is gewoon een heel solide, rustige verdediger met superieure opbouwkwaliteit.
    Kolkmania
    Regelmatige invaller

O Goleiro Grande wrote: 17 Jul 2024, 13:44
    Koenjo wrote: 17 Jul 2024, 13:09 Wat mij betreft is één jaar Olli meer waard daar die paar mil die je nog voor hem kan vangen met zijn 1jarigcontract, gewoon aan contract houden en desnoods volgend jaar transfervrij laten gaan.
    Hoeveel worden de inkomsten op hem geschat bij een verkoop dan? €20m toch wel mag ik hopen? Ik vind Boscagli geen mindere verdediger dan Blind in zijn tweede Ajax-termijn. Vind het dan ook raar dat het zo stil is rond Boscagli, want het is gewoon een heel solide, rustige verdediger met superieure opbouwkwaliteit.
    Bijzonder goede voetballer voor zijn positie, maar wel beperkte duelkracht, waardoor hij nog wel eens in een cruciaal duel laat piepelen. Dus ik snap wel dat er voor de clubs in de grote competities wat aarzelingen zijn, je moet een bepaalde spelintentie hebben om Boscagli daadwerkelijk op waarde te schatten.

Maar met zijn kortlopende contract zitten er vast genoeg clubs op het vinkentouw zitten. Hoop ontzettend dat die jongen als grootverdiener bijtekent en nog enkele jaren het hart van de defensie kan vormen.
    Post Reply