Feyenoord
- ShovingNE2
- Site Admin
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
- These users thanked the author SKERLA for the post (total 3):
- RIO • DonyellMalen • Heissenberrug
- DonyellMalen
- Legende
- Clubvoorkeur: PSV
-
- Internationale topspeler
- Clubvoorkeur: v.v. UNA
Er zijn vast wel oplossingen voor te bedenken maar dan moet je daar duidelijk over communiceren. Waar een wil is, is een weg.
Dat je mensen 'upgrade' ( en daar wordt niet iedereen blij van ) van west naar bijvoorbeeld prima platsen op noord, zuid, of oost kan een oplossing zijn maar dan derf je wat inkomsten. Maar goed als PSV dat zou pogen is de kans groot dat ik geen kaarten voor deze wedstrijd zou kopen.
Daarnaast zit er wellicht nog wat complexiteit met de lokale driehoek ( meer supporters van Feyenoord is meer risico is wellicht minder gewenst )
-
- Regelmatige invaller
- Favoriete speler: Luc Nilis
- Maax
- Meervoudig international
Als ik op noord of zuid mag zitten geef ik mn plekkie op west met alle liefde en plezier op hoor. Alleen ga niet mn eerste ring kaart opgeven voor een tweede ring oost oid. Maar dit is volgensmij helemaal niet aan de orde gelukkig.
-
- Clubvoorkeur: v.v. UNA
Geheel onterecht ook!Eindjehoger wrote: ↑17 Jul 2024, 12:29 Kim is er in ieder geval niet bij
https://www.doneeractie.nl/kim-haar-sta ... bod/-93468
Maar als ze 18 maanden niet naar binnen mag kan ze die financiele middellen die daardoor vrijkomen hier toch prima voor inzetten? Kost ze effectief niets meer dan voroheen
- ShovingNE2
- Site Admin
Wat een vreemde reacties bij die doneeractie
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- Geselecteerd voor Oranje
En waarom heeft ze dat stadionverbod gekregen? Toch niet omdat ze dat doek met 1 hand vasthoudt?Eindjehoger wrote: ↑17 Jul 2024, 12:29 Kim is er in ieder geval niet bij
- O Goleiro Grande
- Nationale topspeler
Zou de KNVB haar ook met zo weinig argumenten hebben uitgelegd waarom het evt wél terecht zou zijn?Eindjehoger wrote: ↑17 Jul 2024, 12:29 Kim is er in ieder geval niet bij
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Ten eerste, taalniveau van groep 3. Ten tweede, de #hooligankim is niet heel handig als je een stadionverbod + boete wil aanvechten
Hallo iedereen,
Zoals u misschien weet heb ik een stadionverbod gekregen van de KNVB en daarbij een boete van €550.
Ik heb dit proberen aan te vechten omdat ik geheel onterecht deze stadionvebod van 18 maand heb gekregen en dus ook een geldboete.
Ik hoop dat er mensen zijn die mij willen sponseren om de geldboete een beetje te verzachten aangezien ik dus ook 18 maand niet naar binnen mag.
#hooligankim
Liefs Kim
- Maax
- Meervoudig international
Zou Kim op onze communicatieafdeling zitten?Sensation wrote: ↑17 Jul 2024, 12:40 Ten eerste, taalniveau van groep 3. Ten tweede, de #hooligankim is niet heel handig als je een stadionverbod + boete wil aanvechten
Hallo iedereen,
Zoals u misschien weet heb ik een stadionverbod gekregen van de KNVB en daarbij een boete van €550.
Ik heb dit proberen aan te vechten omdat ik geheel onterecht deze stadionvebod van 18 maand heb gekregen en dus ook een geldboete.
Ik hoop dat er mensen zijn die mij willen sponseren om de geldboete een beetje te verzachten aangezien ik dus ook 18 maand niet naar binnen mag.
#hooligankim
Liefs Kim
-
- Regelmatige invaller
Ik ken haar niet, maar ik weet dat ze tegenwoordig daar heel streng op zijn. Vasthouden van een zogenaamd 'pyro' doek, zodat je andere onherkenbaar maakt, wordt tegenwoordig bestraft met 18 maanden stadionverbod en 18 maanden voorwaardelijk.RPSV94 wrote: ↑17 Jul 2024, 12:36En waarom heeft ze dat stadionverbod gekregen? Toch niet omdat ze dat doek met 1 hand vasthoudt?Eindjehoger wrote: ↑17 Jul 2024, 12:29 Kim is er in ieder geval niet bij
Let wel op, dat zijn dan niet de doeken zoals bijvoorbeeld op Oost door LM worden gemaakt. Dat zijn niet aangevraagde doeken, die dan echt als doel hebben om mensen onder bivakmutsen op te laten trekken voor het afsteken van vuurwerk.
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Ik zie dat die Lingr ook gewoon 4 miljoen kost. Moussa 2,5 miljoen, Mitchell 2,5 miljoen... Dan krijgen ze Pedersen, Bullaude, Walemark, Kasanwirjo en Smal er nog gratis bij. Een kleine 10 miljoen voor louter back-up spelers en heel veel spelers die amper te slijten zijn. Gevolg is volgens mij dus een bomvol salarishuis met te weinig kwaliteit. Relatief weinig concrete vacatures en ook weinig restwaarde buiten de paar topspelers die ze hebben.
Als je dat af zet tegen Oppegard en Dest gratis en Tillman/Driouech/Flamingo (bij elkaar opgeteld) een kleine 25 miljoen.
Daarnaast Timber tijdelijk kwijt en Wieffer verkocht waardoor het hart en de ziel van het middenveld ook weg is. Als je dan afhankelijk bent van Zerrouki/Stengs dan heb je spelers die je niet in zo'n belangrijke rol wil hebben. Kortom, Feyenoord ziet er met een nieuwe trainer en met de huidige selectieontwikkelingen er enkel financieel goed uit maar de rest is toch echt nog een puinbak vol met hoofdpijndossiers.
Als je dat af zet tegen Oppegard en Dest gratis en Tillman/Driouech/Flamingo (bij elkaar opgeteld) een kleine 25 miljoen.
Daarnaast Timber tijdelijk kwijt en Wieffer verkocht waardoor het hart en de ziel van het middenveld ook weg is. Als je dan afhankelijk bent van Zerrouki/Stengs dan heb je spelers die je niet in zo'n belangrijke rol wil hebben. Kortom, Feyenoord ziet er met een nieuwe trainer en met de huidige selectieontwikkelingen er enkel financieel goed uit maar de rest is toch echt nog een puinbak vol met hoofdpijndossiers.
- Heissenberrug
Dest "Gratis". Dit is natuurlijk wel creatief boekhouden zo11 Tinus wrote: ↑17 Jul 2024, 12:50 Ik zie dat die Lingr ook gewoon 4 miljoen kost. Moussa 2,5 miljoen, Mitchell 2,5 miljoen... Dan krijgen ze Pedersen, Bullaude, Walemark, Kasanwirjo en Smal er nog gratis bij. Een kleine 10 miljoen voor louter back-up spelers en heel veel spelers die amper te slijten zijn. Gevolg is volgens mij dus een bomvol salarishuis met te weinig kwaliteit. Relatief weinig concrete vacatures en ook weinig restwaarde buiten de paar topspelers die ze hebben.
- These users thanked the author Heissenberrug for the post:
- Prof_napo
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Zonder een transfersom te betalen was wel beter verwoord geweest inderdaad.Heissenberrug wrote: ↑17 Jul 2024, 12:54Dest "Gratis". Dit is natuurlijk wel creatief boekhouden zo11 Tinus wrote: ↑17 Jul 2024, 12:50 Ik zie dat die Lingr ook gewoon 4 miljoen kost. Moussa 2,5 miljoen, Mitchell 2,5 miljoen... Dan krijgen ze Pedersen, Bullaude, Walemark, Kasanwirjo en Smal er nog gratis bij. Een kleine 10 miljoen voor louter back-up spelers en heel veel spelers die amper te slijten zijn. Gevolg is volgens mij dus een bomvol salarishuis met te weinig kwaliteit. Relatief weinig concrete vacatures en ook weinig restwaarde buiten de paar topspelers die ze hebben.
-
- Vedette
Haha, zij Smal en wij Dest is wel goed geregeld als je het zo leest.11 Tinus wrote: ↑17 Jul 2024, 13:00Zonder een transfersom te betalen was wel beter verwoord geweest inderdaad.Heissenberrug wrote: ↑17 Jul 2024, 12:54
Dest "Gratis". Dit is natuurlijk wel creatief boekhouden zo
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
RIO !
-
- Basisspeler
- Favoriete speler: Sangare
-
- Regelmatige invaller
Een greep uit de reacties:
"Feijenoorder95 +19886
Weinig, laat een te kort aantal aan kaarten de argumentatie zijn om te slopen in het stadion. Niemand maakt Feyenoord kapot, wij maken de tegenstander wél kapot!"
PeakyfuckinBlinder +14933
Spijkerbommen in lampen vak jaaaaaaaa
"ArneGod010 +3851
1600 veel te weinig! Laten we demonstreren in Eindhoven met de RJK en FIIIR. Uiteraard wel een vreedzaam protest!"
"Feijenoorder95 +19886
Weinig, laat een te kort aantal aan kaarten de argumentatie zijn om te slopen in het stadion. Niemand maakt Feyenoord kapot, wij maken de tegenstander wél kapot!"
PeakyfuckinBlinder +14933
Spijkerbommen in lampen vak jaaaaaaaa
"ArneGod010 +3851
1600 veel te weinig! Laten we demonstreren in Eindhoven met de RJK en FIIIR. Uiteraard wel een vreedzaam protest!"