Feyenoord

Clubs en wedstrijden uit de Eredivisie kunnen hier besproken worden.
Post Reply
RIO
Legende
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

De JC schaal is in Eindhoven toch?
DonyellMalen
Legende
Clubvoorkeur: PSV

Yep.
RIO
Legende
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Kutzooi, ik vertrek 1 aug weer.
ShovingNE2
Site Admin

RPSV94 wrote: 17 Jul 2024, 11:28West sluiten voor Feyenoord supporters zou alleen maar leiden tot boze gezichten van de seizoenkaarthouders daar.
Ja. Hoe ga je all-in SCC houders dat vertellen. Dat kan niet.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
SKERLA
Legende
Favoriete speler: Peet Scheefbril

RIO wrote: 17 Jul 2024, 12:05 De JC schaal is in Eindhoven toch?
En daar blijft ie ook.
  • These users thanked the author SKERLA for the post (total 3):
    RIODonyellMalenHeissenberrug
    DonyellMalen
    Legende

RIO wrote: 17 Jul 2024, 12:08 Kutzooi, ik vertrek 1 aug weer.
    Ff omboeken.
    Prof_napo
    Internationale topspeler
    Clubvoorkeur: v.v. UNA

ShovingNE2 wrote: 17 Jul 2024, 12:12
    RPSV94 wrote: 17 Jul 2024, 11:28West sluiten voor Feyenoord supporters zou alleen maar leiden tot boze gezichten van de seizoenkaarthouders daar.
    Ja. Hoe ga je all-in SCC houders dat vertellen. Dat kan niet.
    Er zijn vast wel oplossingen voor te bedenken maar dan moet je daar duidelijk over communiceren. Waar een wil is, is een weg.
    Dat je mensen 'upgrade' ( en daar wordt niet iedereen blij van ) van west naar bijvoorbeeld prima platsen op noord, zuid, of oost kan een oplossing zijn maar dan derf je wat inkomsten. Maar goed als PSV dat zou pogen is de kans groot dat ik geen kaarten voor deze wedstrijd zou kopen.

Daarnaast zit er wellicht nog wat complexiteit met de lokale driehoek ( meer supporters van Feyenoord is meer risico is wellicht minder gewenst )
    NewKid
    Jeugdspeler

Ik heb mijn kaart op West al lang binnen. Ga er vanuit dat ze dit niet meer gaan corrigeren.
    Eindjehoger
    Regelmatige invaller
    Favoriete speler: Luc Nilis

Maax
    Meervoudig international

Als ik op noord of zuid mag zitten geef ik mn plekkie op west met alle liefde en plezier op hoor. Alleen ga niet mn eerste ring kaart opgeven voor een tweede ring oost oid. Maar dit is volgensmij helemaal niet aan de orde gelukkig.
    Prof_napo
    Internationale topspeler
    Clubvoorkeur: v.v. UNA

Eindjehoger wrote: 17 Jul 2024, 12:29 Kim is er in ieder geval niet bij :(

https://www.doneeractie.nl/kim-haar-sta ... bod/-93468
    Geheel onterecht ook!
    Maar als ze 18 maanden niet naar binnen mag kan ze die financiele middellen die daardoor vrijkomen hier toch prima voor inzetten? Kost ze effectief niets meer dan voroheen :wonder:
    ShovingNE2
    Site Admin

Wat een vreemde reacties bij die doneeractie :think:

Image
    "When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
    RPSV94
    Geselecteerd voor Oranje

En waarom heeft ze dat stadionverbod gekregen? Toch niet omdat ze dat doek met 1 hand vasthoudt?
    O Goleiro Grande
    Nationale topspeler

Zou de KNVB haar ook met zo weinig argumenten hebben uitgelegd waarom het evt wél terecht zou zijn?
    Maax
    Meervoudig international

Het erge is nog wel dat haar moeder en oma beide 50 piek mee hebben gelapt haha
    Sensation
    Lid scoutingsteam
    Clubvoorkeur: Ja

Ten eerste, taalniveau van groep 3. Ten tweede, de #hooligankim is niet heel handig als je een stadionverbod + boete wil aanvechten
    Hallo iedereen,

Zoals u misschien weet heb ik een stadionverbod gekregen van de KNVB en daarbij een boete van €550.

Ik heb dit proberen aan te vechten omdat ik geheel onterecht deze stadionvebod van 18 maand heb gekregen en dus ook een geldboete.

Ik hoop dat er mensen zijn die mij willen sponseren om de geldboete een beetje te verzachten aangezien ik dus ook 18 maand niet naar binnen mag.

#hooligankim

Liefs Kim
  • These users thanked the author Sensation for the post:
    Tjompie
    Maax
    Meervoudig international

Sensation wrote: 17 Jul 2024, 12:40 Ten eerste, taalniveau van groep 3. Ten tweede, de #hooligankim is niet heel handig als je een stadionverbod + boete wil aanvechten
    Hallo iedereen,

Zoals u misschien weet heb ik een stadionverbod gekregen van de KNVB en daarbij een boete van €550.

Ik heb dit proberen aan te vechten omdat ik geheel onterecht deze stadionvebod van 18 maand heb gekregen en dus ook een geldboete.

Ik hoop dat er mensen zijn die mij willen sponseren om de geldboete een beetje te verzachten aangezien ik dus ook 18 maand niet naar binnen mag.

#hooligankim

Liefs Kim
    Zou Kim op onze communicatieafdeling zitten?
    Eindjehoger
    Regelmatige invaller

RPSV94 wrote: 17 Jul 2024, 12:36

En waarom heeft ze dat stadionverbod gekregen? Toch niet omdat ze dat doek met 1 hand vasthoudt?
    Ik ken haar niet, maar ik weet dat ze tegenwoordig daar heel streng op zijn. Vasthouden van een zogenaamd 'pyro' doek, zodat je andere onherkenbaar maakt, wordt tegenwoordig bestraft met 18 maanden stadionverbod en 18 maanden voorwaardelijk.

Let wel op, dat zijn dan niet de doeken zoals bijvoorbeeld op Oost door LM worden gemaakt. Dat zijn niet aangevraagde doeken, die dan echt als doel hebben om mensen onder bivakmutsen op te laten trekken voor het afsteken van vuurwerk.
    11 Tinus
    Legende
    Clubvoorkeur: Philips

Ik zie dat die Lingr ook gewoon 4 miljoen kost. Moussa 2,5 miljoen, Mitchell 2,5 miljoen... Dan krijgen ze Pedersen, Bullaude, Walemark, Kasanwirjo en Smal er nog gratis bij. Een kleine 10 miljoen voor louter back-up spelers en heel veel spelers die amper te slijten zijn. Gevolg is volgens mij dus een bomvol salarishuis met te weinig kwaliteit. Relatief weinig concrete vacatures en ook weinig restwaarde buiten de paar topspelers die ze hebben.

Als je dat af zet tegen Oppegard en Dest gratis en Tillman/Driouech/Flamingo (bij elkaar opgeteld) een kleine 25 miljoen.

Daarnaast Timber tijdelijk kwijt en Wieffer verkocht waardoor het hart en de ziel van het middenveld ook weg is. Als je dan afhankelijk bent van Zerrouki/Stengs dan heb je spelers die je niet in zo'n belangrijke rol wil hebben. Kortom, Feyenoord ziet er met een nieuwe trainer en met de huidige selectieontwikkelingen er enkel financieel goed uit maar de rest is toch echt nog een puinbak vol met hoofdpijndossiers.
  • These users thanked the author 11 Tinus for the post:
    Sensation
    Heissenberrug
    Internationale topspeler

11 Tinus wrote: 17 Jul 2024, 12:50 Ik zie dat die Lingr ook gewoon 4 miljoen kost. Moussa 2,5 miljoen, Mitchell 2,5 miljoen... Dan krijgen ze Pedersen, Bullaude, Walemark, Kasanwirjo en Smal er nog gratis bij. Een kleine 10 miljoen voor louter back-up spelers en heel veel spelers die amper te slijten zijn. Gevolg is volgens mij dus een bomvol salarishuis met te weinig kwaliteit. Relatief weinig concrete vacatures en ook weinig restwaarde buiten de paar topspelers die ze hebben.

Als je dat af zet tegen Oppegard en Dest gratis en Tillman/Driouech/Flamingo (bij elkaar opgeteld) een kleine 25 miljoen.

Daarnaast Timber tijdelijk kwijt en Wieffer verkocht waardoor het hart en de ziel van het middenveld ook weg is. Als je dan afhankelijk bent van Zerrouki/Stengs dan heb je spelers die je niet in zo'n belangrijke rol wil hebben. Kortom, Feyenoord ziet er met een nieuwe trainer en met de huidige selectieontwikkelingen er enkel financieel goed uit maar de rest is toch echt nog een puinbak vol met hoofdpijndossiers.
    Dest "Gratis". Dit is natuurlijk wel creatief boekhouden zo :L
  • These users thanked the author Heissenberrug for the post:
    Prof_napo
    11 Tinus
    Legende
    Clubvoorkeur: Philips

Heissenberrug wrote: 17 Jul 2024, 12:54
    11 Tinus wrote: 17 Jul 2024, 12:50 Ik zie dat die Lingr ook gewoon 4 miljoen kost. Moussa 2,5 miljoen, Mitchell 2,5 miljoen... Dan krijgen ze Pedersen, Bullaude, Walemark, Kasanwirjo en Smal er nog gratis bij. Een kleine 10 miljoen voor louter back-up spelers en heel veel spelers die amper te slijten zijn. Gevolg is volgens mij dus een bomvol salarishuis met te weinig kwaliteit. Relatief weinig concrete vacatures en ook weinig restwaarde buiten de paar topspelers die ze hebben.

Zonder een transfersom te betalen was wel beter verwoord geweest inderdaad.
    Robson de Souza
    Vedette

11 Tinus wrote: 17 Jul 2024, 13:00
    Heissenberrug wrote: 17 Jul 2024, 12:54

Zonder een transfersom te betalen was wel beter verwoord geweest inderdaad.
    Haha, zij Smal en wij Dest is wel goed geregeld als je het zo leest.
    SKERLA
    Legende
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

ShovingNE2 wrote: 17 Jul 2024, 12:36 Wat een vreemde reacties bij die doneeractie :think:

Image
    RIO ! :angry:
  • These users thanked the author SKERLA for the post:
    RIO
    TigTogFlip
    Basisspeler
    Favoriete speler: Sangare

Geweldig om dit te lezen
    Eindjehoger
    Regelmatige invaller

Een greep uit de reacties:

"Feijenoorder95 +19886
    Weinig, laat een te kort aantal aan kaarten de argumentatie zijn om te slopen in het stadion. Niemand maakt Feyenoord kapot, wij maken de tegenstander wél kapot!"

PeakyfuckinBlinder +14933
    Spijkerbommen in lampen vak jaaaaaaaa

"ArneGod010 +3851
    1600 veel te weinig! Laten we demonstreren in Eindhoven met de RJK en FIIIR. Uiteraard wel een vreedzaam protest!"
    Post Reply