Feyenoord

Clubs en wedstrijden uit de Eredivisie kunnen hier besproken worden.
Post Reply
Jwoeloe
Moderator
Clubvoorkeur: PSV

RPSV94 wrote: 17 Jul 2024, 19:36
Jwoeloe wrote: 17 Jul 2024, 19:29 Wij hebben afgelopen jaar in de JC Schaal toch extra tickets gehad? Volgens mij de hele bovenring achter de goal, dus ook nog vakken links en rechts van het uitvak in De Kuip. Kan me de frustratie dus wel voorstellen als ze nu zelf beperkt worden tot enkel het uitvak.

Image
Zoals ik al benoemde, voor PSV is het een immense uitdaging om die vakken uit te breiden. Je zit allereerst al met ingangen te kloten, en moet vakken gaan verbouwen. Tegen een Twente, AZ en misschien zelfs Ajax had dat gekund. Niet tegen dit volk. Die hebben in de afgelopen jaren al genoeg bewezen dat ze zich als een stel debielen gedragen op een thuisvak.
Ik snap je helemaal, maar dat neemt niet weg dat ik het niet vreemd vind dat er vanuit hun perspectief zo naar gekeken wordt.
  • These users thanked the author Jwoeloe for the post:
    RPSV94
    Balinho
    Internationale topspeler

VeresRivne wrote: 17 Jul 2024, 17:10
    Lente wrote: 17 Jul 2024, 16:08

Hihi, ook zonder stoom uit de oren kunnen ze daar al niet lezen

https://www.ad.nl/nederlands-voetbal/sp ... ~aa342058/

https://www.rtl.nl/rubrieken/rtl-boulev ... a-verkeerd
    Het mooiste vind ik dan die cognitieve dissonantie want ook de tatoeëerders en de vrienden spotten dan dus niet de taalfout bij het maken.
    Ik heb serieus waar een jaar of 25 geleden op Oost iemand heel ruig zijn nieuwe inkt zien showen. Terwijl ik op het clubje mensen afliep dat zich reeds om hem heen verzameld had en de "oh vet!" en "strak gezet!" 's al hoorde, zag ik toen ik dichterbij kwam dat hij in het Engels "getekend voor het leven" op zijn rug had willen laten zetten, maar de prikker één "r" te weinig had geprikt.
    Toen ik hem daar discreet op wees overwoog hij er "never" boven te laten zetten op een later moment.

Ik heb er nog een foto van ergens. Misschien dat ik die nog ooit post als ik hem vind, maar waarschijnlijk hou ik het dan bij bewijslast tijdens een 1913 meat & greet, vanwege het feit dat ik die gast nog wel eens zie en dit verhaal alleen al genânt genoeg is.
    ► Show Spoiler
  • These users thanked the author Balinho for the post:
    Garnaal
    Madueke
    Legende

https://1908.nl/artikelen/feyenoord-bie ... ansferroom

:lol:

Rutger weer lekker bezig. Heeft z'n lesje blijkbaar niet geleerd nadat Slot hem vorig seizoen op een persconferentie aanpakte.
    ComeOnPSV
    Vedette

Hahaha

Prof_napo
    Internationale topspeler
    Clubvoorkeur: v.v. UNA

Altijd mooi zo'n claim to fame
    Niet realiserende dat het meer schade doet dan dat het helpt
    Grasmat
    Lid van verdienste
    Favoriete speler: Dn Flamingo

Goh, schoolvoorbeeld voor de cursus: Hoe werk in de club waarover ik schrijf in de wielen.

Zoiets gooi je toch niet openbaar?
    Last edited by Grasmat on 17 Jul 2024, 20:03, edited 1 time in total.
    danko-lazovic
    Meervoudig international

ComeOnPSV wrote: 17 Jul 2024, 19:56 Hahaha

Echt zo blij dat we niet zo’n clown hebben rondlopen bij PSV. Lekker je eigen clicks zo veel belangrijker vinden dan de club. Als je dan zo graag wil laten zien hoe het werkt show je 1 speler. Maar zal zijn ego wel niet aankunnen dat Te Kloese zegt dat het niet klopt.
  • These users thanked the author danko-lazovic for the post:
    Grasmat
    Thijs
    Lid van verdienste
    Rol: Organisator Prediction League
    Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Wel allemaal logische namen die aangeboden worden, toch? Is dit zo schokkend?
    Grasmat
    Lid van verdienste

Thijs wrote: 17 Jul 2024, 20:05 Wel allemaal logische namen die aangeboden worden, toch? Is dit zo schokkend?
    Nee maar netjes is anders. Ook richting die spelers.
    Standbeeld
    Mister PSV

Madueke wrote: 17 Jul 2024, 19:55 https://1908.nl/artikelen/feyenoord-bie ... ansferroom

Rutger weer lekker bezig. Heeft z'n lesje blijkbaar niet geleerd nadat Slot hem vorig seizoen op een persconferentie aanpakte.
    Zie je Marcel al zo'n bericht op social media delen? :tear:
    Prof_napo
    Internationale topspeler

Standbeeld wrote: 17 Jul 2024, 20:09
    Madueke wrote: 17 Jul 2024, 19:55 https://1908.nl/artikelen/feyenoord-bie ... ansferroom

Weet ons Marcelleke uberhaupt wel hoe Instagram werkt?
    Josef Dettelbacher
    Legende

ComeOnPSV wrote: 17 Jul 2024, 19:56 Hahaha

Ezequiel Bullaude | Attacking Midfielder / Forward - 184 cm - 23 yrs - Argentina / Italy - Rating: 72.4

Hij kwam in de zomer van 2022 over van het Argentijnse Godoy Cruz, maar kon zijn stempel nog niet drukken. Hij heeft onder meer moeite met het Europese gras; wat in Argentinië anders groeit.

Moet ik hier nu hard om lachen, of hebben we hier de verklaring waarom Maxi in Argentinië wél zelfstandig het veld af kan lopen?
    Her lips said no, but her eyes said read my lips..
    SKERLA
    Legende
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

Marcel Brands is geen TD meer!!!1!!!1!1!1!1!1!1!!111!11!!1
    Thijs
    Lid van verdienste
    Rol: Organisator Prediction League
    Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Grasmat wrote: 17 Jul 2024, 20:06
    Thijs wrote: 17 Jul 2024, 20:05 Wel allemaal logische namen die aangeboden worden, toch? Is dit zo schokkend?
    Kan toch zijn dat die spelers dit gewoon weten en dat het met hen besproken is? PSV zal Drommel en anderen toch ook hier en daar aanbieden?
    DonyellMalen
    Legende

Thijs wrote: 17 Jul 2024, 20:33Kan toch zijn dat die spelers dit gewoon weten en dat het met hen besproken is? PSV zal Drommel en anderen toch ook hier en daar aanbieden?
    Ja, prima. Maar dan heeft een of andere clown toch niet het recht om dit openbaar te maken? Breng je alleen maar je club mee in diskrediet. Snap niet waarom die Rutger dit doet, maar het is al langer bekend dat die niet helemaal snugger is.
    Grasmat
    Lid van verdienste

Thijs wrote: 17 Jul 2024, 20:33

Kan toch zijn dat die spelers dit gewoon weten en dat het met hen besproken is? PSV zal Drommel en anderen toch ook hier en daar aanbieden?
    Ongetwijfeld, maar het is dan toch fijner als jan met de pet dat allemaal niet zo kan lezen dat je club je actief probeert te lozen tegen redelijke bodemprijzen. Zoiets hoort intern te blijven.
    TigTogFlip
    Basisspeler
    Favoriete speler: Sangare

YNWA feyenoorders, sterkte door dit moeilijke perioede
    Standbeeld
    Mister PSV

SKERLA wrote: 17 Jul 2024, 20:27
    Marcel Brands is geen TD meer!!!1!!!1!1!1!1!1!1!!111!11!!1
    Don Kloesoe heeft een combifunctie dus ik dacht ik pak zijn hoogste rang. Maar ik had ook Earnie kunnen noemen. Ik vind zo'n post van Te Kloese maar onprofessioneel. Speel zoiets lekker door naar Krabby of zo.
    Standbeeld
    Mister PSV

Thijs wrote: 17 Jul 2024, 20:33

Als een club niet door wil met de spelers dan krijgen zij dat normaliter al redelijk vroeg te horen via de zaakwaarnemer. Dus ik vind het ook niet zo gek dat ze op die site te koop aangeboden worden.
    Prof_napo
    Internationale topspeler

TigTogFlip wrote: 17 Jul 2024, 20:35

YNWA feyenoorders, sterkte door dit moeilijke perioede
    Weet onze Feyenoord-vriend ook dat we op 4 augustus niet spelen om de Johan Cruijff-schaal XXVII maar om de Johan Cruijff-schaal XXVIII?
    Balinho
    Internationale topspeler

Is het voor iedere willekeurige sterveling mogelijk een account aan te maken op Transferroom, weet iemand dat (ik heb geen zin om de terms & privacy policy door te lezen)?

Image
    Maax
    Meervoudig international

Dat bericht van Rutger over Transferroom ziet er best legit uit eigenlijk haha
    DeEintovenaar
    Nationale topspeler

Balinho wrote: 17 Jul 2024, 20:49 Is het voor iedere willekeurige sterveling mogelijk een account aan te maken op Transferroom, weet iemand dat (ik heb geen zin om de terms & privacy policy door te lezen)?

Image
    Volgens mij moet je een abonnement afsluiten om er iets mee te kunnen.
    Madueke
    Legende

Dat is alleen toegankelijk voor betaald voetbalclubs en zaakwaarnemers(kantoren).

En voor Rutger :mrgreen:
    Balinho
    Internationale topspeler

Madueke wrote: 17 Jul 2024, 21:25 Dat is alleen toegankelijk voor betaald voetbalclubs en zaakwaarnemers(kantoren).

En voor Rutger :mrgreen:
    Dat leek mij ook logisch, maar dat account registreer scherm doet anders vermoeden, vandaar mijn vraag.

Als waar is wat DeEintovenaar zegt, zou het dus (wél) voor iedere sterveling toegankelijk zijn. Afhankelijk wellicht van de voorwaarden, die ik dus niet gelezen heb. 😉
    Post Reply