Vind het niveauverschil van de content gewoon erg groot. Soms (en gelukkig nog het merendeel van de tijd) denk je echt 'wow, gaaf gedaan', maar de laatste tijd denk ik steeds vaker 'wat is dit nou weer'. Ook nu, je kan toch gemakkelijk een kort tekstje over de quiz schrijven en verder niets. Nu staat er wat kinderachtig gepruts met daarnaast veel emoji's.
Voorbereiding seizoen 24/25
- DonyellMalen
- Legende
- Clubvoorkeur: PSV
-
- Internationale topspeler
- Clubvoorkeur: v.v. UNA
Willen gewoon hip blijven en denken hiermee de jeugd aan te spreken. BOA's met twitteraccount hebben hetzelfde, lijkt wel of dit in bepaalde cursussen wordt aangeleerd om zo de content aansprekend te maken.DonyellMalen wrote: ↑17 Jul 2024, 15:23Vind het niveauverschil van de content gewoon erg groot. Soms (en gelukkig nog het merendeel van de tijd) denk je echt 'wow, gaaf gedaan', maar de laatste tijd denk ik steeds vaker 'wat is dit nou weer'. Ook nu, je kan toch gemakkelijk een kort tekstje over de quiz schrijven en verder niets. Nu staat er wat kinderachtig gepruts met daarnaast veel emoji's.
-
- Geselecteerd voor Oranje
Mooi dat als iemand iets niet aanstaat, er meteen een soort van denigrerend gedaan moet worden over de mensen die het doen. Niet alles kan naar jullie zin worden gemaakt he. De media afdeling van PSV heeft de afgelopen jaren flinke stappen gezet wat betreft content, en ik denk dat we blij mogen zijn hoe de media afdeling hun best doet om ons zo dicht mogelijk bij de spelers te brengen door middel van de insides en de andere content dingetjes tijdens het trainingskamp. Veel clubs waar dat totaal niet wordt gedaan. Dat je dan al geïrriteerd raakt door een paar emoticons, kunnen zij ook weinig aan doen. Jullie zijn namelijk niet het enige publiek waar PSV zich op focust.
- Ardbeg
- Mister PSV
Nee dat klopt maar als je van dat soort posts combineert met grammatica en spelfouten, dan wordt het op een gegeven moment storend.RPSV94 wrote: ↑17 Jul 2024, 15:40 Mooi dat als iemand iets niet aanstaat, er meteen een soort van denigrerend gedaan moet worden over de mensen die het doen. Niet alles kan naar jullie zin worden gemaakt he. De media afdeling van PSV heeft de afgelopen jaren flinke stappen gezet wat betreft content, en ik denk dat we blij mogen zijn hoe de media afdeling hun best doet om ons zo dicht mogelijk bij de spelers te brengen door middel van de insides en de andere content dingetjes tijdens het trainingskamp. Veel clubs waar dat totaal niet wordt gedaan. Dat je dan al geïrriteerd raakt door een paar emoticons, kunnen zij ook weinig aan doen. Jullie zijn namelijk niet het enige publiek waar PSV zich op focust.
- deninho32
- Site Admin
- Favoriete speler: Vinnie Jones
Ardbeg wrote: ↑17 Jul 2024, 15:57Nee dat klopt maar als je van dat soort posts combineert met grammatica en spelfouten, dan wordt het op een gegeven moment storend.RPSV94 wrote: ↑17 Jul 2024, 15:40 Mooi dat als iemand iets niet aanstaat, er meteen een soort van denigrerend gedaan moet worden over de mensen die het doen. Niet alles kan naar jullie zin worden gemaakt he. De media afdeling van PSV heeft de afgelopen jaren flinke stappen gezet wat betreft content, en ik denk dat we blij mogen zijn hoe de media afdeling hun best doet om ons zo dicht mogelijk bij de spelers te brengen door middel van de insides en de andere content dingetjes tijdens het trainingskamp. Veel clubs waar dat totaal niet wordt gedaan. Dat je dan al geïrriteerd raakt door een paar emoticons, kunnen zij ook weinig aan doen. Jullie zijn namelijk niet het enige publiek waar PSV zich op focust.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
- Ardbeg
- Mister PSV
We hebben het over het officiële social media kanaal van een topvoetbalclub. Niet over een forum.
- Maax
- Meervoudig international
Even serieus; jij vindt wel dat het lekker gaat bij PSV communicatie/media?RPSV94 wrote: ↑17 Jul 2024, 15:40 Mooi dat als iemand iets niet aanstaat, er meteen een soort van denigrerend gedaan moet worden over de mensen die het doen. Niet alles kan naar jullie zin worden gemaakt he. De media afdeling van PSV heeft de afgelopen jaren flinke stappen gezet wat betreft content, en ik denk dat we blij mogen zijn hoe de media afdeling hun best doet om ons zo dicht mogelijk bij de spelers te brengen door middel van de insides en de andere content dingetjes tijdens het trainingskamp. Veel clubs waar dat totaal niet wordt gedaan. Dat je dan al geïrriteerd raakt door een paar emoticons, kunnen zij ook weinig aan doen. Jullie zijn namelijk niet het enige publiek waar PSV zich op focust.
- ShovingNE2
- Site Admin
Het gaat serieus achteruit. En dat gaat niet over content.
- These users thanked the author ShovingNE2 for the post:
- Leon77M
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- DonyellMalen
- Legende
Het was absoluut niet mijn bedoeling om denigrerend over te komen, integendeel zelfs. Iedereen ziet dat mediateam van ons de laatste jaren enorme stappen gezet en de content die ze maken is echt step by step verbeterd. Eerlijk is eerlijk, misschien was ik iets te kritisch over die post van net (ik heb het nog een keer bekeken en zag dat het Insta-account van Phoxy ook was getagd, waar die emoji's natuurlijk wel passen). Ik snap het idee ook wel, maar als je Phoxy er ook bij wil betrekken (duidelijk gericht op kinderen natuurlijk) benut dan het daarvoor bestemde account en houd het professioneel op het 'hoofdaccount'. Maar goed, twee spelfouten zoals die van gisteren zijn gewoon slordig, dat mag best gezegd worden.RPSV94 wrote: ↑17 Jul 2024, 15:40 Mooi dat als iemand iets niet aanstaat, er meteen een soort van denigrerend gedaan moet worden over de mensen die het doen. Niet alles kan naar jullie zin worden gemaakt he. De media afdeling van PSV heeft de afgelopen jaren flinke stappen gezet wat betreft content, en ik denk dat we blij mogen zijn hoe de media afdeling hun best doet om ons zo dicht mogelijk bij de spelers te brengen door middel van de insides en de andere content dingetjes tijdens het trainingskamp. Veel clubs waar dat totaal niet wordt gedaan. Dat je dan al geïrriteerd raakt door een paar emoticons, kunnen zij ook weinig aan doen. Jullie zijn namelijk niet het enige publiek waar PSV zich op focust.
Nogmaals, ze doen het echt onwijs goed, maar er is altijd ruimte voor verbetering. Dat betekent niet dat ik de content minder waardeer. Ik waardeer het juist enorm (en met mij alle andere supporters), maar ook dan mag je af en toe een beetje kritisch zijn.
-
- Bankzitter
Je hebt zeker een punt, zowel negatief als positief.DonyellMalen wrote: ↑17 Jul 2024, 18:16Het was absoluut niet mijn bedoeling om denigrerend over te komen, integendeel zelfs. Iedereen ziet dat mediateam van ons de laatste jaren enorme stappen gezet en de content die ze maken is echt step by step verbeterd. Eerlijk is eerlijk, misschien was ik iets te kritisch over die post van net (ik heb het nog een keer bekeken en zag dat het Insta-account van Phoxy ook was getagd, waar die emoji's natuurlijk wel passen). Ik snap het idee ook wel, maar als je Phoxy er ook bij wil betrekken (duidelijk gericht op kinderen natuurlijk) benut dan het daarvoor bestemde account en houd het professioneel op het 'hoofdaccount'. Maar goed, twee spelfouten zoals die van gisteren zijn gewoon slordig, dat mag best gezegd worden.RPSV94 wrote: ↑17 Jul 2024, 15:40 Mooi dat als iemand iets niet aanstaat, er meteen een soort van denigrerend gedaan moet worden over de mensen die het doen. Niet alles kan naar jullie zin worden gemaakt he. De media afdeling van PSV heeft de afgelopen jaren flinke stappen gezet wat betreft content, en ik denk dat we blij mogen zijn hoe de media afdeling hun best doet om ons zo dicht mogelijk bij de spelers te brengen door middel van de insides en de andere content dingetjes tijdens het trainingskamp. Veel clubs waar dat totaal niet wordt gedaan. Dat je dan al geïrriteerd raakt door een paar emoticons, kunnen zij ook weinig aan doen. Jullie zijn namelijk niet het enige publiek waar PSV zich op focust.
Nogmaals, ze doen het echt onwijs goed, maar er is altijd ruimte voor verbetering. Dat betekent niet dat ik de content minder waardeer. Ik waardeer het juist enorm (en met mij alle andere supporters), maar ook dan mag je af en toe een beetje kritisch zijn.
Ik zie voldoende leuke content voorbij komen, dus daar ligt het probleem niet. Kwaliteit van de videos is - in het algemeen - zeker vooruit gegaan en PSV is innovatief bezig op de verschillende social media kanalen.
Als je echter gaat kijken naar slordigheden - wat een combinatie is van slecht Engels/Nederlands en het gebrek aan een fatsoenlijk intern feedback-systeem - dan mag je gewoon veel en veel meer verwachten van een club als PSV.
Alleen al deze week:
- 'Leverkussen'
- 'Nieuwe avontuur'
- Flamingo in de Driouch video
- Nieuwsbrief met een aantal spelfouten
- Stand bij PSV-Club
En dan de afgelopen jaren wat grotere blunders:
- Meermaals de verkeerde speler aangehaald op social media. Vorig jaar nog met Sangare en Bakayoko (?).
- Die blunder met de verkeerde Japanse vlag bij de aankondiging van Doan
- Mark 'de Bom' van Bommel
Wellicht niet het juiste topic, maar je merkt wel dat er nog nooit zoveel irritatie is geweest omtrent de communicatie van PSV. Tijd voor een apart topic?
- These users thanked the author JasperPSV for the post (total 3):
- DonyellMalen • SKERLA • Balinho
-
Excuus, ik had moeten quoten. Die eerste opmerking was niet richting jou bedoeld!DonyellMalen wrote: ↑17 Jul 2024, 18:16Het was absoluut niet mijn bedoeling om denigrerend over te komen, integendeel zelfs. Iedereen ziet dat mediateam van ons de laatste jaren enorme stappen gezet en de content die ze maken is echt step by step verbeterd. Eerlijk is eerlijk, misschien was ik iets te kritisch over die post van net (ik heb het nog een keer bekeken en zag dat het Insta-account van Phoxy ook was getagd, waar die emoji's natuurlijk wel passen). Ik snap het idee ook wel, maar als je Phoxy er ook bij wil betrekken (duidelijk gericht op kinderen natuurlijk) benut dan het daarvoor bestemde account en houd het professioneel op het 'hoofdaccount'. Maar goed, twee spelfouten zoals die van gisteren zijn gewoon slordig, dat mag best gezegd worden.RPSV94 wrote: ↑17 Jul 2024, 15:40 Mooi dat als iemand iets niet aanstaat, er meteen een soort van denigrerend gedaan moet worden over de mensen die het doen. Niet alles kan naar jullie zin worden gemaakt he. De media afdeling van PSV heeft de afgelopen jaren flinke stappen gezet wat betreft content, en ik denk dat we blij mogen zijn hoe de media afdeling hun best doet om ons zo dicht mogelijk bij de spelers te brengen door middel van de insides en de andere content dingetjes tijdens het trainingskamp. Veel clubs waar dat totaal niet wordt gedaan. Dat je dan al geïrriteerd raakt door een paar emoticons, kunnen zij ook weinig aan doen. Jullie zijn namelijk niet het enige publiek waar PSV zich op focust.
-
- International
- Favoriete speler: 12e man
Gebrek aan goede eindredacteur dus blijkelijk die alles nog een keer nakijkt. Blijkbaar heeft iedereen de login van de accounts en kan er alles maar opgezet worden zonder enkele controle. PSV Kaartverkoop afdeling is ook al zo'n chaos met matige teksten/timing van mails. Neem aan dat die ook vanuit communicatie komen.JasperPSV wrote: ↑17 Jul 2024, 18:31Je hebt zeker een punt, zowel negatief als positief.DonyellMalen wrote: ↑17 Jul 2024, 18:16
Het was absoluut niet mijn bedoeling om denigrerend over te komen, integendeel zelfs. Iedereen ziet dat mediateam van ons de laatste jaren enorme stappen gezet en de content die ze maken is echt step by step verbeterd. Eerlijk is eerlijk, misschien was ik iets te kritisch over die post van net (ik heb het nog een keer bekeken en zag dat het Insta-account van Phoxy ook was getagd, waar die emoji's natuurlijk wel passen). Ik snap het idee ook wel, maar als je Phoxy er ook bij wil betrekken (duidelijk gericht op kinderen natuurlijk) benut dan het daarvoor bestemde account en houd het professioneel op het 'hoofdaccount'. Maar goed, twee spelfouten zoals die van gisteren zijn gewoon slordig, dat mag best gezegd worden.
Ik zie voldoende leuke content voorbij komen, dus daar ligt het probleem niet. Kwaliteit van de videos is - in het algemeen - zeker vooruit gegaan en PSV is innovatief bezig op de verschillende social media kanalen.
Als je echter gaat kijken naar slordigheden - wat een combinatie is van slecht Engels/Nederlands en het gebrek aan een fatsoenlijk intern feedback-systeem - dan mag je gewoon veel en veel meer verwachten van een club als PSV.
Alleen al deze week:
- 'Leverkussen'
- 'Nieuwe avontuur'
- Flamingo in de Driouch video
- Nieuwsbrief met een aantal spelfouten
- Stand bij PSV-Club
En dan de afgelopen jaren wat grotere blunders:
- Meermaals de verkeerde speler aangehaald op social media. Vorig jaar nog met Sangare en Bakayoko (?).
- Die blunder met de verkeerde Japanse vlag bij de aankondiging van Doan
- Mark 'de Bom' van Bommel
Wellicht niet het juiste topic, maar je merkt wel dat er nog nooit zoveel irritatie is geweest omtrent de communicatie van PSV. Tijd voor een apart topic?
Tijd voor twee/drie vacatures. Kan er wel vanaf nu gezien de inkomsten bij PSV dit jaar.
-
Dat er foutjes worden gemaakt op het gebied van communicatie betekent niet dat de rest genegeerd moet worden. Ik vind dat er de afgelopen jaren zeker grote stappen zijn gemaakt op het gebied van content.Maax wrote: ↑17 Jul 2024, 17:23Even serieus; jij vindt wel dat het lekker gaat bij PSV communicatie/media?RPSV94 wrote: ↑17 Jul 2024, 15:40 Mooi dat als iemand iets niet aanstaat, er meteen een soort van denigrerend gedaan moet worden over de mensen die het doen. Niet alles kan naar jullie zin worden gemaakt he. De media afdeling van PSV heeft de afgelopen jaren flinke stappen gezet wat betreft content, en ik denk dat we blij mogen zijn hoe de media afdeling hun best doet om ons zo dicht mogelijk bij de spelers te brengen door middel van de insides en de andere content dingetjes tijdens het trainingskamp. Veel clubs waar dat totaal niet wordt gedaan. Dat je dan al geïrriteerd raakt door een paar emoticons, kunnen zij ook weinig aan doen. Jullie zijn namelijk niet het enige publiek waar PSV zich op focust.
Mede door al die inside video's en overige content zijn we de afgelopen jaren nauw betrokken bij de club, en hebben we een kijkje gekregen in de keuken en spelers op een andere manier leren kennen. Als ik voor mezelf spreek dan merk ik juist dat ik door die video's veel meer van de club en spelers ben gaan houden. Binnen de voetbalwereld zijn we daarin vrij uniek, en daarom krijgt de media afdeling ook mijn complimenten daarvoor.
Dat ze scherper mogen zijn op bepaalde gebieden is geen discussie, dat is slordig en moet beter. Maar het weegt voor mij niet zo zwaar tegenover hetgeen we krijgen.
- These users thanked the author RPSV94 for the post (total 3):
- Grasmat • Balinho • TigTogFlip
- DonyellMalen
- Legende
Eens. Om gelijk positief door te gaan, dit is bijv. mooi, een Inside van bijna 20 (!!) minuten.
- Balinho
Mee eens dat de content over de hele ongelooflijk vooruitgegaan is, kwalitatief. Maar met name die spelfouten zijn mij echt een spreekwoordelijke doorn in het oog. En bovendien relatief gemakkelijk te voorkomen. Het een kan prima naast het ander even waar zijn, en hoeft niet tegen elkaar weg gestreept te worden. Wat goed is is goed, en wat slecht is moet beter. Topsportklimaat, zou Toon het noemen.
- These users thanked the author Balinho for the post:
- Standbeeld
- ComeOnPSV
- Vedette
De filmploeg is al jaren in vorm. De mensen die de social media kanalen beheren niet.DonyellMalen wrote: ↑17 Jul 2024, 20:50 Eens. Om gelijk positief door te gaan, dit is bijv. mooi, een Inside van bijna 20 (!!) minuten.
-
- Nationale topspeler
Ah, Cucumbertime. Gurkezeit. Temps Concombre. Tiempo Pepino. Tempo Cetriolo. Salatalık Zaman. خِيَاروَقْت.
- These users thanked the author FritskePhilips for the post:
- Trixm
-
- Vedette
Jesper Uneken lekker aanwezig met goals en assists tijdens dat partijtje. Benieuwd waar zijn plafond ligt.
- These users thanked the author Rikkert1234 for the post:
- Number 8 On Tour
-
- Vaste waarde in elftal
Niet in PSV 1 in ieder gevalRikkert1234 wrote: ↑17 Jul 2024, 22:06 Jesper Uneken lekker aanwezig met goals en assists tijdens dat partijtje. Benieuwd waar zijn plafond ligt.
- GillesdelaCroquette
Alsof jij daar kijk op hebtXaviS7mons wrote: ↑17 Jul 2024, 22:19Niet in PSV 1 in ieder gevalRikkert1234 wrote: ↑17 Jul 2024, 22:06 Jesper Uneken lekker aanwezig met goals en assists tijdens dat partijtje. Benieuwd waar zijn plafond ligt.
- These users thanked the author GillesdelaCroquette for the post:
- Trixm
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
-
- Vaste waarde in elftal
Reken maar
- Standbeeld
- Mister PSV
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Hoger dus?XaviS7mons wrote: ↑17 Jul 2024, 22:19Niet in PSV 1 in ieder gevalRikkert1234 wrote: ↑17 Jul 2024, 22:06 Jesper Uneken lekker aanwezig met goals en assists tijdens dat partijtje. Benieuwd waar zijn plafond ligt.
- DonyellMalen
- Legende