Transferwindow 2024/25

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Flabbergast
Veelbelovend talent

Joenepsv wrote: 17 Jul 2024, 18:25 Er moet imo gewoon een rechtsback bij. Flamingo kan niet de back up voor drie posities zijn lijkt mij. Waarom niet een jonge rechtsback halen die ook bij Jong kan spelen en kan aanhaken bij het eerste.
Je bedoelt Van de Blaak?
SKERLA
Legende
Favoriete speler: Peet Scheefbril

Flabbergast wrote: 17 Jul 2024, 19:55
Joenepsv wrote: 17 Jul 2024, 18:25 Er moet imo gewoon een rechtsback bij. Flamingo kan niet de back up voor drie posities zijn lijkt mij. Waarom niet een jonge rechtsback halen die ook bij Jong kan spelen en kan aanhaken bij het eerste.
Je bedoelt Van de Blaak?
Die voldoet niet aan de laatste voorwaarde ben ik bang.
Jwoeloe
Moderator
Clubvoorkeur: PSV

Joenepsv wrote: 17 Jul 2024, 18:25
Vogelund wrote: 17 Jul 2024, 18:17 PSV is altijd vrij streng als het gaat om ‘stapelen’. Dus wellicht dat ze daarom eerst Oppegard willen laten vertrekken voordat we voor die positie iets nieuws halen. Rechts is Sambo weliswaar vertrokken, maar dat willen ze dus opvullen met Flamingo die daar ook kan spelen.
Er moet imo gewoon een rechtsback bij. Flamingo kan niet de back up voor drie posities zijn lijkt mij. Waarom niet een jonge rechtsback halen die ook bij Jong kan spelen en kan aanhaken bij het eerste.
Lijkt mij ook een goede move, maar snap ook waarom PSV dat nu nog niet vindt (of simpelweg niet naar buiten uit). Sambo heeft namelijk nauwelijks minuten gemaakt afgelopen seizoen. Maar met een blessure van Teze (of opvolger) ben je wel zo goed als gezien. Een extra poppetje is dus zeker geen overbodige luxe.
  • These users thanked the author Jwoeloe for the post:
    Joenepsv
    TomPSV
    Legende

Extra poppetje? Iedere positie moet toch dubbel bezet zijn bij een topclub? Nu hebben we 4 verdedigers en 1 die niet geschikt is voor PSV. Dan mis je er gewoon 3 of 4..
  • These users thanked the author TomPSV for the post (total 3):
    JoenepsvDE MADERA 76Heissenberrug
    Joenepsv
    Legende

Je bedoelt Van de Blaak?
    Wat SKERLA zegt..

Van de Blaak heeft zijn goede ontwikkeling van toen hij 16, 17 was niet kunnen doorzetten helaas. Geen slechte speler maar komt tekort voor PSV.
    DonyellMalen
    Legende

TomPSV wrote: 17 Jul 2024, 20:13 Extra poppetje? Iedere positie moet toch dubbel bezet zijn bij een topclub? Nu hebben we 4 verdedigers en 1 die niet geschikt is voor PSV. Dan mis je er gewoon 3 of 4..
    Precies. Bijv. een Teze, hoe onomstreden hij ook is, ook hij heeft een concurrent nodig. Je verslapt simpelweg gewoon sneller als je weet dat je toch altijd speelt.
    Jwoeloe
    Moderator

TomPSV wrote: 17 Jul 2024, 20:13 Extra poppetje? Iedere positie moet toch dubbel bezet zijn bij een topclub? Nu hebben we 4 verdedigers en 1 die niet geschikt is voor PSV. Dan mis je er gewoon 3 of 4..
    Naast die CV gaat het toch nog maar om een extra poppetje?

Links: Dest, Mauro, Oppegard. Vertrek van Oppegard kan je dan opvangen met een huurtransfer (of een talentvolle jongen die minuten kan maken in Jong).
    Links centraal: Boscagli, Obispo. Ik verwacht niet dat Obispo extern opgevangen gaat worden, gezien de duur van de blessure. Vele weken tot enkele maanden lijkt me net te kort om extern op te vangen d.m.v. een huurtransfer.
    Rechts centraal: Aanwinst (Sepp) en Flamingo
    Rechtsback: Teze, extra poppetje

Ik verwacht dat dit het gaat worden.
    Lorenzo von Matterhorn
    Internationale topspeler

Joenepsv wrote: 17 Jul 2024, 20:16

Je bedoelt Van de Blaak?
    Wat @SKERLA zegt..

Van de Blaak heeft zijn goede ontwikkeling van toen hij 16, 17 was niet kunnen doorzetten helaas. Geen slechte speler maar komt tekort voor PSV.
    Van de Blaak is typisch zo'n jongen die wat meer tijd nodig heeft. Contract verlengen en verhuren aan Hoffenheim -> Atalanta -> Chelsea lijkt me een geschikt pad om hem te laten rijpen.
  • These users thanked the author Lorenzo von Matterhorn for the post:
    TylerDurdn
    PSVTOPOss
    Vaste waarde in elftal

Jwoeloe wrote: 17 Jul 2024, 20:47

Links: Dest, Mauro, Oppegard. Vertrek van Oppegard kan je dan opvangen met een huurtransfer (of een talentvolle jongen die minuten kan maken in Jong).
    Links centraal: Boscagli, Obispo. Ik verwacht niet dat Obispo extern opgevangen gaat worden, gezien de duur van de blessure. Vele weken tot enkele maanden lijkt me net te kort om extern op te vangen d.m.v. een huurtransfer.

Dan heb je dus 2 spelers met aflopend contract in de basis & backups die niet voldoen (Oppegard, Obispo). Ik vind het nogal mager.
  • These users thanked the author PSVTOPOss for the post (total 2):
    11 TinusDE MADERA 76
    Jwoeloe
    Moderator

Die 2 spelers met een aflopend contract heb ik vertrouwen in dat ze verlengen of vertrekken (= vervanger). Je kan ook niet stapelen vanwege een aflopend contract. Besluiten ze om niet te verlengen en hun contract uit te dienen, dan trek je die vervangers ook volgend jaar pas aan. Eens wat betreft Oppegard, maar ook hier blijven we PSV en kunnen we niet stapelen. Dan moet er wel eerst beweging komen. En Obispo als back-up heb ik niets tegen, basisspeler had een ander verhaal geweest.

Overigens:

Er worden normaal gesproken vele spelers aangeboden, en grote kans dat PSV er niks mee doet, maar wel interessant.
    koetje
    Legende

Jwoeloe wrote: 17 Jul 2024, 22:08 Overigens:

Er worden normaal gesproken vele spelers aangeboden, en grote kans dat PSV er niks mee doet, maar wel interessant.
    Wat moet het ED nu met Martins?
  • These users thanked the author koetje for the post:
    Balinho
    Menno1
    Legende

Jwoeloe wrote: 17 Jul 2024, 22:08 Die 2 spelers met een aflopend contract heb ik vertrouwen in dat ze verlengen of vertrekken (= vervanger). Je kan ook niet stapelen vanwege een aflopend contract. Besluiten ze om niet te verlengen en hun contract uit te dienen, dan trek je die vervangers ook volgend jaar pas aan. Eens wat betreft Oppegard, maar ook hier blijven we PSV en kunnen we niet stapelen. Dan moet er wel eerst beweging komen. En Obispo als back-up heb ik niets tegen, basisspeler had een ander verhaal geweest.

Overigens:

21 jarige center back uit Brazilie. Is die naam niet eens eerder gedropt hier?
    DonyellMalen
    Legende

Ook beetje dubbelzinnige opmerking dit van die gozer.

Peer71
    Lid 2e elftal

Gustave Martins 21 jarige Braziliaanse centrum verdediger van Gremio van 1,91 m lang ...iemand meer info(?)
    Menno1
    Legende

DonyellMalen wrote: 17 Jul 2024, 22:29 Ook beetje dubbelzinnige opmerking dit van die gozer.

Klerry is die kut club van hem zat en heeft verstandig genoeg de overstap naar PSV gemaakt :D
  • These users thanked the author Menno1 for the post (total 3):
    DonyellMalenDoubleUCoolmanTylerDurdn
    mateja
    Internationale topspeler

Klerry doet alsof Sepp geen goede aankoop zou zijn lijkt me? Maargoed, dat je bepaalde ingangen en info hebt wil niet zeggen dat je kijk hebt op het spelletje natuurlijk. Grappig om te zien hoe dit soort lui vroeg of laat altijd extreem naast hun schoenen gaan lopen.
    DoubleUCoolman
    Talent
    Favoriete speler: Pepi

Peer71 wrote: 17 Jul 2024, 22:31 Gustave Martins 21 jarige Braziliaanse centrum verdediger van Gremio van 1,91 m lang ...iemand meer info(?)
  • These users thanked the author DoubleUCoolman for the post:
    Peer71
    Peer71
    Lid 2e elftal

Marktwaarde Transfermarkt 3 miljoen euro
    Interessant denk ik wel(?)
    ShovingNE2
    Site Admin

Brazilianen die op die leeftijd nog in Brazilië spelen zijn of overrated of niet te betalen toch? Als het een versterking voor PSV was geweest had hij al bij een City Group club gespeeld. Ykhim ? Wat is jouw idee bij deze speler.
    "When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
    DE MADERA 76
    Regelmatige invaller

PSVTOPOss wrote: 17 Jul 2024, 21:48
    Jwoeloe wrote: 17 Jul 2024, 20:47

Dan heb je dus 2 spelers met aflopend contract in de basis & backups die niet voldoen (Oppegard, Obispo). Ik vind het nogal mager.
    Eens. Momenteel zijn alle plekken in de verdediging te dun bezet. Ernie sprak eerder uit dat het meerdere transferperiodes zou kosten om de selectie compleet naar zijn ideaal in te richten. Interessant wat dit betekent voor de komende 6 weken voor de verdediging.

Sommige posities (RCV) hebben een direct basiswaardige aanwinst nodig, terwijl andere versterking nodig hebben die er kan staan als de eerste keus (Boscagli of Teze) niet beschikbaar is. Slim investeren in talent voor de toekomst is zeker een optie, maar wat ervaring als backup is ook nodig. LB vind ik lastig afhankelijk van of PSV Dest in de toekomst op LB of RB ziet, maar met alleen Mauro en Oppegard is het te licht naar mijn mening. Mauro kan verdedigend aardig mee, maar brengt niet de dynamiek die Dest wel heeft.

Kan me voorstellen dat Ernie wacht tot duidelijk is of Boscagli en Teze blijven en dat hiervoor een termijn is afgesproken (1 aug oid) en dan doorpakt
    ShovingNE2
    Site Admin

Dat denk ik ook. Ze laten nog niet het achterste van hun toch zien.
    "When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
    Ivicii
    Bankzitter

Die 1 jarige contracten hangen wel een beetje als een donderwolk boven de transferperiode. het wel of niet verlengen van deze gasten gaat denk ik een flinke invloed hebben op onze verdere transferzomer..
    DE MADERA 76
    Regelmatige invaller

Ivicii wrote: 18 Jul 2024, 08:33 Die 1 jarige contracten hangen wel een beetje als een donderwolk boven de transferperiode. het wel of niet verlengen van deze gasten gaat denk ik een flinke invloed hebben op onze verdere transferzomer..
    Je mist als club de regie en zit teveel in afhankelijke positie naar mijn mening. Uiteindelijk ligt de ‘macht’ toch voor een groot deel bij de speler/werknemer, maar het is lastiger om het onderste uit de kan te halen en bij een enigszins aantrekkelijk bod is de financiële comsequentie van een speler uit contract laten lopen fors
    Sensation
    Lid scoutingsteam
    Clubvoorkeur: Ja

Ivicii wrote: 18 Jul 2024, 08:33 Die 1 jarige contracten hangen wel een beetje als een donderwolk boven de transferperiode. het wel of niet verlengen van deze gasten gaat denk ik een flinke invloed hebben op onze verdere transferzomer..
    Of er is met de betreffende spelers al mondelinge afspraken gemaakt dat, wanneer ze deze zomer geen transfer maken, ze na de zomer alleen nog maar een krabbeltje hoeven te zetten.

We weten het niet.
  • These users thanked the author Sensation for the post:
    Ardbeg
    Hatseflats
    Vedette

DE MADERA 76 wrote: 18 Jul 2024, 08:29Kan me voorstellen dat Ernie wacht tot duidelijk is of Boscagli en Teze blijven en dat hiervoor een termijn is afgesproken (1 aug oid) en dan doorpakt
    DEADLINE!!!!!!

:alien:
  • These users thanked the author Hatseflats for the post:
    JZeot
    Post Reply