Feyenoord

Clubs en wedstrijden uit de Eredivisie kunnen hier besproken worden.
Post Reply
Grasmat
Lid van verdienste
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo

Maax wrote: 17 Jul 2024, 20:50 Dat bericht van Rutger over Transferroom ziet er best legit uit eigenlijk haha
Waarom zou het niet legit zijn?

Ik neem overigens aan dat hij daar zelf niet op zit, maar van iemand binnen de club dit doorgespeeld heeft gekregen.
DeEintovenaar
Nationale topspeler

Balinho wrote: 17 Jul 2024, 21:37
Madueke wrote: 17 Jul 2024, 21:25 Dat is alleen toegankelijk voor betaald voetbalclubs en zaakwaarnemers(kantoren).

En voor Rutger :mrgreen:
Dat leek mij ook logisch, maar dat account registreer scherm doet anders vermoeden, vandaar mijn vraag.

Als waar is wat @DeEintovenaar zegt, zou het dus (wél) voor iedere sterveling toegankelijk zijn. Afhankelijk wellicht van de voorwaarden, die ik dus niet gelezen heb. 😉
Wat ik op internet kan vinden is dat het tussen de honderden en duizenden euro’s per jaar kan kosten afhankelijk van het niveau waarop je actief bent.
29.04.2007
Nationale topspeler

iam wrote: 17 Jul 2024, 19:22
Was het niet zo in de Arena bij JC schaal wedstrijden dat iedereen gewoon door elkaar heen liep en het 35/35 verdeeld was (rest aan jeugdteams/knvb leden etc.) tot een aantal jaar geleden en het gewoon altijd goed ging?
De allereerste keer in de Arena ging het al helemaal mis. Ofja, vooral buiten de Arena. Maar goed, toen mocht je als PSV supporter nog op eigen gelegenheid naar de wedstrijd en was alles qua infrastructuur rondom de Arena nog dramatisch geregeld. Wij hadden het geluk dat ze ons daar destijds als 12/13 jarige jochies nog te jong vonden om aan te pakken, wel een van de weinige keren dat ik me niet helemaal veilig voelde bij een voetbalwedstrijd. We kregen overigens wel de tip van ze om over een paar jaar nog maar eens terug te komen, haha...

Wel een mooie wedstrijd (3-0 dacht ik) met o.a. een schitterend doelpunt van Rene Eykelkamp.

De autoriteiten hebben er vervolgens wel van geleerd. Er zijn inderdaad genoeg wedstrijden daarna geweest zonder noemenswaardige problemen..
Bubba Gump
Meervoudig international

29.04.2007 wrote: 17 Jul 2024, 22:00
iam wrote: 17 Jul 2024, 19:22
Was het niet zo in de Arena bij JC schaal wedstrijden dat iedereen gewoon door elkaar heen liep en het 35/35 verdeeld was (rest aan jeugdteams/knvb leden etc.) tot een aantal jaar geleden en het gewoon altijd goed ging?
De allereerste keer in de Arena ging het al helemaal mis. Ofja, vooral buiten de Arena. Maar goed, toen mocht je als PSV supporter nog op eigen gelegenheid naar de wedstrijd en was alles qua infrastructuur rondom de Arena nog dramatisch geregeld. Wij hadden het geluk dat ze ons daar destijds als 12/13 jarige jochies nog te jong vonden om aan te pakken, wel een van de weinige keren dat ik me niet helemaal veilig voelde bij een voetbalwedstrijd. We kregen overigens wel de tip van ze om over een paar jaar nog maar eens terug te komen, haha...

Wel een mooie wedstrijd (3-0 dacht ik) met o.a. een schitterend doelpunt van Rene Eykelkamp.

De autoriteiten hebben er vervolgens wel van geleerd. Er zijn inderdaad genoeg wedstrijden daarna geweest zonder noemenswaardige problemen..
Kan die ineens? Die kan ineens. Die zit er in, die zit er lekker in.
Maax
Meervoudig international

Grasmat wrote: 17 Jul 2024, 21:39
Maax wrote: 17 Jul 2024, 20:50 Dat bericht van Rutger over Transferroom ziet er best legit uit eigenlijk haha

Ik neem overigens aan dat hij daar zelf niet op zit, maar van iemand binnen de club dit doorgespeeld heeft gekregen.
Ik dacht dat die opmerking van Te Kloese een reactie was op Rutger mbt dit
  • These users thanked the author Maax for the post:
    Grasmat
    Josef Dettelbacher
    Legende

Grasmat wrote: 17 Jul 2024, 21:39

Je kunt overigens gewoon een demo aanvragen als journalist, al weet ik niet hoeveel je dan te zien krijgt (content limit, feature limit, of vooral time limit)

https://www.transferroom.com/contact/see-demo
    Her lips said no, but her eyes said read my lips..
    danko-lazovic
    Meervoudig international

Thijs wrote: 17 Jul 2024, 20:05 Wel allemaal logische namen die aangeboden worden, toch? Is dit zo schokkend?
    Gaat er ook om dat vorig jaar hetzelfde gedaan is. Toen werd Slot “boos” tijdens een persconferentie en zei dat dit door iemand gedaan was die Anti-Feyenoord moest zijn.

https://1908.nl/artikelen/statement

Vervolgens kwam 1908 (Aka Rutger) met dit artikel. Als je dan een jaar later precies hetzelfde doet, ben je gewoon echt een narcist. Ik denk dat hij ook echt heel erg geniet van alle aandacht nu.

Nogmaals, zo blij dat wij geen Rutger of een Klerry bij onze club hebben.
    RIO
    Legende
    Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

SKERLA wrote: 17 Jul 2024, 14:15
    ShovingNE2 wrote: 17 Jul 2024, 12:36 Wat een vreemde reacties bij die doneeractie :think:

Image
    @RIO ! :angry:
    Terecht.
    Eindjehoger
    Regelmatige invaller
    Favoriete speler: Luc Nilis

Ik heb het even nagevraagd bij PSV waarom zij enkel het uitvak kregen. Heeft dus gewoon alles mee te maken dat ze vorige keer zichzelf daar hebben misdragen, WC's gesloopt, alles zat vol stickers en natuurlijk niet te vergeten hebben ze vrij veel vuurwerk het veld op gehaald.

Mocht Feyenoord dit jaar kampioen worden en wij de beker winnen, krijgen wij volgend jaar voor de supercup daar ook alleen het uitvak.
  • These users thanked the author Eindjehoger for the post (total 5):
    Fanatic-U-sTjompieGrasmatSmeets14ComeOnPSV
    29.04.2007
    Nationale topspeler

Precies zoals verwacht dus. Pijlen mogen gericht worden op hun eigen supporters, maar het is natuurlijk veel makkelijker wijzen naar tegenstander/politie enz.
    Hatseflats
    Vedette

Eindjehoger wrote: 18 Jul 2024, 10:06Mocht Feyenoord dit jaar kampioen worden
    Not gonna happen! ;)
    Bram
    Nationale topspeler

Kunnen we als 1913 niet een spelersmakelaar kantoor oprichten :mrgreen:
    Heissenberrug
    Internationale topspeler

Maar wat is er nou zo schadelijk aan deze info, dat die naar buiten komt? De spelers lijken me op de hoogte van hun status en degene voor wie dit interessant is die kunnen zelf ook bij deze info toch?
    RPSV94
    Geselecteerd voor Oranje

Eindjehoger wrote: 18 Jul 2024, 10:06 Ik heb het even nagevraagd bij PSV waarom zij enkel het uitvak kregen. Heeft dus gewoon alles mee te maken dat ze vorige keer zichzelf daar hebben misdragen, WC's gesloopt, alles zat vol stickers en natuurlijk niet te vergeten hebben ze vrij veel vuurwerk het veld op gehaald.

Mocht Feyenoord dit jaar kampioen worden en wij de beker winnen, krijgen wij volgend jaar voor de supercup daar ook alleen het uitvak.
    jaa maar die WC liep uit te dagen! volgende keer sla ik m een dwarsleezie!
    Eindjehoger
    Regelmatige invaller
    Favoriete speler: Luc Nilis

RPSV94 wrote: 18 Jul 2024, 14:13
    Eindjehoger wrote: 18 Jul 2024, 10:06 Ik heb het even nagevraagd bij PSV waarom zij enkel het uitvak kregen. Heeft dus gewoon alles mee te maken dat ze vorige keer zichzelf daar hebben misdragen, WC's gesloopt, alles zat vol stickers en natuurlijk niet te vergeten hebben ze vrij veel vuurwerk het veld op gehaald.

jaa maar die WC liep uit te dagen! volgende keer sla ik m een dwarsleezie!
    WC MOET NOURI WORDEN!
  • These users thanked the author Eindjehoger for the post:
    Mithras
    Standbeeld
    Mister PSV

Grasmat
    Lid van verdienste

Ben benieuwd, vóór Feyenoord met ze in zee ging was al bekend dat het een kwaliteitsarm paupermerk was toch?
  • These users thanked the author Grasmat for the post:
    TylerDurdn
    ShovingNE2
    Site Admin

Daarom matchen de merken ook zo goed.
  • These users thanked the author ShovingNE2 for the post (total 2):
    StandbeeldTylerDurdn
    "When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
    040-076
    Meervoudig international

Grasmat wrote: 18 Jul 2024, 19:56 Ben benieuwd, vóór Feyenoord met ze in zee ging was al bekend dat het een kwaliteitsarm paupermerk was toch?
    Zal vast in de kleine lettertjes hebben gestaan.
    Maar je moet wel het niveau hebben omdat te kunnen lezen.
    Marcel for president!
    Thijs
    Lid van verdienste
    Rol: Organisator Prediction League
    Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Grasmat wrote: 18 Jul 2024, 19:56 Ben benieuwd, vóór Feyenoord met ze in zee ging was al bekend dat het een kwaliteitsarm paupermerk was toch?
    Ja, dat was Feyenoord vóór Castore ook al inderdaad.
  • These users thanked the author Thijs for the post:
    Heissenberrug
    DonyellMalen
    Legende

Lol. Jaloezie spat ervan af.

Standbeeld
    Mister PSV

DonyellMalen wrote: 19 Jul 2024, 17:41 Lol. Jaloezie spat ervan af.

🔥🔥
    Grasmat
    Lid van verdienste

Ach die Maat is ook maar een aparte. Die vertegenwoordigt zeg maar ook net niet de gemiddelde PSV'er.
  • These users thanked the author Grasmat for the post (total 3):
    HeruoneFTSRen Höek
    Standbeeld
    Mister PSV

Grasmat wrote: 19 Jul 2024, 18:40 Ach die Maat is ook maar een aparte. Die vertegenwoordigt zeg maar ook net niet de gemiddelde PSV'er.
    Ik lig iedere keer in een deuk om zijn tweets. Zo'n populistische PSV'er die het bloed onder de nagels van de concurrentie haalt. :lol:
    psvgouda
    Vedette
    Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
    Favoriete speler: Ismael Saibaasie

Nou nou, 'Het toernooi opgericht door PSV'... :mrgreen: Maar grappige reactie. Wat prijzen/resultaten met identiteit te maken hebben, hmm, da's een dun lijntje. Anderzijds mogen die gasten van Feije het filmpje eens goed bekijken en beluisteren, misschien dat ze het dan snappen. If ever
    Post Reply