Noa Lang
- Fanatic-U-s
- Internationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV
- Favoriete speler: Fredrik Oppegård
- snibbo
- Lid 2e elftal
- Favoriete speler: Onze Joey
Vind Noa lang (op social media en in de inside filmpjes tot nu toe vooral) erg betrokken overkomen naar nieuwe spelers. Zowel met aankopen als Flamingo en Driouech als met jonge spelers die voor het eerst mee mogen op trainingskamp. Goed en leuk om te zien van deze onhandelbare enfant terrible
- Smell Rock
- Verbannen
Zag t al, timer ipv timmerSensation wrote: ↑18 Jul 2024, 13:53Kijk nog eens goed naar de usernameSmell Rock wrote: ↑18 Jul 2024, 13:52
Kwam een app voorbij met een screenshot...
Is wel timer ipv timmer
Full speed or nothing
-
- Basisspeler
- Favoriete speler: Sangare
- deninho32
- Site Admin
- Favoriete speler: Vinnie Jones
Hij zei in een interview dat ik net voorbij zag komen dat hij vindt dat hij beter is dan Nico Williams, Neymar en Vinicius Jr. Dan gaat het wel serieus mis in de bovenkamer.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
- Fanatic-U-s
- Internationale topspeler
- Favoriete speler: Fredrik Oppegård
Ik denk dat het meer mis gaat in de bovenkamer als je dat bij een type-Noa Lang serieus neemt.
- These users thanked the author Fanatic-U-s for the post (total 19):
- Sensation • VTheMan • DeEintovenaar • 29.04.2007 • Ardbeg • DonyellMalen • Tjompie • Mithras • ziege maar ook zagge • De Realist • Garnaal • Smeets14 • Tyyne • robert_94 • Franciscus • Bram • Skuddem • Assy • Ren Höek
Ex unitate vires
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
- deninho32
- Site Admin
- Favoriete speler: Vinnie Jones
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
- Hatseflats
- Vedette
-
- Vedette
-
- Meervoudig international
Vanaf Doku zie je hem lachen haha
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Oké. Misschien moeten we deninho32 ook maar opgeven voor die massale sarcasme detector cursus voor onze forumleden…
-
- Vedette
Ach, of hij het nou serieus meent of niet, het wordt wel eens tijd dat hij zijn transfersom gaat terugverdienen in plaats van continue zulke praatjes te hebben terwijl je geblesseerd / niet wedstrijdfit bent. Maakte weliswaar een sterke indruk in het schamele aantal minuten dat hij meedoet, maar fitheid en betrouwbaarheid zijn ook niet te onderschatten kwaliteiten.
-
- Nationale topspeler
Wat een belachelijke uitspraak. Heeft zijn blessureleed afgelopen seizoen te danken aan niet 1, niet 2, maar 3 catastrofale medische fouten vanuit PSV. Dat zijn vervolgens een expert uit Amerika laten komen om het even te checken die erachter komt dat ze bij PSV mis zaten is gewoon triest als je het even heel bot mag zeggen. Laat die mensen zijn "transfersom maar terugverdienen".Chucky wrote: ↑18 Jul 2024, 17:04 Ach, of hij het nou serieus meent of niet, het wordt wel eens tijd dat hij zijn transfersom gaat terugverdienen in plaats van continue zulke praatjes te hebben terwijl je geblesseerd / niet wedstrijdfit bent. Maakte weliswaar een sterke indruk in het schamele aantal minuten dat hij meedoet, maar fitheid en betrouwbaarheid zijn ook niet te onderschatten kwaliteiten.
- These users thanked the author CZ_Code for the post (total 16):
- danko-lazovic • Ardbeg • Menno1 • Balinho • Tjompie • De Realist • Ricopsv • AddoCultheld • Smeets14 • ComeOnPSV • Tyyne • Revolinho • Hatseflats • Tijn • Bram • Skuddem
- Standbeeld
- Mister PSV
Zelfs als de lange blessures niet te danken waren aan fouten van de medische staf, dan nog was de uitspraak dat hij zijn som terug moet verdienen misplaatst.
- These users thanked the author Standbeeld for the post (total 7):
- Sensation • Ardbeg • danko-lazovic • De Realist • ComeOnPSV • Revolinho • Bram
- ShovingNE2
- Site Admin
Ah. Als je geblesseerd bent moet je stil in een hoekje zitten.
Ik zal hem callen: als Noa Tillman niet zo goed had opgevangen en in de groep had gebracht was de kans op slagen en dus bijtekenen kleiner geweest. Heel belangrijk geweest dus.
Ik zal hem callen: als Noa Tillman niet zo goed had opgevangen en in de groep had gebracht was de kans op slagen en dus bijtekenen kleiner geweest. Heel belangrijk geweest dus.
- These users thanked the author ShovingNE2 for the post (total 3):
- NotoriousBIG046 • ComeOnPSV • Bram
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- Standbeeld
- Mister PSV
Maar zelfs als Noa precies 0 bijdrage had gehad omdat hij heel de tijd geblesseerd was, was de uitspraak misplaatst geweest. Blessures en of ziektes zijn pech. Daarvoor moet de speler de meeste pijn pakken, niet de club. Voor de club is het hoogstens jammer. Allemaal onderdeel van het spel dat voetbal heet.ShovingNE2 wrote: ↑18 Jul 2024, 17:33Ik zal hem callen: als Noa Tillman niet zo goed had opgevangen en in de groep had gebracht was de kans op slagen en dus bijtekenen kleiner geweest. Heel belangrijk geweest dus.
-
- Vedette
Dat hij zijn transfersom moet terugverdienen moet je niet te letterlijk nemen; wat ik vooral bedoel is dat hij niet op zijn mondje is gevallen, terwijl hij het door omstandigheden al lange tijd niet heeft kunnen laten zien. Dat is overigens niet enkel aan onze eigen medische staf te wijten, want dit waren niet bepaald zijn eerste blessures.
Kortom: iets met woorden en daden
Kortom: iets met woorden en daden
- ShovingNE2
- Site Admin
Ok, dat kan. Ik denk er anders over. Ik vind dat hij zichzelf moet (kunnen) blijven.
- These users thanked the author ShovingNE2 for the post (total 2):
- Sensation • DonyellMalen
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- DonyellMalen
- Legende
Juist. En precies dat maakt Lang voor mij echt een gouden gozer. Je kan je wel voor de bühne anders voordoen voor de camera, maar dat doet hij niet, hij is zoals hij is en blijft zichzelf. Daarmee heeft hij het zichzelf niet altijd even gemakkelijk gemaakt, maar Noa heeft echt een goed hart. Zorgt ervoor dat nieuwe teamgenoten goed worden opgevangen, zorgt dat zij zich thuisvoelen en als je ‘m vorig jaar na de wedstrijd om de Fruitschaal zag, dan weet je al helemaal genoeg.
Hopelijk blijft hij komend seizoen fit, want een goede gezondheid en gelukkig zijn is uiteindelijk het allerbelangrijkste.
- These users thanked the author DonyellMalen for the post (total 3):
- Sensation • SKERLA • Ren Höek
-
- Vedette
Heb je die docu van hem gezien? Want in dat geval kun je niet meer serieus stellen dat hij een goed hart heeft. Hoe zou jij het vinden als je schoonzoon op die manier tegen je dochter praat? Voor mij heeft hij toen in ieder geval echt afgedaan.DonyellMalen wrote: ↑18 Jul 2024, 20:25Juist. En precies dat maakt Lang voor mij echt een gouden gozer. Je kan je wel voor de bühne anders voordoen voor de camera, maar dat doet hij niet, hij is zoals hij is en blijft zichzelf. Daarmee heeft hij het zichzelf niet altijd even gemakkelijk gemaakt, maar Noa heeft echt een goed hart. Zorgt ervoor dat nieuwe teamgenoten goed worden opgevangen, zorgt dat zij zich thuisvoelen en als je ‘m vorig jaar na de wedstrijd om de Fruitschaal zag, dan weet je al helemaal genoeg.
Hopelijk blijft hij komend seizoen fit, want een goede gezondheid en gelukkig zijn is uiteindelijk het allerbelangrijkste.