Noa Lang

Spelers A-selectie.
Post Reply
Fanatic-U-s
Internationale topspeler
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Fredrik Oppegård

Ff allemaal die guy rapporteren dat hij aan impersonisatie doet.
Ex unitate vires
VTheMan
Meervoudig international
Favoriete speler: Bakayoko

Kunnen we dit soort onzin niet het forum laten vervuilen aub. Mag wel in grappige plaatjes topic :P
Ardbeg
Mister PSV

Wie trapt daar nou in.
snibbo
Lid 2e elftal
Favoriete speler: Onze Joey

Vind Noa lang (op social media en in de inside filmpjes tot nu toe vooral) erg betrokken overkomen naar nieuwe spelers. Zowel met aankopen als Flamingo en Driouech als met jonge spelers die voor het eerst mee mogen op trainingskamp. Goed en leuk om te zien van deze onhandelbare enfant terrible ;)
Smell Rock
Verbannen

Sensation wrote: 18 Jul 2024, 13:53
Smell Rock wrote: 18 Jul 2024, 13:52

Kwam een app voorbij met een screenshot...Image

Is wel timer ipv timmer 🤔
Kijk nog eens goed naar de username

Zag t al, timer ipv timmer
Full speed or nothing
TigTogFlip
Basisspeler
Favoriete speler: Sangare

Image
deninho32
Site Admin
Favoriete speler: Vinnie Jones
Hij zei in een interview dat ik net voorbij zag komen dat hij vindt dat hij beter is dan Nico Williams, Neymar en Vinicius Jr. Dan gaat het wel serieus mis in de bovenkamer. :lol:
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
Fanatic-U-s
Internationale topspeler
Favoriete speler: Fredrik Oppegård

deninho32 wrote: 18 Jul 2024, 14:42 Hij zei in een interview dat ik net voorbij zag komen dat hij vindt dat hij beter is dan Nico Williams, Neymar en Vinicius Jr. Dan gaat het wel serieus mis in de bovenkamer. :lol:
Ik denk dat het meer mis gaat in de bovenkamer als je dat bij een type-Noa Lang serieus neemt.
  • These users thanked the author Fanatic-U-s for the post (total 19):
    SensationVTheManDeEintovenaar29.04.2007ArdbegDonyellMalenTjompieMithrasziege maar ook zaggeDe RealistGarnaalSmeets14Tyynerobert_94FranciscusBramSkuddemAssyRen Höek
    Ex unitate vires
    Ardbeg
    Mister PSV

deninho32 wrote: 18 Jul 2024, 14:42 Hij zei in een interview dat ik net voorbij zag komen dat hij vindt dat hij beter is dan Nico Williams, Neymar en Vinicius Jr. Dan gaat het wel serieus mis in de bovenkamer. :lol:
    Link?
    Thijs
    Lid van verdienste
    Rol: Organisator Prediction League
    Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

deninho32 wrote: 18 Jul 2024, 14:42 Hij zei in een interview dat ik net voorbij zag komen dat hij vindt dat hij beter is dan Nico Williams, Neymar en Vinicius Jr.
    Zei hij ook waarin?
  • These users thanked the author Thijs for the post:
    SKERLA
    deninho32
    Site Admin
    Favoriete speler: Vinnie Jones
    Ardbeg wrote: 18 Jul 2024, 14:48
    Link?
    https://vm.tiktok.com/ZIJnTQN9m/
    Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
    Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
    Ardbeg
    Mister PSV

deninho32 wrote: 18 Jul 2024, 15:05

Link?
    https://vm.tiktok.com/ZIJnTQN9m/
    Veel duidelijk dat hij expres stil blijft wordt het geloof ik niet.
    Hatseflats
    Vedette

deninho32 wrote: 18 Jul 2024, 15:05

Link?
    Heel serieus inderdaad! Wat een gek he
  • These users thanked the author Hatseflats for the post:
    Sensation
    Rikkert1234
    Vedette

Voor de mensen zonder Tiktok
    Bossche bol
    Meervoudig international

Rikkert1234 wrote: 18 Jul 2024, 16:22

Voor de mensen zonder Tiktok
    Vanaf Doku zie je hem lachen haha
    Thijs
    Lid van verdienste
    Rol: Organisator Prediction League
    Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Oké. Misschien moeten we deninho32 ook maar opgeven voor die massale sarcasme detector cursus voor onze forumleden…
  • These users thanked the author Thijs for the post (total 4):
    SensationDe RealistBramRen Höek
    Chucky
    Vedette

Ach, of hij het nou serieus meent of niet, het wordt wel eens tijd dat hij zijn transfersom gaat terugverdienen in plaats van continue zulke praatjes te hebben terwijl je geblesseerd / niet wedstrijdfit bent. Maakte weliswaar een sterke indruk in het schamele aantal minuten dat hij meedoet, maar fitheid en betrouwbaarheid zijn ook niet te onderschatten kwaliteiten.
    CZ_Code
    Nationale topspeler

Chucky wrote: 18 Jul 2024, 17:04 Ach, of hij het nou serieus meent of niet, het wordt wel eens tijd dat hij zijn transfersom gaat terugverdienen in plaats van continue zulke praatjes te hebben terwijl je geblesseerd / niet wedstrijdfit bent. Maakte weliswaar een sterke indruk in het schamele aantal minuten dat hij meedoet, maar fitheid en betrouwbaarheid zijn ook niet te onderschatten kwaliteiten.
    Wat een belachelijke uitspraak. Heeft zijn blessureleed afgelopen seizoen te danken aan niet 1, niet 2, maar 3 catastrofale medische fouten vanuit PSV. Dat zijn vervolgens een expert uit Amerika laten komen om het even te checken die erachter komt dat ze bij PSV mis zaten is gewoon triest als je het even heel bot mag zeggen. Laat die mensen zijn "transfersom maar terugverdienen".
  • These users thanked the author CZ_Code for the post (total 16):
    danko-lazovicArdbegMenno1BalinhoTjompieDe RealistRicopsvAddoCultheldSmeets14ComeOnPSVTyyneRevolinhoHatseflatsTijnBramSkuddem
    Standbeeld
    Mister PSV

Zelfs als de lange blessures niet te danken waren aan fouten van de medische staf, dan nog was de uitspraak dat hij zijn som terug moet verdienen misplaatst.
  • These users thanked the author Standbeeld for the post (total 7):
    SensationArdbegdanko-lazovicDe RealistComeOnPSVRevolinhoBram
    ShovingNE2
    Site Admin

Ah. Als je geblesseerd bent moet je stil in een hoekje zitten.

Ik zal hem callen: als Noa Tillman niet zo goed had opgevangen en in de groep had gebracht was de kans op slagen en dus bijtekenen kleiner geweest. Heel belangrijk geweest dus.
  • These users thanked the author ShovingNE2 for the post (total 3):
    NotoriousBIG046ComeOnPSVBram
    "When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
    Standbeeld
    Mister PSV

ShovingNE2 wrote: 18 Jul 2024, 17:33Ik zal hem callen: als Noa Tillman niet zo goed had opgevangen en in de groep had gebracht was de kans op slagen en dus bijtekenen kleiner geweest. Heel belangrijk geweest dus.
    Maar zelfs als Noa precies 0 bijdrage had gehad omdat hij heel de tijd geblesseerd was, was de uitspraak misplaatst geweest. Blessures en of ziektes zijn pech. Daarvoor moet de speler de meeste pijn pakken, niet de club. Voor de club is het hoogstens jammer. Allemaal onderdeel van het spel dat voetbal heet.
    Chucky
    Vedette

Dat hij zijn transfersom moet terugverdienen moet je niet te letterlijk nemen; wat ik vooral bedoel is dat hij niet op zijn mondje is gevallen, terwijl hij het door omstandigheden al lange tijd niet heeft kunnen laten zien. Dat is overigens niet enkel aan onze eigen medische staf te wijten, want dit waren niet bepaald zijn eerste blessures.

Kortom: iets met woorden en daden ;)
    ShovingNE2
    Site Admin

Ok, dat kan. Ik denk er anders over. Ik vind dat hij zichzelf moet (kunnen) blijven.
  • These users thanked the author ShovingNE2 for the post (total 2):
    SensationDonyellMalen
    "When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
    DonyellMalen
    Legende

ShovingNE2 wrote: 18 Jul 2024, 19:29 Ik vind dat hij zichzelf moet (kunnen) blijven.
    Juist. En precies dat maakt Lang voor mij echt een gouden gozer. Je kan je wel voor de bühne anders voordoen voor de camera, maar dat doet hij niet, hij is zoals hij is en blijft zichzelf. Daarmee heeft hij het zichzelf niet altijd even gemakkelijk gemaakt, maar Noa heeft echt een goed hart. Zorgt ervoor dat nieuwe teamgenoten goed worden opgevangen, zorgt dat zij zich thuisvoelen en als je ‘m vorig jaar na de wedstrijd om de Fruitschaal zag, dan weet je al helemaal genoeg.

Hopelijk blijft hij komend seizoen fit, want een goede gezondheid en gelukkig zijn is uiteindelijk het allerbelangrijkste.
  • These users thanked the author DonyellMalen for the post (total 3):
    SensationSKERLARen Höek
    Chucky
    Vedette

DonyellMalen wrote: 18 Jul 2024, 20:25
    ShovingNE2 wrote: 18 Jul 2024, 19:29 Ik vind dat hij zichzelf moet (kunnen) blijven.
    Juist. En precies dat maakt Lang voor mij echt een gouden gozer. Je kan je wel voor de bühne anders voordoen voor de camera, maar dat doet hij niet, hij is zoals hij is en blijft zichzelf. Daarmee heeft hij het zichzelf niet altijd even gemakkelijk gemaakt, maar Noa heeft echt een goed hart. Zorgt ervoor dat nieuwe teamgenoten goed worden opgevangen, zorgt dat zij zich thuisvoelen en als je ‘m vorig jaar na de wedstrijd om de Fruitschaal zag, dan weet je al helemaal genoeg.

Hopelijk blijft hij komend seizoen fit, want een goede gezondheid en gelukkig zijn is uiteindelijk het allerbelangrijkste.
    Heb je die docu van hem gezien? Want in dat geval kun je niet meer serieus stellen dat hij een goed hart heeft. Hoe zou jij het vinden als je schoonzoon op die manier tegen je dochter praat? Voor mij heeft hij toen in ieder geval echt afgedaan.
    Post Reply