Tijdens trainingen merk je toch snel genoeg of je met de andere spelers mee kan.
Johan Bakayoko
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Dat snap ik, maar dan toch vreemd als je zo weinig speelt, terwijl het toch ook niet geweldig draaide?
-
- Lid scoutingsteam
Na wat hij heeft laten zien afgelopen seizoen als speler, als sfeermaker en ook nu verteld in het interview. Verlengen met deze man, zoals ook bij Saibari, graag zonder Depay of Wijnaldum clausules.
-
- Regelmatige invaller
- Clubvoorkeur: PSV
Dear PSG friends, we understand you would like to offer for our player Johan Bakayoko.
A non negotiable option, also called the XS option, will be added in the contract.
This option entails that in case any PSG player is bought by our respected colleagues of Bayern Munich, PSV will be entitled to 20% of the total transfers proceeds, in any monetary equivalent until a total sum of 18m EUR has been reached.
A non negotiable option, also called the XS option, will be added in the contract.
This option entails that in case any PSG player is bought by our respected colleagues of Bayern Munich, PSV will be entitled to 20% of the total transfers proceeds, in any monetary equivalent until a total sum of 18m EUR has been reached.
-
- Bankzitter
- Favoriete speler: Simons
Heb een beetje een dubbel gevoel bij bakayoko. Ten eerste is het echt een sympathieke jongen, leuk om te zien. En ik vind hem ook wel overkomen als een slimme jongen die zijn carrière goed plant. Zie hem daardoor sws niet naar een vaag land gaan.
Ondanks dat ik ook wel fan van hem ben, zou ik het ook niet zo'n probleem vinden mocht hij weggaan voor een flink bedrag. Ik denk dat je zijn vertrek prima kunt opvangen en eventueel geld overhoud om je selectie elders te versterken.
Ondanks dat ik ook wel fan van hem ben, zou ik het ook niet zo'n probleem vinden mocht hij weggaan voor een flink bedrag. Ik denk dat je zijn vertrek prima kunt opvangen en eventueel geld overhoud om je selectie elders te versterken.
-
- Vedette
-
- Legende
Ik vind het echt een schat van een jongen, misschien wel een van de meest sympathieke spelers in een PSV shirt ooit. Hij straalt ook echt liefde en trots uit voor de club, een geweldige ambassadeur.
Ik vind zijn ambitie aanstekelijk, alleen overschat hij zichzelf wel een beetje. Hij kan absoluut groeien naar het niveau waar hij het over heeft, maar ik vind dat daar nog wel 1-2 stappen voor nodig zijn. Blijven en verlengen bij PSV is zo'n stap en de volgende stap hier dus maken, door MVP van de eredivisie te worden. Of een tussenstap, dus niet gelijk naar Real Madrid, maar 1 niveau daar net onder. Een beetje zoals Xavi dat nu ook doet.
Uiteraard moet hij dat allemaal zelf weten en hoewel het voor PSV financieel het beste zou zijn, ben ik blij dat hij totaal geen interesse in de woestijn lijkt te hebben.
Ik vind zijn ambitie aanstekelijk, alleen overschat hij zichzelf wel een beetje. Hij kan absoluut groeien naar het niveau waar hij het over heeft, maar ik vind dat daar nog wel 1-2 stappen voor nodig zijn. Blijven en verlengen bij PSV is zo'n stap en de volgende stap hier dus maken, door MVP van de eredivisie te worden. Of een tussenstap, dus niet gelijk naar Real Madrid, maar 1 niveau daar net onder. Een beetje zoals Xavi dat nu ook doet.
Uiteraard moet hij dat allemaal zelf weten en hoewel het voor PSV financieel het beste zou zijn, ben ik blij dat hij totaal geen interesse in de woestijn lijkt te hebben.
- These users thanked the author Menno1 for the post (total 2):
- Balinho • Rikkert1234
-
- Nationale topspeler
Hij zal het hier naar zijn zin hebben maar toch zie ik liever dat die liefde voor de club wordt omgezet in een langer contract. Bij de opwaardering daarvan is merkwaardig genoeg niet bijgetekend. Wat mij betreft dus nu een flinke transfer maken of bijtekenen (zonder clausule-fratsen).
- ShovingNE2
- Site Admin
Het is veel eenvoudiger een goede rechtsbuiten te vinden dan een goede RCV.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Die liefde lijkt er absoluut te zijn maar laten we eerst even afwachten wat er allemaal gaat gebeuren. Als hij straks eind augustus in Tottenham/AC Milan de absolute top ziet dan is ie alsnog weg. En ga dan maar eens bij een club aankloppen als je net 50 miljoen hebt ontvangen en de window nog 2 dagen open is. Of hij steekt zijn middelvinger op naar dergelijke clubs en verlengd met een jaar... dat kan natuurlijk ook.
-
- Legende
Nou, is dat wel zo? Gek genoeg zie ik weinig goede rechtsbuitens die in beeld zijn bij PSV die Baka zo eventjes 1 op 1 kan vervangen. Ook onze vrienden uit Amsterdam en Rotterdam hebben issues met deze positie. Een minder talent als Minteh ging al voor een bizar hoog bedrag weg, dat zegt ook wel iets over de schaarste.ShovingNE2 wrote: ↑18 Jul 2024, 17:39Het is veel eenvoudiger een goede rechtsbuiten te vinden dan een goede RCV.
- Koenjo
- Meervoudig international
Dat bedrag voor Minteh heb ik nooit begrepen, blinde draver is het.Menno1 wrote: ↑18 Jul 2024, 19:38Nou, is dat wel zo? Gek genoeg zie ik weinig goede rechtsbuitens die in beeld zijn bij PSV die Baka zo eventjes 1 op 1 kan vervangen. Ook onze vrienden uit Amsterdam en Rotterdam hebben issues met deze positie. Een minder talent als Minteh ging al voor een bizar hoog bedrag weg, dat zegt ook wel iets over de schaarste.ShovingNE2 wrote: ↑18 Jul 2024, 17:39
Het is veel eenvoudiger een goede rechtsbuiten te vinden dan een goede RCV.
''Top level''
''1000% penalty''
''Give the cup to Ajax!''
''1000% penalty''
''Give the cup to Ajax!''
-
- Legende
Mwah ik vond wel dat hij heel veel progressie liet zien gedurende het seizoen en nog maar 19 of zo. Niettemin vond ik het ook een hoog bedrag.Koenjo wrote: ↑18 Jul 2024, 19:56Dat bedrag voor Minteh heb ik nooit begrepen, blinde draver is het.Menno1 wrote: ↑18 Jul 2024, 19:38
Nou, is dat wel zo? Gek genoeg zie ik weinig goede rechtsbuitens die in beeld zijn bij PSV die Baka zo eventjes 1 op 1 kan vervangen. Ook onze vrienden uit Amsterdam en Rotterdam hebben issues met deze positie. Een minder talent als Minteh ging al voor een bizar hoog bedrag weg, dat zegt ook wel iets over de schaarste.
-
- Internationale topspeler
Mwah Minteh mag op die leeftijd nog wel een blinde draver zijn, maar die ontwikkelt zich wel goed.
De vraag is of je Baka uberhaupt kunt vervangen met het geld wat je uit mag geven. Laten we zeggen dat je van de 40/50 miljoen maar 15 uit mag geven, dan krijg je daar geen vergelijkbare speler voor terug en dan heb ik liever dat hij blijft. Hij heeft elk jaar een stap vooruit gezet en ik verwacht komend seizoen niks anders. Hij moet nu van basisspeler naar ster gaan en dan voor een recordbedrag vertrekken. Super als dat lukt met eigen jeugd, net als met Cody. Alleen maar goed voor de club ook.
De vraag is of je Baka uberhaupt kunt vervangen met het geld wat je uit mag geven. Laten we zeggen dat je van de 40/50 miljoen maar 15 uit mag geven, dan krijg je daar geen vergelijkbare speler voor terug en dan heb ik liever dat hij blijft. Hij heeft elk jaar een stap vooruit gezet en ik verwacht komend seizoen niks anders. Hij moet nu van basisspeler naar ster gaan en dan voor een recordbedrag vertrekken. Super als dat lukt met eigen jeugd, net als met Cody. Alleen maar goed voor de club ook.
-
- Legende
Minteh was homegrown volgens mij en daarnaast was die prijs zo (veel te) hoog omdat Brighton hielp om de boekhouding van Newcastle recht te trekken.
- These users thanked the author Madueke for the post:
- Franciscus
-
- Nationale topspeler
Hoe kan Minteh homegrown zijn? Heeft nooit in Engeland gevoetbald? Werd door Newcastle uit Denemarken gekocht en direct verhuurd aan Feyenoord.
- ShovingNE2
- Site Admin
Ja dat is zo.
Nu terug naar je vuurtje in een barrel en een beetje liedjes zingen daar in Boston
Nu terug naar je vuurtje in een barrel en een beetje liedjes zingen daar in Boston
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- Legende
Klopt, zie nu dat het ging over ene Elliot Anderson die als jeugdspeler wél die status had en eigenlijk tegelijk met Minteh voor tientallen miljoenen (teveel) verkocht is een paar weken terug.
-
- Bankzitter
Stuk voor stuk mooie clubs.
Vraag me af voor welke positie Leizpig hem voor zou willen halen. Spelen normaal toch met twee nummer 10's op de vleugels a la Roger? Baka heeft veel kwaliteiten, maar loopt nu niet bepaald over qua tactisch inzicht.
Vraag me af voor welke positie Leizpig hem voor zou willen halen. Spelen normaal toch met twee nummer 10's op de vleugels a la Roger? Baka heeft veel kwaliteiten, maar loopt nu niet bepaald over qua tactisch inzicht.
- Standbeeld
- Mister PSV
Nog weinig concrete beweging dus. Maar inderdaad mooie clubs. Een club als Leipzig zou wel een mooie tussenstap kunnen zijn. Zouden zij 50mln+ kunnen lappen?
- DonyellMalen
- Legende
Even heel eerlijk; Leipzig is toch geen mooie club? Wel een goede club, daar niet van..
Bayern zou vanwege Kompany een optie kunnen zijn maar die hebben net Olise vastgelegd. Het moet wel een beetje van dit soort clubs gaan komen en ik vraag me echt af of die gaan doorpakken.
Bayern zou vanwege Kompany een optie kunnen zijn maar die hebben net Olise vastgelegd. Het moet wel een beetje van dit soort clubs gaan komen en ik vraag me echt af of die gaan doorpakken.
- These users thanked the author DonyellMalen for the post:
- Thijs
- Balinho
- Internationale topspeler
Maakt allemaal niets uit wanneer Baka daar zelf helemaal niet heen wil natuurlijk. Ik vermoed dat een club als Leipzig, met alle respect, niet op zijn wishlist staat. Ook niet bij een bod van €50+ .En daar zouden we PSV best blij mee en trots op mogen zijn, vind ik.Standbeeld wrote: ↑22 Jul 2024, 17:49 Nog weinig concrete beweging dus. Maar inderdaad mooie clubs. Een club als Leipzig zou wel een mooie tussenstap kunnen zijn. Zouden zij 50mln+ kunnen lappen?