https://www.knvb.nl/nieuws/betaald-voetbal/tuchtzaken/69402/overzicht-sancties-wanordelijkheden-betaald-voetbal-16-juli wrote: Overzicht straffen betaald voetbal met ingang 16 juli 2024
Eredivisie
Ajax: een geldboete van € 10.000,=. Dit vanwege wanordelijkheden door aanhang van Ajax bij gelegenheid van de op 19 mei 2024 gespeelde wedstrijd Vitesse - Ajax, te weten: • Het afsteken van een niet geringe hoeveelheid vuurwerk vlak voor aanvang van de wedstrijd (rookpotten) en direct na aanvang van de wedstrijd (fakkels).
Ajax - deel III
-
- Internationale topspeler
- Clubvoorkeur: v.v. UNA
Slecht nieuws voor Ajax, de transfer van Namli was al lastig maar hoe gaan ze deze klap overleven?!
- Heissenberrug
Is gewoon broekzak / borstzak verhaal. Beetje hetzelfde wanneer een overheidsinstelling een belastingboete moet betalen.
- Balinho
Hahaha, zeg me dat je het er gewoon om doet.Heissenberrug wrote: ↑17 Jul 2024, 20:56 Is gewoon, broekzak / borstzak verhaal. Beetje hetzelfde wanneer een overheidsinstelling een belastingboete moet betalen.
Misschien wordt het tijd om naast de Bitchpit ook een ander nostalgisch(e?) topic van het oude Netwerk in ere te herstellen hier.
- These users thanked the author Balinho for the post:
- Fanatic-U-s
- Fanatic-U-s
- Clubvoorkeur: PSV
- Favoriete speler: Fredrik Oppegård
- VeresRivne
- Vedette
Niet die topic "Woordenboek der Netwerktaal"?Balinho wrote: ↑17 Jul 2024, 20:58Hahaha, zeg me dat je het er gewoon om doet.Heissenberrug wrote: ↑17 Jul 2024, 20:56 Is gewoon, broekzak / borstzak verhaal. Beetje hetzelfde wanneer een overheidsinstelling een belastingboete moet betalen.
Misschien wordt het tijd om naast de Bitchpit ook een ander nostalgisch(e?) topic van het oude Netwerk in ere te herstellen hier.
- These users thanked the author VeresRivne for the post (total 2):
- Mithras • ShovingNE2
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
SLAVA UKRAINE!!!
- Balinho
Kan me de titel van die topic niet meer voor de geest halen, maar dat de geest hier de laatste tijd voor een goeie uit de fles is wat het doel van die topic betreft lijkt me zonneklaar.
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Groot Woordenboek was het zelfs.
- Garnaal
- Basisspeler
Toch wel indrukwekkend om zo'n Farioli bezig te zien op het trainingsveld. Hij geeft echt alles, maakt zelfs de meeste meters van alle aanwezigen op de training. Zelfs Henderson is onder de indruk van alle handgebaren en landingsinstructies waar een verkeersregelaar nog jaloers op zou zijn. In de Amsterdamse Fata Morgana schijnt weer licht aan het einde van de tunnel. Farioli gaat het doen. Blijft geweldig hoe weinig er nodig is om die naïeve rukkers weer uit de tent te lokken. Ik kijk uit naar de dag dat de wolk van Amsterdamse hoop uit de lucht wordt geharpoeneerd door een middenmoter of nog erger. Het optimisme zal snel weer plaats maken voor teleurstelling, verdriet, wanhoop, crisis en hopelijk uiteindelijk een faillissement.
- These users thanked the author Garnaal for the post (total 12):
- NotoriousBIG046 • JChovanec • Bossche bol • Eindhovenvoetbal • Menno1 • De Realist • Maax • DeEintovenaar • 1913PSV. • Robson de Souza • Tijn • FTS
-
- Legende
Er schijnt inderdaad weer licht aan het einde van de tunnel......Helaas voor hun is het een aanstormende trein.
- These users thanked the author Menno1 for the post:
- Heissenberrug
- Fanatic-U-s
- Mr. Spock
- Old name: Skywalker
- Clubvoorkeur: Que miras bobo?
- Favoriete speler: Giorgio Chinaglia
En dan deze inteelt reactie:
Tuurlijk PSV kampioen Ajax 5de maar dat had weinig met de spelers te maken
- Fanatic-U-s
Haha ja er zijn opvallend veel mensen, die de realiteit verloren zijn, Ajacied. Zouden ze daar in het stadion iets met die supporters doen?
► Show Spoiler
Ex unitate vires
- VeresRivne
- Vedette
Die grap kun je idd beter achterwege laten. Anyway het zit vol met idioten op twitter zoals die gast met zijn analyse, maargoed als ik dan gisteren weer kijk dat heel landgenoten roepen dat Oekraine de MH17 heeft neergehaald dan vrees ik wel dat een dele niet meer te redden is. Overigens zijn spelers als Dest en een coach als Bosz hier in het verleden natuurlijk ook heel anders geportretteerd dan dat we nu zien.Fanatic-U-s wrote: ↑18 Jul 2024, 09:18 Haha ja er zijn opvallend veel mensen, die de realiteit verloren zijn, Ajacied. Zouden ze daar in het stadion iets met die supporters doen?
► Show Spoiler
Setford voor 1 miljoen weg
- These users thanked the author VeresRivne for the post:
- Garnaal
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
SLAVA UKRAINE!!!
- Hatseflats
- Vedette
- ShovingNE2
- Site Admin
Nee....
120 miljoen verkopen, 27,5 dan gerealiseerd.... 92,5 te gaan
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- Bankzitter
35 punten achterstand en dan roepen dat het niet aan de spelers heeft gelegen..
dat is wel een extreme variant van wishfull thinking zeg
dat is wel een extreme variant van wishfull thinking zeg
- These users thanked the author Ivicii for the post:
- Heissenberrug
- VTheMan
- Meervoudig international
- Favoriete speler: Bakayoko
Ach laat hem lekker blij zijn dat ze allemaal EK hebben gespeeld is toch prima, Schouten speelt i.i.g. goed in Eindhoven en in Oranje dat heb ik toch liever dan 3 spelers die lekker meeballen bij hun land om dan bij de club niks te leveren.
- ShovingNE2
- Site Admin
En dit speelt nog steeds. Dat wordt wat de komende tijd.
Michael Valkanis, voormalig assistent-trainer van Ajax, doet een boekje open over de beschamende bekernederlaag tegen USV Hercules (3-2) van vorig jaar. De toenmalig rechterhand van John van 't Schip vertelt dat meerdere spelers in de dagen voor de wedstrijd te horen hadden gekregen dat ze in de winterstop mochten vertrekken.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- Nationale topspeler
Hopelijk winnen ze vandaag met 10-0 zodat er geen aankopen meer worden gedaan. Dit team zou rechterrijtje KKD spelen.
-
Zijn toch gewoon de reservespelers en een paar van blessure terugkomende spelers die minuten nog hebben? Spelen morgen nog een oefenwedstrijd waar ik denk voornamelijk de basisspelers zullen spelen.Karfiooltje wrote: ↑18 Jul 2024, 18:24 Hopelijk winnen ze vandaag met 10-0 zodat er geen aankopen meer worden gedaan. Dit team zou rechterrijtje KKD spelen.
-
- Nationale topspeler
Wie missen er dan nog behalve Brobbel Hato en Traoré? Bergwijn willen ze volgens mij vanafdanko-lazovic wrote: ↑18 Jul 2024, 18:26Zijn toch gewoon de reservespelers en een paar van blessure terugkomende spelers die minuten nog hebben? Spelen morgen nog een oefenwedstrijd waar ik denk voornamelijk de basisspelers zullen spelen.Karfiooltje wrote: ↑18 Jul 2024, 18:24 Hopelijk winnen ze vandaag met 10-0 zodat er geen aankopen meer worden gedaan. Dit team zou rechterrijtje KKD spelen.
-
Ik verwacht dan Rensch, Hato, Henderson, Taylor en Akpom allemaal in de basis staan tijdens de kwalificatie van de Europa League. Verder ook nog spelers als Sutalo/Kaplan, Bergwijn en Brobbey die normaal gesproken allemaal spelen als ze niet weggaan.Karfiooltje wrote: ↑18 Jul 2024, 18:28Wie missen er dan nog behalve Brobbel Hato en Traoré? Bergwijn willen ze volgens mij vanafdanko-lazovic wrote: ↑18 Jul 2024, 18:26
Zijn toch gewoon de reservespelers en een paar van blessure terugkomende spelers die minuten nog hebben? Spelen morgen nog een oefenwedstrijd waar ik denk voornamelijk de basisspelers zullen spelen.