Sepp van den Berg

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
PSVehv
Lid 2e elftal
Clubvoorkeur: PSV

Joenepsv wrote: 16 Jul 2024, 18:26 Laten we blij zijn dat we inmiddels in een zelf verworven positie zitten dat we praten over transfers van 16 miljoen. Boel geld maar the sky is the limit momenteel.
Belangrijkste is wel om dan goed te blijven verkopen, op het juiste moment zoals deze zomer het geval is met Bakayoko, Veerman (en Schouten). Dan kunnen we dit ook voort blijven zetten. Sepp van de Berg leuke NL aankoop met veel potentieel.
ShovingNE2
Site Admin

Menno1 wrote: 16 Jul 2024, 18:21 Ik maak mij er niet zoveel zorgen om. Dit PSV heeft zoveel kapitaal op het veld nu staan dat als een van de Berg totaal mislukt, het gemakkelijk gecompenseerd kan worden door andere spelers. Een enorm verschil ivm de Bruma, Baumgartl periode. Toen liep er veel minder kapitaal op het veld en hadden we ook nog botte pech dat een Ihattaren volledig ontspoorde.
Het gaat niet om deze situatie. Het gaat om beleid.

De keuzes die je nu maakt zijn vijf jaar bepalend. Wat is de situatie op het veld over 3 jaar.

Your argument is invalid.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Hatseflats
Vedette

Ah, is dit het beleid topic? Waar is die van Sepp vd Berg eigenlijk?
Teletubby
Nationale topspeler

Sepp komt gewoon, ik geloof de wie is de mol hint theorie van de stagiair die niet kan spellen.
d'Oude
Vaste waarde in elftal

Hatseflats wrote: 16 Jul 2024, 18:58 Ah, is dit het beleid topic? Waar is die van Sepp vd Berg eigenlijk?
Ernie wilde doorpakken maar voor de zekerheid las hij eerst hier nog even. Nu is de twijfel toegeslagen en wordt het niet doorpakken maar doors_h_ke_e_.
One can only hope
Lorenzo von Matterhorn
Internationale topspeler

Teletubby wrote: 16 Jul 2024, 19:03 Sepp komt gewoon, ik geloof de wie is de mol hint theorie van de stagiair die niet kan spellen.
Heb ik iets gemist?
Lente
Meervoudig international

Joenepsv wrote: 16 Jul 2024, 18:26Naast dat we bulken van het talent en langzaam maar zeker ook onze kas spekken hebben we met Brands en Earnie realistische leiders die ik geen domme dingen zie doen.
Ik heb het idee dat het in alle geledingen klopt. Ook de commercieel directeur, de rvc en zeker ook de huidige technische staf al is dat misschien ook wel oorzaak / gevolg. Ook z’n Wijnker voelt gelijk als de juiste persoon op de juiste plaatst terwijl ik tot een maand geleden nog nooit van de beste man had gehoord :tear:
Oh PSV wat je met me doet…
Rikkert1234
Vedette

Lorenzo von Matterhorn wrote: 16 Jul 2024, 19:09
Teletubby wrote: 16 Jul 2024, 19:03 Sepp komt gewoon, ik geloof de wie is de mol hint theorie van de stagiair die niet kan spellen.
Heb ik iets gemist?
Zie transferwindow topic :D
These users thanked the author Rikkert1234 for the post:
Lorenzo von Matterhorn
Hatseflats
Vedette

Lorenzo von Matterhorn wrote: 16 Jul 2024, 19:09
Heb ik iets gemist?
Nee
These users thanked the author Hatseflats for the post:
Lorenzo von Matterhorn
Johan86
Ballenjongen
Favoriete speler: Schouten

Op fb wel goed gepost leverkusen en nieuw.wel gek
Hatseflats
Vedette

Johan86 wrote: 16 Jul 2024, 19:23 Op fb wel goed gepost leverkusen en nieuw.wel gek
Hoezo gek? Alles wat op facebook staat is waar he. Dat heb ik gelezen op feesboek.
These users thanked the author Hatseflats for the post:
Johan86
Menno1
Legende

ShovingNE2 wrote: 16 Jul 2024, 18:41
Menno1 wrote: 16 Jul 2024, 18:21 Ik maak mij er niet zoveel zorgen om. Dit PSV heeft zoveel kapitaal op het veld nu staan dat als een van de Berg totaal mislukt, het gemakkelijk gecompenseerd kan worden door andere spelers. Een enorm verschil ivm de Bruma, Baumgartl periode. Toen liep er veel minder kapitaal op het veld en hadden we ook nog botte pech dat een Ihattaren volledig ontspoorde.
Het gaat niet om deze situatie. Het gaat om beleid.

De keuzes die je nu maakt zijn vijf jaar bepalend. Wat is de situatie op het veld over 3 jaar.

Your argument is invalid.
Je bent zelf invalid!! 🤬
Lorenzo von Matterhorn
Internationale topspeler

Ben zo ontzettend benieuwd naar Sepp. Vooral ook naar zijn voetballend vermogen. De gedachte dat slechts een van de twee cv's goed met de voeten moet zijn en de andere goed met de schouders, is niet meer van deze tijd. Zeker niet als je Boszball wil spelen. Je zag vorig seizoen hoe heerlijk je kunt voetballen wanneer je een tweede goede voetballer (Schouten) naast Boscagli zet. Idealiter heb je twee pijlsnelle beukers, met betonnen hoofden en fluwelen voetjes, maar helaas is daar onze portemonnee niet naar.
Vincent Vega
Jeugdinternational

Lente wrote: 16 Jul 2024, 19:09
Joenepsv wrote: 16 Jul 2024, 18:26Naast dat we bulken van het talent en langzaam maar zeker ook onze kas spekken hebben we met Brands en Earnie realistische leiders die ik geen domme dingen zie doen.
Ik heb het idee dat het in alle geledingen klopt. Ook de commercieel directeur, de rvc en zeker ook de huidige technische staf al is dat misschien ook wel oorzaak / gevolg. Ook z’n Wijnker voelt gelijk als de juiste persoon op de juiste plaatst terwijl ik tot een maand geleden nog nooit van de beste man had gehoord :tear:
Zou wel fijn zijn om nog een goede 'hoofd (social) media' te verwerven, dat niveau mag nog wel ietsjes omhoog. :D
Lorenzo von Matterhorn
Internationale topspeler

Image

Deze geschikt?
Vogelund
Vaste waarde in elftal
Old name: Vogelund

Ik vind 15 miljoen ook wel echt de max voor v/d Berg. Hij schijnt het goed gedaan te hebben bij Mainz (laagvlieger in de Bundesliga), maar verder heeft hij toch nog heel weinig bewezen?

Voor Lang en Schouten betaalden we minder terwijl die twee al gearriveerde spelers waren. Of heeft die hoge vraagprijs met die home grown status te maken?
Sensation
Lid scoutingsteam
Clubvoorkeur: Ja

Vogelund wrote: 17 Jul 2024, 22:57 Ik vind 15 miljoen ook wel echt de max voor v/d Berg. Hij schijnt het goed gedaan te hebben bij Mainz (laagvlieger in de Bundesliga), maar verder heeft hij toch nog heel weinig bewezen?

Voor Lang en Schouten betaalden we minder terwijl die twee al gearriveerde spelers waren. Of heeft die hoge vraagprijs met die home grown status te maken?
Vooral met het potentieel. Lang zat bij Brugge en blijkbaar waren topclubs die meer zouden kunnen betalen niet happig. Van Schouten is algemeen bekend dat een AC Milan meer geld voor hem over had maar hij zijn zinnen op PSV had gezet. Dit laatste spelletje wordt nu zoals het lijkt door van den Berg en zijn zaakwaarnemer ook zo gespeeld.
These users thanked the author Sensation for the post:
Razzaa
Voormalig KG
Lid scoutingsteam

Boszball1913 wrote: 16 Jul 2024, 16:02
DonyellMalen wrote: 16 Jul 2024, 15:54 Dat is natuurlijk beetje gekscherend gezegd, je moet dat niet te letterlijk nemen. Heeft weinig met grootheidswaanzin te maken naar mijn idee. Delalniettemin heb je verder wel een punt, laten we vooral met beide benen op de grond blijven staan. We hebben een geweldig seizoen gehad, maar zijn er nog lang niet. Het is nu zaak om door te pakken en door te gaan met hoe we bezig zijn.

Liverpool is overigens wel verder aan het kijken. Simakan kan centraal achterin en op rechtsback, maakt een vertrek van Van den Berg wellicht gemakkelijker.

Gerucht gaat ook dat ze interesse in Guehi hebben dus lijkt wel dat ze actief een verdediger zoeken.
De geruchten worden met de transfer van Yoro naar Man U wel aangewakkerd dat Guehi naar Liverpool gaat vertrekken.
https://www.liverpoolecho.co.uk/sport/f ... 558486.amp
Hopelijk komt Sepp dan zeer binnenkort deze kant op.
These users thanked the author Voormalig KG for the post:
Boszball1913
DE MADERA 76
Regelmatige invaller

Sepp doet het goed in de voorbereiding
Hatseflats
Vedette

Damn.. doe eens rustig aan Seppie
Vanthaman18
Internationale topspeler
Favoriete speler: Luuk de Jong

DE MADERA 76 wrote: 18 Jul 2024, 19:34

Moet je voorstellen wat voor een indruk die straks maakt wanneer hij Bosz-ball mag spelen.
Josef Dettelbacher
Legende

DE MADERA 76 wrote: 18 Jul 2024, 19:34

Dat is gewoon een speler in de etalage zetten.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

Die Slot zal er toch best wel wat aan doen om hem te behouden. Van de andere kant gaat PSV niet in de wachtkamer zitten tot 20 miljoen 15 miljoen wordt voor een speler die hier niet heeeeeel graag wil spelen.

Misschien dat huur toch niet zo'n slecht idee is, ondanks dat het bijna een scheldwoord is tegenwoordig. Ik kan best wel wat constructies bedenken dat huur óók voor beide partijen interessant kan zijn.
Johann Vogel
Vedette

Wat heeft huren voor zin, dan heb je volgend seizoen weer hetzelfde probleem. Zou mooi zijn als Liverpool een nieuwe verdediger haalt en van den Berg dan deze kant op komt. Dan kan je als hij slaagt jaren vooruit.
DonyellMalen
Legende

11 Tinus wrote: 18 Jul 2024, 20:47Misschien dat huur toch niet zo'n slecht idee is, ondanks dat het bijna een scheldwoord is tegenwoordig. Ik kan best wel wat constructies bedenken dat huur óók voor beide partijen interessant kan zijn.
Ik zie juist weinig redenen waarom je een speler als Sepp moet gaan huren. De kans dat 'ie bij ons in de basis komt en na een halfjaar wellicht bij het NL Elftal zit acht ik vrij groot. Op dat moment is hij al onbetaalbaar voor ons. PSV is ondertussen al zo ver dat je je eigen kapitaal op het veld wil hebben staan. Opleiden voor een club als Liverpool is voor mij echt een no go.
These users thanked the author DonyellMalen for the post:
BadShaker
Locked