Noa Lang

Spelers A-selectie.
Post Reply
Sensation
Lid scoutingsteam
Clubvoorkeur: Ja

-

Laten we t weer over de voetballer Lang hebben
Last edited by Sensation on 18 Jul 2024, 22:29, edited 1 time in total.
  • These users thanked the author Sensation for the post:
    NotoriousBIG046
    Standbeeld
    Mister PSV
    Clubvoorkeur: PSV

Ik denk dat Noa uiteindelijk wel een goed hart heeft, maar hij heeft wel een donkere kant. Hoe hij tegen zijn vriendin deed is zeker niet oké. Maar goed, beetje een hoog Story gehalte. Dat krijg je met zo'n docu. Liever praat ik over de voetballer Lang.
  • These users thanked the author Standbeeld for the post:
    Sensation
    Chucky
    Vedette

Sensation wrote: 18 Jul 2024, 22:19 Omdat je een docu van iemand gezien hebt stellen dat iemand geen goed hart heeft, ferme uitspraak. Grote jongen hoor.
    Haha, heerlijk hoe je dit nu weet om te draaien. Ik zeg nergens dat hij géén goed hart heeft, want het zal best een lieve jongen zijn af en toen. Alleen ik geef aan dat als je die docu hebt gezien je in ieder geval niet kunt zeggen dat hij wél een goed hart heeft.
    GillesdelaCroquette
    Internationale topspeler

Chucky wrote: 18 Jul 2024, 22:29
    Sensation wrote: 18 Jul 2024, 22:19 Omdat je een docu van iemand gezien hebt stellen dat iemand geen goed hart heeft, ferme uitspraak. Grote jongen hoor.
    Haha, heerlijk hoe je dit nu weet om te draaien. Ik zeg nergens dat hij géén goed hart heeft, want het zal best een lieve jongen zijn af en toen. Alleen ik geef aan dat als je die docu hebt gezien je in ieder geval niet kunt zeggen dat hij wél een goed hart heeft.
    Gast, je zegt het zo ongeveer letterlijk. Ik weet niet of je weet hoe zo'n forum werkt, maar we kunnen het gewoon teruglezen.
  • These users thanked the author GillesdelaCroquette for the post (total 2):
    Sensationmateja
    When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
    Sensation
    Lid scoutingsteam

Dus je kunt niet zeggen dat hij wél een goed hart heeft maar je zegt daarmee niet dat hij géén goed hart heeft. Uhuh. Zolang je jezelf maar begrijpt.
    Bram
    Nationale topspeler

Tering jantje zeg, kunnen er hier een paar niet tegen een grapje.

Wat mij vooral opvalt bij Noa hoe goed hij nieuwe jongens opvangt in de groep. In de afgelopen videos zie je duidelijk dat hij veel met Driouech en Flamingo optrekt. Zoals ShovingNE2 net ook al benoemde heeft hij dit ook bij Tillman gedaan. Ja hij zou soms vast wat mensen op de kast jagen, maar een gemengde groep aan persoonlijkheden is essentieel in een goed team.
  • These users thanked the author Bram for the post (total 3):
    SensationSomaQanShovingNE2
    mateja
    Internationale topspeler

Lang in je team is fantastisch. Lang bij een ander team kan voor ergenis zorgen. Laat hij nou net bij ons zitten. Leuke jongen!
    Skuddem
    Nationale topspeler
    Clubvoorkeur: PSV Eindhoven

Ik heb het filmpje niet gezien, net wel even gelezen waar het dan over zou gaan.

Afijn, als jij op basis van deze snippet een statement gaat maken dat iemand geen goed hart heeft, en dit vervolgens furieus gaat verdedigen wanneer er vraagtekens bij dat statement worden geplaatst - dan is er denk ik vooral iets mis met jezelf en zou ik je aanraden om eens goed en Lang in de spiegel te kijken, immers zij die zonder zonde zijn werpe de eerste steen.
  • These users thanked the author Skuddem for the post (total 2):
    SensationTigTogFlip
    SomaQan
    Nationale topspeler

Bram wrote: 18 Jul 2024, 23:28 Tering jantje zeg, kunnen er hier een paar niet tegen een grapje.

Wat mij vooral opvalt bij Noa hoe goed hij nieuwe jongens opvangt in de groep. In de afgelopen videos zie je duidelijk dat hij veel met Driouech en Flamingo optrekt. Zoals @ShovingNE2 net ook al benoemde heeft hij dit ook bij Tillman gedaan. Ja hij zou soms vast wat mensen op de kast jagen, maar een gemengde groep aan persoonlijkheden is essentieel in een goed team.
    Ik had het niet beter kunnen verwoorden.
    RIO
    Legende
    Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Love him or hate him.
    Menno1
    Legende

Ik was zwaar tegen zijn komst. Vond het echt een proleet eerste klas, overschat als speler en dacht dat hij totaal niet bij ons zou passen. Nou ik zat behoorlijk verkeerd: erg sociale jongen gebleken, ondanks zijn fratsen komt hij zeer professioneel en oprecht over en als speler een ware sensatie. Hopelijk blessures nu helemaal weg en kan hij echt gaan knallen dit seizoen. Go Noa!
  • These users thanked the author Menno1 for the post (total 2):
    Balinhokoetje
    Lente
    Meervoudig international

Noa Lang de Schwaab van de selectie. Wie had dat op voorhand gedacht? Grotere tegenpolen zijn er niet denkbaar.
    Oh PSV wat je met me doet…
    ruuddevil
    Legende

Ik hoop vooral dat hij eindelijk gaat voetballen.
    Balinho
    Internationale topspeler

Iedereen kijkt uit naar het moment dat Noah voor langere tijd zijn voeten kan laten spreken. Want dat er dan hele mooie dingen gebeuren, hebben die veel te korte teaser trailers vorig seizoen wel duidelijk gemaakt.

Ook ik zag zijn komst helemaal niet zitten, dacht hem vooral te "kennen" als een enorme blaag en blaaskaak die voor mijn gevoel gewoon niet bij onze mooie club past. Met ietwat andere argumenten dacht ik zelfs hetzelfde over Bosz. Zegt dus overduidelijk vooral iets over mijn éigen oordeel, wat zeker niet watervast en al helemaal niet kloppend hoeft te zijn, zo is gelukkig gebleken. Graag zou ik het beschouwen als dat onze mooie club nu eenmaal het beste in mensen naar boven haalt. Ben daar nog even over in conclaaf met Appie en Dylano overigens.
  • These users thanked the author Balinho for the post:
    Skuddem
    Schnitzel2023
    Basisspeler

Prima interview, een hongerige Noa, hopelijk wordt dit zijn jaar. 15+ goals eredivisie en bepalend in de Champions League waarna hij voor een mooi bedrag de volgende stap kan zetten richting grote competitie.
    loginnaam
    Internationale topspeler

Balinho wrote: 19 Jul 2024, 07:23Iedereen kijkt uit naar het moment dat Noah voor langere tijd zijn voeten kan laten spreken.
    Noah blijft maar lekker op zijn ark, kijk er helemaal niet naar uit dat hij ook zijn voeten laat spreken, dat ziet er waarschijnlijk niet uit.
  • These users thanked the author loginnaam for the post (total 2):
    FTSSKERLA
    Fanatic-U-s
    Internationale topspeler
    Favoriete speler: Fredrik Oppegård

loginnaam wrote: 19 Jul 2024, 08:04
    Noah blijft maar lekker op zijn ark, kijk er helemaal niet naar uit dat hij ook zijn voeten laat spreken, dat ziet er waarschijnlijk niet uit.
    Image
    Ex unitate vires
    Balinho
    Internationale topspeler

loginnaam wrote: 19 Jul 2024, 08:04
    Balinho wrote: 19 Jul 2024, 07:23Iedereen kijkt uit naar het moment dat Noah voor langere tijd zijn voeten kan laten spreken.
    O jah. My bad, excuses. Ik zit nog zo in de rats vanwege het uitsterven van die eenhoorns...

Image
    DonyellMalen
    Legende

Noa ouwe topograaf, mooi man.

• These users thanked the author DonyellMalen for the post (total 2):
    TrixmStratumZuid
    Sensation
    Lid scoutingsteam

Geen hart, wel een topografie knobbel
    Grasmat
    Lid van verdienste
    Favoriete speler: Dn Flamingo

Wauw, dat had ik niet verwacht. Hij stijgt weer in aanzien bij mij.
    VTheMan
    Meervoudig international
    Favoriete speler: Bakayoko

Grasmat wrote: 23 Jul 2024, 14:21 Wauw, dat had ik niet verwacht. Hij stijgt weer in aanzien bij mij.
    Bij jou en de mensen uit Moldavië.
    Garnaal
    Basisspeler

Ik dacht dat Noa herstellende was van zijn Hamstring blessure(s), blijkt die jongen dus gewoon een slecht hart te hebben, aldus de digitale Medici.
    SomaQan
    Nationale topspeler

Hoe je praat staat niet altijd gelijk aan je IQ.
  • These users thanked the author SomaQan for the post (total 3):
    NotoriousBIG046DonyellMalenRikkert1234
    Hatseflats
    Vedette

SomaQan wrote: 23 Jul 2024, 14:30 Hoe je praat staat niet altijd gelijk aan je IQ.
    Hoofdsteden van landen opnoemen ook niet.
  • These users thanked the author Hatseflats for the post:
    Breur
    Post Reply