Geen idee hoe groot de kans is dat hij níet gaat komen, net zoals ik niet weet hoe groot de kans is dat hij wél gaat komen. Mijn gevoel neigt naar wel, simpelweg vanwege het vertrouwen dat ik heb in het overtuigende verhaal vanuit Bosz/PSV naar Sepp. Dat er andere namen van mogelijke targets naar buiten zullen komen voor onze achterhoede lijkt me, ongeacht de waarschijnlijkheid van Sepp's komst, ook logisch. Immers zijn er (mogelijk- en wenselijkerwijs) meerdere posities achterin te versterken, maar zou het ook zomaar kunnen dat er strategisch gebruik gemaakt wordt van de media om de "druk" op LFC proberen wat op te voeren. Alhoewel zij momenteel voorlopig wel in de driver's seat lijken te zitten gezien de (duur van de) transferperiode, de interesse in Sepp van meerdere clubs, en het feit dat Slot er pas net begonnen is. Ik vermoed nog steeds dat Bakayoko een doorslaggevende factor kan zijn in deze situatie.
Sepp van den Berg
- Balinho
- Internationale topspeler
- Ren Höek
- Vedette
- Clubvoorkeur: PSV
Wat duidelijk is is dat PSV heel graag Sepp wil halen en dat Sepp heel graag naar PSV wil.
Daarbij heeft Sepp dezelfde zaakwaarnemer als Schouten, wat een groot voordeel is voor PSV. Vergeet niet dat vorig seizoen AC Milan meer wilde betalen voor Schouten dan PSV, maar dat Bologna uiteindelijk het lagere bod van PSV accepteerde omdat Schouten per sé naar PSV wilde vertrekken.
Dat Schouten daarna een geweldig niveau liet zien, landskampioen werd en werd opgeroepen voor Oranje deed ook geen kwaad
Een heerlijk voorbeeld natuurlijk voor Sepp.
Dat Liverpool nog nu 'hard to get' speelt is logisch. Zij moeten nog een nieuwe CV aantrekken en de internationals hebben nog vakantie, daarbij willen ze ook niet zomaar zakken in de prijs. Maar ik heb goede hoop, soms is geduld een hele schone zaak
Daarbij heeft Sepp dezelfde zaakwaarnemer als Schouten, wat een groot voordeel is voor PSV. Vergeet niet dat vorig seizoen AC Milan meer wilde betalen voor Schouten dan PSV, maar dat Bologna uiteindelijk het lagere bod van PSV accepteerde omdat Schouten per sé naar PSV wilde vertrekken.
Dat Schouten daarna een geweldig niveau liet zien, landskampioen werd en werd opgeroepen voor Oranje deed ook geen kwaad
Een heerlijk voorbeeld natuurlijk voor Sepp.
Dat Liverpool nog nu 'hard to get' speelt is logisch. Zij moeten nog een nieuwe CV aantrekken en de internationals hebben nog vakantie, daarbij willen ze ook niet zomaar zakken in de prijs. Maar ik heb goede hoop, soms is geduld een hele schone zaak
- These users thanked the author Ren Höek for the post (total 3):
- Voormalig KG • Lazo • De Realist
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
-
- Nationale topspeler
Dit is natuurlijk ook een enorm voordeel aan meteen kwalificeren voor CL en niet al half juli moeten opdraven tegen FC Likmekutje uit Kosovo. Je kan wachten op een speler als Sepp en hoeft niet zoals een Ajax nu al een risicovolle Traore (nauwelijks gespeeld, mogelijk niet wedstrijdfit) te halen omdat je anders zonder rechtsbuiten in de voorrondes moet komen aandraven.
-
- Vedette
Terwijl Traore mogelijk pas na alle voorrondes fit is..Teletubby wrote: ↑19 Jul 2024, 10:49 Dit is natuurlijk ook een enorm voordeel aan meteen kwalificeren voor CL en niet al half juli moeten opdraven tegen FC Likmekutje uit Kosovo. Je kan wachten op een speler als Sepp en hoeft niet zoals een Ajax nu al een risicovolle Traore (nauwelijks gespeeld, mogelijk niet wedstrijdfit) te halen omdat je anders zonder rechtsbuiten in de voorrondes moet komen aandraven.
- fernando redondo
- Jeugdspeler
Dit soot prachtzinnen kunnen ook gemaakt worden over alle fanboys die na een briljant seizoen alles de hemel in prijzen.
Ik ben het helemaal eens dat de CV vorig jaar onze zwakste schakel was dus dat je daar flink gaat investeren helemaal eens.
Alleen als percentage van de begroting vind ik het wel echt heul veul euro''s voor Sepp van den Berg!
Maar ik hoop van ganser harte dat jullie alle 14 allemaal dubbel en dwars gelijk hebben!
Ik zou meer lonken naar een Sam Beukema'tje qua bedrag en min of meer garantie van zijn kwaliteit na 50 wedstrijden..
- These users thanked the author fernando redondo for the post (total 2):
- Bubba Gump • indivisual
'Als Arie Haan iets achtergelaten heeft bij Feyenoord, dan is het de geur van goedkope parfum.' H.Camps
- Ardbeg
- Mister PSV
Not sure if grapje. Echt op elk aspect is vd Berg beter, jonger en heeft ook nog potentieel om veel beter te worden.fernando redondo wrote: ↑19 Jul 2024, 12:48 Ik zou meer lonken naar een Sam Beukema'tje qua bedrag en min of meer garantie van zijn kwaliteit na 50 wedstrijden..
- Fanatic-U-s
- Favoriete speler: Fredrik Oppegård
Wat maakt het dat jij de kans 'zeer groot' acht dat hij niet gaat komen? Zover ik weet wil Sepp graag en heeft PSV een grote zak geld, die alleen net ongeveer een kwart kleiner is dan het bedrag dat Liverpool verwacht. Op basis van die info zou ik zeggen dat de kans aannemelijk is dat hij komt en dat er een kans is dat hij niet komt.
Weet jij meer?
Ex unitate vires
- Vanthaman18
- Favoriete speler: Luuk de Jong
- DonyellMalen
- Legende
Gelukkig heeft hij een verstandig management dat hem kan vertellen dat een jaar als basisspeler bij ons, met het vooruitzicht op de landstitel, minstens acht wedstrijden in de Champions League en een mogelijke plek in Oranje, veel meer te bieden heeft dan een seizoen als wisselspeler bij Liverpool.
-
Heb niet alle pagina's in dit topic doorgebladerd. Maar is hier recent iets over naar buiten gekomen, wat ik dan gemist heb?Ren Höek wrote: ↑19 Jul 2024, 10:09 Wat duidelijk is is dat PSV heel graag Sepp wil halen en dat Sepp heel graag naar PSV wil.
Aan het begin was er toch sprake van dat hij juist eigenlijk liever niet terug wou naar Nederland? Maar juist wou spelen in een 'topcompetitie'?
- Hatseflats
- Vedette
Dacht dat Sepp definitief weg zou willen bij Liverpool? Dan lijkt mij huur voor Sepp en ook PSV een rare oplossing.
Uit de Telegraaf (https://www.telegraaf.nl/sport/15834004 ... -liverpool):
Maar ook:Alle niet nagekomen beloftes van zijn club hebben hem niet bitter gemaakt, maar er wel voor gezorgd dat de liefde voor Liverpool is bekoeld. Arne Slot wil hem straks in de voorbereiding net als zijn voorganger Klopp eerst eens aan het werk zien. Maar Van den Berg wil zijn eigen weg kiezen en een transfer maken. Hij hoort inmiddels tot de beste verdedigers van de Bundesliga, ook nog eens tot de vier snelste centrale verdedigers van die competitie. Met als gevolg dat de clubs in in Duitsland, Nederland én Engeland in de rij staan. Hij wil daarin zijn eigen keuze maken.
Het enige issue nu is de vraagprijs die Liverpool in het hoofd heeft. Maar ook daar wenst de goed bespraakte en nuchtere Nederlander niet weer als speelbal te worden gebruikt. Hij ziet het zo: „Jullie straalden al die tijd geen vertrouwen in me uit, maar jullie willen wel mijn toekomst belemmeren. Ik wil wekelijks blijven spelen en mijzelf verder ontwikkelen.”
De Bundesliga zou een goede keuze zijn. Daar kan hij in negen van de tien wedstrijden op hoog niveau aan de bak. „In Duitsland geniet ik van Dortmund-uit met 70.000 man, Bayern München-uit tegen Harry Kane, Stuttgart, Leipzig, Leverkusen, tegen dat soort clubs word ik elke week uitgedaagd.”
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Het kan toch dat Slot een 'snaar' bij hem raakt waardoor hij een tijdelijke overgang met contractverlenging wel ziet zitten?Hatseflats wrote: ↑19 Jul 2024, 13:47Dacht dat Sepp definitief weg zou willen bij Liverpool? Dan lijkt mij huur voor Sepp en ook PSV een rare oplossing.
Maar ook:Alle niet nagekomen beloftes van zijn club hebben hem niet bitter gemaakt, maar er wel voor gezorgd dat de liefde voor Liverpool is bekoeld. Arne Slot wil hem straks in de voorbereiding net als zijn voorganger Klopp eerst eens aan het werk zien. Maar Van den Berg wil zijn eigen weg kiezen en een transfer maken. Hij hoort inmiddels tot de beste verdedigers van de Bundesliga, ook nog eens tot de vier snelste centrale verdedigers van die competitie. Met als gevolg dat de clubs in in Duitsland, Nederland én Engeland in de rij staan. Hij wil daarin zijn eigen keuze maken.
Het enige issue nu is de vraagprijs die Liverpool in het hoofd heeft. Maar ook daar wenst de goed bespraakte en nuchtere Nederlander niet weer als speelbal te worden gebruikt. Hij ziet het zo: „Jullie straalden al die tijd geen vertrouwen in me uit, maar jullie willen wel mijn toekomst belemmeren. Ik wil wekelijks blijven spelen en mijzelf verder ontwikkelen.”
De Bundesliga zou een goede keuze zijn. Daar kan hij in negen van de tien wedstrijden op hoog niveau aan de bak. „In Duitsland geniet ik van Dortmund-uit met 70.000 man, Bayern München-uit tegen Harry Kane, Stuttgart, Leipzig, Leverkusen, tegen dat soort clubs word ik elke week uitgedaagd.”
- Hatseflats
- Vedette
Neuh..11 Tinus wrote: ↑19 Jul 2024, 14:04Het kan toch dat Slot een 'snaar' bij hem raakt waardoor hij een tijdelijke overgang met contractverlenging wel ziet zitten?Hatseflats wrote: ↑19 Jul 2024, 13:47
Dacht dat Sepp definitief weg zou willen bij Liverpool? Dan lijkt mij huur voor Sepp en ook PSV een rare oplossing.
Maar ook:
- Vanthaman18
Dat kan. Maar ik denk eerder dat Bosz en Earnie een snaar raken bij hem.11 Tinus wrote: ↑19 Jul 2024, 14:04Het kan toch dat Slot een 'snaar' bij hem raakt waardoor hij een tijdelijke overgang met contractverlenging wel ziet zitten?Hatseflats wrote: ↑19 Jul 2024, 13:47
Maar ook:
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Ik ook, daarom zei ik ook dat ik de kans op huur groter acht dan de kans op geen Sepp, maar de kans dat we hem gewoon overnemen (wellicht met constructies) is nog groter.Vanthaman18 wrote: ↑19 Jul 2024, 14:08Dat kan. Maar ik denk eerder dat Bosz en Earnie een snaar raken bij hem.
- These users thanked the author 11 Tinus for the post:
- Vanthaman18
- Heruone
- Lid scoutingsteam
Ik zal hem hier ook delen in dit topic ;)
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
-
- Veelbelovend talent
- Vanthaman18
- Vogelund
- Vaste waarde in elftal
- Old name: Vogelund
- ShovingNE2
- Site Admin