Transferwindow 2024/25
- Lente
- Meervoudig international
- Clubvoorkeur: PSV
En toch denk ik dat Mauro komend seizoen nog wel eens kon gaan verrassen. Die komt altijd als een duveltje uit een doosje weer boven drijven en staat er als er een beroep op hem gedaan wordt, wat Bosz ook al meermaals ervaren heeft. Hopen dat zijn blessuregeschiedenis ook een proces is van je lichaam leren kennen en het lichaam dat moet wennen aan de nieuwe intensiteit en dat dat nu achter de rug is. Wat dat betreft kun je niet enkel op Mauro gokken, maar qua speler ansich zou ik het wel aandurven met hem als vervanger van Dest.
Oh PSV wat je met me doet…
-
- Bankzitter
Ik hoop dat je gelijk hebt!
- These users thanked the author Ivicii for the post:
- ThomaJense
- Trixm
- Vedette
Dat is mijn inziens helemaal geen verrassing. Een Mauro in vorm is een topspeler voor PSV. De scepsis op basis van een 5tal wedstrijden na de winterstop als LB is ook zwaar overdreven. Geef hem de voorbereiding de tijd en hij wordt snel een toevoeging in de basis in plaats van een meevoetballer.Lente wrote: ↑18 Jul 2024, 09:22 En toch denk ik dat Mauro komend seizoen nog wel eens kon gaan verrassen. Die komt altijd als een duveltje uit een doosje weer boven drijven en staat er als er een beroep op hem gedaan wordt, wat Bosz ook al meermaals ervaren heeft. Hopen dat zijn blessuregeschiedenis ook een proces is van je lichaam leren kennen en het lichaam dat moet wennen aan de nieuwe intensiteit en dat dat nu achter de rug is. Wat dat betreft kun je niet enkel op Mauro gokken, maar qua speler ansich zou ik het wel aandurven met hem als vervanger van Dest.
Saibari is underrated.
-
- Nationale topspeler
Nou nou nou, topspeler... Luuk, Schouten, Veerman, Boscagli. Dat zijn topspelers voor ons. Mauro is een ideale 12e man.Trixm wrote: ↑18 Jul 2024, 09:37Dat is mijn inziens helemaal geen verrassing. Een Mauro in vorm is een topspeler voor PSV. De scepsis op basis van een 5tal wedstrijden na de winterstop als LB is ook zwaar overdreven. Geef hem de voorbereiding de tijd en hij wordt snel een toevoeging in de basis in plaats van een meevoetballer.Lente wrote: ↑18 Jul 2024, 09:22 En toch denk ik dat Mauro komend seizoen nog wel eens kon gaan verrassen. Die komt altijd als een duveltje uit een doosje weer boven drijven en staat er als er een beroep op hem gedaan wordt, wat Bosz ook al meermaals ervaren heeft. Hopen dat zijn blessuregeschiedenis ook een proces is van je lichaam leren kennen en het lichaam dat moet wennen aan de nieuwe intensiteit en dat dat nu achter de rug is. Wat dat betreft kun je niet enkel op Mauro gokken, maar qua speler ansich zou ik het wel aandurven met hem als vervanger van Dest.
- These users thanked the author Tovast for the post (total 4):
- DonyellMalen • Søren • Leon77M • FieseFriedrich
- ShovingNE2
- Site Admin
Ik denk dat dit bij Bakayoko het geval is. Die heeft namelijk eerder dit jaar een opwaardering gehad, maar geen verlenging. Ik vermoed een optie die gelicht wordt als hij niet vertrekt.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- Internationale topspeler
Als ik onderstaande lees, dan denk ik niet dat zo'n optie in zijn contract zit.ShovingNE2 wrote: ↑18 Jul 2024, 09:47Ik denk dat dit bij Bakayoko het geval is. Die heeft namelijk eerder dit jaar een opwaardering gehad, maar geen verlenging. Ik vermoed een optie die gelicht wordt als hij niet vertrekt.
https://www.vi.nl/pro/de-nieuwe-missie- ... oor-de-topJe hebt nog een contract voor twee jaar. Mocht je blijven, dan zal PSV je contract willen verlengen.
‘Er is daarover wel al wat contact geweest, maar de exacte status weet ik niet. Dat heb ik bij mijn zaakwaarnemer liggen. Ik zal dat binnenkort wel vernemen.
- Doperwt11
- Regelmatige invaller
Savio > Man City
Jarrad waar ze heel veel geld voor willen betalen
Tillman hebben we gelukkig kunnen kopen.
PSV ziet blijkbaar de juiste potentie in deze categorie (top)talenten.
Hopelijk kunnen we meer van deze spelers definitief vastleggen.
Vaak heb je wat meer geduld nodig, maar daardoor hebben wij juist een kans.
- Maax
Om een lans te breken; beide aankopen van John de Jong. Die vaak hier (ook soms terecht) wordt afgemaakt om sommige aankopen, maar heeft ook zeker goede dingen gedaan. Als hij een volle beurs had was het voor hem ook wat makkelijker geweest.Doperwt11 wrote: ↑19 Jul 2024, 11:22 Savio > Man City
- ShovingNE2
- Site Admin
Jared was volgens mij een aankoop van Brands? Of zit ik mis? (Omdat hij Jared eerder al naar Everton heeft gehaald).
- These users thanked the author ShovingNE2 for the post:
- Tikkieterug
-
- Maax
Kan goed zijn, maar was uiteindelijk de verantwoordelijkheid van John als TD . Al heb je wel gelijk hahaShovingNE2 wrote: ↑19 Jul 2024, 11:54Jared was volgens mij een aankoop van Brands? Of zit ik mis? (Omdat hij Jared eerder al naar Everton heeft gehaald).
-
- Legende
Bruma was gezien zijn profiel de meest krankzinnige. 15 miljoen plus 3 miljoen salaris voor een speler die al toen 24 of 25 was en 1 goed seizoen in Turkije achter zijn naam had. Baumgartl is compleet verkeerd gezien door De Jong, Max excelleerde in een 5-3-2 systeem en was redelijk in een 4-3-3 systeem. Daarnaast wil ik Doan nog wel aan toevoegen die ik vaak genoeg gezien had om te zien dat het een redelijke speler zou zijn, maar niet een speler was die ergens echt in excelleerde. Tevens ook niet iemand die opviel met goede stats qua doelpunten en assists. Schmidt heeft er een redelijke speler van weten te maken zodat hij ongeveer zijn aankoopprijs nog heeft opgebracht, maar het was niet die miljoenenaankoop voor die tijd die PSV aan de rechterkant nodig had.
Wat betreft John de Jong ben ik alleen over zijn laatste transferzomer tevreden gezien de beperkte middelen en het herstellen van kwalitatieve ervaring en doelpunten in de as. Dat hij uiteindelijk is vertrokken is voor PSV alleen maar goed geweest ondanks dat de manier waarop verre van chique was.
Wat betreft John de Jong ben ik alleen over zijn laatste transferzomer tevreden gezien de beperkte middelen en het herstellen van kwalitatieve ervaring en doelpunten in de as. Dat hij uiteindelijk is vertrokken is voor PSV alleen maar goed geweest ondanks dat de manier waarop verre van chique was.
- Lorenzo von Matterhorn
Als Baka gaat, is het dan een idee om Antony te huren voor een jaar? Onze band met Brazilië weer een beetje opkrikken.
- ShovingNE2
- Site Admin
- Ardbeg
- Mister PSV
ViesLorenzo von Matterhorn wrote: ↑19 Jul 2024, 14:29 Als Baka gaat, is het dan een idee om Antony te huren voor een jaar? Onze band met Brazilië weer een beetje opkrikken.
- Doperwt11
- Regelmatige invaller
Die lijmsnuivende travestiet heeft weinig Braziliaans behalve het janken.Lorenzo von Matterhorn wrote: ↑19 Jul 2024, 14:29 Als Baka gaat, is het dan een idee om Antony te huren voor een jaar? Onze band met Brazilië weer een beetje opkrikken.
- Tomm
- Vedette
Iedereen ergert zich groen en geel aan hem. Veel braziliaanser wordt het nietDoperwt11 wrote: ↑19 Jul 2024, 15:22Die lijmsnuivende travestiet heeft weinig Braziliaans behalve het janken.Lorenzo von Matterhorn wrote: ↑19 Jul 2024, 14:29 Als Baka gaat, is het dan een idee om Antony te huren voor een jaar? Onze band met Brazilië weer een beetje opkrikken.
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Aldus Peet Scheefbril tegenover Rik.Daarnaast kijken we of het deze zomer al mogelijk is om te anticiperen op het vertrek van Hirving Lozano in de komende winterstop.
https://www.ed.nl/PSV/peter-bosz-wil-no ... haring_web
- ShovingNE2
- Site Admin
Even deze bumpen. Het is al een tijdje stil hier.
Mauro naar de kant met hamstringproblemen. Liever nu dan 2 september (liever helemaal niet uiteraard). Maar hier moet wat bij.
Mauro naar de kant met hamstringproblemen. Liever nu dan 2 september (liever helemaal niet uiteraard). Maar hier moet wat bij.
- These users thanked the author ShovingNE2 for the post (total 3):
- De Realist • Leon77M • FieseFriedrich
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Dan moeten er zelfs 2 bij.ShovingNE2 wrote: ↑20 Jul 2024, 12:40 Even deze bumpen. Het is al een tijdje stil hier.
- Trixm
- Vedette
Het valt wel mee, hij zit er in ieder geval breedlachend bij.ShovingNE2 wrote: ↑20 Jul 2024, 12:40 Even deze bumpen. Het is al een tijdje stil hier.
Saibari is underrated.
-
- Legende
- Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Precies, "geluk" bij een ongeluk. Die gaat meer in de lappenmand zitten dan in de basis.ShovingNE2 wrote: ↑20 Jul 2024, 12:40 Even deze bumpen. Het is al een tijdje stil hier.