Je kan ook op een normale manier zeggen dat je het niet eens bent met Elfrink. Zoals hierboven uitgelegd is het helemaal niet 'idioot' en best te begrijpen.
Of zit je weer in je eigen meningen wereldje gevangen en snap je de uitleg hierboven niet?
Je kan ook op een normale manier zeggen dat je het niet eens bent met Elfrink. Zoals hierboven uitgelegd is het helemaal niet 'idioot' en best te begrijpen.
Zou voor de Eredivisie ook prima kunnen. Het is jammer maar de Eredivisie is zo enorm zwakker geworden. Ik mis de tijd waar Twente, Utrecht, Vitesse, Heerenveen en Groningen ook 2-3 geweldige spelers hadden. Het is buiten de top 3 allemaal 1 pot nat. Van PEC tot Almere, Excelsior of ajax. Allemaal geen concurrentie of weerstand.
De Serie A lijkt me perfect voor hem en daar waarderen ze types als Joey enorm. Zalig ballen wegleggen en straaljagers wegsteken.
Ik was nog genereus om niet te pessimistisch over te komenloginnaam wrote: ↑13 Jul 2024, 01:54Op basis waarvan zet jij Heerenveen en Groningen in de groep aardig? Die lijken mij toch vrij vergelijkbaar met clubs als Willem II, NEC en NAC.Josef Dettelbacher wrote: ↑12 Jul 2024, 22:10
Totaal niet aansprekend voor iemand met ambitie en talent: Willem II, Sparta, Pec Zwolle, GA Eagles, RKC, Heracles, NEC, NAC, Fortuna, Almere
Aardig: Heerenveen, Groningen, Utrecht, AZ, Twente
Uitdagend: PSV, Ajax, Feyenoord
Europees topniveau: ...
Dat is als competitie gewoon te mager voor een ambitieuze prof met kwaliteit. En "uitgeleerd zijn" vind ik altijd overdreven. Je hoeft niet wekelijks een 10 te halen om in het buitenland ook iets te kunnen. Bij de juiste club kun je daar ook gewoon verder leren, en waarschijnlijk nog sneller door de hogere weerstand. Overigens, niemand vindt de Eredivisie een "prachtige" competitie. Wedstrijden buiten de top 3 clubs worden door neutrale toeschouwers vrijwel nooit gekeken, een beetje sponsor van naam is voor de meeste clubs heel moeilijk te vinden, en voor de meeste clubs is er buiten de gemeentegrenzen al geen belangstelling meer.
Dat klinkt al heel anders dan heel zwak de 2 slechtste ploegen van een competitie er uit te pakken. Dat vind ik altijd gewoon gelul. Sorry. Ik vind iig het overal niveau van de ED een stuk hoger dan je 2 slechtste ploegen. Zoals elke competitie dat heeft op wellicht de PL na.Standbeeld wrote: ↑12 Jul 2024, 22:01Het enige dat echt idioot is, is dat jij de teksten van Elfrink "idiote teksten" noemt. Uiteindelijk bedoelt Elfrink gewoon dat Joey op een bepaald niveau is aanbeland, dat hij misschien eens verder gaat kijken. Dat hij niet meer veel leert van potjes zonder weerstand. De potjes tegen alles onder de (sub)top ED zeg maar. Daar gaat het om. In de PL heb je geen "kut teams". Daar speel je wekelijks tegen een tegenstander van niveau PSV en hoger. In Duitsland en Spanje speel je misschien tegen een team of 6 dat qua niveau (net) onder PSV zit. Daar draait het uiteindelijk om, het niveau. In dat perspectief schrijft Elfrink gewoon logische teksten.Juancho wrote: ↑12 Jul 2024, 21:52
Ik snap ook wel dat de 5 competities boven ons beter zijn en meer aanspreken. Maar ook die hebben kut teams als Almere en RKC. ik vind het allen zo idioot om die clubs eruit te pikken als het om de ED gaat.
De ED heeft zoveel meer te bieden. Nog altijd gaan er spelers via de ED naar topcompetitie. Slot is zelfs trainer geworden van een Europese grootmacht. Ten Hag ging hem al voor. Je moet de ED niet kleiner maken door zulke idiote teksten als nu Elfrink doet. In mijn ogen slaat dat helemaal nergens op.
En juist spelers als Veerman maar nu ook Schouten zijn op dit niveau gekomen door de ED. Of een Dest die er op iets hoger niveau niet lekker uit kwam. Hup jaartje ED en de wereld ziet er heel anders uit. Pavlides die via AZ naar Benfica gaat. En ga zo maar door en door en door.
De ED is een prachtige competitie waar je enorm veel kan leren en waar de 5 grotere competities nog altijd maar al te graag in scouten.
Ik heb het idee dat Veerman ook wel naar meer kijkt dan alleen de club en dan zit je in Portugal natuurlijk niet verkeerd.Bubba Gump wrote: ↑19 Jul 2024, 14:48 Keurig ingezet met 45, Benfica verkoopt haar topspelers zelf altijd voor het dubbele. Uiteindelijk tegen de 40 is een prachtig bedrag voor onze Joey, vraag me alleen af of hij zelf deze stap wil zetten, is natuurlijk niet een enorme stap omhoog.