ik ben wel benieuwd hoe het farioli voetbal gaat passen in NL, helemaal prima dat hij vanuit een georganiseerde verdediging naar voren wil, maar als we naar de cijfers van Nice kijken vorig jaar is dat aanvallend gezien niet heel bijzonder.
In NL zal toch zeker 75% van de teams verdedigend gaan spelen tegen ajax. Dan heeft de tegenstander lokken ook niet heel veel zin. Daarbij heeft ajax ook niet echt veel spelers die vanuit een individuele actie het verschil maken.
En laten we realistisch zijn, als het uiteindelijk afbraak voetbal blijkt te zijn, gaat de onvrede al snel groeien en begint het jaarlijkse stoelpoot zagen vanzelf.
Ajax - deel III
-
- Bankzitter
- Clubvoorkeur: PSV
- Lente
- Meervoudig international
Nee, maar daar gaan ze Rosario voor aannemen .
Oh PSV wat je met me doet…
- PCGC
- Vedette
Voor mij titelkandidaat nummer 1.
Bosz lukte het ook vorig jaar na 1 jaar, met een gloednieuw systeem.
Bosz lukte het ook vorig jaar na 1 jaar, met een gloednieuw systeem.
- These users thanked the author PCGC for the post (total 2):
- Persepolis • psvgouda
#FreeGeneratie4
- DonyellMalen
- Legende
-
- Geselecteerd voor Oranje
Ik heb het idee dat veel ploegen in het begin in de val gaan trappen van het lokken.
Een club als Almere City maak je de pis niet lauw, maar clubs als Sparta en Kowet gaan wel in die ruimte willen stappen en dan in het mes lopen. Heerenveen is ook zo'n club.
Een club als Almere City maak je de pis niet lauw, maar clubs als Sparta en Kowet gaan wel in die ruimte willen stappen en dan in het mes lopen. Heerenveen is ook zo'n club.
-
- Nationale topspeler
We gaan het meteen zien in de voorrondes tegen een club die minder is dan Ajax. Die gaan ook 90 minuten voor de pot hangen en dan kijken of Hato die een balletje aan zijn voet houdt ze lokt en ruimte creëert. Ik verwacht van nietIvicii wrote: ↑19 Jul 2024, 11:56 ik ben wel benieuwd hoe het farioli voetbal gaat passen in NL, helemaal prima dat hij vanuit een georganiseerde verdediging naar voren wil, maar als we naar de cijfers van Nice kijken vorig jaar is dat aanvallend gezien niet heel bijzonder.
In NL zal toch zeker 75% van de teams verdedigend gaan spelen tegen ajax. Dan heeft de tegenstander lokken ook niet heel veel zin. Daarbij heeft ajax ook niet echt veel spelers die vanuit een individuele actie het verschil maken.
En laten we realistisch zijn, als het uiteindelijk afbraak voetbal blijkt te zijn, gaat de onvrede al snel groeien en begint het jaarlijkse stoelpoot zagen vanzelf.
-
- Legende
Wellicht in het begin. Maar ook daar lopen trainers die niet gek zijn. Het is een tactiek met een houdbaarheidsdatum lijkt mij. Maar idd, er ligt zowaar een plan en hoewel het een bagger selectie is, is het nog steeds beter als 80% van de andere eredivisie clubs, dus ze zullen heud wel meer punten halen. Maar zoals eerder gezegd, het maakt voor PSV weinig verschil of ze nou 60 of 74 punten pakken. Wel voor ons natuurlijk als ramptoeristHarminator wrote: ↑19 Jul 2024, 13:40 Ik heb het idee dat veel ploegen in het begin in de val gaan trappen van het lokken.
- Paco Casal
- Internationale topspeler
- Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals
-
- Lid 2e elftal
Laten we aub niet zo laag zinken dat we blij moeten zijn als spelers van de concurrent een mogelijke zware blessure oplopen. Lekker van eigen kracht uit gaan en ze op die manier van de mat voetballen zie ik veel liever.
- DonyellMalen
- Legende
- ShovingNE2
- Site Admin
HIj wilde een stukje tikken dat het bij de vorige club van de trainer ook gebeurde. De vloek van Nice. Maar er viel het nodige aan tekst weg.
- These users thanked the author ShovingNE2 for the post (total 2):
- Paco Casal • Harminator
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
- Persepolis
- Vedette
Bedankt voor deze post, scheelt weer een klik op de clickbait.
- These users thanked the author Persepolis for the post:
- Leon77M
-
- Vaste waarde in elftal
- Paco Casal
- Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals
Poe-poe. Hij heeft (mogelijk) zijn arm gebroken. Wat ernstig allemaal.
Ik vind het altijd leuk als een Ajax-speler geblesseerd raakt. En het liefst langdurig, zonder dat het zijn (of haar, in het geval van Fitz-Jim) gezondheid in gevaar komt.
Uitzonderingen daargelaten uiteraard, maar daar behoort Owen Wijndal niet toe.
- These users thanked the author Paco Casal for the post:
- PCGC
#FreeGeneratie4
- PCGC
- Vedette
Bepaal jij niet.
Elke blessure bij die kutclub juich ik toe.
Zelfs bij een muis arm van de koffie juffrouw hang ik de slingers op.
#FreeGeneratie4
-
- Nationale topspeler
Kunnen ze hem niet verkopen, kan hij zich niet in vorm spelen, gaat geen club hem huren en dan zit hij weer een jaar op de tribune/bank van Ajax terwijl hij gegarandeerd een riant salaris opstrijkt. Geeft Ajax dus veel minder bestedingsruimte. Best wel wat dingen om blij over te zijn.
- These users thanked the author Teletubby for the post:
- DE MADERA 76
- Hatseflats
- Vedette
Ben nu 6 minuten aan het kijken, maar Ajax is zijn eigen helft niet eens overgekomen. Of hoort dat bij de tactiek?
-
Je snapt er niets van hè. Niet de bal hebben is superaanvallend totaalvoetbal van de toekomst. Net als bal onder de voet.Hatseflats wrote: ↑19 Jul 2024, 16:20 Ben nu 6 minuten aan het kijken, maar Ajax is zijn eigen helft niet eens overgekomen. Of hoort dat bij de tactiek?