Wie kijkt hier dan ook naar? Maar ieder z'n meug. Begrijp ik het goed dat ze al vanaf de aftrap achter hun eigen achterlijn staan? Knap dat ze dan nog geen goal tegen hebben gekregenHatseflats wrote: ↑19 Jul 2024, 16:20 Ben nu 6 minuten aan het kijken, maar Ajax is zijn eigen helft niet eens overgekomen. Of hoort dat bij de tactiek?
Ajax - deel III
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
- Hatseflats
- Vedette
Ja sorry, ik vind het allemaal een beetje moeilijk te begrijpen! Hopelijk weten Brobbel en Bergwijn hoe ze dit wel in hun ene hersencel kunnen krijgen.Ittot wrote: ↑19 Jul 2024, 16:25Je snapt er niets van hè. Niet de bal hebben is superaanvallend totaalvoetbal van de toekomst. Net als bal onder de voet.Hatseflats wrote: ↑19 Jul 2024, 16:20 Ben nu 6 minuten aan het kijken, maar Ajax is zijn eigen helft niet eens overgekomen. Of hoort dat bij de tactiek?
-
- Meervoudig international
Hilarisch hoor. Het is 31 graden, vrijdagmiddag, en het kinderkoor van ome Guus zit een oefenwedstrijd van Ajax te bekritiseren en om beurten te juichen om een (ogenschijnlijk) ernstige blessure. Dit kan gewoon echt niet waar zijn kinders?!
- Hatseflats
- Vedette
Supporter van Olympiakos. Sorry hoor.psvgouda wrote: ↑19 Jul 2024, 16:26Wie kijkt hier dan ook naar? Maar ieder z'n meug. Begrijp ik het goed dat ze al vanaf de aftrap achter hun eigen achterlijn staan? Knap dat ze dan nog geen goal tegen hebben gekregenHatseflats wrote: ↑19 Jul 2024, 16:20 Ben nu 6 minuten aan het kijken, maar Ajax is zijn eigen helft niet eens overgekomen. Of hoort dat bij de tactiek?
- Hatseflats
- Vedette
Lachen man, waarom doe je mee aan deze discussie dan?
- Hatseflats
- Vedette
Ugwu is normaal een CV. Staat nu op rechtsbuiten. Aglioli weet het niet meer wat ie moet doen op rechtsbuiten.
- Mr. Spock
- Internationale topspeler
- Old name: Skywalker
- Clubvoorkeur: Que miras bobo?
- Favoriete speler: Giorgio Chinaglia
Volledig mee eens.
Hopelijk valt het mee met de blessure van Wijndal.
Ik moet er niet aan denken dat deze kneus die er geen ene flikker van kan geblesseerd raakt en er weken of maanden uit is. Veel leuker mét hem in de basis.
- ShovingNE2
- Site Admin
Afschrijving 2 miljoen. Salaris vergelijkbaar denk ik. Ze willen zo graag van hem af
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- Clubvoorkeur: v.v. UNA
Wijndal kan niet slechter zijn dan de alternatieve van afgelopen seizoen. Sosa en Avila worden er nog uit gespeelt door een stilstaande pion.
- O Goleiro Grande
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV
Kneus die er geen flikker van kan? We hebben het hier over de beste linksback van Nederland hè? Zijn uitvallen is niet alleen als een slagaderlijke bloeding voor Ajax maar ook een vreselijk verlies van aanzien van de Eredivisie en het Nederlands voetbal
- ShovingNE2
- Site Admin
Ik zie liever Rensch of Soesje op linksback. WIjndal kon er echt wel wat van bij AZ. Wie weet krijgt Fabiola het er wel uit.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- Joenepsv
- Legende
Ja vergis je niet. Mits fit en als de heren er een beetje zin in hebben dan heeft Ajax nog steeds de beste linkerflank van Europa.ShovingNE2 wrote: ↑19 Jul 2024, 17:10 Ik zie liever Rensch of Soesje op linksback. WIjndal kon er echt wel wat van bij AZ. Wie weet krijgt Fabiola het er wel uit.
https://www.vandaaginside.nl/artikelen/ ... schien-wel
Last edited by Joenepsv on 19 Jul 2024, 17:40, edited 1 time in total.
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Eigenlijk ben ik het daar wel mee eens. Wijndal heeft het itt die andere twee tenminste ooit laten zien en als hij ergens een resetknop heeft gevonden dan denk ik dat hij beter is dan die andere twee flapdrollen.ShovingNE2 wrote: ↑19 Jul 2024, 17:10 Ik zie liever Rensch of Soesje op linksback. WIjndal kon er echt wel wat van bij AZ. Wie weet krijgt Fabiola het er wel uit.
- These users thanked the author 11 Tinus for the post:
- ShovingNE2
- VeresRivne
- Vedette
Er is ook een balletvariant, die is nog erger.
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
SLAVA UKRAINE!!!
- GillesdelaCroquette
Ik word wel een beetje moe van de schier oneindige hoeveelheid artikelen die ik de laatste dagen onder ogen krijg over hun nieuwe Italiaanse Duracellkonijn. Altijd gedacht dat in Amsterdam en omstreken Cruijff gezien werd als de uitvinder van het voetbal maar kennelijk is die titel overgegaan naar Flavio Ravioli.
- These users thanked the author GillesdelaCroquette for the post (total 3):
- Tijn • René1978 • Garnaal
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
-
- Geselecteerd voor Oranje
Jouw warme vrijdagmiddag was blijkbaar ook interessant genoeg om mensen weer eens de les te lezen over hun leedvermaak tov Ajax. Een verstandige volwassen vent als jij heeft toch wel wat beters te doen
- 29.04.2007
- Nationale topspeler
Check even wat er gebeurt op 5 seconden..
We zijn verloren dit jaar, jongens.
- These users thanked the author 29.04.2007 for the post (total 2):
- Jwoeloe • Heissenberrug
- ShovingNE2
- Site Admin
- VeresRivne
- Vedette
Kan me herrinneren dat ik in een campingwedstrijd een vrijwel identieke goal maakte, was toen een jaar of 11 en had net een Ronaldo-Inter shirtje gekocht. Mijne was nog iets mooier want hij ging via de deklat binnen. Commentaar van een van de ouders die meedeed "Verdomme het is echt een Ronaldo""29.04.2007 wrote: ↑20 Jul 2024, 09:30
Check even wat er gebeurt op 5 seconden..
We zijn verloren dit jaar, jongens.
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
SLAVA UKRAINE!!!
- MC Hammer
- International
Ik vind dat wat overdreven gesteld. Sutalo bakte er weinig van, vorig jaar, maar kan heus wel iets. Daarmee is die laatste linie + keeper gewoon top 3 materiaal in Nederland. Middenveld lijkt me saai, maar degelijk genoeg voor de top 4. De voorhoede oogt nog wat onervaren en zwak, maar juist daar missen twee basiskrachten, dus dat vertekent.
Als we Bergwijn en Brobbey meerekenen is dat toch beter dan wat AZ of Twente hebben staan op hun 11 posities?
Als we Bergwijn en Brobbey meerekenen is dat toch beter dan wat AZ of Twente hebben staan op hun 11 posities?
- These users thanked the author MC Hammer for the post:
- TylerDurdn
Hammertime!