Ajax - deel III

Clubs en wedstrijden uit de Eredivisie kunnen hier besproken worden.
Post Reply
psvgouda
Vedette
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie

Hatseflats wrote: 19 Jul 2024, 16:20 Ben nu 6 minuten aan het kijken, maar Ajax is zijn eigen helft niet eens overgekomen. Of hoort dat bij de tactiek?
Wie kijkt hier dan ook naar? Maar ieder z'n meug. Begrijp ik het goed dat ze al vanaf de aftrap achter hun eigen achterlijn staan? Knap dat ze dan nog geen goal tegen hebben gekregen
Hatseflats
Vedette

Ittot wrote: 19 Jul 2024, 16:25
Hatseflats wrote: 19 Jul 2024, 16:20 Ben nu 6 minuten aan het kijken, maar Ajax is zijn eigen helft niet eens overgekomen. Of hoort dat bij de tactiek?
Je snapt er niets van hè. Niet de bal hebben is superaanvallend totaalvoetbal van de toekomst. Net als bal onder de voet.
Ja sorry, ik vind het allemaal een beetje moeilijk te begrijpen! Hopelijk weten Brobbel en Bergwijn hoe ze dit wel in hun ene hersencel kunnen krijgen.
Kezmania
Meervoudig international

Hilarisch hoor. Het is 31 graden, vrijdagmiddag, en het kinderkoor van ome Guus zit een oefenwedstrijd van Ajax te bekritiseren en om beurten te juichen om een (ogenschijnlijk) ernstige blessure. Dit kan gewoon echt niet waar zijn kinders?!
Hatseflats
Vedette

psvgouda wrote: 19 Jul 2024, 16:26
Wie kijkt hier dan ook naar? Maar ieder z'n meug. Begrijp ik het goed dat ze al vanaf de aftrap achter hun eigen achterlijn staan? Knap dat ze dan nog geen goal tegen hebben gekregen
Supporter van Olympiakos. Sorry hoor.
Hatseflats
Vedette

Kezmania wrote: 19 Jul 2024, 16:27 Hilarisch hoor. Het is 31 graden, vrijdagmiddag, en het kinderkoor van ome Guus zit een oefenwedstrijd van Ajax te bekritiseren en om beurten te juichen om een (ogenschijnlijk) ernstige blessure. Dit kan gewoon echt niet waar zijn kinders?!
Lachen man, waarom doe je mee aan deze discussie dan?
Hatseflats
Vedette

Ugwu is normaal een CV. Staat nu op rechtsbuiten. Aglioli weet het niet meer wat ie moet doen op rechtsbuiten. :mrgreen:
Mr. Spock
Internationale topspeler
Old name: Skywalker
Clubvoorkeur: Que miras bobo?
Favoriete speler: Giorgio Chinaglia

EesEes wrote: 19 Jul 2024, 15:43
Laten we aub niet zo laag zinken dat we blij moeten zijn als spelers van de concurrent een mogelijke zware blessure oplopen. Lekker van eigen kracht uit gaan en ze op die manier van de mat voetballen zie ik veel liever.
Volledig mee eens.
Hopelijk valt het mee met de blessure van Wijndal.

Ik moet er niet aan denken dat deze kneus die er geen ene flikker van kan geblesseerd raakt en er weken of maanden uit is. Veel leuker mét hem in de basis.
ShovingNE2
Site Admin

Afschrijving 2 miljoen. Salaris vergelijkbaar denk ik. Ze willen zo graag van hem af
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Prof_napo
Internationale topspeler
Clubvoorkeur: v.v. UNA

Mr. Spock wrote: 19 Jul 2024, 16:56 Ik moet er niet aan denken dat deze kneus die er geen ene flikker van kan geblesseerd raakt en er weken of maanden uit is. Veel leuker mét hem in de basis.
Wijndal kan niet slechter zijn dan de alternatieve van afgelopen seizoen. Sosa en Avila worden er nog uit gespeelt door een stilstaande pion.
  • These users thanked the author Prof_napo for the post:
    Grasmat
    O Goleiro Grande
    Nationale topspeler
    Clubvoorkeur: PSV

Mr. Spock wrote: 19 Jul 2024, 16:56
    EesEes wrote: 19 Jul 2024, 15:43

Laten we aub niet zo laag zinken dat we blij moeten zijn als spelers van de concurrent een mogelijke zware blessure oplopen. Lekker van eigen kracht uit gaan en ze op die manier van de mat voetballen zie ik veel liever.
    Volledig mee eens.
    Hopelijk valt het mee met de blessure van Wijndal.

Ik moet er niet aan denken dat deze kneus die er geen ene flikker van kan geblesseerd raakt en er weken of maanden uit is. Veel leuker mét hem in de basis.
    Kneus die er geen flikker van kan? We hebben het hier over de beste linksback van Nederland hè? Zijn uitvallen is niet alleen als een slagaderlijke bloeding voor Ajax maar ook een vreselijk verlies van aanzien van de Eredivisie en het Nederlands voetbal 😱
    ShovingNE2
    Site Admin

Ik zie liever Rensch of Soesje op linksback. WIjndal kon er echt wel wat van bij AZ. Wie weet krijgt Fabiola het er wel uit.
    Joenepsv
    Legende

ShovingNE2 wrote: 19 Jul 2024, 17:10 Ik zie liever Rensch of Soesje op linksback. WIjndal kon er echt wel wat van bij AZ. Wie weet krijgt Fabiola het er wel uit.
    Ja vergis je niet. Mits fit en als de heren er een beetje zin in hebben dan heeft Ajax nog steeds de beste linkerflank van Europa.

https://www.vandaaginside.nl/artikelen/ ... schien-wel
    Last edited by Joenepsv on 19 Jul 2024, 17:40, edited 1 time in total.
    11 Tinus
    Legende
    Clubvoorkeur: Philips

ShovingNE2 wrote: 19 Jul 2024, 17:10 Ik zie liever Rensch of Soesje op linksback. WIjndal kon er echt wel wat van bij AZ. Wie weet krijgt Fabiola het er wel uit.
    Eigenlijk ben ik het daar wel mee eens. Wijndal heeft het itt die andere twee tenminste ooit laten zien en als hij ergens een resetknop heeft gevonden dan denk ik dat hij beter is dan die andere twee flapdrollen.
  • These users thanked the author 11 Tinus for the post:
    ShovingNE2
    Grasmat
    Lid van verdienste
    Favoriete speler: Dn Flamingo

Mocht het onder die Ravioli nu óók weer niet gaan lukken dan lijkt me de enige optie dat ze zich gaan richten op deze taal van de sport, ze hebben er al de selectie voor:

VeresRivne
    Vedette

Grasmat wrote: 19 Jul 2024, 18:52 Mocht het onder die Ravioli nu óók weer niet gaan lukken dan lijkt me de enige optie dat ze zich gaan richten op deze taal van de sport, ze hebben er al de selectie voor:

Er is ook een balletvariant, die is nog erger.
    It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
    SLAVA UKRAINE!!!
    GillesdelaCroquette
    Internationale topspeler

Ik word wel een beetje moe van de schier oneindige hoeveelheid artikelen die ik de laatste dagen onder ogen krijg over hun nieuwe Italiaanse Duracellkonijn. Altijd gedacht dat in Amsterdam en omstreken Cruijff gezien werd als de uitvinder van het voetbal maar kennelijk is die titel overgegaan naar Flavio Ravioli.
  • These users thanked the author GillesdelaCroquette for the post (total 3):
    TijnRené1978Garnaal
    When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
    RPSV94
    Geselecteerd voor Oranje

Kezmania wrote: 19 Jul 2024, 16:27 Hilarisch hoor. Het is 31 graden, vrijdagmiddag, en het kinderkoor van ome Guus zit een oefenwedstrijd van Ajax te bekritiseren en om beurten te juichen om een (ogenschijnlijk) ernstige blessure. Dit kan gewoon echt niet waar zijn kinders?!
    Jouw warme vrijdagmiddag was blijkbaar ook interessant genoeg om mensen weer eens de les te lezen over hun leedvermaak tov Ajax. Een verstandige volwassen vent als jij heeft toch wel wat beters te doen ;)
    29.04.2007
    Nationale topspeler

Check even wat er gebeurt op 5 seconden..
    We zijn verloren dit jaar, jongens.
  • These users thanked the author 29.04.2007 for the post (total 2):
    JwoeloeHeissenberrug
    ShovingNE2
    Site Admin

Oh fuck.
    SKERLA
    Legende
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

Laat Schouten, Boszcagli en al die anderen dan ook maar gaan, het heeft allemaal toch geen zin meer.
    VeresRivne
    Vedette

29.04.2007 wrote: 20 Jul 2024, 09:30

Check even wat er gebeurt op 5 seconden..
    We zijn verloren dit jaar, jongens.
    Kan me herrinneren dat ik in een campingwedstrijd een vrijwel identieke goal maakte, was toen een jaar of 11 en had net een Ronaldo-Inter shirtje gekocht. Mijne was nog iets mooier want hij ging via de deklat binnen. Commentaar van een van de ouders die meedeed "Verdomme het is echt een Ronaldo"" 8)
    It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
    SLAVA UKRAINE!!!
    Teletubby
    Nationale topspeler

Jongens dit is toch een opstelling van FC Utrecht, dit kan echt niet.
    Jwoeloe
    Moderator

Europees voetbal halen wordt nog billenknijpen als je daarmee aan komt zetten.
    MC Hammer
    International

Ik vind dat wat overdreven gesteld. Sutalo bakte er weinig van, vorig jaar, maar kan heus wel iets. Daarmee is die laatste linie + keeper gewoon top 3 materiaal in Nederland. Middenveld lijkt me saai, maar degelijk genoeg voor de top 4. De voorhoede oogt nog wat onervaren en zwak, maar juist daar missen twee basiskrachten, dus dat vertekent.

Als we Bergwijn en Brobbey meerekenen is dat toch beter dan wat AZ of Twente hebben staan op hun 11 posities?
  • These users thanked the author MC Hammer for the post:
    TylerDurdn
    Hammertime!
    ruuddevil
    Legende

Is dat het dameselftal?
    Post Reply