Transferwindow 2024/25
-
- Legende
Ik begrijp dat de TD de kaarten tegen de borst houdt, maar het moet wel raar lopen wil PSV niet nog een linksback en/of multifunctionele back gaan halen deze zomer. Net zoals een trainer zegt niemand te willen verkopen. Dat deed Jans ook met Flamingo een paar dagen voor zijn vertrek terwijl er al weken een transfer naar PSV op handen was. Ook daarom kijk wat ze doen in plaats van wat ze zeggen.
Iedereen ziet dat het achterin dun is, los van de onzekerheid van de eenjarige contracten en blessures. Dus logisch is dat er uiteindelijk alsnog daar wat gedaan wordt buiten een RCV voor de basis.
Iedereen ziet dat het achterin dun is, los van de onzekerheid van de eenjarige contracten en blessures. Dus logisch is dat er uiteindelijk alsnog daar wat gedaan wordt buiten een RCV voor de basis.
-
- Regelmatige invaller
- Clubvoorkeur: PSV
Helemaal eens, was sowieso al nodig. Mauro is een geweldige jongen voor de selectie, maar geen zekerheid en onvoldoende voor CL niveau op LB.ShovingNE2 wrote: ↑20 Jul 2024, 12:40 Even deze bumpen. Het is al een tijdje stil hier.
Mauro naar de kant met hamstringproblemen. Liever nu dan 2 september (liever helemaal niet uiteraard). Maar hier moet wat bij.
Laat het schip maar komen zou ik zeggen, huur of transfer
- De Realist
- Internationale topspeler
John? Nee laat die maar boven de rivierenDE MADERA 76 wrote: ↑20 Jul 2024, 12:44Helemaal eens, was sowieso al nodig. Mauro is een geweldige jongen voor de selectie, maar geen zekerheid en onvoldoende voor CL niveau op LB.ShovingNE2 wrote: ↑20 Jul 2024, 12:40 Even deze bumpen. Het is al een tijdje stil hier.
Mauro naar de kant met hamstringproblemen. Liever nu dan 2 september (liever helemaal niet uiteraard). Maar hier moet wat bij.
Laat het schip maar komen zou ik zeggen, huur of transfer
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
- ShovingNE2
- Site Admin
Dat kan zijn. En dat is deels mooi. Maar nu alweer ijs op de hamstring. Ik zet in op 10 wedstrijden basis voor Oppegard als er niemand bij komt.Trixm wrote: ↑20 Jul 2024, 12:42Het valt wel mee, hij zit er in ieder geval breedlachend bij.ShovingNE2 wrote: ↑20 Jul 2024, 12:40 Even deze bumpen. Het is al een tijdje stil hier.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- Regelmatige invaller
-
- Legende
Heeft Van Aanholt eigenlijk al een nieuwe club? Ik vond dat als back-up en in de keren dat hij mee mocht doen echt een meer dan prima speler.
- These users thanked the author TomPSV for the post:
- De Realist
- Klapstoel
- Basisspeler
Valentin Barco voor één jaar huren eventueel met optie tot koop
https://www.transfermarkt.nl/valentin-b ... ler/849410
https://www.transfermarkt.nl/valentin-b ... ler/849410
- These users thanked the author Klapstoel for the post (total 2):
- DeBruyne • DoubleUCoolman
- DonyellMalen
- Legende
Yep, die noemde ik laatste ook al. Maar om een linksback kan je nu niet heen. Er moet er echt een bij. Mauro weer geblesseerd.. dat is gewoon een te groot risico (nog afgezien of hij goed genoeg is voor de basis op CL-niveau). Voor je het weet sta je met Oppergod op linksback tegen Real Madrid, dat moeten we niet hebben.
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Ik zou het best aandurven met Pattie voor 30 wedstrijden.
- These users thanked the author 11 Tinus for the post:
- De Realist
-
- Nationale topspeler
Ik zet het op veel meer dan dat. Lijkt mij dat Dest ook niet volledig 110% fit uit de winterstop komt. De kans dat hij dan al alles kan spelen lijkt mij vrij nihil. Dan moet je dus nog kunnen rekenen op Mauro en oppergard. Dat gaat totaal niet werken. Oppergard laten gaan en nog een linksback halen is de enige oplossing.ShovingNE2 wrote: ↑20 Jul 2024, 12:53Dat kan zijn. En dat is deels mooi. Maar nu alweer ijs op de hamstring. Ik zet in op 10 wedstrijden basis voor Oppegard als er niemand bij komt.
-
- Vedette
Gezien de huidige situatie en bezetting was het best logisch geweest om PvA nog een jaar langer aan boord te houden.
- These users thanked the author Chucky for the post:
- Eindhovenvoetbal
-
- Nationale topspeler
In de verdediging heb je nu dus PvA, Sambo, ABK en Ramalho laten gaan en hiervoor is tot nu toe alleen Flamingo teruggekomen. De overgebleven verdedigers zijn als volgt: voor linksback oppergard (te licht voor PSV), Mauro (blessure gevoelig), Dest (pas begin 2025 weer terug). Voor lcv Boscagli (1 jarig contract dus verlengen of verkopen), Obispo (blessuregevoelig en te licht voor PSV). Voor RCV Flamingo (prima maar nog niet meteen basis kwaliteit) en met potlood Sepp. Voor rechtsback Teze (1 jarig contract dus verlengen of verkopen).
Nog enorm veel onduidelijkheden in de verdediging en ik zou het onbegrijpelijk vinden als we volgens Rik alleen nog maar concreet op zoek zijn naar een RCV. Er moet zeker nog een RB en LB die ook centraal zou kunnen spelen bij.
Nog enorm veel onduidelijkheden in de verdediging en ik zou het onbegrijpelijk vinden als we volgens Rik alleen nog maar concreet op zoek zijn naar een RCV. Er moet zeker nog een RB en LB die ook centraal zou kunnen spelen bij.
- ShovingNE2
- Site Admin
Als het net zo verloopt als met Boscagli (355 dagen voordat hij zijn eerste 90 minuten maakte) dan is hij er in speelronde 29 weer bij voor een hele wedstrijd: 10 april.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Deze opsomming zegt genoeg idd. En kijk even naar wat we aan 'overschot' hebben qua middenvelders en aanvallers.Teletubby wrote: ↑20 Jul 2024, 13:40 In de verdediging heb je nu dus PvA, Sambo, ABK en Ramalho laten gaan en hiervoor is tot nu toe alleen Flamingo teruggekomen. De overgebleven verdedigers zijn als volgt: voor linksback oppergard (te licht voor PSV), Mauro (blessure gevoelig), Dest (pas begin 2025 weer terug). Voor lcv Boscagli (1 jarig contract dus verlengen of verkopen), Obispo (blessuregevoelig en te licht voor PSV). Voor RCV Flamingo (prima maar nog niet meteen basis kwaliteit) en met potlood Sepp. Voor rechtsback Teze (1 jarig contract dus verlengen of verkopen).
-
- Nationale topspeler
Hoe is het met die Mexicaan die een tijdje geleden door volgens mij Armada werd gelinkt aan ons? Kwam ook in de Mexicaanse media, volgens mij kon die LCV en linksback spelen. Zo een speler heb je nodig.
Zou 5,5 miljoen moeten kosten.
https://www.voetbalprimeur.be/nieuws/12 ... quete.html
-
- Moderator
In mijn ogen kan een speler in het huidige systeem van PSV niet zowel linkscentraal als linksback spelen, aangezien links in aanvallend opzicht de overlappende kant is. Dat maakt het vrijwel onmogelijk om een speler te vinden die beide posities kan bekleden. Rechts had dat dan bijv. wel gekund, aangezien dat de meer knijpende kant is om in balbezit tot een 3 mans achterhoede te komen.Teletubby wrote: ↑20 Jul 2024, 14:04 Hoe is het met die Mexicaan die een tijdje geleden door volgens mij Armada werd gelinkt aan ons? Kwam ook in de Mexicaanse media, volgens mij kon die LCV en linksback spelen. Zo een speler heb je nodig.
-
- Vedette
Ik vond dat er vorig jaar vrij goede verdediging stond. Niet voor niets hadden we maar 21 tegengoals in Eredivisie.
- These users thanked the author Rikkert1234 for the post:
- Mithras