Transferwindow 2024/25

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Trixm
Vedette

Uit voorzorg bestaat niet meer blijkbaar.
Saibari is underrated.
Massimo
Legende

Ik begrijp dat de TD de kaarten tegen de borst houdt, maar het moet wel raar lopen wil PSV niet nog een linksback en/of multifunctionele back gaan halen deze zomer. Net zoals een trainer zegt niemand te willen verkopen. Dat deed Jans ook met Flamingo een paar dagen voor zijn vertrek terwijl er al weken een transfer naar PSV op handen was. Ook daarom kijk wat ze doen in plaats van wat ze zeggen.

Iedereen ziet dat het achterin dun is, los van de onzekerheid van de eenjarige contracten en blessures. Dus logisch is dat er uiteindelijk alsnog daar wat gedaan wordt buiten een RCV voor de basis.
DE MADERA 76
Regelmatige invaller
Clubvoorkeur: PSV

ShovingNE2 wrote: 20 Jul 2024, 12:40 Even deze bumpen. Het is al een tijdje stil hier.

Mauro naar de kant met hamstringproblemen. Liever nu dan 2 september (liever helemaal niet uiteraard). Maar hier moet wat bij.
Helemaal eens, was sowieso al nodig. Mauro is een geweldige jongen voor de selectie, maar geen zekerheid en onvoldoende voor CL niveau op LB.

Laat het schip maar komen zou ik zeggen, huur of transfer
De Realist
Internationale topspeler

DE MADERA 76 wrote: 20 Jul 2024, 12:44
ShovingNE2 wrote: 20 Jul 2024, 12:40 Even deze bumpen. Het is al een tijdje stil hier.

Mauro naar de kant met hamstringproblemen. Liever nu dan 2 september (liever helemaal niet uiteraard). Maar hier moet wat bij.
Helemaal eens, was sowieso al nodig. Mauro is een geweldige jongen voor de selectie, maar geen zekerheid en onvoldoende voor CL niveau op LB.

Laat het schip maar komen zou ik zeggen, huur of transfer
John? Nee laat die maar boven de rivieren
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
RIO
Legende
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Boot.
ShovingNE2
Site Admin

Trixm wrote: 20 Jul 2024, 12:42

Het valt wel mee, hij zit er in ieder geval breedlachend bij.
Dat kan zijn. En dat is deels mooi. Maar nu alweer ijs op de hamstring. Ik zet in op 10 wedstrijden basis voor Oppegard als er niemand bij komt.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
DE MADERA 76
Regelmatige invaller

RIO wrote: 20 Jul 2024, 12:47Boot.
Die bedoel ik idd. Schip is een wat elegantere versie van boot
TomPSV
Legende

Heeft Van Aanholt eigenlijk al een nieuwe club? Ik vond dat als back-up en in de keren dat hij mee mocht doen echt een meer dan prima speler.
  • These users thanked the author TomPSV for the post:
    De Realist
    SKERLA
    Legende
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

Jan Heintze terughalen.
    Klapstoel
    Basisspeler

Valentin Barco voor één jaar huren eventueel met optie tot koop

https://www.transfermarkt.nl/valentin-b ... ler/849410
  • These users thanked the author Klapstoel for the post (total 2):
    DeBruyneDoubleUCoolman
    DonyellMalen
    Legende

Yep, die noemde ik laatste ook al. Maar om een linksback kan je nu niet heen. Er moet er echt een bij. Mauro weer geblesseerd.. dat is gewoon een te groot risico (nog afgezien of hij goed genoeg is voor de basis op CL-niveau). Voor je het weet sta je met Oppergod op linksback tegen Real Madrid, dat moeten we niet hebben.
    11 Tinus
    Legende
    Clubvoorkeur: Philips

TomPSV wrote: 20 Jul 2024, 13:03 Heeft Van Aanholt eigenlijk al een nieuwe club? Ik vond dat als back-up en in de keren dat hij mee mocht doen echt een meer dan prima speler.
    Ik zou het best aandurven met Pattie voor 30 wedstrijden.
  • These users thanked the author 11 Tinus for the post:
    De Realist
    Teletubby
    Nationale topspeler

ShovingNE2 wrote: 20 Jul 2024, 12:53
    Trixm wrote: 20 Jul 2024, 12:42

Het valt wel mee, hij zit er in ieder geval breedlachend bij.
    Dat kan zijn. En dat is deels mooi. Maar nu alweer ijs op de hamstring. Ik zet in op 10 wedstrijden basis voor Oppegard als er niemand bij komt.
    Ik zet het op veel meer dan dat. Lijkt mij dat Dest ook niet volledig 110% fit uit de winterstop komt. De kans dat hij dan al alles kan spelen lijkt mij vrij nihil. Dan moet je dus nog kunnen rekenen op Mauro en oppergard. Dat gaat totaal niet werken. Oppergard laten gaan en nog een linksback halen is de enige oplossing.
  • These users thanked the author Teletubby for the post (total 2):
    ChuckyDoperwt11
    Chucky
    Vedette

Gezien de huidige situatie en bezetting was het best logisch geweest om PvA nog een jaar langer aan boord te houden.
  • These users thanked the author Chucky for the post:
    Eindhovenvoetbal
    11 Tinus
    Legende

De winterstop? Het kan makkelijk tot eind februari of begin maart duren. Dat zijn 15 wedstrijden extra.
    Teletubby
    Nationale topspeler

In de verdediging heb je nu dus PvA, Sambo, ABK en Ramalho laten gaan en hiervoor is tot nu toe alleen Flamingo teruggekomen. De overgebleven verdedigers zijn als volgt: voor linksback oppergard (te licht voor PSV), Mauro (blessure gevoelig), Dest (pas begin 2025 weer terug). Voor lcv Boscagli (1 jarig contract dus verlengen of verkopen), Obispo (blessuregevoelig en te licht voor PSV). Voor RCV Flamingo (prima maar nog niet meteen basis kwaliteit) en met potlood Sepp. Voor rechtsback Teze (1 jarig contract dus verlengen of verkopen).

Nog enorm veel onduidelijkheden in de verdediging en ik zou het onbegrijpelijk vinden als we volgens Rik alleen nog maar concreet op zoek zijn naar een RCV. Er moet zeker nog een RB en LB die ook centraal zou kunnen spelen bij.
  • These users thanked the author Teletubby for the post (total 3):
    TomPSV11 TinusdannyPSV
    ShovingNE2
    Site Admin

11 Tinus wrote: 20 Jul 2024, 13:35 De winterstop? Het kan makkelijk tot eind februari of begin maart duren. Dat zijn 15 wedstrijden extra.
    Als het net zo verloopt als met Boscagli (355 dagen voordat hij zijn eerste 90 minuten maakte) dan is hij er in speelronde 29 weer bij voor een hele wedstrijd: 10 april.
    "When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
    11 Tinus
    Legende

Teletubby wrote: 20 Jul 2024, 13:40 In de verdediging heb je nu dus PvA, Sambo, ABK en Ramalho laten gaan en hiervoor is tot nu toe alleen Flamingo teruggekomen. De overgebleven verdedigers zijn als volgt: voor linksback oppergard (te licht voor PSV), Mauro (blessure gevoelig), Dest (pas begin 2025 weer terug). Voor lcv Boscagli (1 jarig contract dus verlengen of verkopen), Obispo (blessuregevoelig en te licht voor PSV). Voor RCV Flamingo (prima maar nog niet meteen basis kwaliteit) en met potlood Sepp. Voor rechtsback Teze (1 jarig contract dus verlengen of verkopen).

Nog enorm veel onduidelijkheden in de verdediging en ik zou het onbegrijpelijk vinden als we volgens Rik alleen nog maar concreet op zoek zijn naar een RCV. Er moet zeker nog een RB en LB die ook centraal zou kunnen spelen bij.
    Deze opsomming zegt genoeg idd. En kijk even naar wat we aan 'overschot' hebben qua middenvelders en aanvallers.
    TomPSV
    Legende

Verdediging is voor mijn gevoel al sinds de periode Alex/Gomes een zorgenkindje bij PSV. Altijd de linie die ze een beetje vergeten of waarbij we allerlei noodgrepen moeten uithalen als er iemand geblesseerd raakt
    SKERLA
    Legende
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

Het zou erg mooi zijn als, tegen ieders verwachtingen in, vdBlaak de 'Babadi' van dit seizoen wordt.
    René1978
    Nationale topspeler

Daarom hanteert Bosz ook het principe 'de aanval is de beste verdediging' 😁
    Teletubby
    Nationale topspeler

Hoe is het met die Mexicaan die een tijdje geleden door volgens mij Armada werd gelinkt aan ons? Kwam ook in de Mexicaanse media, volgens mij kon die LCV en linksback spelen. Zo een speler heb je nodig.

Zou 5,5 miljoen moeten kosten.

https://www.voetbalprimeur.be/nieuws/12 ... quete.html
    040-076
    Meervoudig international

SKERLA wrote: 20 Jul 2024, 13:52 Het zou erg mooi zijn als, tegen ieders verwachtingen in, vdBlaak de 'Babadi' van dit seizoen wordt.
    Of die Merien de Willems van destijds.
    Marcel for president!
    Jwoeloe
    Moderator

Teletubby wrote: 20 Jul 2024, 14:04 Hoe is het met die Mexicaan die een tijdje geleden door volgens mij Armada werd gelinkt aan ons? Kwam ook in de Mexicaanse media, volgens mij kon die LCV en linksback spelen. Zo een speler heb je nodig.

Zou 5,5 miljoen moeten kosten.

https://www.voetbalprimeur.be/nieuws/12 ... quete.html
    In mijn ogen kan een speler in het huidige systeem van PSV niet zowel linkscentraal als linksback spelen, aangezien links in aanvallend opzicht de overlappende kant is. Dat maakt het vrijwel onmogelijk om een speler te vinden die beide posities kan bekleden. Rechts had dat dan bijv. wel gekund, aangezien dat de meer knijpende kant is om in balbezit tot een 3 mans achterhoede te komen.
  • These users thanked the author Jwoeloe for the post:
    Smeets14
    Rikkert1234
    Vedette

TomPSV wrote: 20 Jul 2024, 13:52 Verdediging is voor mijn gevoel al sinds de periode Alex/Gomes een zorgenkindje bij PSV. Altijd de linie die ze een beetje vergeten of waarbij we allerlei noodgrepen moeten uithalen als er iemand geblesseerd raakt
    Ik vond dat er vorig jaar vrij goede verdediging stond. Niet voor niets hadden we maar 21 tegengoals in Eredivisie.
  • These users thanked the author Rikkert1234 for the post:
    Mithras
    Post Reply