Earnie gaat loco, loco
https://www.transfermarkt.nl/bradley-lo ... ler/805908
Wat een onzin. PSV is gewoon kei hard bezig met defensieve versterkingen. Dat ze zo het seizoen willen beginnen verzin je gewoon.AddoCultheld wrote: ↑20 Jul 2024, 14:47 Tja weinig medelijden mee. Om zo dun bezet het seizoen überhaupt te willen beginnen is vragen om problemen. Mauro en Obispo kan je gewoon fysiek niet op bouwen.
Dat laatste wil ik vooral horen de komende dagen.DonyellMalen wrote: ↑20 Jul 2024, 15:01 Precies, men was al bezig met een rechter centrale verdediger en daar gaat nu ongetwijfeld een linksback bijkomen.
Verschil is wel dat we nog geen grote verkoop hebben gedaan en PSV dat blijkbaar ook niet wil. Het "was" niet nodig omdat ze maar een paar aankopen wilde doen, maar nu moet je meer kopen en dat kan niet altijd zonder iets weg te doen.Josef Dettelbacher wrote: ↑20 Jul 2024, 16:33 Vorig jaar had PSV de beste transferzomer in 20 jaar, misschien wel van deze eeuw of een jaar of 40. We zitten financieel op rozen, dus hoe krijg je het voor elkaar om te denken dat PSV "mager bezet" aan het seizoen wil beginnen?
Omdat de balans compleet zoek is. We spelen een 2e oefenwedstrijd met Bakayoko Pepi en Driouech en achterin staan 15 a 18 jarige en Oppegard.Josef Dettelbacher wrote: ↑20 Jul 2024, 16:33 Vorig jaar had PSV de beste transferzomer in 20 jaar, misschien wel van deze eeuw of een jaar of 40. We zitten financieel op rozen, dus hoe krijg je het voor elkaar om te denken dat PSV "mager bezet" aan het seizoen wil beginnen?
Of wij wat horen de komende dagen zou een kleine toegevoegde waarde zijn, idd zeker altijd leuk om meegenomen te worden in een nieuwe transfer. Maar laat er maar vooral een tweetal goede verdedigende aanwinsten (rcv & lb) staan als het er weer om gaat: dát is wat telt, supporters van tevoren tevreden stellen is aardig, maar uiteindelijk bijzaak natuurlijk. Als er een stilte een fantastische transfer gaat plaatsvinden, is dat prachtig. En dat kunnen wijShovingNE2 wrote: ↑20 Jul 2024, 16:31Dat laatste wil ik vooral horen de komende dagen.DonyellMalen wrote: ↑20 Jul 2024, 15:01 Precies, men was al bezig met een rechter centrale verdediger en daar gaat nu ongetwijfeld een linksback bijkomen.
Tja. Een weekje of wat terug twitterde RikElfrink nog een lijstje met verlengingen en aangetrokken spelers. Daaruit blijkt wat mij betreft voldoende dat Earnie niet met de benen op tafel aan het afwachten is. Daarnaast hebben we dit seizoen de luxe van de directe Europese plaatsing, en de eerste wedstrijd van het seizoen is pas op 10 augustus, thuis tegen RKC.11 Tinus wrote: ↑20 Jul 2024, 16:40Omdat de balans compleet zoek is. We spelen een 2e oefenwedstrijd met Bakayoko Pepi en Driouech en achterin staan 15 a 18 jarige en Oppegard.Josef Dettelbacher wrote: ↑20 Jul 2024, 16:33 Vorig jaar had PSV de beste transferzomer in 20 jaar, misschien wel van deze eeuw of een jaar of 40. We zitten financieel op rozen, dus hoe krijg je het voor elkaar om te denken dat PSV "mager bezet" aan het seizoen wil beginnen?
In de verdediging is er ook toen nog steeds heel matig ingekocht. De verdediging stond als een huis, maar bij blessures van Bosca of Teze hadden we echt een groot probleem gehad. Godzijdank is dat niet gebeurd en heeft the Bosz de spelers die er al waren zo’n 30% beter gemaakt.Josef Dettelbacher wrote: ↑20 Jul 2024, 16:33 Vorig jaar had PSV de beste transferzomer in 20 jaar, misschien wel van deze eeuw of een jaar of 40. We zitten financieel op rozen, dus hoe krijg je het voor elkaar om te denken dat PSV "mager bezet" aan het seizoen wil beginnen?
Ik denk dat hij sowieso met Liverpool mee gaan naar het trainingskamp in Amerika. En Liverpool heeft nog niet de haast om voor hun nog 25% te dalen qua vraagprijs terwijl alles nog moet losbarsten.
Je vergeet Schouten als verdedigende optie. En eerlijk gezegd is die paniek er élk seizoen, ik ben inmiddels niet anders gewend.Bubba Gump wrote: ↑20 Jul 2024, 17:18In de verdediging is er ook toen nog steeds heel matig ingekocht. De verdediging stond als een huis, maar bij blessures van Bosca of Teze hadden we echt een groot probleem gehad. Godzijdank is dat niet gebeurd en heeft the Bosz de spelers die er al waren zo’n 30% beter gemaakt.Josef Dettelbacher wrote: ↑20 Jul 2024, 16:33 Vorig jaar had PSV de beste transferzomer in 20 jaar, misschien wel van deze eeuw of een jaar of 40. We zitten financieel op rozen, dus hoe krijg je het voor elkaar om te denken dat PSV "mager bezet" aan het seizoen wil beginnen?
En nu zit je zonder Ramalho, Dest en Bella en zijn Oppegaard, Mauro, Obispo geblesseerd geraakt. Je hebt nu dus 3 fitte en basiswaardige verdedigers tot je beschikking (met Flamningo er nog bij). Natuurlijk is er nog even, maar dan is het toch logisch dat mensen zich enigszins zorgen beginnen te maken over hoe we tegen Feyenoord aan de aftrap gaan verschijnen?
Ik vermoed dat vAanholt's salaris/inbreng verhouding als een beetje uit het gewenste/gehoopte lood beoordeeld is, en dat daarom besloten is hem niet langer te binden.
Dat is zeker begrijpelijk. Maar 'c'est le ton qui fait la musique', hè? Sommige mensen poepen de hele pamper vol als een Mauro of een Oppegård geblesseerd naar de kant gaat. Zóveel poep kan ik niet meer aan, ben al een tijdje uit de luiers en dat wil ik graag zou houdenBubba Gump wrote: ↑20 Jul 2024, 17:18In de verdediging is er ook toen nog steeds heel matig ingekocht. De verdediging stond als een huis, maar bij blessures van Bosca of Teze hadden we echt een groot probleem gehad. Godzijdank is dat niet gebeurd en heeft the Bosz de spelers die er al waren zo’n 30% beter gemaakt.Josef Dettelbacher wrote: ↑20 Jul 2024, 16:33 Vorig jaar had PSV de beste transferzomer in 20 jaar, misschien wel van deze eeuw of een jaar of 40. We zitten financieel op rozen, dus hoe krijg je het voor elkaar om te denken dat PSV "mager bezet" aan het seizoen wil beginnen?
En nu zit je zonder Ramalho, Dest , Van Aanholt en Bella en zijn Oppegaard, Mauro, Obispo geblesseerd geraakt. Je hebt nu dus 3 fitte en basiswaardige verdedigers tot je beschikking (met Flamningo er nog bij). Natuurlijk is er nog even, maar dan is het toch logisch dat mensen zich enigszins zorgen beginnen te maken over hoe we tegen Feyenoord aan de aftrap gaan verschijnen?