Want als hij daar naartoe gaan maakt het uit voor PSV?Peerke1981 wrote: ↑20 Jul 2024, 18:22 Weet iemand of Joao Neves van Benfica eenzelfde type middenvelder is als Veerman? Schijnt def naar PSG te vertrekken
Joey Veerman
-
- Jeugdspeler
- Clubvoorkeur: PSV
-
- Meervoudig international
Babadi en Land zijn nog verre van klaar om veel minuten te maken, laat staan Joey vervangen.Menno1 wrote: ↑19 Jul 2024, 22:53Op zich eens al vind ik Joey wel een unieke speler. Wat hij kan is moeilijk te vervangen. Echter vind ik wel dat dit een mogelijkheid biedt voor spelers als Babadi en Land om meer minuten te maken. Ik zou dus geen vervanger halen maar de speelwijze aan passen omdat Joey iets unieks heeft.Revolinho wrote: Ik voel ook wel dat er iemand moet vertrekken om een nieuwe impuls aan de groep te geven. Flamingo, Driouech en hopelijk vd Berg als nieuwelingen, Noa is eigenlijk ook een aanwinst t.o.v. afgelopen seizoen. Schouten en Baka wil ik liever niet kwijt, die zijn nauwelijks vervangbaar. Joey is, ondanks dat hij een geweldig seizoen heeft gedraaid, het meest vervangbaar en rijp voor een transfer na 2,5 jaar. Zijn passing is wel echt een wapen, maar je moet keuzes gaan maken op het middenveld en jongens als Land ook gaan inpassen.
Joey is wat mij betreft één van de belangrijkste schakels in ons team en spel.
Baka is wat mij betreft veel makkelijker te vervangen dan Joey, ook veel minder belangrijk voor het teamspel.
Daarbij, maar dat is persoonlijk, denk ik dat Baka z’n top al achter zich heeft, en is dit de kans om hem voor de hoofdprijs te verkopen.
- Maax
Jij denkt dat Baka al over z'n top is? Iets teveel zon gepakt?Søren wrote: ↑20 Jul 2024, 18:41Babadi en Land zijn nog verre van klaar om veel minuten te maken, laat staan Joey vervangen.Menno1 wrote: ↑19 Jul 2024, 22:53
Op zich eens al vind ik Joey wel een unieke speler. Wat hij kan is moeilijk te vervangen. Echter vind ik wel dat dit een mogelijkheid biedt voor spelers als Babadi en Land om meer minuten te maken. Ik zou dus geen vervanger halen maar de speelwijze aan passen omdat Joey iets unieks heeft.
Joey is wat mij betreft één van de belangrijkste schakels in ons team en spel.
Baka is wat mij betreft veel makkelijker te vervangen dan Joey, ook veel minder belangrijk voor het teamspel.
Daarbij, maar dat is persoonlijk, denk ik dat Baka z’n top al achter zich heeft, en is dit de kans om hem voor de hoofdprijs te verkopen.
- ShovingNE2
- Site Admin
Volgens mij was Roger niet echt fan van Veerman omdat hij niet alle facetten beheerste als middenvelder.Peerke1981 wrote: ↑20 Jul 2024, 18:33 Als Benfica eenzelfde type wil halen, dan zal Veerman wellicht echt in beeld zijn bij Benfica
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
Nee hoor, ik vind m gewoon niet zo goed, maar zoals gezegd, da’s persoonlijk.
Hij is nu enorm gehyped, heeft dit seizoen goede fases gehad maar ook hele slechte, en ben bang dat hij, indien hij blijft, komend seizoen door de mand valt.
Dus dan is dit het moment om m te verkopen en de hype rondom te verzilveren.
Leuke jongen trouwens onze Baka, echte PSV-er, super leuk!
- Maax
Ondanks dat ik wel iets kan vinden in wat je zegt (heb me in het stadion ook vaak zat geërgerd aan hem), onderschat je denk ik dat Johan pas net 21 is. Zijn eerste seizoen als basisspeler en staat in elk lijstje van de rechtsbuitens enorm hoog. Denk dat je hem wellicht wat onderschat, die gaat vlammen als hij nog een jaar blijft. Helemaal met zijn motivatie en zoals je mooi zegt hart voor de clubSøren wrote: ↑20 Jul 2024, 18:54Nee hoor, ik vind m gewoon niet zo goed, maar zoals gezegd, da’s persoonlijk.
Hij is nu enorm gehyped, heeft dit seizoen goede fases gehad maar ook hele slechte, en ben bang dat hij, indien hij blijft, komend seizoen door de mand valt.
Dus dan is dit het moment om m te verkopen en de hype rondom te verzilveren.
Leuke jongen trouwens onze Baka, echte PSV-er, super leuk!
-
- Internationale topspeler
Dat was de Veerman van 2 jaar geleden...ShovingNE2 wrote: ↑20 Jul 2024, 18:51Volgens mij was Roger niet echt fan van Veerman omdat hij niet alle facetten beheerste als middenvelder.Peerke1981 wrote: ↑20 Jul 2024, 18:33 Als Benfica eenzelfde type wil halen, dan zal Veerman wellicht echt in beeld zijn bij Benfica
-
- Vedette
Wat ik vooral denk dat het probleem is met Veerman is dat hij tekort komt voor de absolute top en clubs daaronder hem niet kunnen betalen. Blijft ook vrij rustig rondom hem.
- Hatseflats
- Vedette
Wat een onzin. Waarom zou hij tekort komen voor de absolute top? Waarom zou hij zich daar niet verder ontwikkelen? Als hij het nu al kan laten zien in de CL, waarom dan niet bij een topclub?Rikkert1234 wrote: ↑21 Jul 2024, 09:04 Wat ik vooral denk dat het probleem is met Veerman is dat hij tekort komt voor de absolute top en clubs daaronder hem niet kunnen betalen. Blijft ook vrij rustig rondom hem.
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
De kern van zijn opmerking deel ik wel. Dat is dat Veerman heel duur is voor clubs die net onder de absolute top zitten. Ik noem maar een Dortmund, Newcastle, Juventus etc. Daarnaast denk ik dat de PL niet de competitie is waar Veerman het beste past. En daar zit wel het geld.Hatseflats wrote: ↑21 Jul 2024, 09:11Wat een onzin. Waarom zou hij tekort komen voor de absolute top? Waarom zou hij zich daar niet verder ontwikkelen? Als hij het nu al kan laten zien in de CL, waarom dan niet bij een topclub?Rikkert1234 wrote: ↑21 Jul 2024, 09:04 Wat ik vooral denk dat het probleem is met Veerman is dat hij tekort komt voor de absolute top en clubs daaronder hem niet kunnen betalen. Blijft ook vrij rustig rondom hem.
- Hatseflats
- Vedette
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Ik denk dat die clubs hem niet nemen maar is dat hetzelfde als dat hij te kort komt?Hatseflats wrote: ↑21 Jul 2024, 09:21Dat klopt en dat ontken ik ook niet. Mijn punt ging over dat hij tekort komt voor de absolute top.
- Standbeeld
- Mister PSV
Misschien anders goed om eerst te delen wat bedoeld wordt met "de absolute top"? Ik zie Bayern, City, Arsenal en Real momenteel als absolute top. Die gaan niet komen voor Joey.Hatseflats wrote: ↑21 Jul 2024, 09:21Dat klopt en dat ontken ik ook niet. Mijn punt ging over dat hij tekort komt voor de absolute top.
- These users thanked the author Standbeeld for the post:
- Rikkert1234
-
- Vedette
De absolute top zijn een Real, Manchester City, Liverpool, Bayern etc. Hij komt daar flink wat handelingssnelheid voor tekort. Ik zie Joey zeker excelleren bij clubs die 1 treetje hoger staan dan PSV maar zoals ik zei, voor die clubs is Joey gwn rete duur want heeft een fantastisch jaar gehad en wij hoeven niet te verkopen (zie artikel van Stewart deze ochtend).Hatseflats wrote: ↑21 Jul 2024, 09:11Wat een onzin. Waarom zou hij tekort komen voor de absolute top? Waarom zou hij zich daar niet verder ontwikkelen? Als hij het nu al kan laten zien in de CL, waarom dan niet bij een topclub?Rikkert1234 wrote: ↑21 Jul 2024, 09:04 Wat ik vooral denk dat het probleem is met Veerman is dat hij tekort komt voor de absolute top en clubs daaronder hem niet kunnen betalen. Blijft ook vrij rustig rondom hem.
-
- Bankzitter
Als Benfica hem kan betalen lijkt het me een prachtige stap.
Niet iedereen zal het er mee eens zijn, maar (helaas) is Benfica is alles een net wat grotere club dan PSV. Mocht die daar hetzelfde op de mat kunnen leggen als hier, dan kan die alsnog een niveautje hoger kijken.
Niet iedereen zal het er mee eens zijn, maar (helaas) is Benfica is alles een net wat grotere club dan PSV. Mocht die daar hetzelfde op de mat kunnen leggen als hier, dan kan die alsnog een niveautje hoger kijken.
-
Ik hoop echt dat ie blijft, fantastische speler, super leuke gast, en heeft bijzondere kwaliteiten, waardoor je hem niet zomaar ff kan vervangen.
Maar als ik Joey was, en Benfica komt, dan zou ik het wel weten.
Grote club, Lissabon prachtige stad, toch enigszins in de luwte, spelen om het kampioenschap, lijkt me een fantastisch avontuur.
Maar als ik Joey was, en Benfica komt, dan zou ik het wel weten.
Grote club, Lissabon prachtige stad, toch enigszins in de luwte, spelen om het kampioenschap, lijkt me een fantastisch avontuur.
- Standbeeld
- Mister PSV
Dat geruchtje over Benfica is onzin, volgens mij. Ik keek later nog eens naar de TL van die gozer die het bracht, maar hij lijkt onzin te verkopen. Reageren ook veel mensen met lach-emoticons onder.
- Tjompie
- Internationale topspeler
- DonyellMalen
- Legende
Joey goede vitamine D gepakt op Sardinië. Geweldig dat ze weer terug zijn.
- These users thanked the author DonyellMalen for the post:
- Ardbeg
- DonyellMalen
- Legende
- DonyellMalen
- Legende