Transferwindow 2024/25
- ComeOnPSV
- Vedette
- Clubvoorkeur: PSV
https://PSV.supporters.nl/nieuws/artike ... Stadion%22
Merk je dan ook een bepaalde loyaliteit van spelers naar de club toe? Dat ze dan toch met één jaar verlengen om te voorkomen dat ze gratis de deur uit lopen?
"Die zijn er zeker wel bij, ja. Dat gaat wel prima eigenlijk. Er zijn nu met Mauro Junior, Walter Benitez, Jordan Teze, Armando Obispo en Olivier Boscagli vijf spelers die beschikken over een aflopend contract. Ik verwacht wel, eventuele transfers deze zomer daargelaten, dat de meerderheid van deze contracten verlengd gaat worden, ja. Bij sommige van die vijf heb ik er een beter gevoel bij dat we er uit gaan komen dan bij de ander, zonder daarbij in te gaan op namen."
Merk je dan ook een bepaalde loyaliteit van spelers naar de club toe? Dat ze dan toch met één jaar verlengen om te voorkomen dat ze gratis de deur uit lopen?
"Die zijn er zeker wel bij, ja. Dat gaat wel prima eigenlijk. Er zijn nu met Mauro Junior, Walter Benitez, Jordan Teze, Armando Obispo en Olivier Boscagli vijf spelers die beschikken over een aflopend contract. Ik verwacht wel, eventuele transfers deze zomer daargelaten, dat de meerderheid van deze contracten verlengd gaat worden, ja. Bij sommige van die vijf heb ik er een beter gevoel bij dat we er uit gaan komen dan bij de ander, zonder daarbij in te gaan op namen."
-
- Legende
Stewart denkt dat het grootste gedeelte van het zomerse transferwerk aan de inkomende kant bij PSV gedaan is. ,,Als de selectie zo blijft als nu, met nog een of twee nieuwe spelers via een transfer erbij? Dan zijn we heel tevreden.”
Uit het premium stukje in het ED
Uit het premium stukje in het ED
- DonyellMalen
- Legende
-
- Internationale topspeler
Mooi stuk in het ED inderdaad. Zo blij dat we mensen aan het stuur hebben die groot denken en ons ook groot willen en kunnen positioneren. Eindelijk, ik ben echt allergisch voor het kleine denken wat we jaren hebben meegemaakt.
-
Maar dan met behoud van Teze, Boscagli, Veerman en Bakayoko, ofwel bijna een utopie.
Achterin zou je dan Mauro, Oppegard, Boscagli, Obispo, Vd Berg, Flamingo, Teze, Dest hebben.
Kan ook met Bosz zijn selectie-aantallen te maken hebben, die wil geen te grote selectie.
Dus als Veerman vertrekt is er qua aantallen weer ruimte voor een extra speler en is de kans groot dat er een verdediger bijkomt.
-
Klopt misschien wel maar je weet niet wie er verkocht wordt. En hij geeft aan dat het gros van de aflopende contracten wel gaat verlengen naar zijn verwachting.Tijn wrote: ↑21 Jul 2024, 10:10Maar dan met behoud van Teze, Boscagli, Veerman en Bakayoko, ofwel bijna een utopie.
Achterin zou je dan Mauro, Oppegard, Boscagli, Obispo, Vd Berg, Flamingo, Teze, Dest hebben.
Kan ook met Bosz zijn selectie-aantallen te maken hebben, die wil geen te grote selectie.
Dus als Veerman vertrekt is er qua aantallen weer ruimte voor een extra speler en is de kans groot dat er een verdediger bijkomt.
En als iemand dat niet doet dan nog wil PSV de hoofdprijs en anders laten we niet gaan.
- These users thanked the author Ittot for the post (total 2):
- Ontbijtkoek • Tijn
- DonyellMalen
- Legende
Heb dat ook. Eindelijk iemand die groot denkt en de drive heeft (de Amerikaanse sportmentaliteit) dat alles een succes moet worden. Dat is zo ongelooflijk belangrijk voor een club, want hij neemt iedereen daarin mee.
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
"Of er aan de andere kant niet te weigeren aanbiedingen komen op onze spelers, is nu niet te voorspellen. En als zo'n bod daadwerkelijk tot een transfer zou leiden, zullen wij ook weer moeten reageren.”
-
Misschien was ik niet helemaal duidelijk, het ging me meer over de vergelijking met dat er alleen een CV en een rechtsbuiten bijkomt als de selectie compleet blijft. Dit lijkt me meer een financieel/aantallen verhaal. En de kans dat echt iedereen blijft lijkt me echt minimaal. Zodra er een uitgaande transfer is verwacht ik dat er echt nog wel een extra optie in de verdediging bij komt. Flamingo kan je nu haast niet als back-up 6 inzetten, want achterin heb je bijna geen opties. Stewart communiceert heel slim, met name het signaal dat er niks nodig is en dat wij geen haast of noodzaak hebben naar buiten uitstralen.
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Ik begreep dat je dat bedoelde, ik wilde alleen benadrukken dat Stewart dit uiteraard zegt uitgaande van behoud van alle spelers. Mocht er iemand vertrekken verandert de situatie.Tijn wrote: ↑21 Jul 2024, 11:21Misschien was ik niet helemaal duidelijk, het ging me meer over de vergelijking met dat er alleen een CV en een rechtsbuiten bijkomt als de selectie compleet blijft. Dit lijkt me meer een financieel/aantallen verhaal. En de kans dat echt iedereen blijft lijkt me echt minimaal. Zodra er een uitgaande transfer is verwacht ik dat er echt nog wel een extra optie in de verdediging bij komt. Flamingo kan je nu haast niet als back-up 6 inzetten, want achterin heb je bijna geen opties. Stewart communiceert heel slim, met name het signaal dat er niks nodig is en dat wij geen haast of noodzaak hebben naar buiten uitstralen.
Oh sorry, ik las slecht nu zie ik. Ja, dat zou kunnen. Maar ook niet
- StratumZuid
- Vedette
Ricardo Rodriguez. Mauro voldoet niet op linksback. Mocht Teze gaan zet je Jr op rechtsback en speel je na de winter met Dest op rechts, Ricardo op links en Mauro back-up.
In PHILIPS blauw St.Joris den draak doorstekende,
alles van goud
alles van goud
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Tweede zin niet geheel eens, rest wel. Benieuwd. InteressantStratumZuid wrote: ↑21 Jul 2024, 13:06 Ricardo Rodriguez. Mauro voldoet niet op linksback. Mocht Teze gaan zet je Jr op rechtsback en speel je na de winter met Dest op rechts, Ricardo op links en Mauro back-up.
- ShovingNE2
- Site Admin
Lees dit vaker: "Na de winterstop".
Gaat niet gebeuren. Voordat hij wedstrijd fit is en 90 minuten kan spelen zit je veel verder in het seizoen. Bij zelfde pad als Boscagli: 10 april of te wel speelronde 29.
- These users thanked the author ShovingNE2 for the post:
- SKERLA
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- StratumZuid
- Vedette
Des te meer is het een goede optie
alles van goud
alles van goud
- O Goleiro Grande
- Nationale topspeler
Prima optie indd, hoewel ik persoonlijk liever zie dat PSV voor zo’n positie, als concurrent van Mauro of Teze, een jonge speler (<23 jaar) gaat die kan doorgroeien en dus wat oplevert bij doorverkoop. Björn Meijer was een mooie back geweest op links en ik blijf BVB’s Tom Rothe interessant vinden. Met het vooruitzicht op Dests terugkeer lijkt me verder het huren van Valentin Barco ideaal.StratumZuid wrote: ↑21 Jul 2024, 13:06 Ricardo Rodriguez. Mauro voldoet niet op linksback. Mocht Teze gaan zet je Jr op rechtsback en speel je na de winter met Dest op rechts, Ricardo op links en Mauro back-up.
- DonyellMalen
- Legende
Ik noemde hem eerst ook, maar was daar toch wat te haastig mee. Bij nader inzien zou ik een ander type zoeken dan Rodriguez, een speler die meer zoals Dest voor een goede overlap zorgt waardoor Lang ook meer tot uiting komt. Rodriguez is dat niet, dat is meer een back voor de Teze-rol.StratumZuid wrote: ↑21 Jul 2024, 13:06 Ricardo Rodriguez. Mauro voldoet niet op linksback. Mocht Teze gaan zet je Jr op rechtsback en speel je na de winter met Dest op rechts, Ricardo op links en Mauro back-up.
- These users thanked the author DonyellMalen for the post:
- Leon77M
- StratumZuid
- Vedette
Bij Torino was hij de belangrijkste speler en aanvoerder, heeft ook een paar mooie goaltjes gemaakt afgelopen seizoen en kwam in het ultra defensive systeem daar ook vaak op linksbuiten uit wanneer ze druk gaven. Ik snap je punt, hij gaat geen 10x per wedstrijd tot de achterlijn, maar ik vind zijn ervaring en gelouterdheid belangrijker in onze situatie.
alles van goud
alles van goud
- DonyellMalen
- Legende
Dat is wel wat je nodig hebt in ons spel aan die linkerkant. Een speler die eroverheen kan, ruimte creëert voor Noa en ballen terug kan trekken op Luuk en Malik/Guus.StratumZuid wrote: ↑21 Jul 2024, 13:52 Ik snap je punt, hij gaat geen 10x per wedstrijd tot de achterlijn
-
- Legende
Dat doet Mauro ook niet echt vind ikDonyellMalen wrote: ↑21 Jul 2024, 14:03Dat is wel wat je nodig hebt in ons spel aan die linkerkant. Een speler die eroverheen kan, ruimte creëert voor Noa en ballen terug kan trekken op Luuk en Malik/Guus.StratumZuid wrote: ↑21 Jul 2024, 13:52 Ik snap je punt, hij gaat geen 10x per wedstrijd tot de achterlijn
- DonyellMalen
- Legende
Die is daar minder geschikt voor ja. Heeft niet de snelheid en power van een Dest om dat te doen. We hebben nu wél zo’n type nodig nu Dest er dit seizoen niet is (wellicht eerder, maar laten we nergens op rekenen).
- ShovingNE2
- Site Admin
Je kan ook een ander strijdplan verzinnen voor de linkerkant. Dat is het meest voor de handliggende.DonyellMalen wrote: ↑21 Jul 2024, 16:04 Die is daar minder geschikt voor ja. Heeft niet de snelheid en power van een Dest om dat te doen. We hebben nu wél zo’n type nodig nu Dest er dit seizoen niet is (wellicht eerder, maar laten we nergens op rekenen).
- Balinho
Wannéér men daartoe bereid is, zou RR ineens wellicht ineens wel een uitstekende optie zijn.ShovingNE2 wrote: ↑21 Jul 2024, 16:08Je kan ook een ander strijdplan verzinnen voor de linkerkant. Dat is het meest voor de handliggende.DonyellMalen wrote: ↑21 Jul 2024, 16:04 Die is daar minder geschikt voor ja. Heeft niet de snelheid en power van een Dest om dat te doen. We hebben nu wél zo’n type nodig nu Dest er dit seizoen niet is (wellicht eerder, maar laten we nergens op rekenen).
- ShovingNE2
- Site Admin
Mauro kan prima vanaf linksback het middenveld in. Hou Veerman getrapt halverwege het middenveld aan de linkerkant die vervolgens naar de buitenkant gaat. Mauro richting de 10 en het middenveld moet kiezen. CV tegenstander dekt door, Lang staat 1 op 1.
1-0
Lul maar: briljant. Vraag maar aan Heruone
1-0
Lul maar: briljant. Vraag maar aan Heruone
- These users thanked the author ShovingNE2 for the post:
- Heruone
-
- Nationale topspeler
Ik ben benieuwd hoe warm zo een lijntje nog zou zijn. Natuurlijk binnengehaald door John en de gang en niet echt een binding met Eindhoven na die 10 potjes voordat corona het seizoen stopte. Dat er iemand bij moet dat lijkt mij met het uitvallen van zowel Mauro en Oppergard in een oefenpot (gelukkig niet voor langere tijd) wel zeker. De CL in met Mauro zie ik persoonlijk al niet zitten en mocht hij geblesseerd zijn dan ga je met Oppergard op linksback gewoon voor lul staan tegen spelers als Saka.StratumZuid wrote: ↑21 Jul 2024, 13:06 Ricardo Rodriguez. Mauro voldoet niet op linksback. Mocht Teze gaan zet je Jr op rechtsback en speel je na de winter met Dest op rechts, Ricardo op links en Mauro back-up.
Een type Rodriguez van toen (LB die ook makkelijk LCV zou kunnen en die een plug and play oplossing zou zijn) lijkt mij perfect. Of dat nu nog steeds Rodriguez zou zijn dat weet ik niet een vergelijkbare speler is naar mijn mening nu gewoon een noodzaak. Dan laat je oppergard maar gaan.