Misschien heeft PSV nog bergen werk te verzetten voordat Sepp komt?ShovingNE2 wrote: ↑19 Jul 2024, 17:06 Jij nog een leuk gifje @Armada ?
Of een tekst als:
De geit blaat hoog op de berg.
Of
Als PSV niet naar de Berg komt, komt Berg wel naar PSV.
Sepp van den Berg
-
- Nationale topspeler
-
- Legende
- Clubvoorkeur: PSV
ShovingNE2 wrote: ↑19 Jul 2024, 17:06 Jij nog een leuk gifje @Armada ?
Of een tekst als:
Of
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
-
- Nationale topspeler
Ongetwijfeld. Belangrijk daarbij is wel of het voornamelijk 2e, 1e of hors catégorie betreft.DeEintovenaar wrote: ↑19 Jul 2024, 17:08 Misschien heeft PSV nog bergen werk te verzetten voordat Sepp komt?
- These users thanked the author Zuc0 for the post:
- DeEintovenaar
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Wat een geweldig shirt.Josef Dettelbacher wrote: ↑19 Jul 2024, 17:28ShovingNE2 wrote: ↑19 Jul 2024, 17:06 Jij nog een leuk gifje @Armada ?
Of een tekst als:
Of
- These users thanked the author 11 Tinus for the post (total 2):
- Balinho • DE MADERA 76
-
- Legende
Jup en dat zwarte met Brabantse baan is een van mijn favoriete uitshirts.
- These users thanked the author Josef Dettelbacher for the post:
- Tyyne
- ShovingNE2
- Site Admin
- Heruone
- Lid scoutingsteam
Dat is fijn om te horen. Zeker omdat ik zelf denk dat er nog genoeg marge was voor verbetering (zo goed was de voorbereiding namelijk niet)
Anyways, tips of suggesties, ook voor nieuwe onderwerpen zijn altijd welkom.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
- Armada
- Internationale topspeler
Nog wat geduld heren/dames sepporters!ShovingNE2 wrote: ↑19 Jul 2024, 17:06 Jij nog een leuk gifje @Armada ?
Of een tekst als:
Of
- Balinho
Gaaf, dank! Inhoud, uitgebreid en tegelijkertijd bovendien niet te lang of te uitgewijd. Heel prettig om naar te kijken & luisteren, succes verder!
Ik ben zelf helemaal niet van de audio podcasts, wel van de video podcasts. Dus heb eerlijk gezegd überhaupt nog nooit een audio podcast aflevering geluisterd.
-
- Legende
- Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Leuk gedaan en met plezier naar gekeken/geluisterd Heruone
Is prima complementair met Ollie.
Ik was best fan van Bo Svensson en zijn tactiek. Hebben nu Bo Henriksen als coach.
Is prima complementair met Ollie.
Ik was best fan van Bo Svensson en zijn tactiek. Hebben nu Bo Henriksen als coach.
- These users thanked the author RIO for the post:
- O Goleiro Grande
-
- Vaste waarde in elftal
- These users thanked the author 1913PSV. for the post:
- Voormalig KG
- Lorenzo von Matterhorn
-
- Legende
Hier ook. Geen afwijzingen vanuit Liverpool en Sepp zelf, en niemand maakt vooralsnog melding over een onhaalbaar aankoopbedrag.Lorenzo von Matterhorn wrote: ↑21 Jul 2024, 09:45 Ik heb hier een goed gevoel bij, al vanaf het eerste gerucht.
Zegt niks natuurlijk.
- fernando redondo
- Jeugdspeler
Inderdaad prima filmpje en ik wil alles behalve Chef Azijn zijn.
Maar juist ook een voetballende indribbelende rechter CV is wat we echt misten mijns inziens...
Terwijl ik dit schrijf denk ik ook wel als ie ook nog heel goed kon voetballen kon PSV hem natuurlijk nooit en te nimmer betalen..
Maar juist ook een voetballende indribbelende rechter CV is wat we echt misten mijns inziens...
Terwijl ik dit schrijf denk ik ook wel als ie ook nog heel goed kon voetballen kon PSV hem natuurlijk nooit en te nimmer betalen..
'Als Arie Haan iets achtergelaten heeft bij Feyenoord, dan is het de geur van goedkope parfum.' H.Camps
-
- Vedette
Hoezo we hebben toch al genoeg voetbal in de as met Boscagli, Schouten en Veerman? Zoals in het filmpje van Heruone ook genoemd is. We miste juist af en toe iemand die een (lange) spits kan uitschakelen. Daarvoor is Sepp uitermate geschikt.fernando redondo wrote: ↑21 Jul 2024, 09:52 Inderdaad prima filmpje en ik wil alles behalve Chef Azijn zijn.
-
Mocht Veerman weg gaan is een verdediger naast Boscagli die voetballend ook erg sterk is eigenlijk wel een must. Het middenveld wordt dan anders ingevuld waardoor je nog meer voetballend vermogen van achteruit moet willen hebben. Het is nog te vroeg om er iets van te zeggen, maar ik denk dat Flamingo dan iig wel in dat profiel zou kunnen passen. Misschien nog beter dan vd Berg.
- ShovingNE2
- Site Admin
Exact hetzelfde wat Brands al jaren terug zei: Je wacht liever een aantal weken langer op de juiste speler dan te snel door te schakelen. Je haalt iemand niet voor de eerste paar weken van het seizoen maar een contractsperiode van 4 tot 5 jaar.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- Lid scoutingsteam
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
En alleen zo kan je echt vooruitgang boeken.ShovingNE2 wrote: ↑21 Jul 2024, 10:12Exact hetzelfde wat Brands al jaren terug zei: Je wacht liever een aantal weken langer op de juiste speler dan te snel door te schakelen. Je haalt iemand niet voor de eerste paar weken van het seizoen maar een contractsperiode van 4 tot 5 jaar.
- Juancho
- Mister PSV
Wel even met de nogal belangrijke toevoeging dat het dan uiteindelijk wel moet lukken en je 5 min voor sluiten markt niet alsnog in koopjeshoek moet kijken omdat je deal geklapt is . Brands is als TD nou niet bepaald succesvol geweest als het gaat om hiaten in de achterhoede op te lossen
Maar gelukkig hebben we nu Earnie. Alle vertrouwen!
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Uiteraard. Maar, uitzonderingen (zoals Benitez bijvoorbeeld) daargelaten, vang je de grotere vissen alleen met geduld.Juancho wrote: ↑21 Jul 2024, 11:12Wel even met de nogal belangrijke toevoeging dat het dan uiteindelijk wel moet lukken en je 5 min voor sluiten markt niet alsnog in koopjeshoek moet kijken omdat je deal geklapt is . Brands is als TD nou niet bepaald succesvol geweest als het gaat om hiaten in de achterhoede op te lossen
Maar gelukkig hebben we nu Earnie. Alle vertrouwen!
-
- Bankzitter
Sepp kan niet voetballen, is gewoon sterk in de mandekking en kan goed koppen maar zeker technisch aan de bal en opbouwend niet beter dan flamingoVoormalig KG wrote: ↑21 Jul 2024, 10:32 Sepp is misschien nog wel meer dan Flamingo een prima opbouwen. Ik hoop dat Van Dijk blijft daar in Liverpool en ze spelers als Ignacio aantrekken, dan kan Sepp lekker snel bij ons tekenen.