O ja, thnx! Maar dan alsnog: eentje van de lange adem?loginnaam wrote: ↑21 Jul 2024, 13:24Schouten was de vervanger van Guti en was al aangetrokken toen Sangaré hier nog was; die vertrok pas op de laatste dag van de transferwindow.O Goleiro Grande wrote: ↑21 Jul 2024, 12:16
Was dat echt eentje van de lange adem dan? In mijn herinnering kwam die transfer redelijk soepel tot stand en niet lang nadat Sangaré vertrokken was. Los van het prima niveau dat de Ivoriaan had, maar wat een ongekende upgrade is Schouten achteraf gebleken trouwens.
Sepp van den Berg
- O Goleiro Grande
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV
- Heruone
- Lid scoutingsteam
Voetballen kan hij sowieso. Dat is immers zijn beroep. Het grote vraagteken is hoe goed zijn z'n kwaliteiten aan de bal. En hoe verhouden die zich tot het niveau waarop PSV acteert. Daarover valt heel weinig te zeggen o.b.v. recente seizoenen. Wat duidelijk terug te zien is, is dat hij bepaalde voetballende oplossingen niet ziet. Anderzijds, heeft Mainz ook niet de intenties om op die manier te spelen. Een heel groot kip en ei verhaal dus.Voormalig KG wrote: ↑21 Jul 2024, 11:40Hij kan wel degelijk voetballen.
Het ligt er ook aan wat @Heruone aangeeft Mainz hun spel geeft er weinig mogelijkheden toe.
Uiteindelijk is het volgens mij gewoon een legitiem vraagstuk hoe zich dit gaat vertalen. En ook een hele belangrijke, want we hebben afgelopen seizoen gezien dat een bepaald niveau van voetbal op die posities essentieel is. Terwijl Ramalho alles behalve slecht is aan de bal.
En dat maakt overigens deze transfer ook weer interessanter. PSV volgt hem al langer, ongetwijfeld ook vanuit de jeugd bij PEC. Wat vertellen die scoutrapporten over Sepp en zijn kwaliteiten aan de bal? Je ziet bijv. nu ook niet voor niets dat Flamingo best wel snel kan aanhaken in het spel met bal. Terwijl daar wel degelijk vraagtekens zaten o.b.v. zijn periodes bij Utrecht/Vitesse.
- These users thanked the author Heruone for the post (total 6):
- SKERLA • Bombel500 • Voormalig KG • Rikkert1234 • R.Manco • Ren Höek
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
-
- Moderator
Zelfs als Sepp het voetballende gedeelte iets minder zou beheersen, geeft het Bosz in ieder geval 2 opties per wedstrijd. Net zoals hij afgelopen seizoen ook continu de keuze heeft gemaakt tussen Ramalho of Schouten achterin. Al met al lijkt Sepp wel de kwaliteiten te beschikken die we zoeken, ook met zijn snelheid en het kunnen spelen met ruimte in de rug. Mocht het voetballend dan misschien iets minder zijn, wat ik me bijna niet kan voorstellen aangezien elke speler uit de Nederlandse jeugdopleidingen inmiddels over de nodige technische bagage beschikt, kan je in de wedstrijden die daar om vragen altijd nog de keuze maken voor Flamingo.
-
- Lid 2e elftal
Toen hij naar Liverpool vertrok was PSV ook concreet voor Van den Berg toch? Dus die staat er inderdaad al lang goed op. Ik denk dat we sinds de concrete interesse deze zomer hem wel beter maken dan hij werkelijk is. Daarmee wil ik niet zeggen dat hij niet goed is, maar is toch wel een standard tendens dat als er interesse in een speler is, dat we daar dan (op basis van filmpjes en verhalen van mede forummers) onwijs overtuigd van raken. Soms blijkt die enthousiasme terecht te zijn en vaak ook niet.
Wel mooi dat we voor 1 positie 25 miljoen kunnen uitgeven. Dat is ook wel het voordeel van een kleinere selectie zoals Bosz die graag wil. Kwantiteit wordt minder en de kwaliteit hoger. Met daaronder nog meer kwaliteit in jong PSV denk ik dat we daarmee het juiste beleid te pakken hebben.
Wel mooi dat we voor 1 positie 25 miljoen kunnen uitgeven. Dat is ook wel het voordeel van een kleinere selectie zoals Bosz die graag wil. Kwantiteit wordt minder en de kwaliteit hoger. Met daaronder nog meer kwaliteit in jong PSV denk ik dat we daarmee het juiste beleid te pakken hebben.
-
- Internationale topspeler
Middellange adem denk ik. Hij kwam op 16 augustus, en in ieder geval op 29 juli werd interesse in hem gemeld, alhoewel hij toen niet bovenaan op het lijstje zou hebben gestaan. Maar waarschijnlijk waren de contacten met hem er al eerder en was het proces toen al gaande.
- Persepolis
- Vedette
-
- Nationale topspeler
Rb is naar mijn mening te dun. Teze en daarachter heb je niemand. Ja flamingo zou er hypothetisch kunnen spelen maar dan heb je geen back up voor de RCV. Een speler (Flamingo) de nummer 1 back up maken voor zowel RB, RCV als CDM is spelen met vuur als meer dan 1 van deze posities uitvalt.Persepolis wrote: ↑21 Jul 2024, 16:25Yep, prima bezetting. Nog een linksback erbij die volop kan concurreren met Mauro en de verdediging is klaar.
- Persepolis
- Vedette
Mauro kan ook prima RB spelen. Haal je een volwaardige linksback, dan heb je met diegene, Teze en Mauro 3 volwaardige opties voor 2 posities. Prima bezetting. Andersom heb je naast Mauro geen volwaardige linksback (Oppegard komt tekort daarvoor imo), dus als je een rechtsback haalt dan heb je links nog steeds een probleem als Mauro uitvalt om wat voor reden dan ook. Daarom heeft een linksback voor mij de voorkeur.Teletubby wrote: ↑21 Jul 2024, 16:26Rb is naar mijn mening te dun. Teze en daarachter heb je niemand. Ja flamingo zou er hypothetisch kunnen spelen maar dan heb je geen back up voor de RCV. Een speler (Flamingo) de nummer 1 back up maken voor zowel RB, RCV als CDM is spelen met vuur als meer dan 1 van deze posities uitvalt.Persepolis wrote: ↑21 Jul 2024, 16:25
Yep, prima bezetting. Nog een linksback erbij die volop kan concurreren met Mauro en de verdediging is klaar.
- These users thanked the author Persepolis for the post:
- Zuc0
-
- Legende
Mauro kan ook rechtsback, dus daar heb je je back-up. Haal een goede c.q. zeer talentvolle linksback op, al dan niet als huur en je hebt voor PSV begrippen, even Van den Berg meegerekend, echt een meer dan prima verdediging.
- These users thanked the author Massimo for the post:
- Persepolis
-
- Legende
Dit gaat gewoon helemaal goed komen.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
- DonyellMalen
- Legende
- Fanatic-U-s
- Favoriete speler: Fredrik Oppegård
- Standbeeld
- Mister PSV
- Fanatic-U-s
- Favoriete speler: Fredrik Oppegård
- Standbeeld
- Mister PSV
Ben eigenlijk alleen benieuwd of het Earnie gaat lukken om hem zonder clausule binnen te halen. Liverpool is wel een grote club namelijk.
- These users thanked the author Standbeeld for the post:
- Razzaa
-
- Legende
Doorverkoop verwacht ik wel, maar bij zo'n transfersom moet een eventuele buy back wel echt het dubbele zijn om het interessant te maken.Standbeeld wrote: ↑22 Jul 2024, 14:49 Ben eigenlijk alleen benieuwd of het Earnie gaat lukken om hem zonder clausule binnen te halen. Liverpool is wel een grote club namelijk.
Earnie heeft ook nog wel een ijzer in het vuur als de interesse van L'pool in Bakayoko serieus is.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
- DonyellMalen
- Legende
Lijkt nu minder ‘heet’. Zijn nu in gesprek met Sociedad over Kubo.Josef Dettelbacher wrote: ↑22 Jul 2024, 15:07Earnie heeft ook nog wel een ijzer in het vuur als de interesse van L'pool in Bakayoko serieus is.
-
- Legende
Dat kun je wel vergeten. Hij gaat eerst nog mee op USA Tour met Liverpool omdat Konaté, van Dijk etc. er nog niet zijn.
Daarbij moet Earnie samen met de zaakwaarnemer de prijs nog omlaag praten en dan ben je wel een paar weken verder vanaf nu.
- Lorenzo von Matterhorn