Transferwindow 2024/25

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Voormalig KG
Lid scoutingsteam

Maax wrote: 21 Jul 2024, 20:20 We zullen 't allemaal wel meemaken.
Precies, plus stapelen op linksback lijkt mij met de huidige selectiespelers ook niet handig of er moet natuurlijk iemand vertrekken...

Het stapelen van spelers konden ze in Amsterdam ook altijd erg goed evenals de aankopen van Feyenoord tegenwoordig.

PSV en Steward vaar uw eigen koers alsjeblieft
  • These users thanked the author Voormalig KG for the post:
    Mithras
    Armada
    Internationale topspeler

Nee.
    Smeets14
    Nationale topspeler

Chucky wrote: 21 Jul 2024, 20:47 @JakeWest Nooit beginnen aan Brandon Williams. Kampt(e) met een flinke alcoholverslaving en het lijkt erop dat het profvoetbal mentaal te zwaar voor hem is. Niet voor niets dat hij zo is afgezakt.
    Is ook niet vies van een ballonnetje (leuk maatje voor Mo). Schijnt dat z’n blessures mede komen door het gebruik van lachgas ballonnen. Daardoor minder gevoel in z’n benen.
    Smeets14
    Nationale topspeler

Voormalig KG wrote: 21 Jul 2024, 20:59
    Precies, plus stapelen op linksback lijkt mij met de huidige selectiespelers ook niet handig of er moet natuurlijk iemand vertrekken...

Het stapelen van spelers konden ze in Amsterdam ook altijd erg goed evenals de aankopen van Feyenoord tegenwoordig.

Welke steward? Er lopen er nogal wat rond in het stadion. Als die allemaal hun eigen koers gaan varen wordt dat natuurlijk een puinhoop op de tribunes.
    O Goleiro Grande
    Nationale topspeler
    Clubvoorkeur: PSV

Smeets14 wrote: 21 Jul 2024, 21:22
    Voormalig KG wrote: 21 Jul 2024, 20:59

Welke steward? Er lopen er nogal wat rond in het stadion. Als die allemaal hun eigen koers gaan varen wordt dat natuurlijk een puinhoop op de tribunes.
    Nu scheer je alle stewards wel over een kam. Er zijn er vast ook stewards bij die daar prima keuzes in maken en de boel er juist enorm door opknapt...
    ShovingNE2
    Site Admin

Massimo wrote: 21 Jul 2024, 20:12Edit. Ik verwacht ook trouwens dat die linksback er gaat komen deze transferwindow. Het zal totaal haaks staan op het beleid van Stewart tot op heden. Dat er alleen een RCV en er eventueel een vervanger voor Lozano genoemd wordt als versterkingen zie ik vooral als numeriek waar PSV spelers nodig heeft en naar buiten kan brengen terwijl het op dit moment 2 linksbacks in de gelederen heeft waarbij Oppegard zich mag gaan bewijzen als back-up in de voorbereiding die pas 3 weken onderweg is.
    Ik heb het vermoeden dat ze het de komende weken eerst nog aankijken wat er moet gebeuren. Zowel op gebied van blessures en kwaliteit. Het transferwindow is nog 6 weken open. En het programma vereist niet bepaald snel/overhaast handelen. RCV en vervanger van Chucky zijn nodig, laatste uiterlijk per januari.

Wachten ze op beslissingen van Teze, Obispo en Mauro bijvoorbeeld. Heeft Oppegard aangegeven na de voorbereiding te beslissen over verhuur of niet? Wie vertrekt er eventueel en welk type heb je dan nodig? Blijft Teze kies je wellicht voor back die op beide kanten uit de voeten kan. Vertrekt Teze zoek je wellicht een back/RCV.
    "When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
    Gutanoth
    Vaste waarde in elftal

Ik hoop dat we snel wat horen van Sepp
    Drommels
    Bankzitter

Een transfernieuwtje zou me wel goed doen deze week, afgelopen week was het maar magertjes met de geruchten...
    Juancho
    Mister PSV

De voorbereiding is er natuurlijk ook voor om ingespeeld te raken. Zeker voor nieuwe spelers is dat wel belangrijk en al helemaal spelers die je voor de basis wil. Dus daar zit ongetwijfeld enige druk achter en ga je een keer tegen elkaar moeten zeggen: hoelang wachten we nog af of schakelen we door. Als ik het goed heb speelt PSV nog 2 potjes voor Feyenoord thuis. Die laatste zou je nog als oefenwedstrijd kunnen zien. En dan gaat het alweer beginnen.

RCV en LB zijn daarin echt prioriteiten natuurlijk. Wat anderen hier terecht ook al eens aangaven, je wil de kans zo klein mogelijk houden dat je in de eerste weken van de competitie punten verspeelt omdat je nog hiaten hebt in de selectie. Zie Feyenoord die daar het hele jaar tegen aan liepen.
    Last edited by Juancho on 22 Jul 2024, 11:46, edited 1 time in total.
    “Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
    Standbeeld
    Mister PSV

DoelbewustProvoceren wrote: 16 Jul 2024, 11:18 En een aanvaller omtoveren naar back? Deed Bosz dat ook niet met Sinkgraven in Amsterdam? Weet alleen even niet wie hiervoor in aanmerking zou komen. Qua fysiek, creativiteit etc. zou je dan wellicht bij een Saibari uitkomen.
    Ik zit net de live van VI te luisteren en Pieter Zwart zegt dat het hem niet zou verbazen als Bosz Saibari nog op linksback zou testen deze voorbereiding.

Hij zegt het op 25m20sec in onderstaande live:
    https://www.youtube.com/live/MquJ2rpvDk ... VwsBWf2e-W
  • These users thanked the author Standbeeld for the post:
    ShovingNE2
    11 Tinus
    Legende
    Clubvoorkeur: Philips

Ik denk dat we een speler nodig hebben die zowel op LB als LCV kan. Die gaat helemaal niemand in de weg zitten en we hebben op de korte termijn te weinig verdedigers en voor de langere termijn al helemaal.
    11 Tinus
    Legende

Standbeeld wrote: 22 Jul 2024, 11:45
    DoelbewustProvoceren wrote: 16 Jul 2024, 11:18 En een aanvaller omtoveren naar back? Deed Bosz dat ook niet met Sinkgraven in Amsterdam? Weet alleen even niet wie hiervoor in aanmerking zou komen. Qua fysiek, creativiteit etc. zou je dan wellicht bij een Saibari uitkomen.
    Ik zit net de live van VI te luisteren en Pieter Zwart zegt dat het hem niet zou verbazen als Bosz Saibari nog op linksback zou testen deze voorbereiding.

Bosz is altijd met dit soort dingen bezig en ik vind dat wel leuk. Wie had een jaar geleden verwacht dat Bosz Dest had geopperd als back-up 6 maar dat Van Aanholt en Mauro er hebben gespeeld.

Saibari als linksback als er geen plek is op het middenveld... tjah niet uit luxe maar in de ED moet dat gewoon kunnen. Ik denk dat Flamingo logischer is om te proberen zodra Sepp binnen is.
    DonyellMalen
    Legende

Standbeeld wrote: 22 Jul 2024, 11:45

Opzich wel leuk idee, maar is natuurlijk wel zonde van de voetballer Saibari. Daarnaast denk ik dat Saibari Veerman veel teveel in de weg gaat lopen en andersom.

Overigens goed concept van VI dit. Dik een uur PSV-content.
    Juancho
    Mister PSV

Ze geven ook aan dat je voor €5,-- een VI premium abonnement kan nemen voor puur PSV materiaal.
    Jur1913
    Internationale topspeler

't Is maar stil de laatste dagen qua geruchten. Stilte voor de storm?
    11 Tinus
    Legende

Logisch ook want PSV gaat all in op Sepp en voor de rest zeggen ze niets nodig te hebben. Het is vooral wachten op contractverlengingen en of uitgaande transfers.

Helaas, want ik ben vast niet de enige die nog een extra verdediger naast Sepp zou wensen.
    29.04.2007
    Nationale topspeler

Wat betreft de verdediging zou Ricardo Rodriguez natuurlijk een ideale aanwinst zijn. Daardoor is je basis LB binnen en heb je tegelijkertijd een backup voor de LCV positie. Mauro kan dan de backup worden voor zowel RB als LB of als basisspeler wanneer je een wat aanvallender ingesteld back wil gebruiken. Ideale scenario zou vervolgens zijn als het herstel van Dest spoedig verloopt en Oppegard vervolgens in de winterstop zou vertrekken. Dan heb je vervolgens met Teze, Rodriguez, Mauro en Dest 4 uitstekende opties voor de backposities.
    Last edited by 29.04.2007 on 22 Jul 2024, 13:26, edited 1 time in total.
    Robson de Souza
    Vedette

11 Tinus wrote: 22 Jul 2024, 13:19 Logisch ook want PSV gaat all in op Sepp en voor de rest zeggen ze niets nodig te hebben. Het is vooral wachten op contractverlengingen en of uitgaande transfers.

Helaas, want ik ben vast niet de enige die nog een extra verdediger naast Sepp zou wensen.
    PSV gaat natuurlijk nu nog geen andere verdediger halen. Allereerst moeten Mauro, Teze en Boscagli bijtekenen (of niet).
    Stel dat PSV bijvoorbeeld een rechtsback zou willen halen voor de breedte, maar Teze vertrekt, dan gaan ze dat wellicht op een heel andere manier invullen.
    Idem met linksback. Stel Oppegard vertrekt, misschien halen ze dan wel een talentvolle linksback erbij, terwijl ze anders einde markt een back-up huren.
    Daarnaast: als PSV nu al spelers gaat halen tekenen spelers wellicht niet bij. En PSV zal echt niet uitspreken als het nog extra verdedigers wil halen, zolang de mogelijke verlengingen nog niet duidelijk zijn. Want neem maar aan dat ze zelf ook weten dat alleen Sepp van den Berg erbij halen genoeg zal zijn, tenzij er vanuit onderaf zich spelers gaan melden deze voorbereiding. Geduld is een schone zaak, helaas.
    Juancho
    Mister PSV

Niet helemaal eens Robson de Souza . Er zijn altijd hiaten in een selectie die je gewoon kan gaan invullen los van andere (contract) zaken. Dat is deels nu ook gebeurt met bijv. Flamingo en hopelijk zsm vd Berg. Maar achterin heb je gewoon een ondertal. Nog los van de beperkte kwaliteit. Daar gaat echt wel iets gebeuren, waarschijnlijk ook nog eens op relatief korte termijn.

Het middenveld + aanval zit zonder verkopen al gewoon vol en is idd prima. Daar is het wel wachten tot er een uitgaande transfer komt.
    DonyellMalen
    Legende

11 Tinus wrote: 22 Jul 2024, 13:19Helaas, want ik ben vast niet de enige die nog een extra verdediger naast Sepp zou wensen.
    Die komt wel. Nog 6 weken te gaan. ;)
    Ardbeg
    Mister PSV

29.04.2007 wrote: 22 Jul 2024, 13:26 Wat betreft de verdediging zou Ricardo Rodriguez natuurlijk een ideale aanwinst zijn. Daardoor is je basis LB binnen en heb je tegelijkertijd een backup voor de LCV positie. Mauro kan dan de backup worden voor zowel RB als LB of als basisspeler wanneer je een wat aanvallender ingesteld back wil gebruiken. Ideale scenario zou vervolgens zijn als het herstel van Dest spoedig verloopt en Oppegard vervolgens in de winterstop zou vertrekken. Dan heb je vervolgens met Teze, Rodriguez, Mauro en Dest 4 uitstekende opties voor de backposities.
    Ik vind RR eigenlijk een heel trage speler die niet in ons spel past. Naar voren hobbelen, rondje draaien, weer verder hobbelen.
    ShovingNE2
    Site Admin

ShovingNE2 wrote: 21 Jul 2024, 16:14 Mauro kan prima vanaf linksback het middenveld in. Hou Veerman getrapt halverwege het middenveld aan de linkerkant die vervolgens naar de buitenkant gaat. Mauro richting de 10 en het middenveld moet kiezen. CV tegenstander dekt door, Lang staat 1 op 1.

1-0

Lul maar: briljant. Vraag maar aan @Heruone
    Ah. Pieter Zwart leest ook mee. Niet exact hetzelfde maar inderdaad: Mauro het middenveld in, ipv erover heen bij Lang. Hoe vul je de rol in als Dest niet beschikbaar is. Vanaf dit moment: minuut of 5.

11 Tinus
    Legende

Stel Sepp komt dan zit er straks op het bankje oa: Drommel, Flamingo, Saibari, Til, Pepi, Lozano, Driouech

- Een hele dure 2 keeper
    - Een hele dure back-up CV/RB/CVM
    - Een geweldige Saibari
    - Een hele ervaren nummer 10
    - Een hele dure back-up spits
    - Een hele dure Mexicaanse topspeler
    - Een talentvolle 3e a 4e keuze linksbuiten

Dan past het toch niet bij je ambities om Oppegard door te schuiven met de blessure historie van al onze verdedigers bij elkaar opgeteld. En ook Obispo vind ik dubieus als back-up.
    Number 8 On Tour
    Bankzitter

Ik opperde ergens anders Tillman als doorschuivende linksback maar Saibari is ook prima. In de ED moet dit makkelijk kunnen. Gaat om speelperspectief voor de 20 bij 1. Geld uitgeven zonder echte minuten, met in het achterhoofd dat het om 6 maanden gaat heeft geen zin.
    ShovingNE2
    Site Admin

Saibari werd door Pieter Zwart geopperd als linksback....
    Post Reply