Bijzonder dat er nog steeds geen samenvatting online is van de wedstrijd tegen Paderborn.
Hoe speelde Land als CVM? Ik las een slordig moment in balbezit, maar verder, maar met name benieuwd naar zijn directheid in de passes en wellicht nog belangrijker, heeft hij zich verdedigend staande gehouden (duelkracht, tactische positionering, etc.)?
Kolkmania wrote: ↑22 Jul 2024, 15:20
Bijzonder dat er nog steeds geen samenvatting online is van de wedstrijd tegen Paderborn.
Hoe speelde Land als CVM? Ik las een slordig moment in balbezit, maar verder, maar met name benieuwd naar zijn directheid in de passes en wellicht nog belangrijker, heeft hij zich verdedigend staande gehouden (duelkracht, tactische positionering, etc.)?
nilssonH wrote: ↑22 Jul 2024, 19:24Freek is hier echt prima te pruimen, net zoals in de podcast met Rik Elfrink. Heb zeker niet het idee dat het nu zo'n Ajax-fanboy is als vaak gedacht.
Volledig mee eens. Komt er heel goed uit in deze uitzending. Echt kennis van zaken en legt het goed uit.
Ach ik weet vorig jaar nog wel, moest hij ook invallen voor Timmer (wat al geen geweldenaar is). Man wat een drama was dat met Freek. Hij had er echt moeite mee om iets over de voorbereiding van PSV te maken.
Madueke wrote: ↑23 Jul 2024, 09:32
Zo te lezen dus alvast een soort van waarschuwing dat je niet raar moet opkijken als er morgen een B elftal aan de aftrap staat.
Klopt, met een paar basiswaardige invallers. Die moeten zaterdag tegen Valencia de 90 minuten gaan spelen
Madueke wrote: ↑23 Jul 2024, 09:32
Zo te lezen dus alvast een soort van waarschuwing dat je niet raar moet opkijken als er morgen een B elftal aan de aftrap staat.
Klopt, maar kan me herinneren dat er in het verleden wel eens bozige reacties kwamen omdat men een kaartje had gekocht en er vervolgens vanuit ging dat het sterkste elftal zou spelen.
Tovast wrote: ↑23 Jul 2024, 09:40
Kuhn, goede speler. Best compleet al voor zijn leeftijd, denk snel ook aanvoerder van Jong. Moet wel ff z’n contract verlengen.
Juancho wrote: ↑22 Jul 2024, 23:15
Ach ik weet vorig jaar nog wel, moest hij ook invallen voor Timmer (wat al geen geweldenaar is). Man wat een drama was dat met Freek. Hij had er echt moeite mee om iets over de voorbereiding van PSV te maken.
Liever Freek dan Marco. Misschien een kwestie van smaak, maar Marco wil wat mij betreft te graag een scherpe mening hebben. Ik vond het uur over PSV gisteren prettig om naar te luisteren. Genuanceerd en niet opgeklopt.
Kolkmania wrote: ↑22 Jul 2024, 15:20
Ik vond hem eerlijk gezegd wat tegenvallen. Speelde iets te onzichtbaar. Makkelijke balletjes op zij. Fysiek beter dan vorig jaar maar nog steeds maar net aan.
Verwacht er nog wel meer van dit seizoen, maar hij mag wel met iets meer lef spelen.