Feyenoord
-
- Internationale topspeler
- Clubvoorkeur: v.v. UNA
Zeker met een font dat er uit ziet als monospace zou die in het midden moeten staan, helemaal bijzonder als het ze wel lukt met de E in RotterdamHatseflats wrote: ↑22 Jul 2024, 16:10Maar als je dat doet, dan staan de F en d niet op een horizontale lijn.DonyellMalen wrote: ↑22 Jul 2024, 15:48 Rechter logo springt wel meer in het oog, dus dat is goed gedaan. Maar als je echt op de details let dan zie je dat die 'N' nog steeds niet volledig in het midden zit. Dat is wel echt matig gedaan.
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Je kunt spelen met de ruimtes tussen de letters... Een beetje ontwerper weet dat goed te doen, dus dat argument is niet echt geldig. Mij zou het overigens niet hinderen, die -N-, wèl het niet op één lijn staan va de F en de d, maar daar is dus een oplossing voorHatseflats wrote: ↑22 Jul 2024, 16:10Maar als je dat doet, dan staan de F en d niet op een horizontale lijn.DonyellMalen wrote: ↑22 Jul 2024, 15:48 Rechter logo springt wel meer in het oog, dus dat is goed gedaan. Maar als je echt op de details let dan zie je dat die 'N' nog steeds niet volledig in het midden zit. Dat is wel echt matig gedaan.
- VeresRivne
- Vedette
Leuke verandering maar het blijft iets proleterigs hebben, zoals een goede vriend van mij ooit zei Feyenoord is als een alfa romeo met hondepoep op het gaspedaal.
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
SLAVA UKRAINE!!!
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Clubvoorkeur: PSV
- Favoriete speler: Dn Flamingo
- psvgouda
- Vedette
Feyenoord ook niet. Dus wat is jouw probleem
- VeresRivne
- Vedette
Ik vind dat het gewoon weer Feijenoord moet worden!
SLAVA UKRAINE!!!
SLAVA UKRAINE!!!
- psvgouda
- Vedette
Ja, uiterst subtiel klankverschil. Alleen waar te nemen door Rotjeknorders
-
- Legende
Ja kut, nu is al m'n wc-papier achterhaald.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
-
- Legende
Maat van mij had als eerste auto zo'n Alfa Romeo 33, dat vind ik ook wel een ultieme Rotterdam Zuid auto. Wij hebben hem toen een bijpassend nepgouden schakelkettinkje gegeven. Aan die auto was ook voortdurend wat mis, waardoor het de bijnaam Knalfa kreeg.VeresRivne wrote: ↑22 Jul 2024, 16:31 Leuke verandering maar het blijft iets proleterigs hebben, zoals een goede vriend van mij ooit zei Feyenoord is als een alfa romeo met hondepoep op het gaspedaal.
- psvgouda
- Vedette
Die vergelijking begrijp ik niet helemaal. Een alfa romeo doet het doorgaans wel, een Feyenoord daarentegen maar heel af en toe (met of zonder hondenpoep op het gaspedaal), meestal eens per achttien jaar of daaromtrentVeresRivne wrote: ↑22 Jul 2024, 16:31 Leuke verandering maar het blijft iets proleterigs hebben, zoals een goede vriend van mij ooit zei Feyenoord is als een alfa romeo met hondepoep op het gaspedaal.
-
Monospace font, beide evenveel letters, zou dus gewoon op lijn moeten staan.Hatseflats wrote: ↑22 Jul 2024, 16:10Maar als je dat doet, dan staan de F en d niet op een horizontale lijn.DonyellMalen wrote: ↑22 Jul 2024, 15:48 Rechter logo springt wel meer in het oog, dus dat is goed gedaan. Maar als je echt op de details let dan zie je dat die 'N' nog steeds niet volledig in het midden zit. Dat is wel echt matig gedaan.
-
Feijenoord?! Fellenoord!
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Feyenoord weer op weg naar Oostenrijk overigens. Dus jullie weten wat voor tijd het dan weer is hè:
Kan Krabby zich weer boven aan de berg in die sloot aftrekken en het beneden weer opslurpen nadat het langs alle spelers afgedruppeld is. Zo heeft ie het het liefst.
Kan Krabby zich weer boven aan de berg in die sloot aftrekken en het beneden weer opslurpen nadat het langs alle spelers afgedruppeld is. Zo heeft ie het het liefst.
-
- Nationale topspeler
Alsof je bij de opticien bent voor een ogentest, en er 0.25 wordt bij geplust aan je rechteroog.
- Ontbijtkoek
- International
- Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
Eens zien hoelang het duurt voordat Kutger weer een verhaaltje over Gil uit de hoge hoed kan toveren
- VeresRivne
- Vedette
Mja de bestuurder heeft meestal een ringetje in z'n oor, heet Ricardo, heeft een tatoeage met een Engelse spelfout, draait Rotterdam Terrorcorps in de auto (of Lee Touwers), werkt in de haven, gaat een keer per jaar naar Torremolinos, zegt ken i.p.v. kun, gebruikt ook woorden als waus, kenker, jatoch, egwel; heeft een fanshirt van John de Wolf, draagt zijn portomonnee aan een ketting etc.Josef Dettelbacher wrote: ↑22 Jul 2024, 16:48Maat van mij had als eerste auto zo'n Alfa Romeo 33, dat vind ik ook wel een ultieme Rotterdam Zuid auto. Wij hebben hem toen een bijpassend nepgouden schakelkettinkje gegeven. Aan die auto was ook voortdurend wat mis, waardoor het de bijnaam Knalfa kreeg.VeresRivne wrote: ↑22 Jul 2024, 16:31 Leuke verandering maar het blijft iets proleterigs hebben, zoals een goede vriend van mij ooit zei Feyenoord is als een alfa romeo met hondepoep op het gaspedaal.
SLAVA UKRAINE!!!
SLAVA UKRAINE!!!
-
- Legende
VeresRivne wrote: ↑22 Jul 2024, 18:57Mja de bestuurder heeft meestal een ringetje in z'n oor, heet Ricardo, heeft een tatoeage met een Engelse spelfout, draait Rotterdam Terrorcorps in de auto (of Lee Touwers), werkt in de haven, gaat een keer per jaar naar Torremolinos, zegt ken i.p.v. kun, gebruikt ook woorden als waus, kenker, jatoch, egwel; heeft een fanshirt van John de Wolf, draagt zijn portomonnee aan een ketting etc.Josef Dettelbacher wrote: ↑22 Jul 2024, 16:48
Maat van mij had als eerste auto zo'n Alfa Romeo 33, dat vind ik ook wel een ultieme Rotterdam Zuid auto. Wij hebben hem toen een bijpassend nepgouden schakelkettinkje gegeven. Aan die auto was ook voortdurend wat mis, waardoor het de bijnaam Knalfa kreeg.
- VeresRivne
- Vedette
Je zou zeggen dit is enorm off topic, echter heb je het ultieme Feyenoord gevoel zonet in beelden weergegeven.Josef Dettelbacher wrote: ↑22 Jul 2024, 19:01VeresRivne wrote: ↑22 Jul 2024, 18:57
Mja de bestuurder heeft meestal een ringetje in z'n oor, heet Ricardo, heeft een tatoeage met een Engelse spelfout, draait Rotterdam Terrorcorps in de auto (of Lee Touwers), werkt in de haven, gaat een keer per jaar naar Torremolinos, zegt ken i.p.v. kun, gebruikt ook woorden als waus, kenker, jatoch, egwel; heeft een fanshirt van John de Wolf, draagt zijn portomonnee aan een ketting etc.
SLAVA UKRAINE!!!
SLAVA UKRAINE!!!
- Standbeeld
- Mister PSV
- Mr. Spock
- Old name: Skywalker
- Clubvoorkeur: Que miras bobo?
- Favoriete speler: Giorgio Chinaglia
+ poloshirt van Australian of Cavallo en Airmax.VeresRivne wrote: ↑22 Jul 2024, 18:57Mja de bestuurder heeft meestal een ringetje in z'n oor, heet Ricardo, heeft een tatoeage met een Engelse spelfout, draait Rotterdam Terrorcorps in de auto (of Lee Touwers), werkt in de haven, gaat een keer per jaar naar Torremolinos, zegt ken i.p.v. kun, gebruikt ook woorden als waus, kenker, jatoch, egwel; heeft een fanshirt van John de Wolf, draagt zijn portomonnee aan een ketting etc.Josef Dettelbacher wrote: ↑22 Jul 2024, 16:48
Maat van mij had als eerste auto zo'n Alfa Romeo 33, dat vind ik ook wel een ultieme Rotterdam Zuid auto. Wij hebben hem toen een bijpassend nepgouden schakelkettinkje gegeven. Aan die auto was ook voortdurend wat mis, waardoor het de bijnaam Knalfa kreeg.
- Mr. Spock
- Old name: Skywalker
- Clubvoorkeur: Que miras bobo?
- Favoriete speler: Giorgio Chinaglia
Niet-populaire mening hier, maar ik blijf erbij:Josef Dettelbacher wrote: ↑22 Jul 2024, 19:01VeresRivne wrote: ↑22 Jul 2024, 18:57
Mja de bestuurder heeft meestal een ringetje in z'n oor, heet Ricardo, heeft een tatoeage met een Engelse spelfout, draait Rotterdam Terrorcorps in de auto (of Lee Touwers), werkt in de haven, gaat een keer per jaar naar Torremolinos, zegt ken i.p.v. kun, gebruikt ook woorden als waus, kenker, jatoch, egwel; heeft een fanshirt van John de Wolf, draagt zijn portomonnee aan een ketting etc.
1913 keer liever ajax dan feyenoord.
- psvgouda
- Vedette
Vond vooral het audio gedeelte redelijk overtuigend en toch was het genuanceerd gebrachtVeresRivne wrote: ↑22 Jul 2024, 19:22Je zou zeggen dit is enorm off topic, echter heb je het ultieme Feyenoord gevoel zonet in beelden weergegeven.