En wie heeft dit exact gezegd?
Transferwindow 2024/25
- ShovingNE2
- Site Admin
Dat kon ook nooit iemand voorstellen.
De smileypupkes zijn gejat. Juancho vindt alles wat hij zich niet kan voorstellen totaal belachelijk. Dus ik denk dat kan ik ook die pupkes erbij
Ik kan niet wachten totdat Saibari op linksback wordt geprobeerd. Dat is echt voor 10 jaar materiaal.
De smileypupkes zijn gejat. Juancho vindt alles wat hij zich niet kan voorstellen totaal belachelijk. Dus ik denk dat kan ik ook die pupkes erbij
Ik kan niet wachten totdat Saibari op linksback wordt geprobeerd. Dat is echt voor 10 jaar materiaal.
- These users thanked the author ShovingNE2 for the post (total 2):
- Wp78 • FieseFriedrich
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- Meervoudig international
- Clubvoorkeur: PSV
Precies dat!ShovingNE2 wrote: ↑22 Jul 2024, 16:43Benieuwd hoe je opstelling is als Lang, Saibari, Veerman, Tillman en Schouten spelen. Ik kan mij 1 optie bedenken: dat is in een 3-4-3 systeem, maar gezien het trainingskamp lijkt mij dat ook niet voor de hand te liggen.
Gezien de opvattingen van Bosz verbaast het me eigenlijk dat ie 3-4-2-1 of 3-4-3 nog niet geprobeerd heeft.
We barsten van de kwaliteit op mn het middenveld.
In zo’n systeem zou Saibari ook prima als wingback kunnen fungeren trouwens, maar dan eerder op rechts, en wellicht Mauro op links.
Benitez
Teze-Sepp-Boscagli
Saibari-Schouten-Veerman-Mauro
Tillman-Lang
Luuk
Maar zoals @ShovingNE2 al aangaf, dat gaat Bosz niet doen anders had ie dat al wel een keer geprobeerd.
- These users thanked the author Søren for the post:
- ShovingNE2
- DeBruyne
https://www.transfermarkt.nl/bryan-gil/ ... ler/537382
Mag/moet vertrekken bij Tottenham. Zou hij nog steeds bij PSV op de radar staan?
Mag/moet vertrekken bij Tottenham. Zou hij nog steeds bij PSV op de radar staan?
- ShovingNE2
- Site Admin
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Het ging vorig jaar niet goed genoeg in 4-3-3?Søren wrote: ↑22 Jul 2024, 17:55Precies dat!ShovingNE2 wrote: ↑22 Jul 2024, 16:43Benieuwd hoe je opstelling is als Lang, Saibari, Veerman, Tillman en Schouten spelen. Ik kan mij 1 optie bedenken: dat is in een 3-4-3 systeem, maar gezien het trainingskamp lijkt mij dat ook niet voor de hand te liggen.
Gezien de opvattingen van Bosz verbaast het me eigenlijk dat ie 3-4-2-1 of 3-4-3 nog niet geprobeerd heeft.
In zo’n systeem zou Saibari ook prima als wingback kunnen fungeren trouwens, maar dan eerder op rechts, en wellicht Mauro op links.
Benitez
Teze-Sepp-Boscagli
Tillman-Lang
Luuk
Maar zoals @ShovingNE2 al aangaf, dat gaat Bosz niet doen anders had ie dat al wel een keer geprobeerd.
Why zou je in godsnaam dat systeem aanpassen als we daar zo goed mee hebben gepresteerd en praktisch 90% van de basisspelers bij elkaar houden.
-
Jawel hoor, het ging goed genoeg
Dat was ook niet de strekking vh verhaal.
Het ging erover dat we achterin dun bezet zijn, en op het middenveld een overschot aan kwaliteit hebben.
Bosz heeft in zo’n situatie al wel eens eerder (Heracles bv) z’n speelwijze aangepast naar 3-4-3 om zo z’n beste spelers op het veld te krijgen.
Daarnaast ging het er hier over of Saibari een optie zou zijn als back.
Wat mij betreft niet in 4-3-3 maar bv wel in een 3-4-3.
Dat dus.
- These users thanked the author Søren for the post:
- ShovingNE2
- DeBruyne
- ShovingNE2
- Site Admin
Hoe ga je Saibari, Tillman, Veerman, Lang en Schouten allemaal laten spelen. Dat was de vraag die voor lag.
- These users thanked the author ShovingNE2 for the post:
- Søren
-
- Internationale topspeler
In balbezit speelden we toch al een soort van 3-2-4-1?Søren wrote: ↑22 Jul 2024, 17:55Precies dat!ShovingNE2 wrote: ↑22 Jul 2024, 16:43Benieuwd hoe je opstelling is als Lang, Saibari, Veerman, Tillman en Schouten spelen. Ik kan mij 1 optie bedenken: dat is in een 3-4-3 systeem, maar gezien het trainingskamp lijkt mij dat ook niet voor de hand te liggen.
Benitez
Teze-Sepp-Boscagli
Tillman-Lang
Luuk
Teze Ramalho Boscagli
Schouten Veerman
Baka Til Tillman Dest
Luuk
- ShovingNE2
- Site Admin
- billyboy
- Bankzitter
Iedere window komt deze kerel voorbij. Afgelopen winter nog voor Feyenoord. Nooit houdt een huurclub hem en nooit maakt Tottenham er gebruik van, dus aub nietDeBruyne wrote: ↑22 Jul 2024, 18:12 https://www.transfermarkt.nl/bryan-gil/ ... ler/537382
- Heruone
- Lid scoutingsteam
Geertruida speelt al wat langer op die positie. Inmiddels al 3 seizoenen. Ik weet niet of Teze daar naar toe kan groeien. Zijn ontwikkeling ligt duidelijk in de final third. Fysiek heeft hij natuurlijk wel die kracht. En als Veerman vertrekt - en PSV dus meer in een PNA gaat spelen - dan zal zijn rol ook wel anders zijn. Dan krijg je meer dat principe met Geertruida en Hartman als inverted wingbacks die vrij kunnen rond roteren met de halftien en buitenspeler. Dat is wat je nu ziet. Dat was afgelopen seizoen allemaal een stuk rigider ingevuld. Deels doordat je dus met een double-pivot speelt, deels omdat je met Til en Bakayoko wat meer zone specifiek gebonden spelers hebt. Of PSV gaat bijv. wat meer zoals City spelen met een inschuivende CV in de John Stones rol. Beetje zoals Schouten vorig jaar als die CV stond en dat zou Boscagli natuurlijk ook prima kunnen uitvoeren.SKERLA wrote: ↑21 Jul 2024, 17:53Vind je Teze geschikt voor deze rol? Ik hoor je zeggen hoe groot je zijn rol vind/vond, maar juist zijn passing van achteruit vond ik zo sterk, dat maakte hem al bij Schmidt basisspeler centraal.
Voor hem is het prima, want hij ontwikkelt zich breder, maar voor PSV ook? Ik heb namelijk het idee dat zo'n rol voor bijvoorbeeld Geertruida wat natuurlijker is dan voor Jordan, vooral voetballend.
En het blijft natuurlijk de vraag of hij blijft.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
- 11 Tinus
- Legende
Harde keuzes maken. En een harde keuze kan ook zijn Schouten, Veerman en Tillman met regelmaat niet te laten starten om Til en Saibari óók aan boord te houden. Om nou een compleet ander systeem te gaan spelen om 1 poppetje meer te kunnen opstellen vind ik onzinnig.ShovingNE2 wrote: ↑22 Jul 2024, 18:36Hoe ga je Saibari, Tillman, Veerman, Lang en Schouten allemaal laten spelen. Dat was de vraag die voor lag.
Als we dinsdag met Schouten, Veerman en Tillman spelen uit bij Arsenal dan kun je op zaterdag thuis tegen Zwolle makkelijk met Saibari/Til starten. Zo houd je iedereen fris en is de kans op blessures ook kleiner.
Beter een luxe probleem dan het probleem wat we achterin hebben. Zul je net zien dat de eerste 3 blessures juist achterin vallen omdat ze daar wel 90 minuten moeten spelen, geen back-ups hebben en minder fris blijven.
- These users thanked the author 11 Tinus for the post (total 2):
- Psvvssn • Persepolis
-
Te veel rouleren ben ik geen voorstander van, komt het spel, en de automatismen gewoon niet ten goede.11 Tinus wrote: ↑22 Jul 2024, 19:11Harde keuzes maken. En een harde keuze kan ook zijn Schouten, Veerman en Tillman met regelmaat niet te laten starten om Til en Saibari óók aan boord te houden. Om nou een compleet ander systeem te gaan spelen om 1 poppetje meer te kunnen opstellen vind ik onzinnig.
Als we dinsdag met Schouten, Veerman en Tillman spelen uit bij Arsenal dan kun je op zaterdag thuis tegen Zwolle makkelijk met Saibari/Til starten. Zo houd je iedereen fris en is de kans op blessures ook kleiner.
Beter een luxe probleem dan het probleem wat we achterin hebben. Zul je net zien dat de eerste 3 blessures juist achterin vallen omdat ze daar wel 90 minuten moeten spelen, geen back-ups hebben en minder fris blijven
Juist die onderschatting van de PEC Zwolle’s van deze wereld zorgt ervoor dat je tegen ketsers aanloopt.
Het probleem achterin, daarover ging het nou juist irt de 3-4-3 optie.
En voor de volledigheid: niemand zegt hier dat ie voorstander is van een 3-4-3 systeem.
Heb het idee dat je de Posts waarop je reageert niet goed gelezen hebt.
- 11 Tinus
- Legende
Wellicht dat het begon dat er te weinig verdedigers waren (problemen achterin in general) maar de vraag was volgens mij concreet hoe we iedereen tevreden gaan houden op het middenveld. En ik zie vervolgens een opstelling voorbij komen waar Saibari een wingback wordt. Welk probleem los je dan eigenlijk op?
Onderschatting tegen PEC Zwolle is niet het probleem, maar vaak het niet scherp beginnen. Ik denk dat als je door wisselt dat spelers juist scherper blijven en dat je minder tegen ketsers aan loopt.
Last edited by 11 Tinus on 22 Jul 2024, 19:33, edited 1 time in total.
- ShovingNE2
- Site Admin
Wat ik vind is even niet boeiend. Maar Bosz zit zo niet in elkaar. Zagen we vorig seizoen.
En nu
- 11 Tinus
- Legende
Ik dacht te hebben gelezen dat hij dat juist nu meer wilde gaan doen. Pepi, Til, Saibari, Lozano etc vallen normaliter buiten de basis en die heb je ongelooflijk hard nodig. Die nemen niet genoegen met af en toe een kwartiertje. En Bosz kon vorig jaar niet anders want er was een rits aan blessures en daarnaast geen vervanger voor Vertessen.ShovingNE2 wrote: ↑22 Jul 2024, 19:35Wat ik vind is even niet boeiend. Maar Bosz zit zo niet in elkaar.
-
Ik los geen probleem op.
Ik constateer dat het gezien Bosz z’n verleden bij Heracles, en z’n opvatting dat de beste voetballers op het veld moeten staan, niet onlogisch zou zijn als ie daarbij uit zou komen, of dat zou proberen.
Dat staat verder los van mijn persoonlijke mening.
- O Goleiro Grande
- Nationale topspeler
Ik schrik hiervan.
- ComeOnPSV
- Vedette
Ben jij het? Pieter Black?Søren wrote: ↑22 Jul 2024, 19:44Ik los geen probleem op.
Ik constateer dat het gezien Bosz z’n verleden bij Heracles, en z’n opvatting dat de beste voetballers op het veld moeten staan, niet onlogisch zou zijn als ie daarbij uit zou komen, of dat zou proberen.
Dat staat verder los van mijn persoonlijke mening.
-
- Legende
Haal dat 'even' maar weg.....
- Ardbeg
- Mister PSV
- These users thanked the author Ardbeg for the post (total 2):
- NotoriousBIG046 • SomeOne