Ajax - deel III
- VeresRivne
- Vedette
Hij doet het er nu een beetje erbij, de andere helft van de tijd wordt hij door Madame Tussaud ingehuurd.
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
SLAVA UKRAINE!!!
- Smell Rock
- Verbannen
- Clubvoorkeur: PSV
- O Goleiro Grande
- Nationale topspeler
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/12 ... wacht.html
De titel is al lekker, maar ook in het artikel is het smullen geblazen: ‘ Types als Rosario zorgen ervoor dat je sneller kan gaan spelen zoals de trainer dat wil.’
De titel is al lekker, maar ook in het artikel is het smullen geblazen: ‘ Types als Rosario zorgen ervoor dat je sneller kan gaan spelen zoals de trainer dat wil.’
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Maar volgens vdVaart maakt het met onweer niet uit of het dak dicht of open is.Smell Rock wrote: ↑22 Jul 2024, 20:56Nee dat is (was ) Vitesse, reukorganen hebben een openend dak op hun sporthal.
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
-
- Internationale topspeler
Ik kan niet wachten tot Rosario naar Ajax vertrekt zodat ik m'n Ajax vrienden eens lekker kan gaan ondervragen over wat ze van deze transferperiode vinden. Dezelfde mensen die destijds altijd zaten te kutten dat PSV een speler als Rosario opsteldeO Goleiro Grande wrote: ↑22 Jul 2024, 20:59 https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/12 ... wacht.html
De titel is al lekker, maar ook in het artikel is het smullen geblazen: ‘ Types als Rosario zorgen ervoor dat je sneller kan gaan spelen zoals de trainer dat wil.’ 🤣
- Smell Rock
- Verbannen
Hij bedoelt de deksel van de frietpanSKERLA wrote: ↑22 Jul 2024, 20:59Maar volgens vdVaart maakt het met onweer niet uit of het dak dicht of open is.Smell Rock wrote: ↑22 Jul 2024, 20:56
Nee dat is (was ) Vitesse, reukorganen hebben een openend dak op hun sporthal.
Full speed or nothing
-
Het gaat natuurlijk niet heel hard als je de hoofdprijs blijft vragen.
Ohh wat hoop ik toch dat er geen enkele club gaat happen en dat ze of flink moeten slikken qua transfersommen of simpelweg niemand kunnen verkopen.
Ik ben wel benieuwd wat dat betekent voor Ajax als ze weinig tot niets verkopen.
- Standbeeld
- Mister PSV
Bologna heeft nog nooit meer dan 15mln betaald voor een speler. Ik heb geen enkele aanleiding gevonden om te denken dat ze hun record gaan verpulveren voor Sutalo.Ittot wrote: ↑22 Jul 2024, 21:26
Ohh wat hoop ik toch dat er geen enkele club gaat happen en dat ze of flink moeten slikken qua transfersommen of simpelweg niemand kunnen verkopen.
Ik ben wel benieuwd wat dat betekent voor Ajax als ze weinig tot niets verkopen.
-
- Vedette
Het mooiste is als ze direct deze voorronde niet doorkomen. Minder geld voor ze en de spelers weer minder waard, dus minder inkomsten op alle manieren…Ittot wrote: ↑22 Jul 2024, 21:26
- O Goleiro Grande
- Nationale topspeler
Jur1913 wrote: ↑22 Jul 2024, 21:06Van dat vooruitzicht kan ik ook wel smullen. Vooral omdat ik ze toen ook al gelijk gaf; drie jaar naar Hendrix en Rosario op het middenveld kijken was een regelrechte lijdensweg. Helemaal eens met het hoongelach van die Ajacieden dat Rosario een van onze minste spelers was toen, dan is het heerlijk te zien dat hij nu als een van hun beste wordt beschouwd.O Goleiro Grande wrote: ↑22 Jul 2024, 20:59 https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/12 ... wacht.html
Ik kan niet wachten tot Rosario naar Ajax vertrekt zodat ik m'n Ajax vrienden eens lekker kan gaan ondervragen over wat ze van deze transferperiode vinden. Dezelfde mensen die destijds altijd zaten te kutten dat PSV een speler als Rosario opstelde
- 29.04.2007
- Nationale topspeler
Wat natuurlijk niet zo'n hele rare opmerking is, omdat Rosario direct de speler is die al het langst met Farioli heeft samengewerkt. Of het dan het beoogde voetbal is wat een supporter van Ajax zou willen zien is een tweede.O Goleiro Grande wrote: ↑22 Jul 2024, 20:59 https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/12 ... wacht.html
- GillesdelaCroquette
Jongens, Matilda heeft de oplossing
MatildaAjax
Het technische hart moet gewoon doorwerken. Desnoods dwing je Bergwijn en Sutalo om een transfer te maken. De spelers die het niet goed gedaan hebben moeten gewoon weg en wel voor de hoofdprijs. Clubs moeten gewoon Bergwijn en Sutalo kopen wil Ajax nog nieuwe spelers gaan aantrekken. En desnoods vraag de gemeente voor geld of welke instantie dan ook. Ajax heeft hulp nodig met nieuwe spelers en die moeten er gewoon komen anders kun je het kampioenschap of 2de plek echt wel vergeten dus er moet iets gebeuren.
- These users thanked the author GillesdelaCroquette for the post:
- Bram
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
- GillesdelaCroquette
-
- Meervoudig international
Daar vind je de pareltjesGillesdelaCroquette wrote: ↑22 Jul 2024, 21:46Voetbalprimeur. Onder dat artikel dat net gedeeld werd
- These users thanked the author Bossche bol for the post:
- GillesdelaCroquette