Lijkt giswerk te zijn.
Ajax - deel III
- Standbeeld
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
- Juancho
- Mister PSV
Mocht Sepp niet lukken... zou hij een optie voor PSV kunnen zijn? Ik weet dat hij op basis van een jaartje Ajax helemaal afgemaakt is, ook hier. Maar gek genoeg vonden de kenners hier hem voor Ajax juist een geweldige CV. Iets in mij zegt dat het ook veelal externe factoren zijn waarom die jongen tot nu toe niet uit de verf komt.
Zou hij met een fijne rustige en respectvolle manier van werken bij PSV niet weer kunnen opbloeien? Past hij in het Bosz voetbal? Sterke/zwakke punten?
Ben eigenlijk wel benieuwd. Niet dat ik de kans heul groot inschat dat PSV hem kan/wil halen, maar toch
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
-
- Legende
Wat is het toch met al die overschattingen van de 'eigen' spelers? Het logisch vinden dat als Ederson vertrekt Ramaj wel even de vervanger gaat worden...
Last edited by Massimo on 23 Jul 2024, 12:17, edited 1 time in total.
- These users thanked the author Massimo for the post (total 2):
- De Realist • Grasmat
-
- Meervoudig international
Ik heb het gevoel dat bij bijna alles wat die vent zegt er een reden achterzit. Weet nog steeds heel goed wat er bij Ajax speelt en moet soms zijn ego strelen door toch nog dingen online te zetten ondanks zijn afspraken met Ajax. Niet dat ik daarmee meteen denk dat City interesse heeft, maar als ik mij niet vergis had PSG eerder deze window al wel interesse. Zal dus echt wel bij bepaalde topclubs er goed opstaan. PSG heeft trouwens al een andere keeper aangetrokken.
-
- Legende
Hij weet inderdaad nog steeds meer dan de gewone fan, alleen post hij dat nu sneaky in reacties op anderen i.p.v. het zelf melden d.m.v. een tweet. Dit gedoe met Pasveer en Ramaj had hij een paar dagen terug ook al ergens 'voorspeld'.
- Standbeeld
- Mister PSV
Als tweede keeper zou het best kunnen. Volgens mij is het al bekend dat Ortega eerste keeper wordt bij een vertrek van Ederson. Dus als je dan Ramaj als 2e keeper hebt dan is dat toch best redelijk? Maar iets zegt me dat Klerry dit inderdaad niet bedoelt.
-
- Internationale topspeler
- Clubvoorkeur: v.v. UNA
Het lastige is wel dat als je drie keepers in de etalage zet de verkopende clubs ook niet gek zijn en wel begrijpen dat er iets gaande is, laat staan dat spelers zelf ook niet blind hiervoor zijn. Er zijn inmiddels al een aantal spelers vertrokken via een huur -> koop deal die bij Ajax afgebrand zijn. In de media wordt breed uitgemeten dat het financieel lastig is en daarmee het spelen om prijzen niet heel reeel is ( toch een reden om naar Ajax te gaan ).
Zelfs Ajax met een historie en daardoor de naam gaat daar last van ondervinden. De onzekerheid van het op twee na hoogste podium ( EL ), een relatief matige competitie, een onzeker bestuur van de club, financiele druk, 5de trainer in twee seizoenen. Er zijn veel redenen om niet met Ajax in zee te gaan als speler, tenzij de compensatie veel goed maakt maar ook dat wordt lastiger.
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Maar die Ramaj is echt niet meer dan niveau Drommel. Niks bijzonders. Op basis waarvan zou een topclub bij hem uitkomen, zelfs als 2e keeper?Standbeeld wrote: ↑23 Jul 2024, 12:26Als tweede keeper zou het best kunnen. Volgens mij is het al bekend dat Ortega eerste keeper wordt bij een vertrek van Ederson. Dus als je dan Ramaj als 2e keeper hebt dan is dat toch best redelijk? Maar iets zegt me dat Klerry dit inderdaad niet bedoelt.
- Standbeeld
- Mister PSV
Ik vind Ramaj veel beter dan Drommel. Ik zou het ook niet erg vinden als PSV een bod zou doen. Maar ik denk niet dat ajax aan PSV gaat verkopen.Grasmat wrote: ↑23 Jul 2024, 12:59Maar die Ramaj is echt niet meer dan niveau Drommel. Niks bijzonders. Op basis waarvan zou een topclub bij hem uitkomen, zelfs als 2e keeper?Standbeeld wrote: ↑23 Jul 2024, 12:26
Als tweede keeper zou het best kunnen. Volgens mij is het al bekend dat Ortega eerste keeper wordt bij een vertrek van Ederson. Dus als je dan Ramaj als 2e keeper hebt dan is dat toch best redelijk? Maar iets zegt me dat Klerry dit inderdaad niet bedoelt.
- These users thanked the author Standbeeld for the post:
- 29.04.2007
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Onder die tweet lees je dus echt Ajacieden die hem niet voor minder dan 20mil willen laten gaanGrasmat wrote: ↑23 Jul 2024, 12:59Maar die Ramaj is echt niet meer dan niveau Drommel. Niks bijzonders. Op basis waarvan zou een topclub bij hem uitkomen, zelfs als 2e keeper?Standbeeld wrote: ↑23 Jul 2024, 12:26
-
- Legende
Ramaj's zaakwaarnemer weet toch ook wel dat dit een goedkoop pressiemiddel is? Als Ramaj niet meewerkt, dan is ie na de deadline gewoon weer nummer 1 omdat Pasveer bijna AOW ontvangt.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
-
Waarom vindt je Ramaj zo goed? Kun je dat onderbouwen, bijvoorbeeld adhv data / statistieken? Zoals reddingspercentage, XgA vs gA etc.?Standbeeld wrote: ↑23 Jul 2024, 13:03Ik vind Ramaj veel beter dan Drommel. Ik zou het ook niet erg vinden als PSV een bod zou doen. Maar ik denk niet dat ajax aan PSV gaat verkopen.
- mr.top
Mwoa,, ook vorig seizoen werd al eens geschreven dat meneer Ramaj er in Duitsland heel goed op staat. De jongen staat nog steeds bekend als een goed talent. Hij is jong en ik ga ervan uit dat PSV ook een boel andere keepers op het oog heeft.Grasmat wrote: ↑23 Jul 2024, 12:59Maar die Ramaj is echt niet meer dan niveau Drommel. Niks bijzonders. Op basis waarvan zou een topclub bij hem uitkomen, zelfs als 2e keeper?Standbeeld wrote: ↑23 Jul 2024, 12:26
Maar ik zou het ook geen ramp vinden als er daadwerkelijk een bod op hem gedaan zou worden.
-
- Legende
Je kunt toch ook gewoon televisie kijken en daar iets van vinden? Heb jij ook navigatie nodig om de wc te bereiken?Ittot wrote: ↑23 Jul 2024, 13:15Waarom vindt je Ramaj zo goed? Kun je dat onderbouwen, bijvoorbeeld adhv data / statistieken? Zoals reddingspercentage, XgA vs gA etc.?Standbeeld wrote: ↑23 Jul 2024, 13:03
Ik vind Ramaj veel beter dan Drommel. Ik zou het ook niet erg vinden als PSV een bod zou doen. Maar ik denk niet dat ajax aan PSV gaat verkopen.
- These users thanked the author Josef Dettelbacher for the post (total 6):
- SKERLA • Grasmat • Menno1 • 29.04.2007 • Balinho • Heissenberrug
- Sensation
- Lid scoutingsteam
Als je Ramaj een goede keeper vindt dan vraag ik mij af of je zonder navigatie de wc kan bereikenJosef Dettelbacher wrote: ↑23 Jul 2024, 13:21Je kunt toch ook gewoon televisie kijken en daar iets van vinden? Heb jij ook navigatie nodig om de wc te bereiken?
- These users thanked the author Sensation for the post:
- Franciscus
-
- Meervoudig international
Het is op dit moment ook geen wereld keeper, maar wel een hele moderne keeper. Goed met zijn voeten en heeft Ajax dit seizoen een paar keer echt gered met meerdere reddingen. Uit mijn hoofd tegen GAE uit en Bodo uit. Tuurlijk is er genoeg op aan te merken. Maar Chelsea wordt nu al genoemd door DiMarzio, eerder in de window werd PSG al genoemd. Dat is echt wel een reden voor.
Buiten dat heeft hij ook nog genoeg te leren. Ook veel rare momenten gehad. Maar als je hier op het forum de namen las toen Benitez mogelijk wegging, dan zie je hoe moeilijk een keeper te vinden is. Daarom geloof ik ook echt wel dat topclubs een gokje durven te wagen met keepers, zeker als ze in eerste instantie als 2e keeper gehaald worden. Ik kan clubs echt wel begrijpen dat ze bij Ramaj uitkomen. Heeft toch ook zeker wel potentie.
Dat de fans doorslaan met de bedragen is niks nieuws bij die club. Ik lees ook nog steeds dat Brobbey minstens 60 miljoen moet kosten bij sommige fans. Tja.
Buiten dat heeft hij ook nog genoeg te leren. Ook veel rare momenten gehad. Maar als je hier op het forum de namen las toen Benitez mogelijk wegging, dan zie je hoe moeilijk een keeper te vinden is. Daarom geloof ik ook echt wel dat topclubs een gokje durven te wagen met keepers, zeker als ze in eerste instantie als 2e keeper gehaald worden. Ik kan clubs echt wel begrijpen dat ze bij Ramaj uitkomen. Heeft toch ook zeker wel potentie.
Dat de fans doorslaan met de bedragen is niks nieuws bij die club. Ik lees ook nog steeds dat Brobbey minstens 60 miljoen moet kosten bij sommige fans. Tja.
Last edited by danko-lazovic on 23 Jul 2024, 13:27, edited 1 time in total.
- These users thanked the author danko-lazovic for the post (total 3):
- mr.top • Menno1 • Balinho
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Precies. Genoeg Drommeliaanse misperen van Diamantje gezien om te concluderen dat het niet zo heel vreemd zou zijn als ze Remco Pasgeriatrie de voorkeur zouden geven.Josef Dettelbacher wrote: ↑23 Jul 2024, 13:21Je kunt toch ook gewoon televisie kijken en daar iets van vinden? Heb jij ook navigatie nodig om de wc te bereiken?
-
Nee maar ik denk dat als je Ramaj goed vindt dat je misschien zelf wel wat begeleiding kan gebruiken naar de wc.Josef Dettelbacher wrote: ↑23 Jul 2024, 13:21Je kunt toch ook gewoon televisie kijken en daar iets van vinden? Heb jij ook navigatie nodig om de wc te bereiken?
-
- Legende
Even los van data denk ik dat bij keepers het beeld ook meespeelt. Hoe mooi zweeft iemand naar de hoek, hoe zelfverzekerd kijkt iemand na een redding, etc. Hoe is de reflex, etc.Sensation wrote: ↑23 Jul 2024, 13:23Als je Ramaj een goede keeper vindt dan vraag ik mij af of je zonder navigatie de wc kan bereikenJosef Dettelbacher wrote: ↑23 Jul 2024, 13:21
Je kunt toch ook gewoon televisie kijken en daar iets van vinden? Heb jij ook navigatie nodig om de wc te bereiken?
Als je bij een keeper eenmaal een beeld hebt van een twijfelaar, komt dat ook niet snel meer goed.
-
- Legende
Mods, rode kaart voor Sensation voor het hebben van twee accountsIttot wrote: ↑23 Jul 2024, 13:28Nee maar ik denk dat als je Ramaj goed vindt dat je misschien zelf wel wat begeleiding kan gebruiken naar de wc.Josef Dettelbacher wrote: ↑23 Jul 2024, 13:21
Je kunt toch ook gewoon televisie kijken en daar iets van vinden? Heb jij ook navigatie nodig om de wc te bereiken?
- ShovingNE2
- Site Admin
On it. Alleen mods en admins mogen maximaal 3 accounts hebben.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- Sensation
- Lid scoutingsteam
En Ykhim met Heruone wordt al jaren gedoogd natuurlijk.ShovingNE2 wrote: ↑23 Jul 2024, 13:33 On it. Alleen mods en admins mogen maximaal 3 accounts hebben.