Toch zie ik in Ramaj wel bepaalde kenmerken dat van hem een hele goede keeper kan maken. Alleen heeft hij vooral veel vlieguren nodig, beetje zoals Onana destijds ook.
Met als kanttekening dat Onana op een stuk jongere leeftijd zat waar Ramaj nu zit, op de huidige leeftijd van Ramaj was Onana al 3 seizoenen basisspeler. En was hij zover ik kan herinneren een groter talent, die weliswaar af en toe zijn blunders had (wat Ramaj ook heeft) maar ook een veel hoger piekniveau dan Ramaj nu heeft. Ik vind Ramaj meer te vergelijken met Drommel bij Twente, om ook even in te haken op de discussie hierboven. Ook zijn huidig niveau is gewoon vergelijkbaar met Drommel, denk dat Drommel het niet minder zou doen bij Ajax en Ramaj niet beter als 2e keeper van PSV. Alleen heeft Ramaj meer tijd om zich te ontwikkelen en is die ruimte er nog wel. Maar over het algemeen heb ik als 2e keeper liever een ervaren, stabiel iemand dan een talent. Je wilt in die situaties een betrouwbare keeper die er meteen staat, niet iemand die nog zijn fouten moet maken. En zonder blessures e.d. zal diegene ook niet de vlieguren maken die nodig zijn om zich te ontwikkelen. Dus ook voor die plek zou ik hem niet hoeven bij PSV.
Dit dus. Plus Farioli is natuurlijk niet alleen de nieuwe van Gaal maar was ook nog eens de allerbeste keeperstrainer aller tijden. Met zijn ervaring als keeperstrainer heeft hij dus serieus gezien dat de 41 jarige Pasveer beter is dan Ramaj.
Drommel, Ramaj zijn gewoon vergelijkbaar. Beide kunnen allerlei kanten nog op maar zijn (nog) niet op het niveau dat we bij PSV moeten nastreven.
Dit zijn de betere berichten. Ramaj die voor ene prikkie weg gaat en daadwerkelijk de nieuwe Neuer blijkt te zijn. En Pasveer die bij de eerste de beste wedstrijd met een wandelstok het veld opstrommelt.
Debielioli is net als Kroes een geschenk uit de hemel. Gaan we nog veel plezier aan beleven. Wat een achterlijke keus om die half kreupele gek met zijn vieze staartje eerste keeper te maken. En dat ten opzichte van één van de weinige goede spelers en een jongen met potentiële restwaarde.
Diant Ramaj, vorig seizoen toch een van de spaarzame hoogtepuntjes van een van het slechtste Ajax aller tijden, begrijpt de beslissing niet van de Italiaanse trainer. De 22-jarige Duits jeugdinternational wil per direct weg bij de nummer vijf van de Eredivisie
Het is echt extreem bizar hoe Ajax haar imago van "warme club geleid door visionairs" in een paar weken tijd te grabbel gooit.
Precies. Genoeg Drommeliaanse misperen van Diamantje gezien om te concluderen dat het niet zo heel vreemd zou zijn als ze Remco Pasgeriatrie de voorkeur zouden geven.
BREAKING!
Eerste keeper Ajax reist met eigen vervoer naar wedstrijden.
Ik vind de reacties eerlijk gezegd maar matig. Zelf zat ik te schokken van het lachen met tranen in m'n ogen,bij het denken aan Pasveer die in zo'n busje wordt geladen. M'n vrouw heeft twee keer gevraagd of het wel goed met me ging.
Dit kan niet waar zijn toch? De zelfdestructie zet dus nog even voort.
Voor wat betreft het lachen: misschien vinden mensen het een beetje een domme grap omdat het A) een vrouw betreft en omdat je B) als een kleuter een mindervalide persoon belachelijk maakt. Tienergedrag viert weer hoogtij hier.
Eerste keeper Ajax reist met eigen vervoer naar wedstrijden.
Ik vind de reacties eerlijk gezegd maar matig. Zelf zat ik te schokken van het lachen met tranen in m'n ogen,bij het denken aan Pasveer die in zo'n busje wordt geladen. M'n vrouw heeft twee keer gevraagd of het wel goed met me ging.
White privilege en zwarte humor is zelden een sterke combinatie
Josef Dettelbacher wrote: ↑23 Jul 2024, 17:27Ik vind de reacties eerlijk gezegd maar matig. Zelf zat ik te schokken van het lachen met tranen in m'n ogen,bij het denken aan Pasveer die in zo'n busje wordt geladen. M'n vrouw heeft twee keer gevraagd of het wel goed met me ging.
Ik wist niet zeker of ik als admin wel mocht lachen om zo'n niet woke grapje.
Een beetje de minder mobiele medemens voor Pasveer uitmaken. Dan had Xavi het nog makkelijk zeg maar.
Kezmania wrote: ↑23 Jul 2024, 17:30
Dit kan niet waar zijn toch? De zelfdestructie zet dus nog even voort.
Voor wat betreft het lachen: misschien vinden mensen het een beetje een domme grap omdat het A) een vrouw betreft en omdat je B) als een kleuter een mindervalide persoon belachelijk maakt. Tienergedrag viert weer hoogtij hier.
Kezmania wrote: ↑23 Jul 2024, 17:30omdat het A) een vrouw betreft
Ik vind dit best sexisitisch. Je mag geen grappen over vrouwen maken maar wel over mannen of zo? Wat is dat voor iets raars?
Of snap ik je verkeerd?
Nee volgens mij bedoelt ie dat de persoon op de foto niet voldoende op Pasveer lijkt (vrouw), en ik beter een foto van een invalide man had kunnen gebruiken.
Ach, Pasveer, Ramaj of Pipo de clown: het maakt echt geen reet uit wie je daar op goal zet. Jong lood om oud ijzer. Belangrijker is dat er voldoende hout op het vuur gegooid blijft worden, zodat die club zachtjes blijft doorbranden totdat er niks anders overblijft dan smeulende ashopen. Metershoog en het liefst met Kroes bovenop, zodat hij toch weer een poster van zichzelf aan zijn slaapkamerwand kan hangen.
Die Pasveer lacht zich nu ook de ballen uit z'n broek. Die kwam destijds niet naar Ajax om eerste keeper te worden hoor. Wordt straks 41 en is gewoon de doelverdediger van de meest geliefde puinhoop van Nederland. Bizar, maar ook erg grappig.
Joenepsv wrote: ↑23 Jul 2024, 17:24
Debielioli is net als Kroes een geschenk uit de hemel. Gaan we nog veel plezier aan beleven. Wat een achterlijke keus om die half kreupele gek met zijn vieze staartje eerste keeper te maken. En dat ten opzichte van één van de weinige goede spelers en een jongen met potentiële restwaarde.
Dat krijge je als je een passant als Farioli trainer maakt en twee onervaren alfa mannetjes het technisch beleid laat voeren.
Als zelfs fucking Wijndal al te zwaar op de begroting drukt dan is het wel heel erg gesteld met ajax. Of ze hebben hem teveel salaris gegeven, of het is heel erg gesteld met ajax.