ShovingNE2 wrote: ↑24 Jul 2024, 09:43
Maar ik dacht dat Fabiola en Kroes altijd tot 22u op kantoor waren?
Hahaha, inderdaad! Nog nooit zoveel berichten over een trainer/directeur gelezen van een club over hoe lang hun dagen wel niet zijn sinds ze er werken en dat dus ook maar al te graag willen laten horen aan de buitenwereld. Blijken ze gewoon tot 18.00 uur te werken, zelfde werktijden als de beveiliging
Ze mochten dus wel hun bed er neerzetten maar moeten van te voren wel even toestemming vragen aan de beveiliging of ze die avond mogen blijven slapen.
Nee vanavond niet want ik heb een buurt BBQ, morgen heeft mijn dochter balletuitvoering, overmorgen kan het eventueel wel maar dan moet het wel om 21.00 uur stil zijn want ik wil PSV - Real Madrid kijken
ShovingNE2 wrote: ↑24 Jul 2024, 09:43
Maar ik dacht dat Fabiola en Kroes altijd tot 22u op kantoor waren?
Hahaha, inderdaad! Nog nooit zoveel berichten over een trainer/directeur gelezen van een club over hoe lang hun dagen wel niet zijn sinds ze er werken en dat dus ook maar al te graag willen laten horen aan de buitenwereld. Blijken ze gewoon tot 18.00 uur te werken, zelfde werktijden als de beveiliging
Vroeger was er 24/7 beveiliging, maar dat hebben ze teruggeschroefd naar skeleton crew niveau omdat er tegenwoordig niets meer van waarde te beveiligen is. Sterker nog, ze hopen dat Ramaj gestolen wordt zodat ze verzekeringsgeld kunnen claimen.
Last edited by Josef Dettelbacher on 24 Jul 2024, 10:14, edited 1 time in total.
Hoezo niet? Ik kan ook niet mijn kantoorpand binnen buiten bepaalde tijden, mede vanwege afwezigheid beveiliging.
Is het jou eigen kantoorpand? En de directie kan ook niet meer naar binnen als de beveiliging weg is?
Het kan toch niet dat de beveiliging bepaald wanneer er in een kantoor mensen aanwezig zijn, degene van het kantoor bepalen en de beveiliging past zich hier maar op aan.
Dat is nogal lastig omdat de beveiliging (vrijwel) altijd vanuit een externe partij geleverd wordt, die kunnen zich niet zomaar aanpassen als jij om 14u besluit dat je toch liever tot 22u wil blijven ipv tot 18u.
Is het jou eigen kantoorpand? En de directie kan ook niet meer naar binnen als de beveiliging weg is?
Het kan toch niet dat de beveiliging bepaald wanneer er in een kantoor mensen aanwezig zijn, degene van het kantoor bepalen en de beveiliging past zich hier maar op aan.
Dat is nogal lastig omdat de beveiliging (vrijwel) altijd vanuit een externe partij geleverd wordt, die kunnen zich niet zomaar aanpassen als jij om 14u besluit dat je toch liever tot 22u wil blijven ipv tot 18u.
Nee snap ik wel en het zijn natuurlijk over het algemeen ook panden met meerdere bedrijven, ik ga even uit van mijn eigen pand met alleen mijn bedrijf erin.
Dan lijkt het mij voor de hand liggen dat als ik dat wil er 24/7 beveiliging moet zijn.
Wat een club/bedrijf blijft het ook, headhunters die tegen dikke vergoedingen cruciale plekken in de organisatie moeten invullen. Hebben die toevallig ook Jan van Halst, Maurits Hendriks en Michael van Praag aanbevolen?
Nee snap ik wel en het zijn natuurlijk over het algemeen ook panden met meerdere bedrijven, ik ga even uit van mijn eigen pand met alleen mijn bedrijf erin.
Dan lijkt het mij voor de hand liggen dat als ik dat wil er 24/7 beveiliging moet zijn.
Er zullen qua planning idd prima afspraken te maken zijn. En bij PSV branden de lichten in het Philips Stadion ook weleens in de avonduren (behalve op de laatste dag van het transferwindow wanneer er steevast om 18u een tweet komt van RikElfrink dat de lampen uit zijn )
ShovingNE2 wrote: ↑24 Jul 2024, 10:27
Je kan toch gewoon buiten kantoortijden net als veel hotels een balie bezet hebben. Twee mensen in de avonddienst.
Het is toch geen rocketscience. Hoeveel hotels hebben dit wel niet.
Maar menig hotel heeft geen grote hoeveelheid criminelen op hun locatie rondhangen, dat zorgt wel voor wat veiligheidsrisico's
Het is niet de bedoeling het allemaal te gaan nuanceren of oplossingen te verzinnen.
Na de ronkende berichten over Kroes en Farioli die zouden overnachten op de club is het fijn te horen dat ze bij Ajax nog eerder de pannen er opgooien dan bij het gemeentehuis van Wormerland.
Je kan toch gewoon buiten kantoortijden net als veel hotels een balie bezet hebben. Twee mensen in de avonddienst.
Een of andere Ajax clubwatcher van VI heeft gezegd dat clubs voor 25 a 30 miljoen nog niet eens de linkerschoen van Brobbey kunnen krijgen, maar dat Ajax pas gaat praten vanaf 50 tot 60 miljoen. Lekker doen zou ik zeggen, dan raak je ze nooit kwijt.
Ajax is formeel toch geen eigenaar van de ArenA?
Certificaathouders F zijn de gemeente Amsterdam voor 48% en AFC Ajax voor 13% van het totaal aantal uitgegeven certificaten.
Daarnaast zijn certificaten A t/m E uitgegeven (39%) aan bedrijven en particulieren.
Trainen doe je niet in de Johan Cruijff Arena maar op de Toekomst.
RPSV94 wrote: ↑24 Jul 2024, 11:54
Een of andere Ajax clubwatcher van VI heeft gezegd dat clubs voor 25 a 30 miljoen nog niet eens de linkerschoen van Brobbey kunnen krijgen, maar dat Ajax pas gaat praten vanaf 50 tot 60 miljoen. Lekker doen zou ik zeggen, dan raak je ze nooit kwijt.
Hilarisch. Die jongen ging kapot van de heimwee in Leipzig. Die gaat nooit meer weg.
Lente wrote: ↑24 Jul 2024, 12:11
Die derde kon ik anders ook wel waarderen. Waarom duurt dit filmpje maar 0:59 seconde?
Bij nader inzien moet er toch eens naar matchfixing gekeken worden bij deze wedstrijd.
Die door gesnoven Argentijn maaide normaal gesproken een half stadion neer elke wedstrijd en bij deze 3e goal doet ie ineens poeslief.