Ajax - deel III

Clubs en wedstrijden uit de Eredivisie kunnen hier besproken worden.
Post Reply
Jeronimo
Vaste waarde in elftal
Clubvoorkeur: PSV

29.04.2007 wrote: 24 Jul 2024, 09:59
ShovingNE2 wrote: 24 Jul 2024, 09:43
Maar ik dacht dat Fabiola en Kroes altijd tot 22u op kantoor waren?
Hahaha, inderdaad! Nog nooit zoveel berichten over een trainer/directeur gelezen van een club over hoe lang hun dagen wel niet zijn sinds ze er werken en dat dus ook maar al te graag willen laten horen aan de buitenwereld. Blijken ze gewoon tot 18.00 uur te werken, zelfde werktijden als de beveiliging :lol:
Ze mochten dus wel hun bed er neerzetten maar moeten van te voren wel even toestemming vragen aan de beveiliging of ze die avond mogen blijven slapen.

Nee vanavond niet want ik heb een buurt BBQ, morgen heeft mijn dochter balletuitvoering, overmorgen kan het eventueel wel maar dan moet het wel om 21.00 uur stil zijn want ik wil PSV - Real Madrid kijken :mrgreen:
Josef Dettelbacher
Legende

29.04.2007 wrote: 24 Jul 2024, 09:59
ShovingNE2 wrote: 24 Jul 2024, 09:43
Maar ik dacht dat Fabiola en Kroes altijd tot 22u op kantoor waren?
Hahaha, inderdaad! Nog nooit zoveel berichten over een trainer/directeur gelezen van een club over hoe lang hun dagen wel niet zijn sinds ze er werken en dat dus ook maar al te graag willen laten horen aan de buitenwereld. Blijken ze gewoon tot 18.00 uur te werken, zelfde werktijden als de beveiliging :lol:
Vroeger was er 24/7 beveiliging, maar dat hebben ze teruggeschroefd naar skeleton crew niveau omdat er tegenwoordig niets meer van waarde te beveiligen is. Sterker nog, ze hopen dat Ramaj gestolen wordt zodat ze verzekeringsgeld kunnen claimen.
Last edited by Josef Dettelbacher on 24 Jul 2024, 10:14, edited 1 time in total.
  • These users thanked the author Josef Dettelbacher for the post (total 2):
    Dutch CowboyLorenzo von Matterhorn
    Her lips said no, but her eyes said read my lips..
    Sensation
    Lid scoutingsteam
    Clubvoorkeur: Ja

Jeronimo wrote: 24 Jul 2024, 09:46
    Josef Dettelbacher wrote: 24 Jul 2024, 09:41

Hoezo niet? Ik kan ook niet mijn kantoorpand binnen buiten bepaalde tijden, mede vanwege afwezigheid beveiliging.
    Is het jou eigen kantoorpand? En de directie kan ook niet meer naar binnen als de beveiliging weg is?

Het kan toch niet dat de beveiliging bepaald wanneer er in een kantoor mensen aanwezig zijn, degene van het kantoor bepalen en de beveiliging past zich hier maar op aan.
    Dat is nogal lastig omdat de beveiliging (vrijwel) altijd vanuit een externe partij geleverd wordt, die kunnen zich niet zomaar aanpassen als jij om 14u besluit dat je toch liever tot 22u wil blijven ipv tot 18u.
    Jeronimo
    Vaste waarde in elftal

Sensation wrote: 24 Jul 2024, 10:14
    Jeronimo wrote: 24 Jul 2024, 09:46

Is het jou eigen kantoorpand? En de directie kan ook niet meer naar binnen als de beveiliging weg is?

Het kan toch niet dat de beveiliging bepaald wanneer er in een kantoor mensen aanwezig zijn, degene van het kantoor bepalen en de beveiliging past zich hier maar op aan.
    Dat is nogal lastig omdat de beveiliging (vrijwel) altijd vanuit een externe partij geleverd wordt, die kunnen zich niet zomaar aanpassen als jij om 14u besluit dat je toch liever tot 22u wil blijven ipv tot 18u.
    Nee snap ik wel en het zijn natuurlijk over het algemeen ook panden met meerdere bedrijven, ik ga even uit van mijn eigen pand met alleen mijn bedrijf erin.
    Dan lijkt het mij voor de hand liggen dat als ik dat wil er 24/7 beveiliging moet zijn.
    Madueke
    Legende

Wat een club/bedrijf blijft het ook, headhunters die tegen dikke vergoedingen cruciale plekken in de organisatie moeten invullen. Hebben die toevallig ook Jan van Halst, Maurits Hendriks en Michael van Praag aanbevolen?
    Sensation
    Lid scoutingsteam

Jeronimo wrote: 24 Jul 2024, 10:18
    Sensation wrote: 24 Jul 2024, 10:14

Nee snap ik wel en het zijn natuurlijk over het algemeen ook panden met meerdere bedrijven, ik ga even uit van mijn eigen pand met alleen mijn bedrijf erin.
    Dan lijkt het mij voor de hand liggen dat als ik dat wil er 24/7 beveiliging moet zijn.
    Er zullen qua planning idd prima afspraken te maken zijn. En bij PSV branden de lichten in het Philips Stadion ook weleens in de avonduren (behalve op de laatste dag van het transferwindow wanneer er steevast om 18u een tweet komt van RikElfrink dat de lampen uit zijn :mrgreen: )
  • These users thanked the author Sensation for the post:
    Tijn
    ShovingNE2
    Site Admin

Je kan toch gewoon buiten kantoortijden net als veel hotels een balie bezet hebben. Twee mensen in de avonddienst.

Het is toch geen rocketscience. Hoeveel hotels hebben dit wel niet.
    "When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
    Asterix
    Meervoudig international

Ravioli slaapt toch op de club? Of ja, schreeuwend slaapwandelend waarschijnlijk.
    Ich liebe gegenpressung
    Prof_napo
    Internationale topspeler
    Clubvoorkeur: v.v. UNA

ShovingNE2 wrote: 24 Jul 2024, 10:27 Je kan toch gewoon buiten kantoortijden net als veel hotels een balie bezet hebben. Twee mensen in de avonddienst.

Maar menig hotel heeft geen grote hoeveelheid criminelen op hun locatie rondhangen, dat zorgt wel voor wat veiligheidsrisico's
  • These users thanked the author Prof_napo for the post:
    Grasmat
    ShovingNE2
    Site Admin

Dan zeg je dat Alex Kroes alleen onder begeleiding van een RVC lid buiten kantooruren mag werken daar.
    "When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
    koetje
    Legende

Het is niet de bedoeling het allemaal te gaan nuanceren of oplossingen te verzinnen.

Na de ronkende berichten over Kroes en Farioli die zouden overnachten op de club is het fijn te horen dat ze bij Ajax nog eerder de pannen er opgooien dan bij het gemeentehuis van Wormerland.
  • These users thanked the author koetje for the post (total 4):
    SensationVoormalig KGTijnGrasmat
    Josef Dettelbacher
    Legende

ShovingNE2 wrote: 24 Jul 2024, 10:27 Je kan toch gewoon buiten kantoortijden net als veel hotels een balie bezet hebben. Twee mensen in de avonddienst.

Ajax is formeel toch geen eigenaar van de ArenA?
    Her lips said no, but her eyes said read my lips..
    RPSV94
    Geselecteerd voor Oranje

Een of andere Ajax clubwatcher van VI heeft gezegd dat clubs voor 25 a 30 miljoen nog niet eens de linkerschoen van Brobbey kunnen krijgen, maar dat Ajax pas gaat praten vanaf 50 tot 60 miljoen. Lekker doen zou ik zeggen, dan raak je ze nooit kwijt.
    Prof_napo
    Internationale topspeler
    Clubvoorkeur: v.v. UNA

Josef Dettelbacher wrote: 24 Jul 2024, 11:50

Ajax is formeel toch geen eigenaar van de ArenA?
    Certificaathouders F zijn de gemeente Amsterdam voor 48% en AFC Ajax voor 13% van het totaal aantal uitgegeven certificaten.
    Daarnaast zijn certificaten A t/m E uitgegeven (39%) aan bedrijven en particulieren.

Trainen doe je niet in de Johan Cruijff Arena maar op de Toekomst.
    Standbeeld
    Mister PSV

• These users thanked the author Standbeeld for the post (total 5):
    StratumZuidPersepolisBoemBoemTheoBramFrisian1913
    mr.top
    Internationale topspeler

RPSV94 wrote: 24 Jul 2024, 11:54 Een of andere Ajax clubwatcher van VI heeft gezegd dat clubs voor 25 a 30 miljoen nog niet eens de linkerschoen van Brobbey kunnen krijgen, maar dat Ajax pas gaat praten vanaf 50 tot 60 miljoen. Lekker doen zou ik zeggen, dan raak je ze nooit kwijt.
    Hilarisch. Die jongen ging kapot van de heimwee in Leipzig. Die gaat nooit meer weg.
    Sensation
    Lid scoutingsteam

Standbeeld wrote: 24 Jul 2024, 11:58
    Dit was een leuke avond
  • These users thanked the author Sensation for the post:
    Razzaa
    Fanatic-U-s
    Internationale topspeler
    Favoriete speler: Fredrik Oppegård

Haha die tweede van Moura blijft mooi.
    Ex unitate vires
    SKERLA
    Legende
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

Fanatic-U-s wrote: 24 Jul 2024, 12:03 Haha die tweede van Moura blijft mooi.
    Bruce Grabbelaar.
    StratumZuid
    Vedette

De totale ontlading van Toby ook bij die laatste, prachtig
    In PHILIPS blauw St.Joris den draak doorstekende,
    alles van goud
    Lente
    Meervoudig international

Die derde kon ik anders ook wel waarderen. Waarom duurt dit filmpje maar 0:59 seconde?
    Oh PSV wat je met me doet…
    Teletubby
    Nationale topspeler

Nee dit was buiten de tijd, hebben we ook beelden van Ajax in die CL finale?
    Jeronimo
    Vaste waarde in elftal

Lente wrote: 24 Jul 2024, 12:11 Die derde kon ik anders ook wel waarderen. Waarom duurt dit filmpje maar 0:59 seconde?
    Bij nader inzien moet er toch eens naar matchfixing gekeken worden bij deze wedstrijd.
    Die door gesnoven Argentijn maaide normaal gesproken een half stadion neer elke wedstrijd en bij deze 3e goal doet ie ineens poeslief. ;)
    DonyellMalen
    Legende

StratumZuid wrote: 24 Jul 2024, 12:10 De totale ontlading van Toby ook bij die laatste, prachtig
    En dat met een Amsterdam-tattoo op z’n arm.
    Bob
    Jeugdspeler

Teletubby wrote: 24 Jul 2024, 12:15 Nee dit was buiten de tijd, hebben we ook beelden van Ajax in die CL finale?
    :grin: dat was een onvergetelijk filmpje. Toen wist ik definitief dat de meeste "fans" van ajax niet meer zijn dan meelopers, met 0% verstand van voetbal.

Mooie herinneringen.
    Post Reply