Idd, plus je kan het na een week ook weer opzeggen, dan heb je een jaar lang gratis naar Rik geluisterd, gelezen, en twee wedstrijden gezien voor 5 euro.
Voorbereiding seizoen 24/25
- Trixm
- Vedette
- Juancho
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
Ik betaal al veel aan tv abbo's, Stentor, Ebooks etc. Ik ben van mening dat PSV dit prima zelf kan uitzenden, wat ze eerder ook deden. Maar blijkbaar moet dat nu ineens via het ED. Nou prima natuurlijk als ze dat willen doen, maar voor een oefenpotje ga ik niet betalen. Mijn keuze, dat weet ik.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
-
- Jeugdinternational
Als je een abonnement hebt op De Stentor kan je vanavond gewoon de wedstrijd zien. Inloggen met je DPG-account bij ED.nl en het is gefixt. Je kan daarmee ook alles van het AD lezen bijvoorbeeld.Juancho wrote: ↑24 Jul 2024, 11:00Ik betaal al veel aan tv abbo's, Stentor, Ebooks etc. Ik ben van mening dat PSV dit prima zelf kan uitzenden, wat ze eerder ook deden. Maar blijkbaar moet dat nu ineens via het ED. Nou prima natuurlijk als ze dat willen doen, maar voor een oefenpotje ga ik niet betalen. Mijn keuze, dat weet ik.
- Trixm
- Vedette
Je hoeft er niet voor te betalen, je hoeft er vervolgens ook niet om te klagen.Juancho wrote: ↑24 Jul 2024, 11:00Ik betaal al veel aan tv abbo's, Stentor, Ebooks etc. Ik ben van mening dat PSV dit prima zelf kan uitzenden, wat ze eerder ook deden. Maar blijkbaar moet dat nu ineens via het ED. Nou prima natuurlijk als ze dat willen doen, maar voor een oefenpotje ga ik niet betalen. Mijn keuze, dat weet ik.
- These users thanked the author Trixm for the post (total 2):
- ShovingNE2 • Ardbeg
Saibari is underrated.
- Juancho
- Mister PSV
Nee dat kan niet want je hebt bepaalde opties bij DPG. Voorheen kon ik met mijn abonnement idd wel alles van DPG lezen, ook het ED. Maar dat hebben ze aangepast. Als ik nu het ED ook zou willen lezen moet je een hoger abonnement nemen. Aangezien ik totaal niet uit Brabant komt ga ik dat niet doen.YPLee wrote: ↑24 Jul 2024, 11:31Als je een abonnement hebt op De Stentor kan je vanavond gewoon de wedstrijd zien. Inloggen met je DPG-account bij ED.nl en het is gefixt. Je kan daarmee ook alles van het AD lezen bijvoorbeeld.Juancho wrote: ↑24 Jul 2024, 11:00
Ik betaal al veel aan tv abbo's, Stentor, Ebooks etc. Ik ben van mening dat PSV dit prima zelf kan uitzenden, wat ze eerder ook deden. Maar blijkbaar moet dat nu ineens via het ED. Nou prima natuurlijk als ze dat willen doen, maar voor een oefenpotje ga ik niet betalen. Mijn keuze, dat weet ik.
Net nog even getest maar inloggen op het ED werkt wel maar je kan dan nog steeds geen premium dingen lezen. Ik had dit vorig jaar volgens mij ook al eens in een chat met DPG nagevraagd maar zo werkt het tegenwoordig niet meer.
Hoeft niet, mag wel. Daarom is dit een forum. Persoonlijk vind ik dat PSV dit soort oefenpotjes of zelf moet uitzenden of als ze serieuzer worden, lekker door Ziggo/ESPN laten uitzenden. Iets met klantenbinding. Maar dat is mijn mening he
Last edited by Juancho on 24 Jul 2024, 11:46, edited 3 times in total.
- StratumZuid
- Vedette
- Trixm
- Vedette
Klantenbinding is een laf excuus om dingen gratis te willen. We hebben het over 2 euro, waarvan minimaal de helft naar de journalist gaat waarvan je alle PSV nieuwtjes krijgt. Je kan ook zeuren om het zeuren.Juancho wrote: ↑24 Jul 2024, 11:42Nee dat kan niet want je hebt bepaalde opties bij DPG. Voorheen kon ik met mijn abonnement idd wel alles van DPG lezen, ook het ED. Maar dat hebben ze aangepast. Als ik nu het ED ook zou willen lezen moet je een hoger abonnement nemen. Aangezien ik totaal niet uit Brabant komt ga ik dat niet doen.
Net nog even getest maar inloggen op het ED werkt wel maar je kan dan nog steeds geen premium dingen lezen. Ik had dit vorig jaar volgens mij ook al eens in een chat met DPG nagevraagd maar zo werkt het tegenwoordig niet meer.
Hoeft niet, mag wel. Daarom is dit een forum. Persoonlijk vind ik dat PSV dit soort oefenpotjes of zelf moet uitzenden of als ze serieuzer worden, lekker door Ziggo/ESPN laten uitzenden. Iets met klantenbinding. Maar dat is mijn mening he
Saibari is underrated.
- DonyellMalen
- Legende
- Tjompie
- Internationale topspeler
Of een digitaal abonnement op het AD nemen. Dan kun je via de AD app/site alles lezen van oa de Stentor en het EDJuancho wrote: ↑24 Jul 2024, 11:42Nee dat kan niet want je hebt bepaalde opties bij DPG. Voorheen kon ik met mijn abonnement idd wel alles van DPG lezen, ook het ED. Maar dat hebben ze aangepast. Als ik nu het ED ook zou willen lezen moet je een hoger abonnement nemen. Aangezien ik totaal niet uit Brabant komt ga ik dat niet doen.
- Juancho
- Mister PSV
Ik heb geen interesse in het ED als Oosterling . Dan kies ik eerder voor €5 VI Pro en dan alleen de PSV items.Tjompie wrote: ↑24 Jul 2024, 12:01Of een digitaal abonnement op het AD nemen. Dan kun je via de AD app/site alles lezen van oa de Stentor en het EDJuancho wrote: ↑24 Jul 2024, 11:42
Nee dat kan niet want je hebt bepaalde opties bij DPG. Voorheen kon ik met mijn abonnement idd wel alles van DPG lezen, ook het ED. Maar dat hebben ze aangepast. Als ik nu het ED ook zou willen lezen moet je een hoger abonnement nemen. Aangezien ik totaal niet uit Brabant komt ga ik dat niet doen.
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Ik heb al een paar jaar premium accountje van het ED omdat ik juist in deze periode graag de premium artikelen lees. Dus ik vind het juist klantenbinding dat ze door middel van dit soort dingen een 'extratje' geven aan de mensen met een account. Overigens doe ik daar vanavond precies niets mee want voor 10 a 15 euro heb je al prima plaatsen in het stadion.
- Tjompie
Dat hoeft ook niet. Maar omdat je al zei dat je een digitaal abonnement op de Stentor hebt. Als je die opzegt en een abo op Algemeen Dagblad neemt. Kun je alsnog alle Stentor artikelen lezen en alle andere berichten uit het hele land. En kun je PSV tegen Eindhoven kijken
- DonyellMalen
- Legende
Ik snap het wel dat ED het uitzendt hoor, mooie kans voor ze. Maar het is eerder heel onlogisch dat PSV niet een eigen uitzendkanaal begint voor dit soort potjes en andere content, dan bereik je 100% veel meer mensen.
Je bent nota bene een Nederlandse topclub, dan reiken je grenzen verder dan de regio. Mensen buiten Eindhoven hebben helemaal geen behoefte aan een abonnement bij het ED en die bereik je met een eigen kanaal juist wel. Feyenoord heeft hier met Feyenoord One een mooi voorbeeld voor gegeven.
Je bent nota bene een Nederlandse topclub, dan reiken je grenzen verder dan de regio. Mensen buiten Eindhoven hebben helemaal geen behoefte aan een abonnement bij het ED en die bereik je met een eigen kanaal juist wel. Feyenoord heeft hier met Feyenoord One een mooi voorbeeld voor gegeven.
- These users thanked the author DonyellMalen for the post:
- Juancho
- DonyellMalen
- Legende
-
- Legende
Volgens mij is er heel veel onvrede over Feyenoord One en dan met name over de wedstrijden die live worden uitgezonden.DonyellMalen wrote: ↑24 Jul 2024, 12:28 Je bent nota bene een Nederlandse topclub, dan reiken je grenzen verder dan de regio. Mensen buiten Eindhoven hebben helemaal geen behoefte aan een abonnement bij het ED en die bereik je met een eigen kanaal juist wel. Feyenoord heeft hier met Feyenoord One een mooi voorbeeld voor gegeven.
PSV heeft het ook ooit zelf geprobeerd een paar jaar terug op trainingskamp, om tegen betaling wedstrijden uit te zenden, maar dat liep toen hopeloos in de soep waardoor mensen hun geld terugkregen.
- Trixm
- Vedette
Wie heeft het over het ED? Je kan heel veel verschillende abonnementen kiezen, waaronder het AD.DonyellMalen wrote: ↑24 Jul 2024, 12:28 Ik snap het wel dat ED het uitzendt hoor, mooie kans voor ze. Maar het is eerder heel onlogisch dat PSV niet een eigen uitzendkanaal begint voor dit soort potjes en andere content, dan bereik je 100% veel meer mensen.
Saibari is underrated.
- DonyellMalen
- Legende
-
Als Juancho hetzelfde abonnement op AD neemt als hij nu op de Stentor heeft dan kan hij dat nog steeds niet, en kan dan alleen Premium artikelen van het AD lezen ipv De Stentor. Anders had hij met zijn huidige abonnement op De Stentor al overal toegang tot gehad. Dus om content van de andere titels te kunnen lezen, zal hij zijn abonnement op De Stentor moeten upgraden naar een duurdere (of eenzelfde duurdere van een andere titel nemen zoals AD, ED, BD, etc.)Tjompie wrote: ↑24 Jul 2024, 12:28Dat hoeft ook niet. Maar omdat je al zei dat je een digitaal abonnement op de Stentor hebt. Als je die opzegt en een abo op Algemeen Dagblad neemt. Kun je alsnog alle Stentor artikelen lezen en alle andere berichten uit het hele land. En kun je PSV tegen Eindhoven kijken
- ShovingNE2
- Site Admin
En dan zeuren mensen ook dat het gratis moet. Vaak dezelfde mensen.. waarschijnlijk.DonyellMalen wrote: ↑24 Jul 2024, 12:28Ik snap het wel dat ED het uitzendt hoor, mooie kans voor ze. Maar het is eerder heel onlogisch dat PSV niet een eigen uitzendkanaal begint voor dit soort potjes en andere content, dan bereik je 100% veel meer mensen.
En als ze een keer wel bij godsgratie een euro of wat uitgeven volle bak zeiken over de content.
- These users thanked the author ShovingNE2 for the post:
- Ardbeg
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- DonyellMalen
- Legende
Dan heb je echt geen recht van spreken meer, vind ik. Dan zeik je om het zeiken.ShovingNE2 wrote: ↑24 Jul 2024, 12:40En dan zeuren mensen ook dat het gratis moet. Vaak dezelfde mensen.. waarschijnlijk.
Een dergelijk kanaal als deal bij je seizoenskaart of club card is dikke prima. Zo geef je fans uit het hele land (en buitenland) de kans om dit soort potjes te kijken en extra content te genereren. Hier liggen echt nog enorm veel kansen voor PSV, maargoed, de laatste tijd al genoeg over het mediateam gemeld.
- Tjompie
Nee, want ik heb zelf ook het goedkoopste AD abo. En alle artikelen van de andere kranten verschijnen ook in de AD app. En ik heb van de week nog PSV live gezienloginnaam wrote: ↑24 Jul 2024, 12:39Als @Juancho hetzelfde abonnement op AD neemt als hij nu op de Stentor heeft dan kan hij dat nog steeds niet, en kan dan alleen Premium artikelen van het AD lezen ipv De Stentor. Anders had hij met zijn huidige abonnement op De Stentor al overal toegang tot gehad. Dus om content van de andere titels te kunnen lezen, zal hij zijn abonnement op De Stentor moeten upgraden naar een duurdere (of eenzelfde duurdere van een andere titel nemen zoals AD, ED, BD, etc.)Tjompie wrote: ↑24 Jul 2024, 12:28
Dat hoeft ook niet. Maar omdat je al zei dat je een digitaal abonnement op de Stentor hebt. Als je die opzegt en een abo op Algemeen Dagblad neemt. Kun je alsnog alle Stentor artikelen lezen en alle andere berichten uit het hele land. En kun je PSV tegen Eindhoven kijken
- ShovingNE2
- Site Admin
Feyenoord doet dat goed inderdaad. Beetje dit model.DonyellMalen wrote: ↑24 Jul 2024, 12:44Een dergelijk kanaal als deal bij je seizoenskaart of club card is dikke prima. Zo geef je fans uit het hele land (en buitenland) de kans om dit soort potjes te kijken en extra content te genereren. Hier liggen echt nog enorm veel kansen voor PSV, maargoed, de laatste tijd al genoeg over het mediateam gemeld.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- Juancho
- Mister PSV
Dit dus. Dit is mij ook vertelt door de supportmedewerker van DGP. Als je naast krant X (of dat nu Stentor/AD/ED is) de rest ook wil zien moet je upgraden. En dat is het mij dus niet waard want ik woon in het oosten dus de Stentor. Want in het ED komt lees je elders, al dan niet iets opgeblazen ook wel. Dat is het mij gewoon niet waard. En betalen voor het online kijken van een simpel oefenpotje gaat, net als vorig jaar, een beetje tegen mijn principes in. Dan maar niet. Samenvatting is ook prima.loginnaam wrote: ↑24 Jul 2024, 12:39Als @Juancho hetzelfde abonnement op AD neemt als hij nu op de Stentor heeft dan kan hij dat nog steeds niet, en kan dan alleen Premium artikelen van het AD lezen ipv De Stentor. Anders had hij met zijn huidige abonnement op De Stentor al overal toegang tot gehad. Dus om content van de andere titels te kunnen lezen, zal hij zijn abonnement op De Stentor moeten upgraden naar een duurdere (of eenzelfde duurdere van een andere titel nemen zoals AD, ED, BD, etc.)Tjompie wrote: ↑24 Jul 2024, 12:28
Vond het idee hierboven ook wel goed, bij afsluiten van (weer) een SCC krijg je toegang tot de voorbereiding van PSV.
- deninho32
- Site Admin
- Favoriete speler: Vinnie Jones
Wellicht kan RikElfrink het verlossende woord uitspreken?Tjompie wrote: ↑24 Jul 2024, 12:47Nee, want ik heb zelf ook het goedkoopste AD abo. En alle artikelen van de andere kranten verschijnen ook in de AD app. En ik heb van de week nog PSV live gezienloginnaam wrote: ↑24 Jul 2024, 12:39
Als @Juancho hetzelfde abonnement op AD neemt als hij nu op de Stentor heeft dan kan hij dat nog steeds niet, en kan dan alleen Premium artikelen van het AD lezen ipv De Stentor. Anders had hij met zijn huidige abonnement op De Stentor al overal toegang tot gehad. Dus om content van de andere titels te kunnen lezen, zal hij zijn abonnement op De Stentor moeten upgraden naar een duurdere (of eenzelfde duurdere van een andere titel nemen zoals AD, ED, BD, etc.)
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina