Vind de logica van Bosz in dit artikel oogt me wat selectief. Het vertrek van Ramalho en Bella Kotchap streept hij weg met de komst van Flamingo en een tweede RCV (waarschijnlijk dus Van den Berg), maar Sambo en Van Aanholt zijn toch ook vertrokken? Ik kan me niet voorstellen dat Bosz met één rechtsback het seizoen in wil en in Oppegard de een backup van hetzelfde kaliber als PVA ziet op links. Dat terwijl Dest goed beschouwd over 8 a 9 maanden weer op niveau is. Hoe kan hij de conclusie trekken dat er dan niets meer bij hoeft? Rookgordijntje?
Van den Berg op laat op zich wachten? Ik zeg:
ScHoOrDaKeLeN
Vind de logica van Bosz in dit artikel oogt me wat selectief. Het vertrek van Ramalho en Bella Kotchap streept hij weg met de komst van Flamingo en een tweede RCV (waarschijnlijk dus Van den Berg), maar Sambo en Van Aanholt zijn toch ook vertrokken? Ik kan me niet voorstellen dat Bosz met één rechtsback het seizoen in wil en in Oppegard de een backup van hetzelfde kaliber als PVA ziet op links. Dat terwijl Dest goed beschouwd over 8 a 9 maanden weer op niveau is. Hoe kan hij de conclusie trekken dat er dan niets meer bij hoeft? Rookgordijntje?
Van den Berg op laat op zich wachten? Ik zeg:
ScHoOrDaKeLeN
Ik maak me eerder zorgen om de linkerkant achterin dan de rechterkant. Rechts heb je: vd Berg (ga er even vanuit dat hij komt), Flamingo, Teze en Mauro terwijl je met Schouten altijd nog een linie kan terugzakken. Allemaal spelers die zeker in de ED gewoon in de basis kunnen.
Op links heb je alleen Boscagli, Mauro en Oppegard. Die eerste 2 kunnen maar Oppegard komt echt te kort. Bovendien heb je geen backup achter Boscagli. Kortom, daar zit een gigantisch groot gat met de zware blessures van Dest en nu ook Obispo.
Kortom, ik geloof er ook helemaal niks van da PSV geen verdediger gaat halen voor de linkerkant. Of dat nu zowel een LB en LCV is of een multifunctionele speler voor beide posities, maar daar komt echt nog wel een hele goede speler bij. Kan niet anders zou ik denken.
AddoCultheld wrote: ↑23 Jul 2024, 19:07
@RikElfrink Kijk, dat zijn top tweets. Schouten rond de 60 miljoen. Hulde
Dat staat er niet..
Borussia Dortmund heeft zich niet officieel bij PSV gemeld voor Schouten, maar officieus. Gaat hem voor nu niet worden. Naar de PSV'er wordt wel door clubs geïnformeerd: PSV voelt zich comfortabel met nog een 4-jarig contract en wil eerder 60 miljoen dan de 20-30 van BvB.
Borussia Dortmund heeft zich niet officieel bij PSV gemeld voor Schouten, maar officieus. Gaat hem voor nu niet worden. Naar de PSV'er wordt wel door clubs geïnformeerd: PSV voelt zich comfortabel met nog een 4-jarig contract en wil eerder 60 miljoen dan de 20-30 van BvB.
Ok wat staat er dan?
Er zou kunnen staan dat als PSV 41 miljoen wil dat het dichter bij de 60 zit dan bij de 20 van BvB. Of 46 miljoen want dat is dichter bij 60 dan de 30 van BvB.
Waarschijnlijk ook heel lastig haalbaar, maar volgens Serie A-kenner Wesley Victor Mak moet Dean Huijsen 15 a 20 miljoen kosten, zelfde prijscategorie als Van den Berg dus.
DonyellMalen wrote: ↑24 Jul 2024, 12:17
Waarschijnlijk ook heel lastig haalbaar, maar volgens Serie A-kenner Wesley Victor Mak moet Dean Huijsen 15 a 20 miljoen kosten, zelfde prijscategorie als Van den Berg dus.
Groot talent hoor, maar moet het nog maar zien hoe hij zich staande gaat houden als hij volledige wedstrijden moet spelen.
Doe mij ook from the Mountain maar. Natuurlijk wat ouder, maar dat heb ik voor PSV liever dan een broekie die nog alles moet laten zien.
Ok wat staat er dan?
Dat het bedrag dichter bij 60 ligt dan 20-30. Dat kan dus ook 46 miljoen zijn. Aanzienlijk verschil.
De manier waarop Rik berichtgeving doet over Van Den Berg doet denken aan hoe het vorig jaar met Lang en Schouten ging.
Dat was "ineens" wel rond, maar de manier waarop het ging is echt vergelijkbaar met deze casus.