Ajax - deel III

Clubs en wedstrijden uit de Eredivisie kunnen hier besproken worden.
Post Reply
Prof_napo
Internationale topspeler
Clubvoorkeur: v.v. UNA

Standbeeld wrote: 24 Jul 2024, 11:58
Valentijn Driessen is het er nog steeds niet mee eens, Driessen is er nog steeds van overtuigd dat Lucas Moura nooit scoort.
ruuddevil
Legende

Bob wrote: 24 Jul 2024, 13:51
Teletubby wrote: 24 Jul 2024, 12:15 Nee dit was buiten de tijd, hebben we ook beelden van Ajax in die CL finale?
:grin: dat was een onvergetelijk filmpje. Toen wist ik definitief dat de meeste "fans" van ajax niet meer zijn dan meelopers, met 0% verstand van voetbal.

Mooie herinneringen.
Dat wist je toen pas? Het Ajax publiek is hetzelfde publiek als de mongolen die bij het NL elftal van links naar rechts springen onder leiding van de Snollebollekes. En dat zeg ik met alle respect voor mongolen.
  • These users thanked the author ruuddevil for the post:
    Bob
    Lente
    Meervoudig international
    Clubvoorkeur: PSV

DonyellMalen wrote: 23 Jul 2024, 20:06 Goed aan de bal ook die Pasveer.

https://www.vi.nl/pro/analyse/veertien- ... s-creeerde
    Hihi, quote van Johan Inan in het AD (BD) in een stuk dat zojuist geplaats is 'Waarom Remko Pasveer (40) boven drie ontevreden keepers wordt gekozen bij Ajax':

Comfortabel en provocerend met de voeten, precies zoals Farioli het voor zich ziet en leiderschap, communicatie, durf en precisie aan de bal van Pasveer waren voor Farioli reden......

Precisie aan de bal terwijl VI schrijft dertien van de veertien doeltrappen van Pasveer leiden tot balverlies. Stukje recht praten wat krom is? Moest ook wel lachen om het provocerend met de voeten :tear:
    Last edited by Lente on 24 Jul 2024, 14:51, edited 2 times in total.
  • These users thanked the author Lente for the post:
    Heissenberrug
    Oh PSV wat je met me doet…
    11 Tinus
    Legende
    Clubvoorkeur: Philips

Als die Farioli al met dit soort dingen begint dan heeft hij meteen de NL media tegen zich en als het dan nog een paar keer fout gaat wordt die Italiaan helemaal gek gemaakt.

Waar is de popcorn?
    Asterix
    Meervoudig international

Standbeeld wrote: 24 Jul 2024, 11:58
    Dit gaat ze natuurlijk niet meer overkomen. Vanaf nu houden ze gewoon de bal stil onder de voet en staat Henderson te wijzen. Want zoals Cruijff ooit iets zei van: “Als de tegenstander de bal niet heeft kunnen ze niet scoren”. Die Ravioli is echt een fenomeen, nu al.
    Ich liebe gegenpressung
    Persepolis
    Vedette

Lente wrote: 24 Jul 2024, 14:40
    DonyellMalen wrote: 23 Jul 2024, 20:06 Goed aan de bal ook die Pasveer.

https://www.vi.nl/pro/analyse/veertien- ... s-creeerde
    Hihi, quote van Johan Inan in het AD (BD) in een stuk dat zojuist geplaats is 'Waarom Remko Pasveer (40) boven drie ontevreden keepers wordt gekozen bij Ajax':

Comfortabel en provocerend met de voeten, precies zoals Farioli het voor zich ziet en leiderschap, communicatie, durf en precisie aan de bal van Pasveer waren voor Farioli reden......

Precisie aan de bal terwijl VI schrijft dertien van de veertien doeltrappen van Pasveer leiden tot balverlies. Stukje recht praten wat krom is? Moest ook wel lachen om het provocerend met de voeten :tear:
    Nou moeten we wel eerlijk zijn dat dat VI artikel over 1 wedstrijd tegen Liverpool ging. Een uitschieter zal het sowieso zijn, maar in hoeverre weet ik niet. Heb namelijk geen idee wat normaal de cijfers van Pasveer waren.
    ShovingNE2
    Site Admin

11 Tinus wrote: 24 Jul 2024, 14:48 Als die Farioli al met dit soort dingen begint dan heeft hij meteen de NL media tegen zich en als het dan nog een paar keer fout gaat wordt die Italiaan helemaal gek gemaakt.

Waar is de popcorn?
    En omdat het een Italiaan is: Popcorn Hawaii!
  • These users thanked the author ShovingNE2 for the post:
    Heissenberrug
    "When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
    Robson de Souza
    Vedette

11 Tinus wrote: 24 Jul 2024, 14:48 Als die Farioli al met dit soort dingen begint dan heeft hij meteen de NL media tegen zich en als het dan nog een paar keer fout gaat wordt die Italiaan helemaal gek gemaakt.

Waar is de popcorn?
    Ik kijk er vooral naar uit dat als Farioli verliest hij zal zeggen dat Kroes hem meer beloofd had en dan wil ik graag de straatvechter Kroes weer aan het werk zien. Dat is zo gedoemd om fout te gaan. Gelukkig kan de algemeen directeur ingrijpen dan.
  • These users thanked the author Robson de Souza for the post (total 2):
    De RealistHeissenberrug
    Lente
    Meervoudig international

Persepolis wrote: 24 Jul 2024, 14:54
    Lente wrote: 24 Jul 2024, 14:40

Nou moeten we wel eerlijk zijn dat dat VI artikel over 1 wedstrijd tegen Liverpool ging. Een uitschieter zal het sowieso zijn, maar in hoeverre weet ik niet. Heb namelijk geen idee wat normaal de cijfers van Pasveer waren.
    Okay, bedankt voor de nuance. Nee cijfers van Pasveer weet ik ook niet. Maar volgens mij ligt de kracht van Pasveer niet in het voetballende gedeelte. Dat stukje zou dan juist voor Ramaj in de goal pleiten.
    Oh PSV wat je met me doet…
    Josef Dettelbacher
    Legende

Lente wrote: 24 Jul 2024, 15:08
    Persepolis wrote: 24 Jul 2024, 14:54

Okay, bedankt voor de nuance. Nee cijfers van Pasveer weet ik ook niet. Maar volgens mij ligt de kracht van Pasveer niet in het voetballende gedeelte. Dat stukje zou dan juist voor Ramaj in de goal pleiten.
    Eerlijk is eerlijk, als ik Pasveer was zou ik ook gewoon doorgaan. Wat moet ie anders? Keeperstrainer lijkt me echt een saai vak.
    Her lips said no, but her eyes said read my lips..
    Batsu
    Vaste waarde in elftal

Josef Dettelbacher wrote: 24 Jul 2024, 15:20

Eerlijk is eerlijk, als ik Pasveer was zou ik ook gewoon doorgaan. Wat moet ie anders? Keeperstrainer lijkt me echt een saai vak.
    Lekker met pensioen gaan en je geld tellen. Die heeft echt niet voor een bos wortels en handje konthaar gespeeld hoor!
    DonyellMalen
    Legende

Zal ‘ie ook een hesje aantrekken? Gaat nóg meer wijzen komend seizoen.
    Menno1
    Legende

Pasveer is wellicht wat degelijker met zijn voeten; het zal wel, hoewel Ramaj juist gezien werd als een moderne keeper. Maar Pasveer heeft natuurlijk zwaar ingeleverd in reach en atletisch vermogen en het was al nooit een topkeeper; hoogstens een degelijke eredivisie keeper. En dan speelt natuurlijk ook nog het verdampen van waarde op het veld, wat toch al niet zo hoog meer schijnt te liggen.
    ShovingNE2
    Site Admin

Image
  • These users thanked the author ShovingNE2 for the post:
    Bram
    "When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
    1913PSV.
    Vaste waarde in elftal

Bob wrote: 24 Jul 2024, 13:51
    Teletubby wrote: 24 Jul 2024, 12:15 Nee dit was buiten de tijd, hebben we ook beelden van Ajax in die CL finale?
    :grin: dat was een onvergetelijk filmpje. Toen wist ik definitief dat de meeste "fans" van ajax niet meer zijn dan meelopers, met 0% verstand van voetbal.

Mooie herinneringen.
  • These users thanked the author 1913PSV. for the post:
    Lente
    DadOfFour
    Internationale topspeler

Kan je daarna altijd nog coach van Ajax worden.. Niet goed voor je CV, maar ook niet saai
    La vida és massa curta per no fer broma
    mr.top
    Internationale topspeler

Batsu wrote: 24 Jul 2024, 15:45

Lekker met pensioen gaan en je geld tellen. Die heeft echt niet voor een bos wortels en handje konthaar gespeeld hoor!
    Hij zal anders ook niet zwemmen in het geld. Dus nee, als hij de optie heeft dan zou ik nog wel een seizoen of twee doorgaan.
    Ittot
    Internationale topspeler

Ben bang dat we 2e worden. Niveau is fenomenaal omhoog gegaan afgelopen 5 weken. vergelijkbaar met Liverpool qua intensiteit.

En dan zijn Brobbey en Bergwijn nog iet eens terug.
  • These users thanked the author Ittot for the post:
    Heissenberrug
    Josef Dettelbacher
    Legende

Batsu wrote: 24 Jul 2024, 15:45

Pensioen is overrated. Lekker bezig blijven is goed voor lichaam en geest.
    Fanatic-U-s
    Internationale topspeler
    Favoriete speler: Fredrik Oppegård

Daar gaan we inderdaad.
  • These users thanked the author Fanatic-U-s for the post:
    Heissenberrug
    Ex unitate vires
    Josef Dettelbacher
    Legende

Ittot wrote: 24 Jul 2024, 16:13

Ben bang dat we 2e worden. Niveau is fenomenaal omhoog gegaan afgelopen 5 weken. vergelijkbaar met Liverpool qua intensiteit.

Henderson kan straks nog sneller wijzen!

Image
    Robson de Souza
    Vedette

Nu al zin in een Pasveer-masterclass:
  • These users thanked the author Robson de Souza for the post:
    Fanatic-U-s
    psvgouda
    Vedette
    Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
    Favoriete speler: Ismael Saibaasie

Josef Dettelbacher wrote: 24 Jul 2024, 16:29
    Ittot wrote: 24 Jul 2024, 16:13

Henderson kan straks nog sneller wijzen!

Image
    Vergeet de intensiteit niet: binnen 5 seconden terugwijzen als een tegenstander wijst
    Grasmat
    Lid van verdienste
    Favoriete speler: Dn Flamingo

Wat een flapdrolfarioli:

Madueke
    Legende

Haha, die hypocriete Henderson. Was hij het niet die weken 'geblesseerd' in Engeland vertoefde afgelopen seizoen? Lekker Schippie voor de bus gooien.
  • These users thanked the author Madueke for the post:
    De Realist
    Post Reply