Valentijn Driessen is het er nog steeds niet mee eens, Driessen is er nog steeds van overtuigd dat Lucas Moura nooit scoort.
Ajax - deel III
- ruuddevil
- Legende
Dat wist je toen pas? Het Ajax publiek is hetzelfde publiek als de mongolen die bij het NL elftal van links naar rechts springen onder leiding van de Snollebollekes. En dat zeg ik met alle respect voor mongolen.
- Lente
- Meervoudig international
- Clubvoorkeur: PSV
Hihi, quote van Johan Inan in het AD (BD) in een stuk dat zojuist geplaats is 'Waarom Remko Pasveer (40) boven drie ontevreden keepers wordt gekozen bij Ajax':DonyellMalen wrote: ↑23 Jul 2024, 20:06 Goed aan de bal ook die Pasveer.
https://www.vi.nl/pro/analyse/veertien- ... s-creeerde
Comfortabel en provocerend met de voeten, precies zoals Farioli het voor zich ziet en leiderschap, communicatie, durf en precisie aan de bal van Pasveer waren voor Farioli reden......
Precisie aan de bal terwijl VI schrijft dertien van de veertien doeltrappen van Pasveer leiden tot balverlies. Stukje recht praten wat krom is? Moest ook wel lachen om het provocerend met de voeten
Last edited by Lente on 24 Jul 2024, 14:51, edited 2 times in total.
- These users thanked the author Lente for the post:
- Heissenberrug
Oh PSV wat je met me doet…
- Asterix
Dit gaat ze natuurlijk niet meer overkomen. Vanaf nu houden ze gewoon de bal stil onder de voet en staat Henderson te wijzen. Want zoals Cruijff ooit iets zei van: “Als de tegenstander de bal niet heeft kunnen ze niet scoren”. Die Ravioli is echt een fenomeen, nu al.
Ich liebe gegenpressung
- Persepolis
- Vedette
Nou moeten we wel eerlijk zijn dat dat VI artikel over 1 wedstrijd tegen Liverpool ging. Een uitschieter zal het sowieso zijn, maar in hoeverre weet ik niet. Heb namelijk geen idee wat normaal de cijfers van Pasveer waren.Lente wrote: ↑24 Jul 2024, 14:40Hihi, quote van Johan Inan in het AD (BD) in een stuk dat zojuist geplaats is 'Waarom Remko Pasveer (40) boven drie ontevreden keepers wordt gekozen bij Ajax':DonyellMalen wrote: ↑23 Jul 2024, 20:06 Goed aan de bal ook die Pasveer.
https://www.vi.nl/pro/analyse/veertien- ... s-creeerde
Comfortabel en provocerend met de voeten, precies zoals Farioli het voor zich ziet en leiderschap, communicatie, durf en precisie aan de bal van Pasveer waren voor Farioli reden......
Precisie aan de bal terwijl VI schrijft dertien van de veertien doeltrappen van Pasveer leiden tot balverlies. Stukje recht praten wat krom is? Moest ook wel lachen om het provocerend met de voeten
- ShovingNE2
- Site Admin
En omdat het een Italiaan is: Popcorn Hawaii!
- These users thanked the author ShovingNE2 for the post:
- Heissenberrug
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- Vedette
Ik kijk er vooral naar uit dat als Farioli verliest hij zal zeggen dat Kroes hem meer beloofd had en dan wil ik graag de straatvechter Kroes weer aan het werk zien. Dat is zo gedoemd om fout te gaan. Gelukkig kan de algemeen directeur ingrijpen dan.
- These users thanked the author Robson de Souza for the post (total 2):
- De Realist • Heissenberrug
- Lente
Okay, bedankt voor de nuance. Nee cijfers van Pasveer weet ik ook niet. Maar volgens mij ligt de kracht van Pasveer niet in het voetballende gedeelte. Dat stukje zou dan juist voor Ramaj in de goal pleiten.Persepolis wrote: ↑24 Jul 2024, 14:54Nou moeten we wel eerlijk zijn dat dat VI artikel over 1 wedstrijd tegen Liverpool ging. Een uitschieter zal het sowieso zijn, maar in hoeverre weet ik niet. Heb namelijk geen idee wat normaal de cijfers van Pasveer waren.Lente wrote: ↑24 Jul 2024, 14:40
Hihi, quote van Johan Inan in het AD (BD) in een stuk dat zojuist geplaats is 'Waarom Remko Pasveer (40) boven drie ontevreden keepers wordt gekozen bij Ajax':
Oh PSV wat je met me doet…
-
- Legende
Eerlijk is eerlijk, als ik Pasveer was zou ik ook gewoon doorgaan. Wat moet ie anders? Keeperstrainer lijkt me echt een saai vak.Lente wrote: ↑24 Jul 2024, 15:08Okay, bedankt voor de nuance. Nee cijfers van Pasveer weet ik ook niet. Maar volgens mij ligt de kracht van Pasveer niet in het voetballende gedeelte. Dat stukje zou dan juist voor Ramaj in de goal pleiten.Persepolis wrote: ↑24 Jul 2024, 14:54
Nou moeten we wel eerlijk zijn dat dat VI artikel over 1 wedstrijd tegen Liverpool ging. Een uitschieter zal het sowieso zijn, maar in hoeverre weet ik niet. Heb namelijk geen idee wat normaal de cijfers van Pasveer waren.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
-
- Vaste waarde in elftal
Lekker met pensioen gaan en je geld tellen. Die heeft echt niet voor een bos wortels en handje konthaar gespeeld hoor!Josef Dettelbacher wrote: ↑24 Jul 2024, 15:20Eerlijk is eerlijk, als ik Pasveer was zou ik ook gewoon doorgaan. Wat moet ie anders? Keeperstrainer lijkt me echt een saai vak.
- DonyellMalen
- Legende
-
- Legende
Pasveer is wellicht wat degelijker met zijn voeten; het zal wel, hoewel Ramaj juist gezien werd als een moderne keeper. Maar Pasveer heeft natuurlijk zwaar ingeleverd in reach en atletisch vermogen en het was al nooit een topkeeper; hoogstens een degelijke eredivisie keeper. En dan speelt natuurlijk ook nog het verdampen van waarde op het veld, wat toch al niet zo hoog meer schijnt te liggen.
- ShovingNE2
- Site Admin
- These users thanked the author ShovingNE2 for the post:
- Bram
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- DadOfFour
- Internationale topspeler
Kan je daarna altijd nog coach van Ajax worden.. Niet goed voor je CV, maar ook niet saaiJosef Dettelbacher wrote: ↑24 Jul 2024, 15:20Eerlijk is eerlijk, als ik Pasveer was zou ik ook gewoon doorgaan. Wat moet ie anders? Keeperstrainer lijkt me echt een saai vak.
La vida és massa curta per no fer broma
- mr.top
Hij zal anders ook niet zwemmen in het geld. Dus nee, als hij de optie heeft dan zou ik nog wel een seizoen of twee doorgaan.Batsu wrote: ↑24 Jul 2024, 15:45Lekker met pensioen gaan en je geld tellen. Die heeft echt niet voor een bos wortels en handje konthaar gespeeld hoor!Josef Dettelbacher wrote: ↑24 Jul 2024, 15:20
Eerlijk is eerlijk, als ik Pasveer was zou ik ook gewoon doorgaan. Wat moet ie anders? Keeperstrainer lijkt me echt een saai vak.
-
Ben bang dat we 2e worden. Niveau is fenomenaal omhoog gegaan afgelopen 5 weken. vergelijkbaar met Liverpool qua intensiteit.
En dan zijn Brobbey en Bergwijn nog iet eens terug.
- These users thanked the author Ittot for the post:
- Heissenberrug
-
- Legende
Pensioen is overrated. Lekker bezig blijven is goed voor lichaam en geest.Batsu wrote: ↑24 Jul 2024, 15:45Lekker met pensioen gaan en je geld tellen. Die heeft echt niet voor een bos wortels en handje konthaar gespeeld hoor!Josef Dettelbacher wrote: ↑24 Jul 2024, 15:20
Eerlijk is eerlijk, als ik Pasveer was zou ik ook gewoon doorgaan. Wat moet ie anders? Keeperstrainer lijkt me echt een saai vak.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
- Fanatic-U-s
- Favoriete speler: Fredrik Oppegård
Daar gaan we inderdaad.
- These users thanked the author Fanatic-U-s for the post:
- Heissenberrug
Ex unitate vires
-
- Legende
-
- Vedette
Nu al zin in een Pasveer-masterclass:
- These users thanked the author Robson de Souza for the post:
- Fanatic-U-s
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Vergeet de intensiteit niet: binnen 5 seconden terugwijzen als een tegenstander wijst
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
-
- Legende
Haha, die hypocriete Henderson. Was hij het niet die weken 'geblesseerd' in Engeland vertoefde afgelopen seizoen? Lekker Schippie voor de bus gooien.
- These users thanked the author Madueke for the post:
- De Realist